Daar was geen letter van gelogen. Ik stond in juli inderdaad erg lang droog, had af en toe een date maar daar bleef het meestal bij en had moeite met 'de stap'. Gelukkig kunnen dingen veranderen en heb ik aan mezelf gewerkt. Ik ga niet zeggen dat ik nu elke week meerdere dates heb (dat zou een leugen zijn), maar ik date wel af en toe. En af en toe leid dat ook tot seks ja, al is dat niet direct hetgeen waar ik naar op zoek ben. Maar zoals ik al eerder postte, van mij mag iedereen hier bij dat oude beeld van mij blijven hangen, ik maak me daar geen seconde druk om.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alle posts van evt wel date gehad maar dat de seks niet kwam, geen stap durfde te zetten. Al heel lang geen seks hebt gehad.
Al die posts.
Dat doet het ook. Ik zie wel hoe dingen lopen.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ach dit riep je in de maanden dat je droog stond precies het zelfde dus het zal allemaal wel los lopen
Klopt, ik zoek er ook (nog steeds) niet actief naar. Maar als ik gevraagd word zeg ik (meestal) geen nee. Zou jij dat wel doen dan?quote:Op donderdag 20 november 2014 18:21 schreef PeterPastoor het volgende:
En niet eens heel lang geleden dat hij zou stoppen met daten enzo!
Omdat ie graag z'n eigen stem hoort, maar dan de internet versiequote:Op donderdag 20 november 2014 19:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom blijf je verantwoording afleggen yats?
Even bij yats in de leer.quote:
Oh dat is ideaal! Ik heb een leuk dingetje gehad met iemand letterlijk om de hoek. Echt super handigquote:Op donderdag 20 november 2014 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
...Eerste speeddategesprek loopt nu zo'n 20 minuten, blijkt op grofweg 800 meter afstand te wonen. Vooralsnog is het gesprek grappig genoeg om de taalfouten te negeren.
Beter om dat niet te doen inderdaad.quote:Op donderdag 20 november 2014 19:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom blijf je verantwoording afleggen yats?
Whehehe, "handig" is wel een goede reden om iemand te datenquote:Op donderdag 20 november 2014 19:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh dat is ideaal! Ik heb een leuk dingetje gehad met iemand letterlijk om de hoek. Echt super handig
Nou serieus het maakte hem wel van 'goh wel boeiend' tot 'yay!'quote:Op donderdag 20 november 2014 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whehehe, "handig" is wel een goede reden om iemand te daten. Hij heeft al gedreigd koffie te komen drinken
.
Kan best werken. De dekhengsterige blik is dan uit je ogen, vinden vrouwen altijd wel fijnquote:Op donderdag 20 november 2014 20:40 schreef Weissman het volgende:
Dus voortaan als iemand roept dat ze even niet meer willen daten kunnen we er van uitgaan dat ze binnen 2 weken een date hebben?
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Verdomme, het werkt! Date is hier over een paar uurtjes.
quote:Op donderdag 20 november 2014 20:42 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik ga stoppen met daten!
Edit- yeah komende zaterdag een date met een leuke meid vai dezelfde site als laatst!
Bel zeefje gewoonquote:
Weer met die ene?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Verdomme, het werkt! Date is hier over een paar uurtjes.
Yes. We hadden eigenlijk wat voor maandag gepland staan, maar deze frommelen we er gewoon tussendoor aangezien ze hier toch langs komt na afloop van een of ander concert, ik morgen vrij ben en zij niet al te vroeg hoeft te beginnen.quote:
Dankjewel, El_Weiss!quote:Op donderdag 20 november 2014 21:42 schreef Weissman het volgende:
Goed bezig H_J!
*schouderklopje geeft*
Leuk! Het zij je gegund!quote:Op donderdag 20 november 2014 21:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Yes. We hadden eigenlijk wat voor maandag gepland staan, maar deze frommelen we er gewoon tussendoor aangezien ze hier toch langs komt na afloop van een of ander concert, ik morgen vrij ben en zij niet al te vroeg hoeft te beginnen.
Thanks. Ik word ook walgelijk vrolijk van 'r enzo. Heb ik niet zo snel.quote:
Nice! Falling in luv?quote:Op donderdag 20 november 2014 21:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks. Ik word ook walgelijk vrolijk van 'r enzo. Heb ik niet zo snel.
Ik gniffeldequote:
Ik tel ergens twee enen bij elkaar op, per ongeluk. Top man, tof!!quote:Op donderdag 20 november 2014 21:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is je gegundquote:Op donderdag 20 november 2014 21:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Yes. We hadden eigenlijk wat voor maandag gepland staan, maar deze frommelen we er gewoon tussendoor aangezien ze hier toch langs komt na afloop van een of ander concert, ik morgen vrij ben en zij niet al te vroeg hoeft te beginnen.
Niet iedereen is ook zo kansloos om 2000 fucking pagina's op facebook te liken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:51 schreef kuil het volgende: In de meeste gevallen krijg ik 0 overeenkomsten en dat kan onmogelijk kloppen als je +2000 pagina's op Facebook geliked hebt.
..... Wat moet je ermee? Ga je naar Aruba vliegen voor een beurt?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:19 schreef Acradavos het volgende:
Vandaag tinderautoliker geïnstalleerd, hoe geniaal. Je kan zelfs je locatie faken.
Ik woon nu op Aruba.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |