Waarom verneukt, ruiter reed een paard wooptiedo.quote:Op zondag 30 november 2014 09:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het zal ook wel spreektaal zijn. Maar ja, ik woon in Brabant, daar verneuken ze de taal wel meer.
Waar mist 'voor'?quote:Op zondag 30 november 2014 12:07 schreef SuperFood het volgende:
KLB / Ik ga een tijd lang afscheid nemen van FoK
Ik dacht zelf zo, er mist het woordje "voor". Maar misschien mag dit ook en is het enkel op meerdere manieren te interpreteren?
Zoals ik het nu lees gaat TS er heel lang over doen om afscheid te nemen van FOK. "Ik ga voor een lange tijd afscheid nemen van FoK" is volgens mij meer correct.quote:
Het duurt toch ook behoorlijk lang voor hij weg is?quote:Op zondag 30 november 2014 12:11 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Zoals ik het nu lees gaat TS er heel lang over doen om afscheid te nemen van FOK. "Ik ga voor een tijd afscheid nemen van FoK" is volgens mij meer correct.
quote:Op zondag 30 november 2014 12:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het duurt toch ook behoorlijk lang voor hij weg is?
Is correcter, ja.quote:Op zondag 30 november 2014 12:11 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Zoals ik het nu lees gaat TS er heel lang over doen om afscheid te nemen van FOK. "Ik ga voor een lange tijd afscheid nemen van FoK" is volgens mij meer correct.
Je pilt ze eruit? WTF.quote:Op zondag 30 november 2014 18:25 schreef NieuweNier het volgende:
In het dagelijks leven pil je ze er zo uit. Van die blanke, lang harige, metal autisten. Of tokkies te simpel om een goede baan te krijgen om het te kunnen betalen.
Dat noemen we een tikfout. De L zit nu eenmaal naast de K.quote:
Kijk, dat verklaart een hoop. Desalniettemin, niettegenstaande.quote:Op zondag 30 november 2014 18:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat noemen we een tikfout. De L zit nu eenmaal naast de K.
quote:Op maandag 1 december 2014 10:46 schreef Iemand het volgende:
Chipknip is ook door de neus geboord. Niemand zat daar op te wachten en het is dan ook een faalproject.
Moet je afwasmiddel kokenquote:Op maandag 1 december 2014 13:13 schreef iemand het volgende:
[..]
Dit.
Mocht je toch willen afwassen, kook dan afwasmiddel dat minder belastend is voor het milieu. Bijna net zo duur als gewoon huismerk, en maakt net zo goed schoon.
En ook dit is een tikfout...quote:
quote:Ik ben blij dat de politie dit goed uitzoekt, in plaats van kwakeloos de verklaring van de 61 jarige man te geloven.
Zou het nog wat opleveren?quote:Op woensdag 3 december 2014 14:18 schreef iemand het volgende:
[..]
Onder andere. Maar dat is hetzelfde als je nagels veilen met een schuurmachine.
Waarschijnlijk een typfout, maar toch leukquote:Op woensdag 3 december 2014 23:39 schreef iemand het volgende:
Ja, de succesverhalen zijn saai. Net als dat tv-programma 'ik verrek'. Die gasten screenen ze uitgebreid en als het plannetje 3 keer kut is dan komen ze met de camera.
Het is toch ongelooflijk!quote:Op vrijdag 5 december 2014 01:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Alles wat bij 'de' hoort, eindigt ook op -e. Dus je kan zeggen: de boom, deze boom, die boom, elke boom, iedere boom, onze boom, welke boom. Aangezien 'hij' niet op -e eindigt, hoort 'hij' niet bij 'de' en dus ook niet bij 'die'. Je kan dus niet met 'die' naar 'hij' verwijzen.
Ik heb geen idee of dat rijtje ook echt een naam heeft, ik onthoud het gewoon als het rijtje dat op 'e' eindigt
En foutief naar 'hij' verwijzen met 'die' doe je dus omdat 'die' niet veel anders klinkt als 'tie' (eigenlijk -t ie). En die -t komt dus van stam+t omdat het over 'hij' gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |