Niet opgelet dit seizoen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Live timing kan toch iedereen zelf kijken op F1.com?
quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, wat is er veranderd?
idd, de sectortijden zijn vervangen door gekleurde stipjesquote:
Een complot van de FIA, ze willen niet dat WEC populairder dan F1 wordt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:45 schreef Jigzoz het volgende:
Hoe kan het toch dat het WEC zo genegeerd wordt? Van Dam had het net bijvoorbeeld over Fisichella en zegt dan niet dat die tegenwoordig WEC rijdt, maar dat hij tegenwoordig 'in de sportscars rijdt, onder andere op Le Mans'.
Of neem de gemiddelde racewebsite. Allerlei klasses zijn daar te vinden, maar bijna nooit iets over het WEC. Neem GPUpdate. Zelfs Formule E staat erop.
WEC is van de FIA.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Een complot van de FIA, ze willen niet dat WEC populairder dan F1 wordt.
Principes zijn er om selectief mee om te gaan. Zeker als ze religieus gemotiveerd zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Die sloerie op die bootmag dat wel daar
Is een schip niet grondgebied van de afkomst van het schip?quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Die sloerie op die bootmag dat wel daar
Da's volgens mij alleen zo in buitenterritoriale wateren.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Is een schip niet grondgebied van de afkomst van het schip?
Hoe zat het dan met die euthanasie boot van Nederland?quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Da's volgens mij alleen zo in buitenterritoriale wateren.
Die voer dus eerst een flink eind uit de kust.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hoe zat het dan met die euthanasie boot van Nederland?
bij vliegtuigen geldt dat totdat ze met de wielen de baan aantikken. Misschien geldt dat ook bij boten: totdat ze aanmeren. Als die boot niet aangemeerd is maar gewoon wat ronddobbert hoort het misschien nog bij het heidense westen...quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Is een schip niet grondgebied van de afkomst van het schip?
Deze bedoelde ikquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die voer dus eerst een flink eind uit de kust.
Dat was trouwens geen euthanasie-, maar een abortusboot.
Even voor de zekerheid: je kent De Speld hč?quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik
http://www.speld.nl/2010/05/22/euthanasieboot-vaart-uit/
Niet echt, neequote:Op zaterdag 22 november 2014 12:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid: je kent De Speld hč?
wat verwacht je ook? die heeft wat testjes gedaan tijdens de YDT vorig jaar, en nu kreeg die 2 dagen op voorhand te horen dat ie mocht rijdenquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:01 schreef Jigzoz het volgende:
Zo! Die Stevens is wel een aanwinst zeg! Maar goed dat Caterham hem heeft ingezet.
Niet wat betreft de F1; heel veel wat betreft je euthanasieboot.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maakt het uit voor het gesprek?
En ging het over die dansende dame op die boot of over die euthanasieboot?quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niet wat betreft de F1; heel veel wat betreft je euthanasieboot.
Nou gezellig dan, daar sta je dan als Giedo zijnde met je vliegticket in Abu Dhabiquote:
Van der Garde werd toegang tot paddock geweigerd
Volgens berichten vanuit Abu Dhabi is Giedo van der Garde de toegang tot de paddock geweigerd. Het Zwitserse Blick meldt dit uit naam van journalist Rogier Benoit.
Van der Garde stond volgens Benoit op de planning om de vrijdagtraining voor zijn rekening te nemen, maar verrassend genoeg zat ineens Adderly Fong achter het stuur en niet onze landgenoot.
Blick meldt dat van der Garde en zijn investeerders inmiddels dreigen om naar de rechtbank te gaan en Sauber aan de afspraken te houden, en zo de druk op te voeren op teambaas Monisha Kaltenborn en zijn paddock pass van het team weer te laten activeren zodat Giedo het laatste weekend kan meemaken.
Het kamp van Adrian Sutil, die net als Giedo een geldig race-contract heeft voor 2015, zou inmiddels ook actief zijn geworden met daadwerkelijke gerechtelijke stappen te ondernemen richting Sauber.
http://www.racexpress.be/index.php?nav=Artikel&nid=62925quote:UPDATE: Giedo van der Garde!
Even terugkomend op ons eerdere ‘Persona non grata-artikel’ dat tot ons gekomen was via de Zwitserse krant Blick. Voor wie het nog niet las: het ging erover dat Giedo’s rijderspas door Sauber was afgenomen en hij nu de paddock van Abu Dhabi niet meer in mocht.
Welnu: het verhaal bleek een broodje aap eerste klas te zijn.
Dankzij Neerlands razende F1-reporter Olav Mol weten wij inmiddels dat het Zwitserse Blick het bij het verkeerde eind had. Giedo van der Garde heeft nog steeds een toegangspas voor Abu Dhabi! Waarvan akte.
Las dat hij wel Abu Dhabi verlaten heeft omdat hij in tegenstelling tot zijn (test)contract niet in FP1 en de test na de GP mocht rijden, dus het voor hem geen zin had om te blijven. Hiervoor had hij wel betaald. Dus na het niet respecteren van zijn in juli getekende racecontract voor 2015 respecteert Sauber ook het vorig jaar getekende testcontract niet meer.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nou gezellig dan, daar sta je dan als Giedo zijnde met je vliegticket in Abu Dhabi
Edit:
Racexpress.nl heeft een update:
[..]
http://www.racexpress.be/index.php?nav=Artikel&nid=62925
Oeps van Blick. Sowieso dat ik F1today met een bericht van Blick geloof![]()
![]()
Ik vond Sauber altijd wel een sympathiek team, maar daar denk ik inmiddels heel anders over.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Las dat hij wel Abu Dhabi verlaten heeft omdat hij in tegenstelling tot zijn (test)contract niet in FP1 en de test na de GP mocht rijden, dus het voor hem geen zin had om te blijven. Hiervoor had hij wel betaald. Dus na het niet respecteren van zijn in juli getekende racecontract voor 2015 respecteert Sauber ook het vorig jaar getekende testcontract niet meer.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Doet me een beetje denken aan Arrows in 2002, die Jos met een rechtsgeldig contract aan de kant zette, in de hoop meer sponsoren aan te trekken. We weten allemaal hoe dat afgelopen is.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik vond Sauber altijd wel een sympathiek team, maar daar denk ik inmiddels heel anders over.
Ik zou het niet eens jammer vinden als Sauber er volgend jaar niet meer bij is.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Doet me een beetje denken aan Arrows in 2002, die Jos met een rechtsgeldig contract aan de kant zette, in de hoop meer sponsoren aan te trekken. We weten allemaal hoe dat afgelopen is.
Laat BMW de boel maar weer overnemen inclusief een eigen turbomotor.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens jammer vinden als Sauber er volgend jaar niet meer bij is.
Ok top. Net wakker #katerquote:
Dus je kan het bier en de nootjes vast klaarzetten.quote:
Geen bier voor deze kerel vandaagquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus je kan het bier en de nootjes vast klaarzetten.
Zou heeeeeel tof zijn, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Laat BMW de boel maar weer overnemen inclusief een eigen turbomotor.
Inderdaad, erg netjes gedaan.quote:
Canada 2011quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:45 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
2011 Canada was een hell van een race. De race begon volgens mij om 7 uur en eindige om 11 uur
de race die maar niet eindigde, en toen het wel gebeurde was dat met een fantastische laatste rondequote:Op zaterdag 22 november 2014 13:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad, erg netjes gedaan.
[..]
Canada 2011
Voor mij blijft het veruit de beste GP waar ik bij was (van de in totaal 3), in ieder geval één die niet snel zal overtroffen worden. Dus altijd als ik beelden zie van de race brengt het automatisch herinneringen terug aan dat gehele weekend.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
de race die maar niet eindigde, en toen het wel gebeurde was dat met een fantastische laatste rondewas de hele tent bij elkaar aan het roepen
Haha, zou het haast weer doen ja.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
RingBewoner F1-weddenschaps topic
Jup bij opkomen rechte stukquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:04 schreef ElmarO het volgende:
Zag volgens mij al een Max Verstappen vlag hangen.
Steevens heeft geweldig geredenquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Jordan met zijn patriotisch gelul
heeft goed gereden ja, maar Eddy met zijn ''amazing'' klonk weer alsof Stevens pole heeft gehaald.quote:
Ik ben het met je eens hoorquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
heeft goed gereden ja, maar Eddy met zijn ''amazing'' klonk weer alsof Stevens pole heeft gehaald.
Engelse gebruiken in het algemeen graag amazing, brilliantly, supurb etcquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, Chilton werd ook vaak opgehemeld door hem ondanks dat ie constant als laatste kwalificeerde/eindigde
Als je het zoveel races op rij niet voor elkaar krijgt waarom zou het nu dan op eens wel lukken?quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:28 schreef sasquatsch het volgende:
Finnbar bevestigt in ieder geval dat je drie races mag missen, dus is het nog maar de vraag of Caterham prijzengeld krijgt. Dat zal er dus wel afhangen of Marussia ophoudt of niet.
Wedden dat het ze gaat lukkenquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als je het zoveel races op rij niet voor elkaar krijgt waarom zou het nu dan op eens wel lukken?
Halalcohol moet nog uitgevonden wordenquote:
Drank reclame mag niet aldaar.quote:
Rosenwater op het podiumquote:
Ik zie het niet gebeuren, en vind dat ergens wel jammer, vond Marussia wel een leuk team.quote:
Is het ook ... maar er is geld en geld is als kattenkruid voor Eikelsteen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Eigenlijk raar dat er toch word gereden in zo'n achterlijk land.
$$$$$quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Is het ook ... maar er is geld en geld is als kattenkruid voor Eikelsteen.
Dat weet ik ook wel, maar snap dat echt niet helemaal. Probeer het ook maar net uit te leggen.quote:
Stomme fout van het team. Te weinig benzine.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:36 schreef RingBewoner het volgende:
Button klonk niet heel erg blij.
Toch raar dat zulk soort dingen tegenwoordig nog kunnen gebeuren.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Stomme fout van het team. Te weinig benzine.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Alcohol is verboden wat denk je dan van mooie vrouwen...quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Harry in beeld brengen terwijl je ook uber-cougar Gerri Hallywell in beeld kunt brengen
Of de actie op de baan![]()
Maar dan wel dit in de haven toelaten:quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Alcohol is verboden wat denk je dan van mooie vrouwen...
Precies, het is een beetje hypocriet en dat stoort mij nogal.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar dan wel dit in de haven toelaten:
[ afbeelding ]
Internationale wateren gelden geen regelsquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar dan wel dit in de haven toelaten:
[ afbeelding ]
Neem aan dat een haven niet onder de internationale wateren valt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:44 schreef opreis het volgende:
[..]
Internationale wateren gelden geen regels
Het is een religieus land. Natuurlijk zijn ze hypocriet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Precies, het is een beetje hypocriet en dat stoort mij nogal.
Ja, ze hebben een vijf-jarig contract.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:42 schreef Fiorano het volgende:
Trouwens iemand die weet of Martini volgend jaar ook weer sponsor is?
En maar blijven vissen totdat iemand toehaptquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:48 schreef RingBewoner het volgende:
Daar gaan we, even kijken hoe Hamilton pole pakt.
met 4 wielen buiten de baan mogen ze die tijd ook afnemenquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:53 schreef RingBewoner het volgende:
Aaah, Hamilton echt op de limiet hoor!!!
Maakt niet uit, hij gaat zo nog wel wat sneller.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
met 4 wielen buiten de baan mogen ze die tijd ook afnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |