Hoiquote:
Ik heb over je moeder gedroomtquote:
Wow so vereerd de yspegels aan muh harts sijn gwoon aan t smelte nu :$$$quote:Op donderdag 20 november 2014 11:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
jy mag blijfuhh skatjuh xoxo wjnmk
Had moeite met lezen.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow so vereerd de yspegels aan muh harts sijn gwoon aan t smelte nu :$$$
Kom anders gewoon een keertje koffie drinken bij m'n moeder.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
nee grapje wou gewoon even weer over je moeder beginnen
Heb het met pijn in m'n hart getypt.quote:
Hij houdt die shit gescheiden.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom anders gewoon een keertje koffie drinken bij m'n moeder.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
FOK! en prive hou ik gewoon gescheiden. Totaal geen behoefte om mensen van FOK! te ontmoeten heb ook genoeg vrienden en kennissen, hoef geen nieuwe vrienden er bij. Snap zulken ook echt nietdat je blijkbaar wat mist om zoveel via internet te ontmoeten
Hij moet nog wel een keer in onze klb sc groepschatquote:Op donderdag 20 november 2014 11:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij houdt die shit gescheiden.
Waarom heeft er altijd iemand pijn als wij samen zijn ;sssquote:Op donderdag 20 november 2014 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb het met pijn in m'n hart getypt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom heeft er altijd iemand pijn als wij samen zijn ;sssVocaroo van je rapskills.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou best een koekje bij je mama willen etenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fokkers en prive idd. Niet fokkers hun moeder en privequote:Op donderdag 20 november 2014 11:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij houdt die shit gescheiden.
Hoop niet dat die bestaat.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij moet nog wel een keer in onze klb sc groepschat![]()
[..]
Chloro's moeder zit niet op fok.
aaahhhquote:Op donderdag 20 november 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
Fokkers en prive idd. Niet fokkers hun moeder en prive
want?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoop niet dat die bestaat.
Pas maar op voor je moeder ik vind haar adres wel.quote:
[..]
Waarom heeft er altijd iemand pijn als wij samen zijn ;sssLiefde doet pijn ;ssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Doe maarquote:Op donderdag 20 november 2014 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pas maar op voor je moeder ik vind haar adres wel.
Bestaat al zo'n 3 jaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoop niet dat die bestaat.
Kan ik je gelijk leren hoe je moet scherenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Doe maarIk woon nog thuis dus dan kan ik je mooi in elkaar schoppen
Moederkoekje haha ;p lolquote:Op donderdag 20 november 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou best een koekje bij je mama willen eten
Mijn ballen?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan ik je gelijk leren hoe je moet scheren
oh wacht..
:s wat ?quote:
Hahahaha niet verwacht dit ;Dquote:
Zou je pijn doen met de kracht van duizend eclipsen ;$$quote:
Gvdquote:Op donderdag 20 november 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
:s wat ?
[..]
Hahahaha niet verwacht dit ;D
Stel je voor 1000 van dezen over je hoofd lolquote:Op donderdag 20 november 2014 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je pijn doen met de kracht van duizend eclipsen ;$$
wow, ik word ur helemaal spiritueel van ;&"e:Op donderdag 20 november 2014 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hoeveel is dat ongeveer?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je spirit verruimen :$$quote:Op donderdag 20 november 2014 11:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow, ik word ur helemaal spiritueel van ;&&
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stel je voor 1000 van dezen over je hoofd lol
[ afbeelding ]
wow, jij lyrical wordsmith, hoe kom je op dit soort dingen???quote:
Ongeveer twaalf blauwquote:
Great.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Gwn chatgroepje, net zoals dit, maar dan in de vorm van een chat.
Geen wolvendagen in je chatgroep hebbenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Great.Als je dacht dat het niet erger kon.
Is bijna net zo erg als een whatsapp groep met wickedmen haan en meloewa
Komt gewoon heulmaal vansellfs weetje hahahaquote:Op donderdag 20 november 2014 11:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[..]
wow, jij lyrical wordsmith, hoe kom je op dit soort dingen???
Eigenlijk kan ik niks anders dan het hier mee eens zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Kan niet zo lang wachtenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hard geworden, tijd voor kees kroket dit weekend.
Nee dat is erger.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Great.Als je dacht dat het niet erger kon.
Waaaaaaaaaaaaaaahhh!!!quote:Op donderdag 20 november 2014 11:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hard geworden, tijd voor kees kroket dit weekend.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaahhh!!!!!!
http://www.metronieuws.nl(...)SrZnks!I22rVzn6HTyI/
Dit is hetzelfde als zeggen:quote:
Wat zit er dan in? Voorgekauwde speculaas?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als zeggen:
'Sociale contacten'
Ik gooi nog liever mijn iPhone 5 uit het raamquote:Op donderdag 20 november 2014 11:49 schreef wickedmen het volgende:
BT geef je nummer bae maak ik WA groepje voor ons 2'en.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat doe je stoer met je iPhone 5.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik gooi nog liever mijn iPhone 5 uit het raamNothing personal.
Volgens mij ongeveer zelfde vulling maar dan met speculaaskruiden er bij,quote:Op donderdag 20 november 2014 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zit er dan in? Voorgekauwde speculaas?
kk hont, ik trap je doot ga je aaien.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel, want met haan appte je wel, maar met wicky wil je per se niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op donderdag 20 november 2014 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, want met haan appte je wel, maar met wicky wil je per se niet.
hahahahaha ;pquote:Op donderdag 20 november 2014 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
Wicky de viking met kankerdikke neus.
Kom dan, ik weet je te vinden.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
KK MEELOPER, KOM VECHTEN DAN MET BLOTE HANDEN.
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
Moet je eerst gaan scheren denk ik, wicky haha ;D
Godverquote:Op donderdag 20 november 2014 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
Wicky de viking met kankerdikke neus.
Vertel eens iets leuks chlo.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:55 schreef Chloroform het volgende:
Wow, opeens zo'n grimmige sfeer alles. ;s
effe serieus man, heb je zoveel money, kom je met zo'n chick. kkquote:
Vertel zelf eens iets leuks.quote:
Jij bent leuk.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vertel zelf eens iets leuks.
quote:
Wow.quote:
Ik denk is echte liefde.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:57 schreef Matip het volgende:
[..]
effe serieus man, heb je zoveel money, kom je met zo'n chick. kk
quote:
quote:
Zo is dat.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]! zo, hebben we beide iets leuks verteld
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat doe je stoer met je iPhone 5.
uhm nee.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, want met haan appte je wel, maar met wicky wil je per se niet.
neequote:Op donderdag 20 november 2014 11:51 schreef Gridlok het volgende:
BT, heb jij een broer die sinds een jaar in Tilburg woont?
quote:
Jazekerquote:Op donderdag 20 november 2014 12:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo is dat.
Eet jij wel eens Pringles?
Ik vind die naturel het lekkerst. Heb jij ook al de Pringles-speaker?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jazekervertel ik er gelijk bij dat ik paprika, naturel en die met wasabi het lekkerste vind!
Zijn eigenlijk ook, jaquote:Op donderdag 20 november 2014 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind die naturel het lekkerst. Heb jij ook al de Pringles-speaker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Die chips breekt toch fucking snel?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
en dan daar naturel pringles in dippen
denk het welquote:Op donderdag 20 november 2014 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
Oeh eten.... ben benieuwd of 4ebe ook een seintje krijgt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk ook, jaweet je... moet je keer van die saus maken die je bij V&D op je broodje kip krijgt... (weet je wat ik bedoel?) en dan daar naturel pringles in dippen... echt sick lekker.
Nee, heb ik nietheb gvd complete set van 20 boxen van harman kardon wat moet ik dan met een pringles boxje?
Geen idee welke saus je bedoelt. Ik neem bij de La Place altijd broodje met ham of roomkaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik vroeg me dus af wie er in hemelsnaam zo'n speaker zou bestellen. Moet je 3 euro bijleggen ook. Koop dan gewoon goede speakers meteen, paupers ;sssOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Gewoon 2 pakken dan.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die chips breekt toch fucking snel?
Ja bij LaPlace hebjeook van die broodjes met gegrilde kip en tauge enzo... daar zit dat op. Gruwelijk lekker. Maak je met ui, creme fraice (quote:Op donderdag 20 november 2014 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee welke saus je bedoelt. Ik neem bij de La Place altijd broodje met ham of roomkaas.
Nou, ik vroeg me dus af wie er in hemelsnaam zo'n speaker zou bestellen. Moet je 3 euro bijleggen ook. Koop dan gewoon goede speakers meteen, paupers ;sss
Die heeft nu lunchpauze denk ik, dus die is onbereikbaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
Oeh eten.... ben benieuwd of 4ebe ook een seintje krijgt.
Zie haar altijd voor me in de hoek van de bedrijfskantine alleen en dan met stapels eten voor haar en alleen haar blik op de tafelquote:Op donderdag 20 november 2014 12:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heeft nu lunchpauze denk ik, dus die is onbereikbaar.
Ik vind taugé echt zo smerig eh.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja bij LaPlace hebjeook van die broodjes met gegrilde kip en tauge enzo... daar zit dat op. Gruwelijk lekker. Maak je met ui, creme fraice () augurk, kruiden en mayo.
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind taugé echt zo smerig eh.Had een keer bij zo'n Wok2Go bakje noodles gehaald, zat er keiveel taugé in.
![]()
![]()
Wel benieuwd naar het sausje.
wa ;squote:
Ze lijkt meer opquote:Op donderdag 20 november 2014 12:11 schreef BlauweTijger het volgende:
4ebe in mijn gedachten :$
[ afbeelding ]
quote:
Wat.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo'n rare uitdrukking. :s Steenveel.
mwa, die van bt klopt wel vrij aardigquote:
Tauge vies, ja?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind taugé echt zo smerig eh.Had een keer bij zo'n Wok2Go bakje noodles gehaald, zat er keiveel taugé in.
![]()
![]()
Wel benieuwd naar het sausje.
Ja. ;squote:Op donderdag 20 november 2014 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tauge vies, ja?hahaha.
http://www.smulweb.nl/rec(...)oor-gemarineerde-kip
Omdat haar cavia's graag hoeden dragen, draagt zij ook iets op haar hoofd.quote:
mosterdmayonaise?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. ;s
Oh, mosterdmayonaise..
ehh oke. Awkward.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat haar cavia's graag hoeden dragen, draagt zij ook iets op haar hoofd.
Ja, die saus.quote:
Waar werkt gij?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, die saus.Tenminste, wij hebben op het werk ook sandwich met kip en mosterdmayo en nog wat andere tattie en de mosterdmayo lijkt verdacht veel op wat er op die site uitgelegd wordt.
Burger Kingquote:
'tattie'quote:Op donderdag 20 november 2014 12:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, die saus.Tenminste, wij hebben op het werk ook sandwich met kip en mosterdmayo en nog wat andere tattie en de mosterdmayo lijkt verdacht veel op wat er op die site uitgelegd wordt.
Is inderdaad lekker ja. Weet je wat ook lekker is met kip? Aardbeiencoulis. Broodje met kip maken en dan heel klein beetje aardbeiencoulis erop.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'tattie'
Oh zou kunnen inderdaad. Zie je wel vaker... zelfde shit, ander naampje.. maar ja dat dus
aarbeien koelies?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is inderdaad lekker ja. Weet je wat ook lekker is met kip? Aardbeiencoulis. Broodje met kip maken en dan heel klein beetje aardbeiencoulis erop.
Jawel.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar hebben ze dat helemaal niet :S
quote:
Kip met aardbei? gekke combiquote:Op donderdag 20 november 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is inderdaad lekker ja. Weet je wat ook lekker is met kip? Aardbeiencoulis. Broodje met kip maken en dan heel klein beetje aardbeiencoulis erop.
Oh dat !quote:Op donderdag 20 november 2014 12:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Coulis is een dikke saus. Maak je door aardbeien (of frambozen voor bij de browniecheesecake) met water en suiker in te koken en dan door een zeef te flikkeren. Het vocht vang je op en laat je afkoelen. Dat is coulis.
Ja, gerookte kipfilet met beetje aardbeiencoulis. Ik vind dat lekker. :$$$quote:
De volgende keer dat je die cheesecake gaat maken, moet je met de leftover frambozen coulis maken voor bij 't taartje. Lekker.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat !klinkt zo raar vaak, sommige combinaties... maar kan superlekker zijn. Wil het wel proberen al ben ik niet iemand die snel een coulis zal maken
Koeliesquote:Op donderdag 20 november 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, gerookte kipfilet met beetje aardbeiencoulis. Ik vind dat lekker. :$$$
laatst cheesecake gemaakt, ging voor 10 euro aan roomkaas inquote:Op donderdag 20 november 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De volgende keer dat je die cheesecake gaat maken, moet je met de leftover frambozen coulis maken voor bij 't taartje. Lekker.
Hugekoelie hahaquote:
Goed planquote:Op donderdag 20 november 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De volgende keer dat je die cheesecake gaat maken, moet je met de leftover frambozen coulis maken voor bij 't taartje. Lekker.
Wowquote:Op donderdag 20 november 2014 12:26 schreef Matip het volgende:
[..]
laatst cheesecake gemaakt, ging voor 10 euro aan roomkaas inkk dure taart
Haha wat. Je kunt bij de Lidl 250 gram roomkaas kopen voor 2 euro ofzo, je doet iets verkeerd.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:26 schreef Matip het volgende:
[..]
laatst cheesecake gemaakt, ging voor 10 euro aan roomkaas inkk dure taart
Je bent zelf meh ;squote:
Wil roomkaas uit jouw kuipje eten.quote:
Kloppen totdat de room klaarkomt?quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil roomkaas uit jouw kuipje eten.
Ja zeker handsomequote:Op donderdag 20 november 2014 12:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kloppen totdat de room klaarkomt?
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:29 schreef Chloroform het volgende:
Room kloppen en dan zeggen: "Ik moest kloppen want de bel doet het niet." hahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry als ik te ver ging ;squote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
Matip koopt roomkaas bij de bio vega boer waarbij de room is klaar geklopt door 50+ ers met een doctoraat en tenminste 1 gouden tand
Ik vergeef je.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:29 schreef Chloroform het volgende:
Room kloppen en dan zeggen: "Ik moest kloppen want de bel doet het niet." hahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT
Bak cheesecake voor me ;squote:Op donderdag 20 november 2014 12:30 schreef Matip het volgende:
[..]
Gewoon appie man, maar ging iets van 900 gram in. Beter lidl volgende keer.
sryquote:Op donderdag 20 november 2014 12:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]WAT
ONTZETTEND
FLAUW
WEER
Vind je me leuk ja :$$$quote:
Ik bak een brownie peanutbutter cheesecake voor je.quote:
maar ook flauw..quote:
Die pagina kwam ik pas geleden hiero ergens nog tegen!quote:Op donderdag 20 november 2014 12:38 schreef Chai het volgende:
http://www.3fm.nl/a/165342
http://www.mijnontmaagding.org/
Ik hoorde hem gisteren op de radio.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die pagina kwam ik pas geleden hiero ergens nog tegen!
3FM leest KLBquote:Op donderdag 20 november 2014 12:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoorde hem gisteren op de radio.
Wow, beetje voorvocht gelekt.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:37 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik bak een brownie peanutbutter cheesecake voor je.
Maakt niet uit :$quote:
Geef je over aan die gevoelens :$$;4quote:
Kom privéquote:Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef Chloroform het volgende:
Geef je over aan die gevoelens :$$;4
Op de site van LINDA magazine stond er laatst ook iets over.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
3FM leest KLB
KLB / Mijnontmaagding.nl
wauw, chloro heeft ook een soft sidequote:Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, beetje voorvocht gelekt.
[..]
Maakt niet uit :$
[..]
Geef je over aan die gevoelens :$$;4
Zag dat laatst op Facebook voorbijkomen. Mijn godquote:Op donderdag 20 november 2014 12:38 schreef Chai het volgende:
http://www.3fm.nl/a/165342
http://www.mijnontmaagding.org/
Vind ik wel beetje eng hoorquote:
Natuurlijk. Chloro2.014 tochquote:Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, chloro heeft ook een soft side
Dat werd niet alleen op FOK! uitgelicht, op Twitter waren ze er ook mee bezig.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
3FM leest KLB
KLB / Mijnontmaagding.nl
ben benieuwd hoe de 2015 versie wordtquote:Op donderdag 20 november 2014 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind ik wel beetje eng hoor
[..]
Natuurlijk. Chloro2.014 toch
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat werd niet alleen op FOK! uitgelicht, op Twitter waren ze er ook mee bezig.
Alleenstaande moederquote:Op donderdag 20 november 2014 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe de 2015 versie wordt
zou wel een goede twist zijnquote:
Be gentle with me ;$$squote:
Wowquote:
Wat was dat voor jumbo taart?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:30 schreef Matip het volgende:
[..]
Gewoon appie man, maar ging iets van 900 gram in. Beter lidl volgende keer.
Here you go matequote:Op donderdag 20 november 2014 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow
[..]
Wat was dat voor jumbo taart?
Thanks.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:00 schreef Matip het volgende:
[..]
Here you go mate
http://www.24kitchen.nl/recepten/strawberry-cheesecake
Hiquote:Snijd het vanillestokje open en schraap het merg eruit
AHAHAH zegi k altijd als ze vragen wrom ik een barst in m'n telefoonscherm heb.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:29 schreef Chloroform het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die aarbeiensaus was pasquote:
Ik ben nu wel heel benieuwd naar coulis want ik hoorde dat woord nooit en nu al een paar keer vandaagquote:Op donderdag 20 november 2014 13:03 schreef Matip het volgende:
[..]
Die aarbeiensaus was pasleek wel op coulis ;')
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef LudoSanders het volgende:
Juist, jij gaat je beperken tot enkel meelezen. Bij ieder woord dat er over je geschreven wordt beginnen die worstenvingers te jeuken en krijg je de drang te reageren en uiteindelijk hebben we over een maand weer een zelfde topic.
Alleen met zijn tweeën, tegenover elkaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Uiteten met (je) meidje/boi.
Naast elkaar zitten of tegen over elkaar?
start
ja vond ik ook normaal :s zat gisteren stukje te kijken van geef mij je angst en toen gingen ze naast elkaar zitten?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen met zijn tweeën, tegenover elkaar.
Tegenover elkaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Uiteten met (je) meidje/boi.
Naast elkaar zitten of tegen over elkaar?
start
Al 1 pagina over "al 4 pagina's over eten.quote:
Tune net weer inquote:Op donderdag 20 november 2014 13:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niet alle 300 berichten op 1 pagina hebben
Dat is wel lekkerquote:Op donderdag 20 november 2014 13:31 schreef Chloroform het volgende:
Kun je lekker met je voet stiekem in z'n kruis wroeten enzo.
Heb maar 3 pagina's van dit topic.quote:
watquote:Op donderdag 20 november 2014 13:32 schreef wickedmen het volgende:
Achievement unlocked
Een meid een pen laten stelen van haar vriend of friendzone lover door een pen te vragen, nee te krijgen, weg te lopen zonder iets te zeggen en zij snel ja, ja zeggen en een pen stelen uit zijn tas.
hahaquote:Op donderdag 20 november 2014 13:33 schreef Chloroform het volgende:
Wat wel irritant is als mensen tegenover elkaar zitten, dat ze dan zo handjehandje vasthouden hele tijd en als je dan met hete borden met vreten aan komt lopen, dat ze dan net te lang nog even vasthouden.
Vind ik awkward.
Zou snel handje loslaten als jij kwam hoorquote:Op donderdag 20 november 2014 13:33 schreef Chloroform het volgende:
Wat wel irritant is als mensen tegenover elkaar zitten, dat ze dan zo handjehandje vasthouden hele tijd en als je dan met hete borden met vreten aan komt lopen, dat ze dan net te lang nog even vasthouden.
Vind ik awkward.
Lief.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou snel handje loslaten als jij kwam hoorom het je wat makkelijker te maken, je hebt het al zo moeilijk.
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:36 schreef wickedmen het volgende:
I see no changes, all I see is racist faces
Misplaced hate makes disgrace to races
We under, I wonder what it takes to make this
One better place, let's erase the wasted.
2Pac - Changes
Op wie doel je?quote:Op donderdag 20 november 2014 13:38 schreef Chloroform het volgende:
Sommige mensen zouden de wereld een stuk mooier maken als ze er niet zouden zijn.
Stinkhippies bijvoorbeeld.quote:
Genoeg Mocro's die weg mogen ja.quote:
Mooiquote:Op donderdag 20 november 2014 13:40 schreef wickedmen het volgende:
12% batterij nog en mijn accu valt al soms uit bij 30%
quote:Dudes, ik realiseer me steeds meer dat mijn "bottoms"-game weak is. Heb inmiddels vrij veel fijne shirts, tees, knitwear, tech spul, jassen, etc. Heb ook nog behoorlijk wat sneakers DS liggen wachten op me, maar daartussen gaat het mis...
Linkquote:
quote:How To Have A Threesome With Two Smokin Hot Girls... WARNING Advanced Game Tactics
Hey,
For centuries men have fantasised about having sex with two women at the same time, however this never becomes a reality for most men, unless they are a rockstar, filthy rich or have rock solid game.
The latter is what I’m going to work with today, today you're going to learn how to have a threesome with two stunning girls (no guys in this threesome thanks) which will take your game to the very next level.
Once you’ve read and followed everything in this post, you will be able to have a 3some with any two girls you choose, it’s just a matter of persistence.
You will be the envy of your buddies and the talk amongst girls you’re casually sleeping with, so be prepared for a crazy ride my man... welcome to Ménage à Trois ville baby!
ja, met chloroform kom je heel eindquote:Op donderdag 20 november 2014 13:54 schreef wickedmen het volgende:
it’s just a matter of persistence
hahaquote:Op donderdag 20 november 2014 13:32 schreef wickedmen het volgende:
Achievement unlocked
Een meid een pen laten stelen van haar vriend of friendzone lover door een pen te vragen, nee te krijgen, weg te lopen zonder iets te zeggen en zij snel ja, ja zeggen en een pen stelen uit zijn tas.
Wie is ditquote:
Awwwwww lekker vanavond met je dekentje op de bank meidquote:Op donderdag 20 november 2014 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lief.En klopt. Afgelopen maanden waren echt hel. Bijna elke week met de gedachte "laatste terrasdag, laatste terrasdag". Twee dagen later weer fucking mooi weer godkk kutleven
quote:
quote:ik word schijtziek van iedereen die doet alsof blowen onschuldig en leuk is. het is een groter gevaar dan heroïne omdat het zoveel mensen treft en als nederland zich bekommerde om haar burgers dan zouden ze het moeten verbieden. maar er is geld nodig zoals nu in de VS. de gebruikers in nederland gebruiken vele malen meer dan in het buitenland en hier is nooit goed onderzoek naar gedaan. ik heb zoveel levens kapot zien gaan door blowen en mensen merken het zelf niet eens. ik weet dit alles heeft niets met het grappige filmpje te maken maar ik moest het vandaag even kwijt. softdrug en psychisch verslavend niet lichaamlijk; ik ben al die onzin echt zat.
Wat is dit nou weer?quote:
Nee Karim Basir oidquote:Op donderdag 20 november 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
Hennie Stoel met haar mening over softdrugs
kk belachelijk ditquote:
omafilmpje?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Van facebook, reactie op dat omafilmpje.
Hoort hier nog een verhaal bij? fucking sickquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwwwww lekker vanavond met je dekentje op de bank meid
Nieuw op internet ofzo? Nog nooit die Russen dit zien doen?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoort hier nog een verhaal bij? fucking sick
Ik ben nieuw, ja. Dit leek niet op een rus dus zo gek is die vraag niet hoor.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nieuw op internet ofzo? Nog nooit die Russen dit zien doen?
quote:Op donderdag 20 november 2014 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben nieuw, ja. Dit leek niet op een rus dus zo gek is die vraag niet hoor.
Wil er een verhaal bij. Waarom? en hoe?
Die 1e ken ik... dan ben je echt kkziekquote:Op donderdag 20 november 2014 14:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon pullups tot failure.
Of deze skit.
Zweet in handen staan na het zien van filmpje.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon pullups tot failure.
Of deze skit.
Je lacht maar dit hadden mijn woorden kunnen zijn. Een overheid die haar burgers veel te sterke cannabis laat gebruiken.quote:
Zie je niet welk stukje dikgedrukt is?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:32 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je lacht maar dit hadden mijn woorden kunnen zijn. Een overheid die haar burgers veel te sterke cannabis laat gebruiken.
Tuurlijk heb ik dat gezien.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie je niet welk stukje dikgedrukt is?
wiet is wel een stuk makkelijker te krijgenquote:Op donderdag 20 november 2014 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent ook van de vergelijkingen die kant noch wal raken?
Juistem.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wiet is wel een stuk makkelijker te krijgen
Individueel vormt heroïne een groter gevaar, maar voor de samenleving kan ik me best voorstellen dat (sterke) wiet een groter gevaar vormt dan heroïne, het is maar hoe je het bekijkt en dan heeft 'ie op zich een puntquote:Op donderdag 20 november 2014 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent ook van de vergelijkingen die kant noch wal raken?
Weetje wat is brada, iesj makkelijk slim te doen maar simpel houden is koenstquote:Op donderdag 20 november 2014 14:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Individueel vormt heroïne een groter gevaar, maar voor de samenleving kan ik me best voorstellen dat (sterke) wiet een groter gevaar vormt dan heroïne, het is maar hoe je het bekijkt en dan heeft 'ie op zich een punt.
aan heroine raak je wel een stuk sneller verslaafd. (zegt men, heb het zelf nog nooit gehad)quote:Op donderdag 20 november 2014 14:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Juistem.
En er gaan geen alarmbellen af bij wiet itt heroine . Zo'n verslaving die gedoogd wordt kan er makkelijk in sluipen.
Probeer je nu zelf zehma slim te doen of wat?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:40 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Weetje wat is brada, iesj makkelijk slim te doen maar simpel houden is koenst
wat heeft braddie hier nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:40 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Weetje wat is brada, iesj makkelijk slim te doen maar simpel houden is koenst
Wijsneus never admitsquote:Op donderdag 20 november 2014 14:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Probeer je nu zelf zehma slim te doen of wat?
Maar er zijn volgens mij veel meer wietgebruikers dan heroïnegebruikers, en zat jongeren die vroeg en veel blowen, denk niet dat er veel heroïnegebruikers zijn die dat doenquote:Op donderdag 20 november 2014 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan heroine raak je wel een stuk sneller verslaafd. (zegt men, heb het zelf nog nooit gehad)
en heroine is vele malen schadelijker voor jequote:Op donderdag 20 november 2014 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan heroine raak je wel een stuk sneller verslaafd. (zegt men, heb het zelf nog nooit gehad)
ja leukquote:Op donderdag 20 november 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zit me gvd hier toch te lachen man
KLB / Amsterdams meisje die vandaag bij me was.
Die topics waar braddie zo hard word genaaid door hsg bomber en niels enzo
Harm caused by Cannabis, geloof je het zelfquote:Op donderdag 20 november 2014 14:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en heroine is vele malen schadelijker voor je
[ afbeelding ]
Ja klopt daarom moest ik ook lachen.quote:
Om half 8 opstaan terwijl je liever om 10 uur opstaat omdat je nog na effecten hebt is wel kutquote:Op donderdag 20 november 2014 14:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Harm caused by Cannabis, geloof je het zelf
he wat, is alcohol en coke schadelijk?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en heroine is vele malen schadelijker voor je
[ afbeelding ]
Weet dat veel mensen het roken met shag, dus ja 100% gezond kan het ook niet zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hahaahaha dat kn nOoit,,quote:Op donderdag 20 november 2014 14:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:Friedrich-Werner Erdmann Matthias Johann (30)
vandaag, 00:50
Hé Björn,
Ik vind je dan wel een battyboy, maar ik vond wel dat je even moest weten dat er ene Bradley achter je vriendin aanzit.
Groetjes!
maar alcohol is lang niet zo verslavend als heroine. Alcoholisten daargelaten. Maar het ging ook in de vergelijking om wiet.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:51 schreef wickedmen het volgende:
Eens met Tetouharibo, zijn gedachtegang er achter klopt. Op grote schaal ipv per individu brengen alcohol (gif) en wiet veel meer problemen met zich mee dan heroine en XTC omdat het meer gegoogd wordt en veel makkelijker te verkrijgen is.
Simpelheid ten toppe.
Achter 1000 alcoholnuttigers per weekend is er vast 1 iemand die er aan onder door gaat en half in coma thuis of in het ziekenhuis belandt.
Bij heroine zal dit vast 5 op de 10 zijn (wel op lange termijn) maar als 70% van de inwoners in NL wel eens alcohol heeft genuttigd en 0,00005% heroine is alcohol veel schadelijker.
Srs?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar alcohol is lang niet zo verslavend als heroine.
Half Nederland houdt van alcohol dus best suggestief.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar alcohol is lang niet zo verslavend als heroine. Alcoholisten daargelaten. Maar het ging ook in de vergelijking om wiet.
Echt nooit verwacht. Dat juist dat alcohol nummer 1 wel was. Overal verkrijgbaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja, http://www.thefix.com/con(...)s-to-kick7055#slide1
heroine op 1, alcohol op 6
quote:No surprise here: heroin’s addictiveness is the stuff of legend. As an opiate, it affects opioid receptors throughout the body and mimics endorphins, reducing pain and causing pleasure. Areas of the brain involved in reward processing and learning are stocked with tons of these opioid receptors, so when you inject heroin, you are basically training your brain to make you crave it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |