Hij hoeft alleen maar 2e te worden. Lijkt me normaal gesproken niet zo'n probleem.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oh valt mee, verkeerd gekeken. Maar toch in beide rondjes foutjes, heeft hij last van de druk?
jup!, belooft iets goed te wordenquote:
Ergens zou ik het echt een vet scenario vinden als ze in de eerste bocht contact hebben en dan naar voren moeten racen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
jup!, belooft iets goed te worden
Vond vooral het gewauw van Jordan wel geinig.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:11 schreef Rossdale het volgende:
Button natte rode oogjes. Volgens mij weet hij zijn lot na morgen
Zoals Lewis het GP2 kampioenschap won. Spinnen aan het begin van de race en dan door het veld naar de 2de plek rijden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ergens zou ik het echt een vet scenario vinden als ze in de eerste bocht contact hebben en dan naar voren moeten racen.
Beetje een Vettel Brazilië 2012-scenario dusquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ergens zou ik het echt een vet scenario vinden als ze in de eerste bocht contact hebben en dan naar voren moeten racen.
Dat zou wel triest zijn. Een heel lange, succesvolle F1-carriere en dan zo'n Barrichello-afscheid.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:11 schreef Rossdale het volgende:
15:40. Ik blijf nog even hangen. Kan leuk worden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow ja, en nu nog GP2 met Stoffel op pole
Hopelijk volgend jaar naast Alonsoquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow ja, en nu nog GP2 met Stoffel op pole
Hoop zo dat hij blijftquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:11 schreef Rossdale het volgende:
De kans is klein, maar het is zeker niet onmogelijk. Zou wel een mooi goedmakertje zijn voor het niet-rijden van Frijns en Van der Garde.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar naast Alonso
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Beetje een Vettel Brazilië 2012-scenario dus
Dat zou ronduit schandalig zijn, jongens als Chilton of Maldonado mag je zo afserveren maar niet een jarenlange waarde als Button.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat zou wel triest zijn. Een heel lange, succesvolle F1-carriere en dan zo'n Barrichello-afscheid.
Probleem daarbij is dat Hamilton zich nogal eens voorbij Rosberg weet te krijgen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:17 schreef opreis het volgende:
Zal het wel mooi vinden als Rosberg iets probeert wat Lorenzo(?) vorige jaar bij de motogp probeerde. Zelf vooraan rijden en dan de nr 2 ophouden en hopen dat de nr 3 de nr 2 in haalt.
Nou ja, zo gaat dat soms.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat zou ronduit schandalig zijn, jongens als Chilton of Maldonado mag je zo afserveren maar niet een jarenlange waarde als Button.
Niet echt een verrassing aangezien ze aan het googelen zijn met contracten op dit moment....quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Las dat hij wel Abu Dhabi verlaten heeft omdat hij in tegenstelling tot zijn (test)contract niet in FP1 en de test na de GP mocht rijden, dus het voor hem geen zin had om te blijven. Hiervoor had hij wel betaald. Dus na het niet respecteren van zijn in juli getekende racecontract voor 2015 respecteert Sauber ook het vorig jaar getekende testcontract niet meer.
Denk dat die naar het WEC gaat, als tegenstander van Webber.quote:
Lijkt me echt supertof.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk dat die naar het WEC gaat, als tegenstander van Webber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |