abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146927366
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:19 schreef Jelia het volgende:
Way to goooo
Waarom chat jij dan niet via Tinder?

Of komen ze steeds met dick pics aanzetten? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_146927888
quote:
5s.gif Op zondag 23 november 2014 15:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom chat jij dan niet via Tinder?

Of komen ze steeds met dick pics aanzetten? :')
Via die gedeelde momenten soms ja, kansloos.

Ik heb geen behoefte aan verkooppraatjes over en weer. Zit er meer voor de fun.
pi_146928299
quote:
15s.gif Op zondag 23 november 2014 15:46 schreef Jelia het volgende:

[..]

Via die gedeelde momenten soms ja, kansloos.

Ik heb geen behoefte aan verkooppraatjes over en weer. Zit er meer voor de fun.
Juist. De fun.

Wat is de fun dan wel als je verder niet chat? De foto's?
pi_146928886
Swipen, potential spotten.
Chat met een enkele match wel hoor ;)
pi_146929702
;)
pi_146942290
Hier helaas vrij weinig beweging bij de datingsites... Tinder ook geen matches meer... En mijn ex is weer onder de pannen dus daar hoef ik iig ook niet meer op te rekenen :') Hopelijk binnenkort toch nog met een knal het jaar uit..
pi_146942826
Een pistool tegen je slaap?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_146943014
Afgelopen vrijdag heb ik een meisje ontmoet dat ik via een datingsite heb leren kennen en met wie ik al goed een paar maanden contact heb. Via whatsapp kunnen we het altijd goed vinden, altijd vrolijk en zelfde gevoel voor humor. Ik heb intussen wel gevoelens voor haar ontwikkeld, maar ik weet nog niet zeker of dat wederzijds is. (We zijn beiden 20.)

Eergisteren heb ik haar dus voor het eerst ontmoet. Door kruisende agenda's was het er nooit van gekomen (beiden school, ik werk doordeweeks 's avonds en zij vr/za/zo vaak de hele dag). Het was ook geen echte "date" eigenlijk. Zij was vroeg klaar op school en stelde voor dat ik haar kwam ophalen om daarna even de stad in te gaan.

Zo gezegd zo gedaan. Ik was vrij zenuwachtig en ik merkte dat zij ook wel verlegen was, maar het was wel leuk en we hebben gelachen. Ik durfde niet echt veel te doen verder, maar ik heb wel even mn arm om haar heen gelegd. Ik weet niet of ze dat leuk vond, maar ze weigerde niet in elk geval en trok zich niet terug ofzo.

Na ongeveer 45 min wandelen hebben we op het treinstation gedag gezegd (beiden immers weer werken). Zij stak haar hand uit, wat ik wel een beetje raar vond, dus het werd hand schudden en een beetje een mislukte omhelzing. Ze vond het goed om in de kerstvakantie weer af te spreken zodat we meer tijd hebben.

Ik vraag me dus af of dit wat zou kunnen worden, want ik vind haar best wel leuk. Nu lees ik op internet dat hand schudden een teken is van "meer zit er niet in", maar misschien was ze wel verlegen dus. Ik heb zelf door de zenuwen ook kansen laten liggen, ben ik me van bewust. Maar misschien kan het ook aan de setting hebben gelegen, want het was geen etentje of bios of op een bankje etc.

Hebben jullie misschien tips voor mij, zou de interesse wederzijds zijn? Bedankt alvast! :)

(Ik wist niet of ik hiervoor een nieuw topic moest openen, dus vandaar dat ik het hier maar zet.)
pi_146943412
Gewoon appen dat je het leuk vond en dat je er naar uitkijkt haar weer te zien #yolo
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_146944235
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 23:16 schreef DezeUsernameWasNogVrij het volgende:
Afgelopen vrijdag heb ik een meisje ontmoet dat ik via een datingsite heb leren kennen en met wie ik al goed een paar maanden contact heb. Via whatsapp kunnen we het altijd goed vinden, altijd vrolijk en zelfde gevoel voor humor. Ik heb intussen wel gevoelens voor haar ontwikkeld, maar ik weet nog niet zeker of dat wederzijds is. (We zijn beiden 20.)

Eergisteren heb ik haar dus voor het eerst ontmoet. Door kruisende agenda's was het er nooit van gekomen (beiden school, ik werk doordeweeks 's avonds en zij vr/za/zo vaak de hele dag). Het was ook geen echte "date" eigenlijk. Zij was vroeg klaar op school en stelde voor dat ik haar kwam ophalen om daarna even de stad in te gaan.

Zo gezegd zo gedaan. Ik was vrij zenuwachtig en ik merkte dat zij ook wel verlegen was, maar het was wel leuk en we hebben gelachen. Ik durfde niet echt veel te doen verder, maar ik heb wel even mn arm om haar heen gelegd. Ik weet niet of ze dat leuk vond, maar ze weigerde niet in elk geval en trok zich niet terug ofzo.

Na ongeveer 45 min wandelen hebben we op het treinstation gedag gezegd (beiden immers weer werken). Zij stak haar hand uit, wat ik wel een beetje raar vond, dus het werd hand schudden en een beetje een mislukte omhelzing. Ze vond het goed om in de kerstvakantie weer af te spreken zodat we meer tijd hebben.

Ik vraag me dus af of dit wat zou kunnen worden, want ik vind haar best wel leuk. Nu lees ik op internet dat hand schudden een teken is van "meer zit er niet in", maar misschien was ze wel verlegen dus. Ik heb zelf door de zenuwen ook kansen laten liggen, ben ik me van bewust. Maar misschien kan het ook aan de setting hebben gelegen, want het was geen etentje of bios of op een bankje etc.

Hebben jullie misschien tips voor mij, zou de interesse wederzijds zijn? Bedankt alvast! :)

(Ik wist niet of ik hiervoor een nieuw topic moest openen, dus vandaar dat ik het hier maar zet.)
Niet pas afspreken in de kerstvakantie :o

Dat duurt nog 4 weken! Maak ergens tijd in het weekend vrij voor cafeetje of bios met haar :)

Dan proberen te zoenen. Gaat ze dan weer handen schudden, laat dan maar zitten.
pi_146944591
Paar weken geleden een date gehad met een totaal ander soort persoon dan dat ik normaal deed, hij was super enthousiast maar sinds de date niets meer vernomen. Bij nader inzien was die toch niet zo enthousiast geloof ik :')
pi_146944626
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 00:08 schreef Mitsu het volgende:
Paar weken geleden een date gehad met een totaal ander soort persoon dan dat ik normaal deed, hij was super enthousiast maar sinds de date niets meer vernomen. Bij nader inzien was die toch niet zo enthousiast geloof ik :')
Hoe was hij superenthousiast dan?
pi_146944677
quote:
5s.gif Op maandag 24 november 2014 00:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe was hij superenthousiast dan?
Aardig wat plannen en verhalen had hij, maar achteraf gezien toch niet :')
pi_146944708
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 00:11 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Aardig wat plannen en verhalen had hij, maar achteraf gezien toch niet :')
Tsja plannen...

Geen daden dus? Heb je meer aan :)
pi_146944763
quote:
8s.gif Op maandag 24 november 2014 00:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tsja plannen...

Geen daden dus? Heb je meer aan :)
Nee, maar nou weet ik niet bepaald of ik het erg vind dat er niets meer van gaat komen.

Op naar de volgende :D
pi_146944854
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 00:15 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Nee, maar nou weet ik niet bepaald of ik het erg vind dat er niets meer van gaat komen.

That's the spirit :D
pi_146944914
quote:

[..]

Prima :)
pi_146948934
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 november 2014 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

..... Wat moet je ermee? Ga je naar Aruba vliegen voor een beurt?
Ik moet al iedere keer met een pondje over om bij mijn date te komen en dat vind ik al een hele onderneming...

Afgelopen weekend weer samen met mijn date geweest en het gaat erg leuk!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  maandag 24 november 2014 @ 17:02:02 #119
416931 yats
(non) Average Joe
pi_146959785
quote:

[..]

Prima instelling!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_146962078
Wie wil me daten? 8-)
pi_146964238

[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2014 19:32:39 ]
pi_146964325
quote:
2s.gif Op maandag 24 november 2014 19:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Reageren is toezeggen :Y

Zaterdag 8 uur in Rotterdam.
pi_146964379
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Reageren is toezeggen :Y

Zaterdag 8 uur in Rotterdam.
Ok, jij betaalt de cocktails.
pi_146964478
quote:
14s.gif Op maandag 24 november 2014 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ok, jij betaalt de cocktails.
Prima :Y

Jij kent de stad beter dan ik. Waar spreken we af? :)
pi_146964529
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Prima :Y

Jij kent de stad beter dan ik. Waar spreken we af? :)
Blender.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')