Vertel zelf eens iets leuks.quote:
Jij bent leuk.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vertel zelf eens iets leuks.
quote:
Wow.quote:
Ik denk is echte liefde.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:57 schreef Matip het volgende:
[..]
effe serieus man, heb je zoveel money, kom je met zo'n chick. kk
quote:
quote:
Zo is dat.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]! zo, hebben we beide iets leuks verteld
quote:Op donderdag 20 november 2014 11:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat doe je stoer met je iPhone 5.
uhm nee.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, want met haan appte je wel, maar met wicky wil je per se niet.
neequote:Op donderdag 20 november 2014 11:51 schreef Gridlok het volgende:
BT, heb jij een broer die sinds een jaar in Tilburg woont?
quote:
Jazekerquote:Op donderdag 20 november 2014 12:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo is dat.
Eet jij wel eens Pringles?
Ik vind die naturel het lekkerst. Heb jij ook al de Pringles-speaker?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jazekervertel ik er gelijk bij dat ik paprika, naturel en die met wasabi het lekkerste vind!
Zijn eigenlijk ook, jaquote:Op donderdag 20 november 2014 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind die naturel het lekkerst. Heb jij ook al de Pringles-speaker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Die chips breekt toch fucking snel?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
en dan daar naturel pringles in dippen
denk het welquote:Op donderdag 20 november 2014 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
Oeh eten.... ben benieuwd of 4ebe ook een seintje krijgt.
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk ook, jaweet je... moet je keer van die saus maken die je bij V&D op je broodje kip krijgt... (weet je wat ik bedoel?) en dan daar naturel pringles in dippen... echt sick lekker.
Nee, heb ik nietheb gvd complete set van 20 boxen van harman kardon wat moet ik dan met een pringles boxje?
Geen idee welke saus je bedoelt. Ik neem bij de La Place altijd broodje met ham of roomkaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik vroeg me dus af wie er in hemelsnaam zo'n speaker zou bestellen. Moet je 3 euro bijleggen ook. Koop dan gewoon goede speakers meteen, paupers ;sssOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Gewoon 2 pakken dan.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die chips breekt toch fucking snel?
Ja bij LaPlace hebjeook van die broodjes met gegrilde kip en tauge enzo... daar zit dat op. Gruwelijk lekker. Maak je met ui, creme fraice (quote:Op donderdag 20 november 2014 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee welke saus je bedoelt. Ik neem bij de La Place altijd broodje met ham of roomkaas.
Nou, ik vroeg me dus af wie er in hemelsnaam zo'n speaker zou bestellen. Moet je 3 euro bijleggen ook. Koop dan gewoon goede speakers meteen, paupers ;sss
Die heeft nu lunchpauze denk ik, dus die is onbereikbaar.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
Oeh eten.... ben benieuwd of 4ebe ook een seintje krijgt.
Zie haar altijd voor me in de hoek van de bedrijfskantine alleen en dan met stapels eten voor haar en alleen haar blik op de tafelquote:Op donderdag 20 november 2014 12:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heeft nu lunchpauze denk ik, dus die is onbereikbaar.
Ik vind taugé echt zo smerig eh.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja bij LaPlace hebjeook van die broodjes met gegrilde kip en tauge enzo... daar zit dat op. Gruwelijk lekker. Maak je met ui, creme fraice () augurk, kruiden en mayo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |