Daar was geen letter van gelogen. Ik stond in juli inderdaad erg lang droog, had af en toe een date maar daar bleef het meestal bij en had moeite met 'de stap'. Gelukkig kunnen dingen veranderen en heb ik aan mezelf gewerkt. Ik ga niet zeggen dat ik nu elke week meerdere dates heb (dat zou een leugen zijn), maar ik date wel af en toe. En af en toe leid dat ook tot seks ja, al is dat niet direct hetgeen waar ik naar op zoek ben. Maar zoals ik al eerder postte, van mij mag iedereen hier bij dat oude beeld van mij blijven hangen, ik maak me daar geen seconde druk om.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alle posts van evt wel date gehad maar dat de seks niet kwam, geen stap durfde te zetten. Al heel lang geen seks hebt gehad.
Al die posts.
Dat doet het ook. Ik zie wel hoe dingen lopen.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ach dit riep je in de maanden dat je droog stond precies het zelfde dus het zal allemaal wel los lopen
Klopt, ik zoek er ook (nog steeds) niet actief naar. Maar als ik gevraagd word zeg ik (meestal) geen nee. Zou jij dat wel doen dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 18:21 schreef PeterPastoor het volgende:
En niet eens heel lang geleden dat hij zou stoppen met daten enzo!
Omdat ie graag z'n eigen stem hoort, maar dan de internet versiequote:Op donderdag 20 november 2014 19:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom blijf je verantwoording afleggen yats?
Even bij yats in de leer.quote:
Oh dat is ideaal! Ik heb een leuk dingetje gehad met iemand letterlijk om de hoek. Echt super handigquote:Op donderdag 20 november 2014 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
...Eerste speeddategesprek loopt nu zo'n 20 minuten, blijkt op grofweg 800 meter afstand te wonen. Vooralsnog is het gesprek grappig genoeg om de taalfouten te negeren.
Beter om dat niet te doen inderdaad.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom blijf je verantwoording afleggen yats?
Whehehe, "handig" is wel een goede reden om iemand te datenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh dat is ideaal! Ik heb een leuk dingetje gehad met iemand letterlijk om de hoek. Echt super handig
Nou serieus het maakte hem wel van 'goh wel boeiend' tot 'yay!'quote:Op donderdag 20 november 2014 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehehe, "handig" is wel een goede reden om iemand te daten. Hij heeft al gedreigd koffie te komen drinken
.
Kan best werken. De dekhengsterige blik is dan uit je ogen, vinden vrouwen altijd wel fijnquote:Op donderdag 20 november 2014 20:40 schreef Weissman het volgende:
Dus voortaan als iemand roept dat ze even niet meer willen daten kunnen we er van uitgaan dat ze binnen 2 weken een date hebben?
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Verdomme, het werkt! Date is hier over een paar uurtjes.
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:42 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik ga stoppen met daten!
Edit- yeah komende zaterdag een date met een leuke meid vai dezelfde site als laatst!
Bel zeefje gewoonquote:
Weer met die ene?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Verdomme, het werkt! Date is hier over een paar uurtjes.
Yes. We hadden eigenlijk wat voor maandag gepland staan, maar deze frommelen we er gewoon tussendoor aangezien ze hier toch langs komt na afloop van een of ander concert, ik morgen vrij ben en zij niet al te vroeg hoeft te beginnen.quote:
Dankjewel, El_Weiss!quote:Op donderdag 20 november 2014 21:42 schreef Weissman het volgende:
Goed bezig H_J!
*schouderklopje geeft*
Leuk! Het zij je gegund!quote:Op donderdag 20 november 2014 21:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Yes. We hadden eigenlijk wat voor maandag gepland staan, maar deze frommelen we er gewoon tussendoor aangezien ze hier toch langs komt na afloop van een of ander concert, ik morgen vrij ben en zij niet al te vroeg hoeft te beginnen.
Thanks. Ik word ook walgelijk vrolijk van 'r enzo. Heb ik niet zo snel.quote:
Nice! Falling in luv?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks. Ik word ook walgelijk vrolijk van 'r enzo. Heb ik niet zo snel.
Ik gniffeldequote:
Ik tel ergens twee enen bij elkaar op, per ongeluk. Top man, tof!!quote:Op donderdag 20 november 2014 21:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is je gegundquote:Op donderdag 20 november 2014 21:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Yes. We hadden eigenlijk wat voor maandag gepland staan, maar deze frommelen we er gewoon tussendoor aangezien ze hier toch langs komt na afloop van een of ander concert, ik morgen vrij ben en zij niet al te vroeg hoeft te beginnen.
Niet iedereen is ook zo kansloos om 2000 fucking pagina's op facebook te liken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:51 schreef kuil het volgende: In de meeste gevallen krijg ik 0 overeenkomsten en dat kan onmogelijk kloppen als je +2000 pagina's op Facebook geliked hebt.
..... Wat moet je ermee? Ga je naar Aruba vliegen voor een beurt?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:19 schreef Acradavos het volgende:
Vandaag tinderautoliker geïnstalleerd, hoe geniaal. Je kan zelfs je locatie faken.
Ik woon nu op Aruba.
altijd eerst realiseren dat hier ook mennekes van 17 kunnen posten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
..... Wat moet je ermee? Ga je naar Aruba vliegen voor een beurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BRON
quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:09 schreef Weissman het volgende:
Leuk artikel van James Worthy vandaag in de Metro; met de titel ''God van de Jacht''. Vond hem wel passen in deze reeks.be je met de trein weg geweest of naar de MacD. geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BRON
Hoop Arubanen die hier familie hebben of hier gaan studeren/werken. Zodra ze deze kant op komen spreek je met ze afquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tram, lijn 23.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:13 schreef BeamofLight het volgende:
be je met de trein weg geweest of naar de MacD. geweest?
Ik las het ja, leuk! Klinkt als een goede combi, alvast heel veel plezierquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:02 schreef Chawi het volgende:
Leuk Eefje! Maandag wordt er ook voor mij gekookt. Ik ben benieuwd![]()
Knuz heb ik ooit 5 jaar geleden wel eens gekeken, maar aan jouw reactie te zien, is het nog steeds grotendeels voorzien van een bepaalde kant van de maatschappij
quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:02 schreef Chawi het volgende:
Leuk Eefje! Maandag wordt er ook voor mij gekookt. Ik ben benieuwd![]()
Knuz heb ik ooit 5 jaar geleden wel eens gekeken, maar aan jouw reactie te zien, is het nog steeds grotendeels voorzien van een bepaalde kant van de maatschappij
Back in the game?! Nice...hoop dat verassend-normale man ook gewoon...verassend normaal is. Veel plezier op de date iig. Al wat gepland?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:57 schreef eefje801 het volgende:
ah, korte winterslaap. Volgens mij gaat er binnenkort iemand voor me kokenNou ja, als de date verder leuk is dan
Via knuz nog wel, uniek in zijn soort want hij schrijft begrijpelijk Nederlands en heeft ook nog eens leuke interesses. Nice!
Hij weet het zelf nog niet wat hij gaat koken. Ik laat mij verrassenquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik las het ja, leuk! Klinkt als een goede combi, alvast heel veel plezierWeet je al wat voor culinair spektakel het wordt?
Ja, het is niet een site waar ik vaak een date heb gevonden tot nu toe. Alleen de souschef. Deze eh.. (ik heb nog bijnaam) is verrassend "normaal" en het contact is leuk. Ben wel nieuwsgierig naar hem.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Is het dan toch...?
Gaat het "if you love someone, let her go..." hier op.
Super!![]()
Aan jou kan het sowieso niet liggen, je bent gezellig en ziet er leuk uit. Wat wil een man nog meer?quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:53 schreef Chawi het volgende:
[..]
Hij weet het zelf nog niet wat hij gaat koken. Ik laat mij verrassen
Ik weet nog wel hoe frustrerend het kon zijn als er weer eens een lijk uit de kast kwam.
Rugzakje, prima, we zijn geen 16 meer, maar complete gezinsgraven in de achtertuin, daar gaan we niet aan beginnen
[..]![]()
![]()
![]()
Maar even zo, want in woorden wordt het te zoetsappig voor Fok!
quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Aan jou kan het sowieso niet liggen, je bent gezellig en ziet er leuk uit. Wat wil een man nog meer?
Tijd gelee alweerquote:
Afgelopen vrijdag = gisteren?quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:09 schreef yats het volgende:
Komende vrijdag date twee met mijn date van afgelopen vrijdag. Dit keer is het haar beurt om mij te verrassen en haar stad te laten zien.
Ha ha I was never gonequote:Op zaterdag 22 november 2014 10:32 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Back in the game?! Nice...hoop dat verassend-normale man ook gewoon...verassend normaal is. Veel plezier op de date iig. Al wat gepland?
Typfoutje, dat moest woensdag zijn.quote:
21.000 berichten op Fok! is zeker niet fucking kansloos?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niet iedereen is ook zo kansloos om 2000 fucking pagina's op facebook te liken.
Gemeenschappelijke interesses vind ik wel belangrijk ja. De meeste Tinderprofielen geven nu zeer weinig informatie, zelfs een korte tekst ontbreekt meestal. En dan kun je dus alleen op uiterlijk af gaan, precies datgene wat ik niet leuk vind aan Tinder.quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoezo is dat belangrijk? Als we van dezelfde muziek houden moet het wel meant-to-be zijn?
Het enige voordeel is dat je het als gespreksonderwerp kan gebruiken. Zeker als je 'Hoi, alles goed?' zat bent.
Tinder is helemaal niet serieus bedoeldquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:59 schreef kuil het volgende:
[..]
Gemeenschappelijke interesses vind ik wel belangrijk ja. De meeste Tinderprofielen geven nu zeer weinig informatie, zelfs een korte tekst ontbreekt meestal. En dan kun je dus alleen op uiterlijk af gaan, precies datgene wat ik niet leuk vind aan Tinder.
Als je Tinder nog op een serieuze manier wilt gebruiken zijn die gemeenschappelijke interesses belangrijker dan je denkt. Niemand zit te wachten op gesprekken die toch helemaal nergens toe leiden, dus dan is het juist handig als je al bij het swipen wat selectiever kan zijn.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als je om twaalf uur in de spiegel kijkt blijft je gezicht zo staan
Dan mis ik steeds je posts volgens mij...laatste wat ik heb meegekregen was het moed verzamelen om de buurman een keer aan te sprekenquote:Op zaterdag 22 november 2014 11:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha I was never goneHoop het ook! En anders overleef ik het ook wel weer hoor, heb wel zin om gewoon leuk op date te gaan inderdaad. Nee, nog niet maar dat gaat vast wel snel gebeuren. Hoe is het met jou? Helemaal gelukkig en samenwonend?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 23 november 2014 02:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hier nog steeds helemaal gelukkig, samenwonend en een kleine op komst
w00t! Proficiat! En dat allemaal zonder een fockin' datingsite.quote:Op zondag 23 november 2014 02:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dan mis ik steeds je posts volgens mij...laatste wat ik heb meegekregen was het moed verzamelen om de buurman een keer aan te sprekenis dat nog gelukt?
Ik probeer nu weer wat meer bij te blijven, fok blijft goed leesvoer voor op het toilet...en ben gewoon heel nieuwsgierig naar hoe het daten jullie allemaal afgaat.
Dat je er al zin in hebt is een goed teken iig!
Waah wat fijn voor jullie! gefeliciteerdquote:Op zondag 23 november 2014 02:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dan mis ik steeds je posts volgens mij...laatste wat ik heb meegekregen was het moed verzamelen om de buurman een keer aan te sprekenis dat nog gelukt?
Ik probeer nu weer wat meer bij te blijven, fok blijft goed leesvoer voor op het toilet...en ben gewoon heel nieuwsgierig naar hoe het daten jullie allemaal afgaat.
Tof meid, gefeliciteerd!quote:Op zondag 23 november 2014 02:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die datingsites hebben wel een eigen bijdrage geleverd...ik zal de ervaringen nooit vergeten, zucht. Good timesquote:Op zondag 23 november 2014 09:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
w00t! Proficiat! En dat allemaal zonder een fockin' datingsite.
Nou is Tinder een compleet enigma voor mij...maar naar links swipen klinkt niet goedquote:Op zondag 23 november 2014 10:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waah wat fijn voor jullie! gefeliciteerd
Oh dat is niet gebeurd omdat hij me naar links heeft geswiped op Tinder, vond ik genoeg reden om het af te blazen![]()
En ja, dit topic is moeilijk om op te geven.
Goed bezig!quote:Op zondag 23 november 2014 14:47 schreef Jelia het volgende:
Hier nog een (sporadisch) dater![]()
Every once in a while waag ik me er aan.
Lichte Tinder verslaving die op doelloze momenten de kop op steekt.
Plaatjes kijken is altijd leuk, die gesprekken hoeven van mij niet zo.
He we hebben toch niet toevallig gematched hequote:Op zondag 23 november 2014 14:47 schreef Jelia het volgende:
Hier nog een (sporadisch) dater![]()
Every once in a while waag ik me er aan.
Lichte Tinder verslaving die op doelloze momenten de kop op steekt.
Plaatjes kijken is altijd leuk, die gesprekken hoeven van mij niet zo.
Nee, jij hebt je afstand beperkt tot een straal van 20 kmquote:Op zondag 23 november 2014 14:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
He we hebben toch niet toevallig gematched he
Owja ik zie hetquote:Op zondag 23 november 2014 14:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, jij hebt je afstand beperkt tot een straal van 20 km
Je Gibson blijft je wel trouwquote:Op zondag 23 november 2014 15:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo, effe een poosje stil geweest. Tussentijds weinig bijzonders meegemaakt en geen dates.
Gisteren toevallig een berichtje op Badoo gekregen. Op Paiq een foto-reactie maar de dag erna werd ik geblokkeerdOh ja en nog 1, die was 'zo blij' met dat ik gereageerd had op haar bericht, maar die deed 't zelfde maar dan na 3 dagen... Enfin. Het zal allemaal wel
Er zijn 500 eerder topics geweest. Klik er willekeurig 1 aan en lees eens wat rond zou ik zeggenquote:Op zondag 23 november 2014 15:02 schreef Pavement het volgende:
Valt volgens mij altijd tegen, beter ontmoet je iemand face to face en is er die zogenoemde vonk.
Hoewel die sites het wel weer makkelijker maken.......mmmmmm
Internet dates lijken mij sowieso wel ongemakkelijk, het is nooit zoals je het voorstelt of wel ?
yup true maar het is toch je eigen bevinding die teltquote:Op zondag 23 november 2014 15:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er zijn 500 eerder topics geweest. Klik er willekeurig 1 aan en lees eens wat rond zou ik zeggen
quote:Op zondag 23 november 2014 15:03 schreef Jelia het volgende:
Paiq.... Daar zit wel echt veel lelijk volk hoor, pffff!
quote:Op zondag 23 november 2014 15:03 schreef Jelia het volgende:
Merk ik weinig van. Ik krijg doorgaans alleen maar super knappe matches en fotoreacties van mooie vrouwen.quote:Op zondag 23 november 2014 15:03 schreef Jelia het volgende:
Ene keer is het heel leuk en de andere keer super awkward.quote:Op zondag 23 november 2014 15:02 schreef Pavement het volgende:
Valt volgens mij altijd tegen, beter ontmoet je iemand face to face en is er die zogenoemde vonk.
Hoewel die sites het wel weer makkelijker maken.......mmmmmm
Internet dates lijken mij sowieso wel ongemakkelijk, het is nooit zoals je het voorstelt of wel ?
quote:
Waarom chat jij dan niet via Tinder?quote:
Via die gedeelde momenten soms ja, kansloos.quote:Op zondag 23 november 2014 15:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom chat jij dan niet via Tinder?
Of komen ze steeds met dick pics aanzetten?
Juist. De fun.quote:Op zondag 23 november 2014 15:46 schreef Jelia het volgende:
[..]
Via die gedeelde momenten soms ja, kansloos.
Ik heb geen behoefte aan verkooppraatjes over en weer. Zit er meer voor de fun.
Niet pas afspreken in de kerstvakantiequote:Op zondag 23 november 2014 23:16 schreef DezeUsernameWasNogVrij het volgende:
Afgelopen vrijdag heb ik een meisje ontmoet dat ik via een datingsite heb leren kennen en met wie ik al goed een paar maanden contact heb. Via whatsapp kunnen we het altijd goed vinden, altijd vrolijk en zelfde gevoel voor humor. Ik heb intussen wel gevoelens voor haar ontwikkeld, maar ik weet nog niet zeker of dat wederzijds is. (We zijn beiden 20.)
Eergisteren heb ik haar dus voor het eerst ontmoet. Door kruisende agenda's was het er nooit van gekomen (beiden school, ik werk doordeweeks 's avonds en zij vr/za/zo vaak de hele dag). Het was ook geen echte "date" eigenlijk. Zij was vroeg klaar op school en stelde voor dat ik haar kwam ophalen om daarna even de stad in te gaan.
Zo gezegd zo gedaan. Ik was vrij zenuwachtig en ik merkte dat zij ook wel verlegen was, maar het was wel leuk en we hebben gelachen. Ik durfde niet echt veel te doen verder, maar ik heb wel even mn arm om haar heen gelegd. Ik weet niet of ze dat leuk vond, maar ze weigerde niet in elk geval en trok zich niet terug ofzo.
Na ongeveer 45 min wandelen hebben we op het treinstation gedag gezegd (beiden immers weer werken). Zij stak haar hand uit, wat ik wel een beetje raar vond, dus het werd hand schudden en een beetje een mislukte omhelzing. Ze vond het goed om in de kerstvakantie weer af te spreken zodat we meer tijd hebben.
Ik vraag me dus af of dit wat zou kunnen worden, want ik vind haar best wel leuk. Nu lees ik op internet dat hand schudden een teken is van "meer zit er niet in", maar misschien was ze wel verlegen dus. Ik heb zelf door de zenuwen ook kansen laten liggen, ben ik me van bewust. Maar misschien kan het ook aan de setting hebben gelegen, want het was geen etentje of bios of op een bankje etc.
Hebben jullie misschien tips voor mij, zou de interesse wederzijds zijn? Bedankt alvast!
(Ik wist niet of ik hiervoor een nieuw topic moest openen, dus vandaar dat ik het hier maar zet.)
Hoe was hij superenthousiast dan?quote:Op maandag 24 november 2014 00:08 schreef Mitsu het volgende:
Paar weken geleden een date gehad met een totaal ander soort persoon dan dat ik normaal deed, hij was super enthousiast maar sinds de date niets meer vernomen. Bij nader inzien was die toch niet zo enthousiast geloof ik
Aardig wat plannen en verhalen had hij, maar achteraf gezien toch nietquote:Op maandag 24 november 2014 00:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe was hij superenthousiast dan?
Tsja plannen...quote:Op maandag 24 november 2014 00:11 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Aardig wat plannen en verhalen had hij, maar achteraf gezien toch niet
Nee, maar nou weet ik niet bepaald of ik het erg vind dat er niets meer van gaat komen.quote:Op maandag 24 november 2014 00:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja plannen...
Geen daden dus? Heb je meer aan
That's the spiritquote:Op maandag 24 november 2014 00:15 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Nee, maar nou weet ik niet bepaald of ik het erg vind dat er niets meer van gaat komen.
Op naar de volgende
Primaquote:Op maandag 24 november 2014 00:15 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Nee, maar nou weet ik niet bepaald of ik het erg vind dat er niets meer van gaat komen.
Op naar de volgende
Ik moet al iedere keer met een pondje over om bij mijn date te komen en dat vind ik al een hele onderneming...quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Prima instelling!quote:Op maandag 24 november 2014 00:15 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Op naar de volgende
Ok, jij betaalt de cocktails.quote:Op maandag 24 november 2014 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Reageren is toezeggen![]()
Zaterdag 8 uur in Rotterdam.
Primaquote:Op maandag 24 november 2014 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok, jij betaalt de cocktails.
Blender.quote:Op maandag 24 november 2014 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Prima![]()
Jij kent de stad beter dan ik. Waar spreken we af?
Wat is daarmee?quote:Op maandag 24 november 2014 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omg CC? Blender op zaterdag om 8 uur?
Je hebt gelijk. Fax, het wordt, ehm, Boudewijn.quote:Op maandag 24 november 2014 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omg CC? Blender op zaterdag om 8 uur?
Waar is dat?Mijn date vrijdag is in Rotterdam.Ik ken Rotterdam alleen totaal niet.Heb je nog tips?quote:
La Bru.quote:Op maandag 24 november 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Waar is dat?Mijn date vrijdag is in Rotterdam.Ik ken Rotterdam alleen totaal niet.Heb je nog tips?
Thxs!quote:
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op maandag 24 november 2014 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Fax, het wordt, ehm, Boudewijn.
Ik hou d'r wel van. Goede cocktailkaart, geil assortiment en lekkere (hapjes)kaart.quote:Op maandag 24 november 2014 19:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Echt? Ik loop er altijd langs maar niet binnen geweest.
Tease me nietquote:Op maandag 24 november 2014 19:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vrijdagavond doen? Mgighgihhig.
Kun je staren, zonder blinken, naar Yats en z'n datequote:Op maandag 24 november 2014 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tease me nietik ga er klaarzetten hoor
Whehehequote:Op maandag 24 november 2014 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kun je staren, zonder blinken, naar Yats en z'n date
Jullie willen mee naar mijn date? Dat lijkt me wel grappig,gefluisterd commentaar vanaf een tafeltje achter me.quote:Op maandag 24 november 2014 19:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vrijdagavond doen? Mgighgihhig.
Dat valt wel mee. Natuurlijk is 'de ex' vrijwel altijd een factor om rekening mee te moeten blijven houden. Maar ik zou me daardoor niet van een date laten weerhouden als het gesprek gewoon leuk is en er een klik is.quote:Op maandag 24 november 2014 20:32 schreef Deezertje het volgende:
Net leuk gesprek op Paiq, blijkt ze een kind te hebben van 6 maanden. Niets mis mee, maar ze is 2 jaar jonger (22) en dan vraag ik me toch altijd af.. 1) waar is die vriend heen?! een meid met een kind van zes maanden laat je toch niet stikken?? en 2) zal wel een ongelukje zijn geweest dan. Iedereen verdiend een relatie, maar als date zal je toch altijd zitten met die ex.
Blijf slapen in Rotterdam en je kan spieden naar Fax en C_Cquote:Op maandag 24 november 2014 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Jullie willen mee naar mijn date? Dat lijkt me wel grappig,gefluisterd commentaar vanaf een tafeltje achter me.
Neem condooms mee.quote:Op maandag 24 november 2014 19:46 schreef yats het volgende:
Waar is dat? Mijn date vrijdag is in Rotterdam. Ik ken Rotterdam alleen totaal niet. Heb je nog tips?
Die heb ik altijd bij me,maar dat lijkt me logisch.quote:Op maandag 24 november 2014 21:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Neem condooms mee.
#habitue
#cunnilingus
#sincity
#50tintenweiss
Nou, niet zo logisch als je maar eens per 2 jaar neuktquote:Op maandag 24 november 2014 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Die heb ik altijd bij me,maar dat lijkt me logisch.
Die ene in m'n portemonnee is al een jaar over de houdbaarheidsdatumquote:Op maandag 24 november 2014 21:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou, niet zo logisch als je maar eens per 2 jaar neukt
Gelukkig red ik dat niet.quote:Op maandag 24 november 2014 21:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou, niet zo logisch als je maar eens per 2 jaar neukt
Vrouw met kind. Abort mission I repeat abort mission.quote:Op maandag 24 november 2014 20:32 schreef Deezertje het volgende:
Net leuk gesprek op Paiq, blijkt ze een kind te hebben van 6 maanden. Niets mis mee, maar ze is 2 jaar jonger (22) en dan vraag ik me toch altijd af.. 1) waar is die vriend heen?! een meid met een kind van zes maanden laat je toch niet stikken?? en 2) zal wel een ongelukje zijn geweest dan. Iedereen verdiend een relatie, maar als date zal je toch altijd zitten met die ex.
Missed abortion... I repeat... Missed abortion...quote:Op maandag 24 november 2014 22:33 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Vrouw met kind. Abort mission I repeat abort mission.
Niet lullen Fax, de jouwe zullen ongetwijfeld al tot stof vergaan zijn.quote:Op maandag 24 november 2014 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die ene in m'n portemonnee is al een jaar over de houdbaarheidsdatum
quote:Op maandag 24 november 2014 22:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Missed abortion... I repeat... Missed abortion...
quote:Op maandag 24 november 2014 22:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Missed abortion... I repeat... Missed abortion...
'Mss' moet jij niet zo snel oordelen over anderen. Ik speculeer alleen, heb verder totaal geen schade berokkend whatsoever. Als zij er over begint, prima. Als ze er niets over zegt, ook prima, dan kap ik het zelf af.quote:Op maandag 24 november 2014 23:54 schreef Weissman het volgende:
• Mss is het gewoon eng dat jij zo snel op zoek gaat naar gegevens van haar buiten Paiq om, terwijl een date nog mijlenver is.
• Mss moet je niet te veel verwachten van 1 gesprek.
• Mss is het helemaal niet zo vreemd.
Dat heeft ze niet gezegd, maar heb er ook niet naar gevraagd. Doe ik eigenlijk nooit, misschien wel goed om dat preventief te doenquote:Op maandag 24 november 2014 23:52 schreef Cue_ het volgende:
Je hoort/leest wel vaker dat er mensen rondlopen voor "de gezelligheid". Maar zei ze dat ze vrijgezel was dan?
officieel ja burgelijke stand dit datquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:19 schreef plesner het volgende:
Ook ik heb mijn huidige vriendin via Tinder leren kennen. Zijn 6 weken geleden met elkaar in contact gekomen, 5 weken terug onze eerste date en hebben nu al 1,5 week officieel een relatie
Wat is je leeftijd?quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:19 schreef plesner het volgende:
Ook ik heb mijn huidige vriendin via Tinder leren kennen. Zijn 6 weken geleden met elkaar in contact gekomen, 5 weken terug onze eerste date en hebben nu al 1,5 week officieel een relatie
Dacht even 16, hoewel, die hebben na 5 dagen al een officiële relatiequote:
Was je date in Noordwijk nog doorgegaan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:05 schreef Godshand het volgende:
Ik heb donderdag weer een Tinderdate. Dit keer in Amsterdam.
Benieuwd hoe het afloopt. De app is al gezellig, maarja zegt niets. Gevaar is toch altijd verkeerd beeld van iemand krijgen
Daten is wetenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:59 schreef Chawi het volgende:
Of het geluk hebben dat ze gewoon net zo leuk is als op de app
Wat een onzinquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:31 schreef SonicVolcano het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)n-de-dienst-uit.html
Als je betaalt jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:22 schreef Cue_ het volgende:
Zie net dat t mogelijk is om je laatste swipe bij Tinder ongedaan te maken. Dat is natuurlijk wel een fijne nieuwe functie
Omdat het kan, omdat mensen nieuwsgierig zijn, noem maar op.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:24 schreef Jelia het volgende:
Omg serieus? Waarom zou je voor tinder betalen?!
Tja dat vind ik ook. Lexa is ook geen geld waard overigens...quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:54 schreef Jelia het volgende:
Jajaja I get it heus wel. Maar ga dan op lexa oid serieus. Tinder is toch geen geld waard in mijn ogen iig:P
Geen ervaring mee. Jij wel dus?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dat vind ik ook. Lexa is ook geen geld waard overigens...
Vond het niet echt een geweldige site. Nogal erg beperkt.quote:
Is er toch nog iets goed aanquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vond het niet echt een geweldige site. Nogal erg beperkt.
Gek genoeg wel de enige datingsite date aan overgehouden. Dat dan weer wel
Nee, ze durfde niet te zeggen dat zij liever toch niet date (om welke reden dan ook) dus zei niks bij verzoeken om een afspraak. Uiteindelijk kwam het eruit dat ze toch voorlopig niet date.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:26 schreef Wolken het volgende:
[..]
Was je date in Noordwijk nog doorgegaan?
Keer wat gedronken, was een leuke date, daarna keer gegeten, was minder leuk. Bleek toch niet zo'n klik te zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:15 schreef Jelia het volgende:
[..]
Is er toch nog iets goed aanof was het geen blijvertje?
Jammurrrr! Maar beter dat je er op date 2 achter komt dan na een paar maandenquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Keer wat gedronken, was een leuke date, daarna keer gegeten, was minder leuk. Bleek toch niet zo'n klik te zijn.
Lexa is ook geen geld waard.Dat levert echt 0,0 op.Dan werkt tinder beter.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:54 schreef Jelia het volgende:
Jajaja I get it heus wel. Maar ga dan op lexa oid serieus. Tinder is toch geen geld waard in mijn ogen iig:P
Ach, een paar maanden zou een record zijnquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:42 schreef Jelia het volgende:
[..]
Jammurrrr! Maar beter dat je er op date 2 achter komt dan na een paar maanden
"Gebakken of gekookt?" Doet het altijd goed..quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:29 schreef OlllllllO het volgende:
Wat is nou leuk om te sturen op Pepper oid, ik faal echt zo tering hard hier in
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:33 schreef Jelia het volgende:
[..]
"Gebakken of gekookt?" Doet het altijd goed..
Het was toch "gebakken of bevrucht"?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:33 schreef Jelia het volgende:
[..]
Nou, dat werkt ge-wel-digquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:33 schreef Jelia het volgende:
[..]
In 2003 kon er vast nog wel iemand om lachen. Als je goed zocht.quote:
Toen vroeg men al of je het jaar 1800 wou bellenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
In 2003 kon er vast nog wel iemand om lachen. Als je goed zocht.
Jezus wat een snotjong, zo'n hekel aan dat soort types.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Sinds het plannen van de "date" heb ik niets meer van hem gehoord (en hij niet van mij). Gok dat het niet doorgaat. Zelf ook niet zoveel zin erin dat ik er eens naar ga vragen
Ook een beetje overdreven hequote:Op donderdag 27 november 2014 14:05 schreef Jelia het volgende:
Jezus wat een snotjong, zo'n hekel aan dat soort types.
Gewoon volgende dag appen "bedankt voor de leuke avond! Fucker!"
wat snap je niet aan: "hij ook niet van mij" ?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:05 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ja kijk, dat zei je er niet bijquote:Op donderdag 27 november 2014 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook een beetje overdreven he![]()
We hadden sowieso niet veel contact via WA ofzo. En de afspraak stond ook niet op tijd vast, daarbij zelf ook geen contact gezocht.
Vrouwen net zo goed, gezien de vele trouwfoto's en foto's met vriendje.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:43 schreef Jelia het volgende:
Waar ik me wel aan irriteer op tinder is al die vreemdgaande mannen. Als ik ze vaag ken dan doe ik printscreen en een berichtje naar z'n vriendin. Bitches be like..
95% van de vrouwen zit dan ook alleen maar op tinder om hun ego te boosten. Snap het ook wel, ben zelf eigenlijk ook nooit oprecht geïnteresseerd in vrouwen die ik nooit in real life heb gezien...quote:Op donderdag 27 november 2014 16:04 schreef Clappindemcheekz het volgende:
Heeft dat tinderen überhaupt nog wel zin?![]()
Heb het eergisteren voor het eerst sinds toen het net ''in'' was (vorig jaar oktober), weer op mijn telefoon gezet. Op zich wel aardig wat matches, alleen die chicks beginnen natuurlijk niet te praten.
Verschil met vorig jaar, is dat ik er nu, ook met eigen initiatief, gewoon helemaal niets uit weet te krijgen.
Niet arrogant bedoeld, maar ik like soms ook meisjes die ik met het uitgaan redelijk gemakkelijk zou kunnen krijgen (mijn exen zijn over het algemeen mooier), maar zelfs die werken totaal niet mee om een beetje een gesprek op gang te brengen.
Het is allen maar antwoorden met: Hoi, bedankt, nee, ja, leuk. Etc
Irritante verliefde mensenquote:Op donderdag 27 november 2014 11:09 schreef Chawi het volgende:
Zaterdag weer een date in de planning. Deze keer hoeven we ook nog eens geen wekker te zetten
![]()
(Loop in het echt ook zo te stuiteren)
Zonder goede reden? En paar uur vind ik best wel lomp, ja. Cold feet misschien.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:43 schreef zeefje het volgende:
Van die mannen die je wel willen leren kennen, 3x een afspraak maken voor een tweede date en 3 keer een paar uur van te voren afzeggen
Cold feet?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zonder goede reden? En paar uur vind ik best wel lomp, ja. Cold feet misschien.
Weet je gelijk wat je er aan hebt...quote:Op donderdag 27 november 2014 18:43 schreef zeefje het volgende:
Van die mannen die je wel willen leren kennen, 3x een afspraak maken voor een tweede date en 3 keer een paar uur van te voren afzeggen
Niet durven, "bindingsangst", the whole shebang.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Cold feet?
Hij studeert en heeft al drie afgezegd omdat hij het te druk had. Ik denk dat er heus wel een paar uur met mij tussenkan. Of ben ik nu heel egoïstisch![]()
Ja dat bedoel ik. Al is het maar een uurtje, ik hoef geen avondvullendprogrammaquote:Op donderdag 27 november 2014 18:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Niet durven, "bingsangst", the whole shebang.
Hmm ja nee gewoon volgende keer zeggen dat ie erin kan stikken. Je kunt altijd wel een uurtje vrij maken, hij appt ook met je immers.
ha ha nee waar sommigen zich ook druk om maken. Maar mannen zijn net mensen, soms. Die vinden dat ook lastig wat ze moeten bedenken of wanneer ze zomaar opeens een leuke vrouw tegenkomen als ze het niet verwachten. Of het is gewoon een hork, of je bent optie twee. Kan zoveel zijn ookquote:Op donderdag 27 november 2014 18:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Al is het maar een uurtje, ik hoef geen avondvullendprogramma
Iets anders vullend programma?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Al is het maar een uurtje, ik hoef geen avondvullendprogramma
Ik heb hem al eens gezien, en het klikte echt. En hij heeft dat ook uitgesproken. Daarom vind ik het ook zo raar nuquote:Op donderdag 27 november 2014 18:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha nee waar sommigen zich ook druk om maken. Maar mannen zijn net mensen, soms. Die vinden dat ook lastig wat ze moeten bedenken of wanneer ze zomaar opeens een leuke vrouw tegenkomen als ze het niet verwachten. Of het is gewoon een hork, of je bent optie twee. Kan zoveel zijn ook
Het duurde al langquote:Op donderdag 27 november 2014 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iets anders vullend programma?![]()
Hehehe sorry kon het niet laten![]()
Idd niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Irritante verliefde mensen![]()
No pun intented, leuk
Gaat ie weer voor je koken?
Ik weet dat ik hier niet teveel over vóóraf aan een date moet gaan slowchatten maar heb nu al geen zin meer in mijn geplande date, hij vindt echt van alles "eng" en heeft haast geen invulling van zijn dagen. Stelt weinig wedervragen maar praat veel over zichzelf.
Is werkloos, dat kan. Ben ik ook wel eens geweest. Maar dat lethargische is niet echt enthousiast makend voor een ontmoeting. Heb dus gecancelled. Nou ja, zaterdag een stapmeet dus who knows doe ik hier eens een update a la Cue
En btw Cue, jammer! En ik had niet goed gelezen maar waarom had jij niets gestuurd dan?
Daarom zou ik ook niet gelijk van het ergste uitgaan maar wel aangeven wat je ervan vindt. Lijkt me niet een geweldige voorbode mocht het toch op meer dates uitlopen, misschien is hij wel heel erg makkelijk in die dingen. Eén date is ook maar één date, misschien vind je hem uiteindelijk wel niks.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb hem al eens gezien, en het klikte echt. En hij heeft dat ook uitgesproken. Daarom vind ik het ook zo raar nu
Je staat zelf toe dat het tot een derde keer komt, toch?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Cold feet?
Hij studeert en heeft al drie afgezegd omdat hij het te druk had. Ik denk dat er heus wel een paar uur met mij tussenkan. Of ben ik nu heel egoïstisch![]()
Maar wanneer ik daadwerkelijk iets aan het doen ben ga ik niet Paiq-en... Dus als ik online ben, lig ik doorgaans ook in m'n bedquote:Op donderdag 27 november 2014 19:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd niet aantrekkelijk.
Had laatst ook iemand die vooral vertelde dat ie aan t hangen was en op de bank lag en lag te luieren (had verder wel werk)
Mijn leven is ook niet zo bombastisch, maar elke keer dat hangen en liggen benadrukken is niet aantrekkelijk
Uhm geen idee. Niet echt van gekomen gewoon
Precies dat ja. Lieg dan desnoodsquote:Op donderdag 27 november 2014 19:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd niet aantrekkelijk.
Had laatst ook iemand die vooral vertelde dat ie aan t hangen was en op de bank lag en lag te luieren (had verder wel werk)
Mijn leven is ook niet zo bombastisch, maar elke keer dat hangen en liggen benadrukken is niet aantrekkelijk
ha ha jaaaa dat mag ook wel, is gewoon zo'n voorgevoel dat je vooral de invulling van iemands leven gaat worden. Nu alquote:Op donderdag 27 november 2014 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar wanneer ik daadwerkelijk iets aan het doen ben ga ik niet Paiq-en... Dus als ik online ben, lig ik doorgaans ook in m'n bed
Ik vertel ook altijd wel bij "Jaaaaaaaaaa, vandaag *insert hipness* gedaan, dus nu even bijkomen van alle hipheid die door mijn leven raast." Of woorden van gelijke strekking, mgigihhig.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha jaaaa dat mag ook wel, is gewoon zo'n voorgevoel dat je vooral de invulling van iemands leven gaat worden. Nu alDat is gewoon niet zo mijn "ding".
De meeste kerels willen t ook niet horen je hen aanspreekt elke keer wanneer je zit te schijten en je je verveelde.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar wanneer ik daadwerkelijk iets aan het doen ben ga ik niet Paiq-en... Dus als ik online ben, lig ik doorgaans ook in m'n bed
Jij snapt hetquote:Op donderdag 27 november 2014 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vertel ook altijd wel bij "Jaaaaaaaaaa, vandaag *insert hipness* gedaan, dus nu even bijkomen van alle hipheid die door mijn leven raast." Of woorden van gelijke strekking, mgigihhig.
Als het zou kunnen.... Al zou ik dan ws eerst proberen mezelf te penetrerenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jij snapt hetGroei eens een piemel
Jaquote:Op donderdag 27 november 2014 19:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als het zou kunnen.... Al zou ik dan ws eerst proberen mezelf te penetreren
Gewoon doen jaquote:Op donderdag 27 november 2014 19:12 schreef Cue_ het volgende:
hij vraagt of ik een keer wat wil drinken.
Nouja zullen we dan eens een gaatje vinden in mijn ih zo vol met hippe dingen agenda?
Hebben wij gedate?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd niet aantrekkelijk.
Voor vrouwen toch ook?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Tinder verwijderd. Er is echt geen kut meer aan. Prima dat het voor los contact is, maar het is inmiddels een soort hoerenservice in de ogen van de meeste mannen geloof ik.
Ik heb wel eens gelezen dat wanneer je het weer installeert je profiel gewoon nog intact is?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh crap de enige jongen die ik (al een paar maanden) via Tinder spreek had ik een berichtje met m'n nummer gestuurd zo van "ik ga van tinder af " maar nu ik m'n account verwijderd heb ben ik natuurlijk gewoon uit z'n lijst verdwenen. Fuck. Die was echt leuk
.
Als je die niet verwijderd hebt welquote:Op donderdag 27 november 2014 19:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat wanneer je het weer installeert je profiel gewoon nog intact is?
Ik ben ook zo'n saaie lul. Werken en bankhangen. Geen sociaal leven. De droomman van iedere vrouw.quote:
Nee.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n saaie lul. Werken en bankhangen. Geen sociaal leven. De droomman van iedere vrouw.
Dan hebben we volgende week een date blijkbaarquote:Op donderdag 27 november 2014 19:22 schreef artelligence het volgende:
Ik ben ook zo'n saaie lul. Werken en bankhangen. Geen sociaal leven. De droomman van iedere vrouw.
Welnee.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb m'n profiel dus verwijderd. En we zouden een date gaan plannen
. He kutkutkut.
Ik heb 'm wel op facebook gevonden want hij heeft een bijzondere naam en was de eerste hit, maar dat staat ook weer zo creepy.
Als je m al heel lang spreekt snapt ie t vast wel als je m via facebook toevoegd.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
. He kutkutkut.
Ik heb 'm wel op facebook gevonden want hij heeft een bijzondere naam en was de eerste hit, maar dat staat ook weer zo creepy.
Helemaal als het vlak na het berichtje op Tinder is.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je m al heel lang spreekt snapt ie t vast wel als je m via facebook toevoegd.
Ah dus jij bent Shaniqua! Hi :$quote:Op donderdag 27 november 2014 19:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan hebben we volgende week een date blijkbaar
De dames hier zeiken elke keer de mannen wel af maar als je dit soort dingen roept ben je gew een creep. Penis of tieten maakt niet uit.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb eerder vandaag een grapje gemaakt over dat ik z'n naam in m'n arm ging kerven. En dan nu op facebook dingesen. Whehe.
Ga met je piemel spelen en laat de volwassenen praten.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
De dames hier zeiken elke keer de mannen wel af maar als je dit soort dingen roept ben je gew een creep. Penis of tieten maakt niet uit.![]()
Hypocriete wijven ook
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb eerder vandaag een grapje gemaakt over dat ik z'n naam in m'n arm ging kerven. En dan nu op facebook dingesen. Whehe.
Groot gelijk jaquote:Op donderdag 27 november 2014 19:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
De dames hier zeiken elke keer de mannen wel af maar als je dit soort dingen roept ben je gew een creep. Penis of tieten maakt niet uit.![]()
Hypocriete wijven ook
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:37 schreef eefje801 het volgende:
ah, de testosteron is weer teruggekeerd.
serieus? Wel handig ja, je mist soms best belangrijke info als je dat postvak nooit leest.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
oh als ik facebook 83 cent betaal komt het bericht direct in z'n postvak in.
Ja, ik overweeg het nog te doen ook.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
serieus? Wel handig ja, je mist soms best belangrijke info als je dat postvak nooit leest.
Hoe dronken ben jij al?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:38 schreef Godshand het volgende:
Gepiep over Tinder.
OK, over 20 minuten Tinderdate.
Maar verder maak ik het ook niet groter dan het is: plaatjes schuiven. Een leuk gesprek is dan leuk meegenomen...
En anders toch maar komend weekend naar de barvrouw knipogen.
Zit in de trein met cola, sorryquote:
Hmm ik zou dit persoonlijk niet eens erg vinden als een dame mij op deze manier zou toevoegen. Als je het verhaal uitlegtquote:Op donderdag 27 november 2014 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
. He kutkutkut.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:08 schreef Godshand het volgende:
Tinder date gehad. Gezellig, gezoend nu weer naar huis. Volgende date staat gepland
quote:
Dat is echt een roteindquote:Op vrijdag 28 november 2014 02:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ow, wacht, het is Fax
Ga mee naar Groningen, man
Dus?quote:
Leuk hoor!quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:08 schreef Godshand het volgende:
Tinder date gehad. Gezellig, gezoend nu weer naar huis. Volgende date staat gepland
Nog meer zoenenquote:Op vrijdag 28 november 2014 06:33 schreef Jelia het volgende:
[..]
Leuk hoor!![]()
Wat gaan jullie dan doen?
Waarschijnlijkquote:
Ja dat vind ik vreemd. Ben daardoor zelfs een keer afgewezen voor een sollicitatie omdat ze niks online konden vinden over me.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:06 schreef eQuaL het volgende:
[..]
'Mss' moet jij niet zo snel oordelen over anderen. Ik speculeer alleen, heb verder totaal geen schade berokkend whatsoever. Als zij er over begint, prima. Als ze er niets over zegt, ook prima, dan kap ik het zelf af.
Wat is er trouwens eng aan als ik iemand opzoek op internet? Vind je het ook eng als een werkgever het facebook profiel bekijkt van een sollicitant? Of meet je met twee maten?
Ze laat zelf toch ook niks horenquote:Op donderdag 27 november 2014 14:05 schreef Jelia het volgende:
[..]
Hossel ze dan tijdens het uitgaan ipv vanachter je telefoonscherm.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:04 schreef Clappindemcheekz het volgende:
Heeft dat tinderen überhaupt nog wel zin?![]()
Heb het eergisteren voor het eerst sinds toen het net ''in'' was (vorig jaar oktober), weer op mijn telefoon gezet. Op zich wel aardig wat matches, alleen die chicks beginnen natuurlijk niet te praten.
Verschil met vorig jaar, is dat ik er nu, ook met eigen initiatief, gewoon helemaal niets uit weet te krijgen.
Niet arrogant bedoeld, maar ik like soms ook meisjes die ik met het uitgaan redelijk gemakkelijk zou kunnen krijgen (mijn exen zijn over het algemeen mooier), maar zelfs die werken totaal niet mee om een beetje een gesprek op gang te brengen.
Het is allen maar antwoorden met: Hoi, bedankt, nee, ja, leuk. Etc
Serieuzere datingsite proberen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:19 schreef Acradavos het volgende:
Iemand een oplossing voor de nepprofielen op Tinder? Ik ben de 'speelse dames' onderand wel zat.
Nepprofielen heb je op alle datingsites. Het hoort er een beetje bij. Als je die op Tinder zat ben kan je er voor kiezen om Tinder niet te gebruiken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:19 schreef Acradavos het volgende:
Iemand een oplossing voor de nepprofielen op Tinder? Ik ben de 'speelse dames' onderand wel zat.
Google gratis datingsites en je vindt er genoegquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:15 schreef Acradavos het volgende:
Alternatieven zonder er voor te betalen?
als je had gezegd: zoek es op "fathank" dan was het sowieso ook niks geworden, vieze coke-snuivende F-side-rellende bodybuilder van me.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja dat vind ik vreemd. Ben daardoor zelfs een keer afgewezen voor een sollicitatie omdat ze niks online konden vinden over me.
Nou prima, voor zo'n baas wil ik niet eens werken.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als je had gezegd: zoek es op "fathank" dan was het sowieso ook niks geworden, vieze coke-snuivende F-side-rellende bodybuilder van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |