Mensen die zo schrijven.quote:
Nou ik ben benieuwd hoe genuanceerd jou beeld was voordat je ging reizenquote:Op zondag 30 november 2014 18:25 schreef NieuweNier het volgende:
In het dagelijks leven pil je ze er zo uit. Van die blanke, lang harige, metal autisten. Of tokkies te simpel om een goede baan te krijgen om het te kunnen betalen.
Dit... En langharige is ook één woord. Investeer je geld anders eens in een cursus Nederlands in plaats van in reizen.quote:
quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 18:34 schreef Karig_Hutje het volgende:
Reis eens met je auto tegen een boom aan.
Dus jij was vroeger een langharige metal autist?quote:Op zondag 30 november 2014 18:25 schreef NieuweNier het volgende:
In het dagelijks leven pil je ze er zo uit. Van die blanke, lang harige, metal autisten. Of tokkies te simpel om een goede baan te krijgen om het te kunnen betalen.
Reizen verbeterd je als persoon. Het verbreed je horizon. Je realiseert je dat om gelukkig te zijn de mensen om je heen dat ook moeten zijn. Je wordt zelfstandig. Je wordt wendbaarder. Je denkt niet in problemen maar oplossingen. Problemen benader je (letterlijk) out of the box. En je komt open te staan voor anderen ideeën ipv je eigen mening domweg harder te schreeuwen.
Ik ga veel liever om met mensen die gereisd hebben. Het zijn gewoon betere fijnere mensen. Ook met samenwerken merk je dat heel sterk. De wereld van mensen die niet reizen bestaat uit hunzelf. De wereld van mensen die reizen is veel groter, genuanceerder, en vooral leuker.
Nee. Ik heb mijn hele leven gereisd. Tevens is dat niet de enige reden waarom ze mislukt zijn. Ik ben bijvoorbeeld ook niet autistisch.quote:Op zondag 30 november 2014 18:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Dus jij was vroeger een langharige metal autist?
Kneus
Paar patsen moeten ze jou gevenquote:Op zondag 30 november 2014 18:37 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee. Ik heb mijn hele leven gereisd. Tevens is dat niet de enige reden waarom ze mislukt zijn. Ik ben bijvoorbeeld ook niet autistisch.
Ah jij bent roma?quote:Op zondag 30 november 2014 18:37 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee. Ik heb mijn hele leven gereisd. Tevens is dat niet de enige reden waarom ze mislukt zijn. Ik ben bijvoorbeeld ook niet autistisch.
Goed plan. Beter we beginnen een fok actie!quote:Op zondag 30 november 2014 18:41 schreef BrandX het volgende:
Blijkbaar heb je één ding absoluut niet geleerd met al je ''reizen'': Respect voor je medemens.
Oh en dat afgeven op anderen jou geen cent beter maakt, alleen maar slechter dan degenen op wie je afgeeft.
Erg jammer, gemiste kans. Ik zou zeggen: reis nog even wat verder, en dan niet naar luxe 1e wereld landen he, wel echt reizen.
Wanneer je niet op 1 plek blijft, maar van de ene plek naar de andere plek reist (door een land heen trekt en/of verschillende landen bezoekt) dan is het toch niet zo gek dat je spreekt van 'reizen' ipv 'op vakantie gaan?quote:Op zondag 30 november 2014 18:43 schreef Deshain het volgende:
Godverdomde polonaise-backpackende huppelkut die je er bent...
Net als die tyfusreclame: "reis jezelf interessant"
Naar kutvolk is het voor 99% van die mensen die niet op vakantie gaan maar 'reizen'.
neit nodig, ik ben al naar de nodige niet-1e wereldlanden geweest en er volgen nog meerquote:Op zondag 30 november 2014 18:46 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Goed plan. Beter we beginnen een fok actie!
Beter kijk je de verkeerde kant op bij het oversteken op je volgende reis.quote:Op zondag 30 november 2014 18:46 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Goed plan. Beter we beginnen een fok actie!
Ik bedoelde eigenlijk dat jullie mijn tickets betalenquote:Op zondag 30 november 2014 18:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
neit nodig, ik ben al naar de nodige niet-1e wereldlanden geweest en er volgen nog meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |