Primaquote:Op maandag 24 november 2014 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok, jij betaalt de cocktails.
Blender.quote:Op maandag 24 november 2014 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Prima![]()
Jij kent de stad beter dan ik. Waar spreken we af?
Wat is daarmee?quote:Op maandag 24 november 2014 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omg CC? Blender op zaterdag om 8 uur?
Je hebt gelijk. Fax, het wordt, ehm, Boudewijn.quote:Op maandag 24 november 2014 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omg CC? Blender op zaterdag om 8 uur?
Waar is dat?Mijn date vrijdag is in Rotterdam.Ik ken Rotterdam alleen totaal niet.Heb je nog tips?quote:
La Bru.quote:Op maandag 24 november 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Waar is dat?Mijn date vrijdag is in Rotterdam.Ik ken Rotterdam alleen totaal niet.Heb je nog tips?
Thxs!quote:
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op maandag 24 november 2014 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Fax, het wordt, ehm, Boudewijn.
Ik hou d'r wel van. Goede cocktailkaart, geil assortiment en lekkere (hapjes)kaart.quote:Op maandag 24 november 2014 19:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Echt? Ik loop er altijd langs maar niet binnen geweest.
Tease me nietquote:Op maandag 24 november 2014 19:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vrijdagavond doen? Mgighgihhig.
Kun je staren, zonder blinken, naar Yats en z'n datequote:Op maandag 24 november 2014 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tease me nietik ga er klaarzetten hoor
Whehehequote:Op maandag 24 november 2014 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kun je staren, zonder blinken, naar Yats en z'n date
Jullie willen mee naar mijn date? Dat lijkt me wel grappig,gefluisterd commentaar vanaf een tafeltje achter me.quote:Op maandag 24 november 2014 19:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vrijdagavond doen? Mgighgihhig.
Dat valt wel mee. Natuurlijk is 'de ex' vrijwel altijd een factor om rekening mee te moeten blijven houden. Maar ik zou me daardoor niet van een date laten weerhouden als het gesprek gewoon leuk is en er een klik is.quote:Op maandag 24 november 2014 20:32 schreef Deezertje het volgende:
Net leuk gesprek op Paiq, blijkt ze een kind te hebben van 6 maanden. Niets mis mee, maar ze is 2 jaar jonger (22) en dan vraag ik me toch altijd af.. 1) waar is die vriend heen?! een meid met een kind van zes maanden laat je toch niet stikken?? en 2) zal wel een ongelukje zijn geweest dan. Iedereen verdiend een relatie, maar als date zal je toch altijd zitten met die ex.
Blijf slapen in Rotterdam en je kan spieden naar Fax en C_Cquote:Op maandag 24 november 2014 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Jullie willen mee naar mijn date? Dat lijkt me wel grappig,gefluisterd commentaar vanaf een tafeltje achter me.
Neem condooms mee.quote:Op maandag 24 november 2014 19:46 schreef yats het volgende:
Waar is dat? Mijn date vrijdag is in Rotterdam. Ik ken Rotterdam alleen totaal niet. Heb je nog tips?
Die heb ik altijd bij me,maar dat lijkt me logisch.quote:Op maandag 24 november 2014 21:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Neem condooms mee.
#habitue
#cunnilingus
#sincity
#50tintenweiss
Nou, niet zo logisch als je maar eens per 2 jaar neuktquote:Op maandag 24 november 2014 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Die heb ik altijd bij me,maar dat lijkt me logisch.
Die ene in m'n portemonnee is al een jaar over de houdbaarheidsdatumquote:Op maandag 24 november 2014 21:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou, niet zo logisch als je maar eens per 2 jaar neukt
Gelukkig red ik dat niet.quote:Op maandag 24 november 2014 21:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou, niet zo logisch als je maar eens per 2 jaar neukt
Vrouw met kind. Abort mission I repeat abort mission.quote:Op maandag 24 november 2014 20:32 schreef Deezertje het volgende:
Net leuk gesprek op Paiq, blijkt ze een kind te hebben van 6 maanden. Niets mis mee, maar ze is 2 jaar jonger (22) en dan vraag ik me toch altijd af.. 1) waar is die vriend heen?! een meid met een kind van zes maanden laat je toch niet stikken?? en 2) zal wel een ongelukje zijn geweest dan. Iedereen verdiend een relatie, maar als date zal je toch altijd zitten met die ex.
Missed abortion... I repeat... Missed abortion...quote:Op maandag 24 november 2014 22:33 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Vrouw met kind. Abort mission I repeat abort mission.
Niet lullen Fax, de jouwe zullen ongetwijfeld al tot stof vergaan zijn.quote:Op maandag 24 november 2014 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die ene in m'n portemonnee is al een jaar over de houdbaarheidsdatum
quote:Op maandag 24 november 2014 22:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Missed abortion... I repeat... Missed abortion...
quote:Op maandag 24 november 2014 22:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Missed abortion... I repeat... Missed abortion...
'Mss' moet jij niet zo snel oordelen over anderen. Ik speculeer alleen, heb verder totaal geen schade berokkend whatsoever. Als zij er over begint, prima. Als ze er niets over zegt, ook prima, dan kap ik het zelf af.quote:Op maandag 24 november 2014 23:54 schreef Weissman het volgende:
• Mss is het gewoon eng dat jij zo snel op zoek gaat naar gegevens van haar buiten Paiq om, terwijl een date nog mijlenver is.
• Mss moet je niet te veel verwachten van 1 gesprek.
• Mss is het helemaal niet zo vreemd.
Dat heeft ze niet gezegd, maar heb er ook niet naar gevraagd. Doe ik eigenlijk nooit, misschien wel goed om dat preventief te doenquote:Op maandag 24 november 2014 23:52 schreef Cue_ het volgende:
Je hoort/leest wel vaker dat er mensen rondlopen voor "de gezelligheid". Maar zei ze dat ze vrijgezel was dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |