Gelukkig red ik dat niet.quote:Op maandag 24 november 2014 21:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou, niet zo logisch als je maar eens per 2 jaar neukt
Vrouw met kind. Abort mission I repeat abort mission.quote:Op maandag 24 november 2014 20:32 schreef Deezertje het volgende:
Net leuk gesprek op Paiq, blijkt ze een kind te hebben van 6 maanden. Niets mis mee, maar ze is 2 jaar jonger (22) en dan vraag ik me toch altijd af.. 1) waar is die vriend heen?! een meid met een kind van zes maanden laat je toch niet stikken?? en 2) zal wel een ongelukje zijn geweest dan. Iedereen verdiend een relatie, maar als date zal je toch altijd zitten met die ex.
Missed abortion... I repeat... Missed abortion...quote:Op maandag 24 november 2014 22:33 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Vrouw met kind. Abort mission I repeat abort mission.
Niet lullen Fax, de jouwe zullen ongetwijfeld al tot stof vergaan zijn.quote:Op maandag 24 november 2014 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die ene in m'n portemonnee is al een jaar over de houdbaarheidsdatum
quote:Op maandag 24 november 2014 22:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Missed abortion... I repeat... Missed abortion...
quote:Op maandag 24 november 2014 22:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Missed abortion... I repeat... Missed abortion...
'Mss' moet jij niet zo snel oordelen over anderen. Ik speculeer alleen, heb verder totaal geen schade berokkend whatsoever. Als zij er over begint, prima. Als ze er niets over zegt, ook prima, dan kap ik het zelf af.quote:Op maandag 24 november 2014 23:54 schreef Weissman het volgende:
• Mss is het gewoon eng dat jij zo snel op zoek gaat naar gegevens van haar buiten Paiq om, terwijl een date nog mijlenver is.
• Mss moet je niet te veel verwachten van 1 gesprek.
• Mss is het helemaal niet zo vreemd.
Dat heeft ze niet gezegd, maar heb er ook niet naar gevraagd. Doe ik eigenlijk nooit, misschien wel goed om dat preventief te doenquote:Op maandag 24 november 2014 23:52 schreef Cue_ het volgende:
Je hoort/leest wel vaker dat er mensen rondlopen voor "de gezelligheid". Maar zei ze dat ze vrijgezel was dan?
officieel ja burgelijke stand dit datquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:19 schreef plesner het volgende:
Ook ik heb mijn huidige vriendin via Tinder leren kennen. Zijn 6 weken geleden met elkaar in contact gekomen, 5 weken terug onze eerste date en hebben nu al 1,5 week officieel een relatie
Wat is je leeftijd?quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:19 schreef plesner het volgende:
Ook ik heb mijn huidige vriendin via Tinder leren kennen. Zijn 6 weken geleden met elkaar in contact gekomen, 5 weken terug onze eerste date en hebben nu al 1,5 week officieel een relatie
Dacht even 16, hoewel, die hebben na 5 dagen al een officiële relatiequote:
Was je date in Noordwijk nog doorgegaan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:05 schreef Godshand het volgende:
Ik heb donderdag weer een Tinderdate. Dit keer in Amsterdam.
Benieuwd hoe het afloopt. De app is al gezellig, maarja zegt niets. Gevaar is toch altijd verkeerd beeld van iemand krijgen
Daten is wetenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:59 schreef Chawi het volgende:
Of het geluk hebben dat ze gewoon net zo leuk is als op de app
Wat een onzinquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:31 schreef SonicVolcano het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)n-de-dienst-uit.html
Als je betaalt jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:22 schreef Cue_ het volgende:
Zie net dat t mogelijk is om je laatste swipe bij Tinder ongedaan te maken. Dat is natuurlijk wel een fijne nieuwe functie
Omdat het kan, omdat mensen nieuwsgierig zijn, noem maar op.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:24 schreef Jelia het volgende:
Omg serieus? Waarom zou je voor tinder betalen?!
Tja dat vind ik ook. Lexa is ook geen geld waard overigens...quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:54 schreef Jelia het volgende:
Jajaja I get it heus wel. Maar ga dan op lexa oid serieus. Tinder is toch geen geld waard in mijn ogen iig:P
Geen ervaring mee. Jij wel dus?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dat vind ik ook. Lexa is ook geen geld waard overigens...
Vond het niet echt een geweldige site. Nogal erg beperkt.quote:
Is er toch nog iets goed aanquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vond het niet echt een geweldige site. Nogal erg beperkt.
Gek genoeg wel de enige datingsite date aan overgehouden. Dat dan weer wel
Nee, ze durfde niet te zeggen dat zij liever toch niet date (om welke reden dan ook) dus zei niks bij verzoeken om een afspraak. Uiteindelijk kwam het eruit dat ze toch voorlopig niet date.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:26 schreef Wolken het volgende:
[..]
Was je date in Noordwijk nog doorgegaan?
Keer wat gedronken, was een leuke date, daarna keer gegeten, was minder leuk. Bleek toch niet zo'n klik te zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:15 schreef Jelia het volgende:
[..]
Is er toch nog iets goed aanof was het geen blijvertje?
Jammurrrr! Maar beter dat je er op date 2 achter komt dan na een paar maandenquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Keer wat gedronken, was een leuke date, daarna keer gegeten, was minder leuk. Bleek toch niet zo'n klik te zijn.
Lexa is ook geen geld waard.Dat levert echt 0,0 op.Dan werkt tinder beter.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:54 schreef Jelia het volgende:
Jajaja I get it heus wel. Maar ga dan op lexa oid serieus. Tinder is toch geen geld waard in mijn ogen iig:P
Ach, een paar maanden zou een record zijnquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:42 schreef Jelia het volgende:
[..]
Jammurrrr! Maar beter dat je er op date 2 achter komt dan na een paar maanden
"Gebakken of gekookt?" Doet het altijd goed..quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:29 schreef OlllllllO het volgende:
Wat is nou leuk om te sturen op Pepper oid, ik faal echt zo tering hard hier in
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:33 schreef Jelia het volgende:
[..]
"Gebakken of gekookt?" Doet het altijd goed..
Het was toch "gebakken of bevrucht"?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:33 schreef Jelia het volgende:
[..]
Nou, dat werkt ge-wel-digquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:33 schreef Jelia het volgende:
[..]
In 2003 kon er vast nog wel iemand om lachen. Als je goed zocht.quote:
Toen vroeg men al of je het jaar 1800 wou bellenquote:Op woensdag 26 november 2014 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
In 2003 kon er vast nog wel iemand om lachen. Als je goed zocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |