quote:
Kip met aardbei? gekke combiquote:Op donderdag 20 november 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is inderdaad lekker ja. Weet je wat ook lekker is met kip? Aardbeiencoulis. Broodje met kip maken en dan heel klein beetje aardbeiencoulis erop.
Oh dat !quote:Op donderdag 20 november 2014 12:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Coulis is een dikke saus. Maak je door aardbeien (of frambozen voor bij de browniecheesecake) met water en suiker in te koken en dan door een zeef te flikkeren. Het vocht vang je op en laat je afkoelen. Dat is coulis.
Ja, gerookte kipfilet met beetje aardbeiencoulis. Ik vind dat lekker. :$$$quote:
De volgende keer dat je die cheesecake gaat maken, moet je met de leftover frambozen coulis maken voor bij 't taartje. Lekker.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat !klinkt zo raar vaak, sommige combinaties... maar kan superlekker zijn. Wil het wel proberen al ben ik niet iemand die snel een coulis zal maken
Koeliesquote:Op donderdag 20 november 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, gerookte kipfilet met beetje aardbeiencoulis. Ik vind dat lekker. :$$$
laatst cheesecake gemaakt, ging voor 10 euro aan roomkaas inquote:Op donderdag 20 november 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De volgende keer dat je die cheesecake gaat maken, moet je met de leftover frambozen coulis maken voor bij 't taartje. Lekker.
Hugekoelie hahaquote:
Goed planquote:Op donderdag 20 november 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De volgende keer dat je die cheesecake gaat maken, moet je met de leftover frambozen coulis maken voor bij 't taartje. Lekker.
Wowquote:Op donderdag 20 november 2014 12:26 schreef Matip het volgende:
[..]
laatst cheesecake gemaakt, ging voor 10 euro aan roomkaas inkk dure taart
Haha wat. Je kunt bij de Lidl 250 gram roomkaas kopen voor 2 euro ofzo, je doet iets verkeerd.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:26 schreef Matip het volgende:
[..]
laatst cheesecake gemaakt, ging voor 10 euro aan roomkaas inkk dure taart
Je bent zelf meh ;squote:
Wil roomkaas uit jouw kuipje eten.quote:
Kloppen totdat de room klaarkomt?quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil roomkaas uit jouw kuipje eten.
Ja zeker handsomequote:Op donderdag 20 november 2014 12:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kloppen totdat de room klaarkomt?
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:29 schreef Chloroform het volgende:
Room kloppen en dan zeggen: "Ik moest kloppen want de bel doet het niet." hahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry als ik te ver ging ;squote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
Matip koopt roomkaas bij de bio vega boer waarbij de room is klaar geklopt door 50+ ers met een doctoraat en tenminste 1 gouden tand
Ik vergeef je.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:29 schreef Chloroform het volgende:
Room kloppen en dan zeggen: "Ik moest kloppen want de bel doet het niet." hahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT
Bak cheesecake voor me ;squote:Op donderdag 20 november 2014 12:30 schreef Matip het volgende:
[..]
Gewoon appie man, maar ging iets van 900 gram in. Beter lidl volgende keer.
sryquote:Op donderdag 20 november 2014 12:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]WAT
ONTZETTEND
FLAUW
WEER
Vind je me leuk ja :$$$quote:
Ik bak een brownie peanutbutter cheesecake voor je.quote:
maar ook flauw..quote:
Die pagina kwam ik pas geleden hiero ergens nog tegen!quote:Op donderdag 20 november 2014 12:38 schreef Chai het volgende:
http://www.3fm.nl/a/165342
http://www.mijnontmaagding.org/
Ik hoorde hem gisteren op de radio.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die pagina kwam ik pas geleden hiero ergens nog tegen!
3FM leest KLBquote:Op donderdag 20 november 2014 12:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoorde hem gisteren op de radio.
Wow, beetje voorvocht gelekt.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:37 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik bak een brownie peanutbutter cheesecake voor je.
Maakt niet uit :$quote:
Geef je over aan die gevoelens :$$;4quote:
Kom privéquote:Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef Chloroform het volgende:
Geef je over aan die gevoelens :$$;4
Op de site van LINDA magazine stond er laatst ook iets over.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
3FM leest KLB
KLB / Mijnontmaagding.nl
wauw, chloro heeft ook een soft sidequote:Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, beetje voorvocht gelekt.
[..]
Maakt niet uit :$
[..]
Geef je over aan die gevoelens :$$;4
Zag dat laatst op Facebook voorbijkomen. Mijn godquote:Op donderdag 20 november 2014 12:38 schreef Chai het volgende:
http://www.3fm.nl/a/165342
http://www.mijnontmaagding.org/
Vind ik wel beetje eng hoorquote:
Natuurlijk. Chloro2.014 tochquote:Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, chloro heeft ook een soft side
Dat werd niet alleen op FOK! uitgelicht, op Twitter waren ze er ook mee bezig.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
3FM leest KLB
KLB / Mijnontmaagding.nl
ben benieuwd hoe de 2015 versie wordtquote:Op donderdag 20 november 2014 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind ik wel beetje eng hoor
[..]
Natuurlijk. Chloro2.014 toch
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat werd niet alleen op FOK! uitgelicht, op Twitter waren ze er ook mee bezig.
Alleenstaande moederquote:Op donderdag 20 november 2014 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe de 2015 versie wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |