Nee, met Bernhard. De familie Lippe-Biesterfeld stond bij de andere Duitse adel bekend als de Biests...quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:51 schreef Kees22 het volgende:
[..]
biest fukken? Neuken met de eerste melk van een pas bevallen koe?
OK, dat wist ik niet! Heb wel even aan Bernhard gedacht, maar niet aan zijn familienaam.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, met Bernhard. De familie Lippe-Biesterfeld stond bij de andere Duitse adel bekend als de Biests...
Zie Annejet van der Zijl, 'Bernhard, een verborgen geschiedenis'.
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:57 schreef Iemand het volgende:
Inmiddels word je van God naar her gestuurd tot je eventueel toch een onderzoek kan krijgen
RIP aan de nabestaanden dan maar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:31 schreef iemand het volgende:
15 jaar was ik, 99 gulden, een rip uit mijn lijf, maar beste aankoop die ik ooit gedaan heb.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:03 schreef SuperFood het volgende:
het is belangrijk om ridderlijk voor je fouten uit te komen. ik schaam me diep svp niet meer van die denigrerende icoontjes in mijn formele excuus topic plaatsen dank je wel
quote:
In het (zéér uitzonderlijke) geval dat ik ooit een fout maak, kom ik daar ruiterlijk voor uit.quote:
Ik heb ridderlijk ook wel gehoord. Misschien wat streekgebonden?quote:Op zondag 30 november 2014 09:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
In het (zéér uitzonderlijke) geval dat ik ooit een fout maak, kom ik daar ruiterlijk voor uit.
Maar ja, dat ben ik.
Het zou zomaar kunnen. Ik heb het nog nooit gehoord.quote:Op zondag 30 november 2014 09:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb ridderlijk ook wel gehoord. Misschien wat streekgebonden?
Het zal ook wel spreektaal zijn. Maar ja, ik woon in Brabant, daar verneuken ze de taal wel meer.quote:Op zondag 30 november 2014 09:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen. Ik heb het nog nooit gehoord.
Ome Google wil er niet aan, in ieder geval.
Als je zoekt op 'ridderlijk toegeven' krijg je de suggestie 'Bedoelde u: ruiterlijk toegeven'.
Ken toegevenquote:Op zondag 30 november 2014 09:43 schreef Copycat het volgende:
Ik kom ook uit Brabant, maar ken ridderlijk toegeven ook niet. Alhoewel het wel heel ridderlijk is om iets ruiterlijk toe te geven.
Dit lijkt me een Rusquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zou bijna vragen "mag het ook in het nederlands?"
Ja. Ik ken de combinatie 'ridderlijk toegeven' niet.quote:
Waarom verneukt, ruiter reed een paard wooptiedo.quote:Op zondag 30 november 2014 09:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het zal ook wel spreektaal zijn. Maar ja, ik woon in Brabant, daar verneuken ze de taal wel meer.
Waar mist 'voor'?quote:Op zondag 30 november 2014 12:07 schreef SuperFood het volgende:
KLB / Ik ga een tijd lang afscheid nemen van FoK
Ik dacht zelf zo, er mist het woordje "voor". Maar misschien mag dit ook en is het enkel op meerdere manieren te interpreteren?
Zoals ik het nu lees gaat TS er heel lang over doen om afscheid te nemen van FOK. "Ik ga voor een lange tijd afscheid nemen van FoK" is volgens mij meer correct.quote:
Het duurt toch ook behoorlijk lang voor hij weg is?quote:Op zondag 30 november 2014 12:11 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Zoals ik het nu lees gaat TS er heel lang over doen om afscheid te nemen van FOK. "Ik ga voor een tijd afscheid nemen van FoK" is volgens mij meer correct.
quote:Op zondag 30 november 2014 12:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het duurt toch ook behoorlijk lang voor hij weg is?
Is correcter, ja.quote:Op zondag 30 november 2014 12:11 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Zoals ik het nu lees gaat TS er heel lang over doen om afscheid te nemen van FOK. "Ik ga voor een lange tijd afscheid nemen van FoK" is volgens mij meer correct.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |