Dan hebben we volgende week een date blijkbaarquote:Op donderdag 27 november 2014 19:22 schreef artelligence het volgende:
Ik ben ook zo'n saaie lul. Werken en bankhangen. Geen sociaal leven. De droomman van iedere vrouw.
Welnee.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb m'n profiel dus verwijderd. En we zouden een date gaan plannen
. He kutkutkut.
Ik heb 'm wel op facebook gevonden want hij heeft een bijzondere naam en was de eerste hit, maar dat staat ook weer zo creepy.
Als je m al heel lang spreekt snapt ie t vast wel als je m via facebook toevoegd.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
. He kutkutkut.
Ik heb 'm wel op facebook gevonden want hij heeft een bijzondere naam en was de eerste hit, maar dat staat ook weer zo creepy.
Helemaal als het vlak na het berichtje op Tinder is.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je m al heel lang spreekt snapt ie t vast wel als je m via facebook toevoegd.
Ah dus jij bent Shaniqua! Hi :$quote:Op donderdag 27 november 2014 19:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan hebben we volgende week een date blijkbaar
De dames hier zeiken elke keer de mannen wel af maar als je dit soort dingen roept ben je gew een creep. Penis of tieten maakt niet uit.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb eerder vandaag een grapje gemaakt over dat ik z'n naam in m'n arm ging kerven. En dan nu op facebook dingesen. Whehe.
Ga met je piemel spelen en laat de volwassenen praten.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
De dames hier zeiken elke keer de mannen wel af maar als je dit soort dingen roept ben je gew een creep. Penis of tieten maakt niet uit.![]()
Hypocriete wijven ook
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb eerder vandaag een grapje gemaakt over dat ik z'n naam in m'n arm ging kerven. En dan nu op facebook dingesen. Whehe.
Groot gelijk jaquote:Op donderdag 27 november 2014 19:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
De dames hier zeiken elke keer de mannen wel af maar als je dit soort dingen roept ben je gew een creep. Penis of tieten maakt niet uit.![]()
Hypocriete wijven ook
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:37 schreef eefje801 het volgende:
ah, de testosteron is weer teruggekeerd.
serieus? Wel handig ja, je mist soms best belangrijke info als je dat postvak nooit leest.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
oh als ik facebook 83 cent betaal komt het bericht direct in z'n postvak in.
Ja, ik overweeg het nog te doen ook.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
serieus? Wel handig ja, je mist soms best belangrijke info als je dat postvak nooit leest.
Hoe dronken ben jij al?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:38 schreef Godshand het volgende:
Gepiep over Tinder.
OK, over 20 minuten Tinderdate.
Maar verder maak ik het ook niet groter dan het is: plaatjes schuiven. Een leuk gesprek is dan leuk meegenomen...
En anders toch maar komend weekend naar de barvrouw knipogen.
Zit in de trein met cola, sorryquote:
Hmm ik zou dit persoonlijk niet eens erg vinden als een dame mij op deze manier zou toevoegen. Als je het verhaal uitlegtquote:Op donderdag 27 november 2014 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
. He kutkutkut.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:08 schreef Godshand het volgende:
Tinder date gehad. Gezellig, gezoend nu weer naar huis. Volgende date staat gepland
quote:
Dat is echt een roteindquote:Op vrijdag 28 november 2014 02:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ow, wacht, het is Fax
Ga mee naar Groningen, man
Dus?quote:
Leuk hoor!quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:08 schreef Godshand het volgende:
Tinder date gehad. Gezellig, gezoend nu weer naar huis. Volgende date staat gepland
Nog meer zoenenquote:Op vrijdag 28 november 2014 06:33 schreef Jelia het volgende:
[..]
Leuk hoor!![]()
Wat gaan jullie dan doen?
Waarschijnlijkquote:
Ja dat vind ik vreemd. Ben daardoor zelfs een keer afgewezen voor een sollicitatie omdat ze niks online konden vinden over me.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:06 schreef eQuaL het volgende:
[..]
'Mss' moet jij niet zo snel oordelen over anderen. Ik speculeer alleen, heb verder totaal geen schade berokkend whatsoever. Als zij er over begint, prima. Als ze er niets over zegt, ook prima, dan kap ik het zelf af.
Wat is er trouwens eng aan als ik iemand opzoek op internet? Vind je het ook eng als een werkgever het facebook profiel bekijkt van een sollicitant? Of meet je met twee maten?
Ze laat zelf toch ook niks horenquote:Op donderdag 27 november 2014 14:05 schreef Jelia het volgende:
[..]
Jezus wat een snotjong, zo'n hekel aan dat soort types.
Gewoon volgende dag appen "bedankt voor de leuke avond! Fucker!"
Hossel ze dan tijdens het uitgaan ipv vanachter je telefoonscherm.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:04 schreef Clappindemcheekz het volgende:
Heeft dat tinderen überhaupt nog wel zin?![]()
Heb het eergisteren voor het eerst sinds toen het net ''in'' was (vorig jaar oktober), weer op mijn telefoon gezet. Op zich wel aardig wat matches, alleen die chicks beginnen natuurlijk niet te praten.
Verschil met vorig jaar, is dat ik er nu, ook met eigen initiatief, gewoon helemaal niets uit weet te krijgen.
Niet arrogant bedoeld, maar ik like soms ook meisjes die ik met het uitgaan redelijk gemakkelijk zou kunnen krijgen (mijn exen zijn over het algemeen mooier), maar zelfs die werken totaal niet mee om een beetje een gesprek op gang te brengen.
Het is allen maar antwoorden met: Hoi, bedankt, nee, ja, leuk. Etc
Serieuzere datingsite proberen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:19 schreef Acradavos het volgende:
Iemand een oplossing voor de nepprofielen op Tinder? Ik ben de 'speelse dames' onderand wel zat.
Nepprofielen heb je op alle datingsites. Het hoort er een beetje bij. Als je die op Tinder zat ben kan je er voor kiezen om Tinder niet te gebruiken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:19 schreef Acradavos het volgende:
Iemand een oplossing voor de nepprofielen op Tinder? Ik ben de 'speelse dames' onderand wel zat.
Google gratis datingsites en je vindt er genoegquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:15 schreef Acradavos het volgende:
Alternatieven zonder er voor te betalen?
als je had gezegd: zoek es op "fathank" dan was het sowieso ook niks geworden, vieze coke-snuivende F-side-rellende bodybuilder van me.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja dat vind ik vreemd. Ben daardoor zelfs een keer afgewezen voor een sollicitatie omdat ze niks online konden vinden over me.
Nou prima, voor zo'n baas wil ik niet eens werken.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 11:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als je had gezegd: zoek es op "fathank" dan was het sowieso ook niks geworden, vieze coke-snuivende F-side-rellende bodybuilder van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |