Weetje wat is brada, iesj makkelijk slim te doen maar simpel houden is koenstquote:Op donderdag 20 november 2014 14:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Individueel vormt heroïne een groter gevaar, maar voor de samenleving kan ik me best voorstellen dat (sterke) wiet een groter gevaar vormt dan heroïne, het is maar hoe je het bekijkt en dan heeft 'ie op zich een punt.
aan heroine raak je wel een stuk sneller verslaafd. (zegt men, heb het zelf nog nooit gehad)quote:Op donderdag 20 november 2014 14:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Juistem.
En er gaan geen alarmbellen af bij wiet itt heroine . Zo'n verslaving die gedoogd wordt kan er makkelijk in sluipen.
Probeer je nu zelf zehma slim te doen of wat?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:40 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Weetje wat is brada, iesj makkelijk slim te doen maar simpel houden is koenst
wat heeft braddie hier nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:40 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Weetje wat is brada, iesj makkelijk slim te doen maar simpel houden is koenst
Wijsneus never admitsquote:Op donderdag 20 november 2014 14:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Probeer je nu zelf zehma slim te doen of wat?
Maar er zijn volgens mij veel meer wietgebruikers dan heroïnegebruikers, en zat jongeren die vroeg en veel blowen, denk niet dat er veel heroïnegebruikers zijn die dat doenquote:Op donderdag 20 november 2014 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan heroine raak je wel een stuk sneller verslaafd. (zegt men, heb het zelf nog nooit gehad)
en heroine is vele malen schadelijker voor jequote:Op donderdag 20 november 2014 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan heroine raak je wel een stuk sneller verslaafd. (zegt men, heb het zelf nog nooit gehad)
ja leukquote:Op donderdag 20 november 2014 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zit me gvd hier toch te lachen man
KLB / Amsterdams meisje die vandaag bij me was.
Die topics waar braddie zo hard word genaaid door hsg bomber en niels enzo
Harm caused by Cannabis, geloof je het zelfquote:Op donderdag 20 november 2014 14:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en heroine is vele malen schadelijker voor je
[ afbeelding ]
Ja klopt daarom moest ik ook lachen.quote:
Om half 8 opstaan terwijl je liever om 10 uur opstaat omdat je nog na effecten hebt is wel kutquote:Op donderdag 20 november 2014 14:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Harm caused by Cannabis, geloof je het zelf
he wat, is alcohol en coke schadelijk?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en heroine is vele malen schadelijker voor je
[ afbeelding ]
Weet dat veel mensen het roken met shag, dus ja 100% gezond kan het ook niet zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hahaahaha dat kn nOoit,,quote:Op donderdag 20 november 2014 14:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:Friedrich-Werner Erdmann Matthias Johann (30)
vandaag, 00:50
Hé Björn,
Ik vind je dan wel een battyboy, maar ik vond wel dat je even moest weten dat er ene Bradley achter je vriendin aanzit.
Groetjes!
maar alcohol is lang niet zo verslavend als heroine. Alcoholisten daargelaten. Maar het ging ook in de vergelijking om wiet.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:51 schreef wickedmen het volgende:
Eens met Tetouharibo, zijn gedachtegang er achter klopt. Op grote schaal ipv per individu brengen alcohol (gif) en wiet veel meer problemen met zich mee dan heroine en XTC omdat het meer gegoogd wordt en veel makkelijker te verkrijgen is.
Simpelheid ten toppe.
Achter 1000 alcoholnuttigers per weekend is er vast 1 iemand die er aan onder door gaat en half in coma thuis of in het ziekenhuis belandt.
Bij heroine zal dit vast 5 op de 10 zijn (wel op lange termijn) maar als 70% van de inwoners in NL wel eens alcohol heeft genuttigd en 0,00005% heroine is alcohol veel schadelijker.
Srs?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar alcohol is lang niet zo verslavend als heroine.
Half Nederland houdt van alcohol dus best suggestief.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar alcohol is lang niet zo verslavend als heroine. Alcoholisten daargelaten. Maar het ging ook in de vergelijking om wiet.
Echt nooit verwacht. Dat juist dat alcohol nummer 1 wel was. Overal verkrijgbaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja, http://www.thefix.com/con(...)s-to-kick7055#slide1
heroine op 1, alcohol op 6
quote:No surprise here: heroin’s addictiveness is the stuff of legend. As an opiate, it affects opioid receptors throughout the body and mimics endorphins, reducing pain and causing pleasure. Areas of the brain involved in reward processing and learning are stocked with tons of these opioid receptors, so when you inject heroin, you are basically training your brain to make you crave it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |