Jezus wat een snotjong, zo'n hekel aan dat soort types.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Sinds het plannen van de "date" heb ik niets meer van hem gehoord (en hij niet van mij). Gok dat het niet doorgaat. Zelf ook niet zoveel zin erin dat ik er eens naar ga vragen
Ook een beetje overdreven hequote:Op donderdag 27 november 2014 14:05 schreef Jelia het volgende:
Jezus wat een snotjong, zo'n hekel aan dat soort types.
Gewoon volgende dag appen "bedankt voor de leuke avond! Fucker!"
wat snap je niet aan: "hij ook niet van mij" ?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:05 schreef Jelia het volgende:
[..]
Jezus wat een snotjong, zo'n hekel aan dat soort types.
Gewoon volgende dag appen "bedankt voor de leuke avond! Fucker!"
Ja kijk, dat zei je er niet bijquote:Op donderdag 27 november 2014 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook een beetje overdreven he![]()
We hadden sowieso niet veel contact via WA ofzo. En de afspraak stond ook niet op tijd vast, daarbij zelf ook geen contact gezocht.
Vrouwen net zo goed, gezien de vele trouwfoto's en foto's met vriendje.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:43 schreef Jelia het volgende:
Waar ik me wel aan irriteer op tinder is al die vreemdgaande mannen. Als ik ze vaag ken dan doe ik printscreen en een berichtje naar z'n vriendin. Bitches be like..
95% van de vrouwen zit dan ook alleen maar op tinder om hun ego te boosten. Snap het ook wel, ben zelf eigenlijk ook nooit oprecht geïnteresseerd in vrouwen die ik nooit in real life heb gezien...quote:Op donderdag 27 november 2014 16:04 schreef Clappindemcheekz het volgende:
Heeft dat tinderen überhaupt nog wel zin?![]()
Heb het eergisteren voor het eerst sinds toen het net ''in'' was (vorig jaar oktober), weer op mijn telefoon gezet. Op zich wel aardig wat matches, alleen die chicks beginnen natuurlijk niet te praten.
Verschil met vorig jaar, is dat ik er nu, ook met eigen initiatief, gewoon helemaal niets uit weet te krijgen.
Niet arrogant bedoeld, maar ik like soms ook meisjes die ik met het uitgaan redelijk gemakkelijk zou kunnen krijgen (mijn exen zijn over het algemeen mooier), maar zelfs die werken totaal niet mee om een beetje een gesprek op gang te brengen.
Het is allen maar antwoorden met: Hoi, bedankt, nee, ja, leuk. Etc
Irritante verliefde mensenquote:Op donderdag 27 november 2014 11:09 schreef Chawi het volgende:
Zaterdag weer een date in de planning. Deze keer hoeven we ook nog eens geen wekker te zetten
![]()
(Loop in het echt ook zo te stuiteren)
Zonder goede reden? En paar uur vind ik best wel lomp, ja. Cold feet misschien.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:43 schreef zeefje het volgende:
Van die mannen die je wel willen leren kennen, 3x een afspraak maken voor een tweede date en 3 keer een paar uur van te voren afzeggen
Cold feet?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zonder goede reden? En paar uur vind ik best wel lomp, ja. Cold feet misschien.
Weet je gelijk wat je er aan hebt...quote:Op donderdag 27 november 2014 18:43 schreef zeefje het volgende:
Van die mannen die je wel willen leren kennen, 3x een afspraak maken voor een tweede date en 3 keer een paar uur van te voren afzeggen
Niet durven, "bindingsangst", the whole shebang.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Cold feet?
Hij studeert en heeft al drie afgezegd omdat hij het te druk had. Ik denk dat er heus wel een paar uur met mij tussenkan. Of ben ik nu heel egoïstisch![]()
Ja dat bedoel ik. Al is het maar een uurtje, ik hoef geen avondvullendprogrammaquote:Op donderdag 27 november 2014 18:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Niet durven, "bingsangst", the whole shebang.
Hmm ja nee gewoon volgende keer zeggen dat ie erin kan stikken. Je kunt altijd wel een uurtje vrij maken, hij appt ook met je immers.
ha ha nee waar sommigen zich ook druk om maken. Maar mannen zijn net mensen, soms. Die vinden dat ook lastig wat ze moeten bedenken of wanneer ze zomaar opeens een leuke vrouw tegenkomen als ze het niet verwachten. Of het is gewoon een hork, of je bent optie twee. Kan zoveel zijn ookquote:Op donderdag 27 november 2014 18:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Al is het maar een uurtje, ik hoef geen avondvullendprogramma
Iets anders vullend programma?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Al is het maar een uurtje, ik hoef geen avondvullendprogramma
Ik heb hem al eens gezien, en het klikte echt. En hij heeft dat ook uitgesproken. Daarom vind ik het ook zo raar nuquote:Op donderdag 27 november 2014 18:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha nee waar sommigen zich ook druk om maken. Maar mannen zijn net mensen, soms. Die vinden dat ook lastig wat ze moeten bedenken of wanneer ze zomaar opeens een leuke vrouw tegenkomen als ze het niet verwachten. Of het is gewoon een hork, of je bent optie twee. Kan zoveel zijn ook
Het duurde al langquote:Op donderdag 27 november 2014 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iets anders vullend programma?![]()
Hehehe sorry kon het niet laten![]()
Idd niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Irritante verliefde mensen![]()
No pun intented, leuk
Gaat ie weer voor je koken?
Ik weet dat ik hier niet teveel over vóóraf aan een date moet gaan slowchatten maar heb nu al geen zin meer in mijn geplande date, hij vindt echt van alles "eng" en heeft haast geen invulling van zijn dagen. Stelt weinig wedervragen maar praat veel over zichzelf.
Is werkloos, dat kan. Ben ik ook wel eens geweest. Maar dat lethargische is niet echt enthousiast makend voor een ontmoeting. Heb dus gecancelled. Nou ja, zaterdag een stapmeet dus who knows doe ik hier eens een update a la Cue
En btw Cue, jammer! En ik had niet goed gelezen maar waarom had jij niets gestuurd dan?
Daarom zou ik ook niet gelijk van het ergste uitgaan maar wel aangeven wat je ervan vindt. Lijkt me niet een geweldige voorbode mocht het toch op meer dates uitlopen, misschien is hij wel heel erg makkelijk in die dingen. Eén date is ook maar één date, misschien vind je hem uiteindelijk wel niks.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb hem al eens gezien, en het klikte echt. En hij heeft dat ook uitgesproken. Daarom vind ik het ook zo raar nu
Je staat zelf toe dat het tot een derde keer komt, toch?quote:Op donderdag 27 november 2014 18:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Cold feet?
Hij studeert en heeft al drie afgezegd omdat hij het te druk had. Ik denk dat er heus wel een paar uur met mij tussenkan. Of ben ik nu heel egoïstisch![]()
Maar wanneer ik daadwerkelijk iets aan het doen ben ga ik niet Paiq-en... Dus als ik online ben, lig ik doorgaans ook in m'n bedquote:Op donderdag 27 november 2014 19:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd niet aantrekkelijk.
Had laatst ook iemand die vooral vertelde dat ie aan t hangen was en op de bank lag en lag te luieren (had verder wel werk)
Mijn leven is ook niet zo bombastisch, maar elke keer dat hangen en liggen benadrukken is niet aantrekkelijk
Uhm geen idee. Niet echt van gekomen gewoon
Precies dat ja. Lieg dan desnoodsquote:Op donderdag 27 november 2014 19:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd niet aantrekkelijk.
Had laatst ook iemand die vooral vertelde dat ie aan t hangen was en op de bank lag en lag te luieren (had verder wel werk)
Mijn leven is ook niet zo bombastisch, maar elke keer dat hangen en liggen benadrukken is niet aantrekkelijk
ha ha jaaaa dat mag ook wel, is gewoon zo'n voorgevoel dat je vooral de invulling van iemands leven gaat worden. Nu alquote:Op donderdag 27 november 2014 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar wanneer ik daadwerkelijk iets aan het doen ben ga ik niet Paiq-en... Dus als ik online ben, lig ik doorgaans ook in m'n bed
Ik vertel ook altijd wel bij "Jaaaaaaaaaa, vandaag *insert hipness* gedaan, dus nu even bijkomen van alle hipheid die door mijn leven raast." Of woorden van gelijke strekking, mgigihhig.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha jaaaa dat mag ook wel, is gewoon zo'n voorgevoel dat je vooral de invulling van iemands leven gaat worden. Nu alDat is gewoon niet zo mijn "ding".
De meeste kerels willen t ook niet horen je hen aanspreekt elke keer wanneer je zit te schijten en je je verveelde.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar wanneer ik daadwerkelijk iets aan het doen ben ga ik niet Paiq-en... Dus als ik online ben, lig ik doorgaans ook in m'n bed
Jij snapt hetquote:Op donderdag 27 november 2014 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vertel ook altijd wel bij "Jaaaaaaaaaa, vandaag *insert hipness* gedaan, dus nu even bijkomen van alle hipheid die door mijn leven raast." Of woorden van gelijke strekking, mgigihhig.
Als het zou kunnen.... Al zou ik dan ws eerst proberen mezelf te penetrerenquote:Op donderdag 27 november 2014 19:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jij snapt hetGroei eens een piemel
Jaquote:Op donderdag 27 november 2014 19:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als het zou kunnen.... Al zou ik dan ws eerst proberen mezelf te penetreren
Gewoon doen jaquote:Op donderdag 27 november 2014 19:12 schreef Cue_ het volgende:
hij vraagt of ik een keer wat wil drinken.
Nouja zullen we dan eens een gaatje vinden in mijn ih zo vol met hippe dingen agenda?
Hebben wij gedate?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd niet aantrekkelijk.
Voor vrouwen toch ook?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Tinder verwijderd. Er is echt geen kut meer aan. Prima dat het voor los contact is, maar het is inmiddels een soort hoerenservice in de ogen van de meeste mannen geloof ik.
Ik heb wel eens gelezen dat wanneer je het weer installeert je profiel gewoon nog intact is?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh crap de enige jongen die ik (al een paar maanden) via Tinder spreek had ik een berichtje met m'n nummer gestuurd zo van "ik ga van tinder af " maar nu ik m'n account verwijderd heb ben ik natuurlijk gewoon uit z'n lijst verdwenen. Fuck. Die was echt leuk
.
Als je die niet verwijderd hebt welquote:Op donderdag 27 november 2014 19:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat wanneer je het weer installeert je profiel gewoon nog intact is?
Ik ben ook zo'n saaie lul. Werken en bankhangen. Geen sociaal leven. De droomman van iedere vrouw.quote:
Nee.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n saaie lul. Werken en bankhangen. Geen sociaal leven. De droomman van iedere vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |