SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weersvoorspelling 1e kerstdag 2014![]()
![]()
Jaquote:Ik niet. Denk dat ik m'n MTB maar ga verpatsen en een beachbike terugkoop. Maar eerst even de verbouwing afronden.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:31 schreef Wombcat het volgende:
Is er nog iemand van plan om zaterdag de Beachchallenge te rijden?
Ik twijfel nog. Ergens is 't wel leuk, maar ik moet er wel weer voor in de auto stappen. Bovendien heb ik geen banden voor op 't strand en ben nog niet ingeschreven. Dat laatste betekent achteraan starten en dat eerste dat er ook niet bijzonder veel vaart in zit. De laatste keer dat ik 'm reed, eindigde ik ver in het achterveld. Ik geloof iets van 730e op 900 of zo.
En dat zout is natuurlijk ook niet bijzonder goed voor je fiets.
't weer ziet er wel goed uit. Zuidenwind kracht 3, droog. Dat is dan wel tegenwind op de terugwegOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Heb nog wel strandbandjes hoor wombcat als je 26 inch zoekt tenminste, ik ga hem niet rijden lig.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Van het geld dat je aan een verbouwing uitgeeft, kun je wel meerdere leuke strandfietsen kopen normaal gesproken.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zien jullie het equivalent van een hele, hele mooie strandfiets die op de grond gelijmd word![]()
![]()
Jammer is dat he?quote:Op woensdag 19 november 2014 15:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Van het geld dat je aan een verbouwing uitgeeft, kun je wel meerdere leuke strandfietsen kopen normaal gesproken.
Waarschijnlijk kan het er wel af hoor, maar ik stel het liever een jaartje uit zodat ik gewoon lekker in de financiën zit dan dat ik nu alles heb en me straks zorgen moet maken om de centen.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:55 schreef Oksel het volgende:
Kano, zorg er dan ook voor dat je én een vloer kunt kopen én een strandfiets. Werken met je kutje!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hier ook hoor, hij was alleen van beton.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Iemand nog een nieuwe tip voor een fietscomputer?
Is nu namelijk een aanbieding van de Mio 305HC voor 179 euries.
Een edge 810 bundel kost me ca. 300 via MP.
Weegt dat op tegen de verschillen?![]()
Telefoon met Stravaquote:Op woensdag 19 november 2014 15:59 schreef Thierry92 het volgende:
![]()
V&A / [TK] Mio fietscomputer en fietsonderdelenquote:Op woensdag 19 november 2014 15:59 schreef Thierry92 het volgende:
Waarom ingeruild voor een garmin dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:26 schreef Andyy het volgende:
[..]
V&A / [TK] Mio fietscomputer en fietsonderdelen![]()
![]()
Ik had vandaag dagje vrij, dus vanmorgen even langs fietsenmaker om voorvorkbuis af te laten zagen. (van slechtweer fiets)
Daarna doorgereden naar Katwijk en via duinen terug naar huis.
Vlak na pont Velsen harde klap en voorband in 1 keer leeg.
Rustig alles nagelopen maar helemaal niets te vinden, dus pech.
Nieuwe binnenband erin en na paar km weer harde plof...
Aangezien ik altijd maar 1 bandje bij me heb hulptroepen van fietsned dus maar ingeschakeld die er binnen half uur waren.
Ook hij kon niets vinden dus nieuwe binnenband erin en oppompen.
Daarna nog goed kijken, bleek op 1 plek hiel van buitenband naar buiten te komen.
Helaas had hij geen buitenbandjes bij hem dus werd ik netjes naar huis gebracht, topservice![]()
![]()
Ja via ntfu, kost 15 euro per jaar (via fietsned zelf iets duurder)
Wel zo handig met tochtjes die ik maak (vandaag was eerste keer dat ik ze nodig heb gehad)
https://www.ntfu.nl/Producten/Pechpas.aspx
http://www.fietsned.nl/![]()
Opletten dat je je binnenbanden niet erin legt met bandenlichters !quote:Op woensdag 19 november 2014 16:58 schreef ddx het volgende:
Ik had vandaag dagje vrij, dus vanmorgen even langs fietsenmaker om voorvorkbuis af te laten zagen. (van slechtweer fiets)
Daarna doorgereden naar Katwijk en via duinen terug naar huis.
Vlak na pont Velsen harde klap en voorband in 1 keer leeg.
Rustig alles nagelopen maar helemaal niets te vinden, dus pech.
Nieuwe binnenband erin en na paar km weer harde plof...
Aangezien ik altijd maar 1 bandje bij me heb hulptroepen van fietsned dus maar ingeschakeld die er binnen half uur waren.
Ook hij kon niets vinden dus nieuwe binnenband erin en oppompen.
Daarna nog goed kijken, bleek op 1 plek hiel van buitenband naar buiten te komen.
Helaas had hij geen buitenbandjes bij hem dus werd ik netjes naar huis gebracht, topservice![]()
![]()
Doe ik nooit, zelfs eraf halen gebruik ik eigenlijk nooit bandenlichter.
Gewoon kwestie van pech/ouderdom dus. (10500km mee gereden)
[ Bericht 16% gewijzigd door ddx op 19-11-2014 17:45:16 ]![]()
Oh das niet veel ik ben geen lid van nftu wel van de knwu.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:23 schreef ddx het volgende:
Ja via ntfu, kost 15 euro per jaar (via fietsned zelf iets duurder)
Wel zo handig met tochtjes die ik maak (vandaag was eerste keer dat ik ze nodig heb gehad)
https://www.ntfu.nl/Producten/Pechpas.aspx
http://www.fietsned.nl/![]()
Ik ben er uit. Ik ga volgend jaar een nieuwe record groep op mijn Gios zetten en op mijn nieuwe crosser gaat de chorus groep van de Gios. Pennen en stuurbocht doe ik 3T team net als op mijn Gios zit.
ik denk eraan de record groep zonder de remhoeven te bestellen, want op die crosser moeten toch cantilever remmen dus heb ik anders een setje chorus remhoeven over. Ik kan ze evt ook zonder record cassette bestellen en er een chorus cassette opzetten ofzo, of een Miche supertype.
Dan heb ik wel een record groep op de Gios met chorus remhoeven, kan dat wel soigneertechnisch eigenlijk?
[ Bericht 23% gewijzigd door kaasplankje op 19-11-2014 17:41:22 ]![]()
Dan kan je idd nog wel ff rustig naar huis rijden als je er bijna bent.
Bij mij was het vanmiddag echt 2 keer volledig leeg binnen seconde. (leuk geluidje)
![]()
Cycle-basar.de kan ook in de OP. Dinsdag hadden zij het geld binnen en vandaag had ik het pakket al thuis!
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Instaleren van die campacrank ziet er simpel uit. Ouwe crank eruit, boel schoonmaken, lagercups erin, aandrijfcrank erdoor, andere crank erop, bout vastdraaien en bier drinken.
Morgen nog even een tutorial opzoekenvoor het wisselen van de lagers moet ik dus een poelietrekker of een rubberkaashamer hebben?
Ja dat kan imo wel. Je kan die chorus ook verpatsen en volledig record erop. Maar waarom wil je Record? Is chorus kwalitatief niet prima en ook prijs technisch wat aantrekkelijker? Zoveel zal het in gewicht niet schelen toch?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:32 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben er uit. Ik ga volgend jaar een nieuwe record groep op mijn Gios zetten en op mijn nieuwe crosser gaat de chorus groep van de Gios. Pennen en stuurbocht doe ik 3T team net als op mijn Gios zit.
ik denk eraan de record groep zonder de remhoeven te bestellen, want op die crosser moeten toch cantilever remmen dus heb ik anders een setje chorus remhoeven over. Ik kan ze evt ook zonder record cassette bestellen en er een chorus cassette opzetten ofzo, of een Miche supertype.
Dan heb ik wel een record groep op de Gios met chorus remhoeven, kan dat wel soigneertechnisch eigenlijk?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Jij fietst zo hard dat mensen niet eens de tijd hebben om op zulke details te letten. En als je fiets ergens geparkeerd staat, zet ik die van mij er wel half voor, om je voor schaamte te behoeden. Want zo nobel ben ik!quote:Op woensdag 19 november 2014 17:32 schreef kaasplankje het volgende:
Dan heb ik wel een record groep op de Gios met chorus remhoeven, kan dat wel soigneertechnisch eigenlijk?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Zo ligt de Simplon er nu bij:
@Alpenweerman: Sporen in de sneeuw (Simplon omgeving Hospiz vanmiddag) Foto Patrick Henzen http://t.co/4jYbhRxOtiMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Deze hier?quote:Op woensdag 19 november 2014 22:33 schreef Tommeke het volgende:
Chorus remmen zijn wmb toegestaan Kaassie. Mooie actie lijkt me!![]()
![]()
Zal wel van die nieuwere meuk zijn, want zo mooi als op die foto maken ze ze al een tijdje niet meer.quote:2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
De chorus gaat op de crosser, dus die verpats ik niet, mss alleen de remhoeven want die heb ik niet nodig. Tja waarom record? Kan het wel lijden denk ik, en toch weer iets lichter.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:39 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja dat kan imo wel. Je kan die chorus ook verpatsen en volledig record erop. Maar waarom wil je Record? Is chorus kwalitatief niet prima en ook prijs technisch wat aantrekkelijker? Zoveel zal het in gewicht niet schelen toch?
Verder heb je wel gelijk.![]()
De crossremmen zien er dan weer goed uit.quote:Op donderdag 20 november 2014 06:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee.
Ze zijn van 2011 dus die zwarte skeletons.
[ afbeelding ]
Deze dan op de crosser.
[ afbeelding ]
Ik koop ws. toch een complete groep met de remhoeven want das uiteindelijk goedkoper.
Die chorus remmen bewaar ik anders wel.![]()
Je ging die crosser toch voornamelijk als werk fiets gebruiken? Is het dan wel handig om met cantilever remmen te gaan rijden? een noodstop maken in de stad zit er niet echt in...quote:Op donderdag 20 november 2014 06:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee.
Ze zijn van 2011 dus die zwarte skeletons.
[ afbeelding ]
Deze dan op de crosser.
[ afbeelding ]
Ik koop ws. toch een complete groep met de remhoeven want das uiteindelijk goedkoper.
Die chorus remmen bewaar ik anders wel.eten!!!![]()
Sukkeltjequote:
Ik heb een thermobroek over mijn korte zeem broek aan. Werkt primaquote:Op donderdag 20 november 2014 09:55 schreef very het volgende:
Kan iemand mij een goede lange zeembroek aanraden voor max 50 euro?![]()
![]()
Cyclewear heeft wel wat staan. Heb zelf de "super Roubaix", werkt primaquote:Op donderdag 20 november 2014 09:55 schreef very het volgende:
Kan iemand mij een goede lange zeembroek aanraden voor max 50 euro?![]()
Ja ze remmen nie zo goed als V brakes maar 't zal toch wel afdoende zijn?quote:Op donderdag 20 november 2014 09:47 schreef janatwork het volgende:
[..]
Je ging die crosser toch voornamelijk als werk fiets gebruiken? Is het dan wel handig om met cantilever remmen te gaan rijden? een noodstop maken in de stad zit er niet echt in...![]()
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:58 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik heb een thermobroek over mijn korte zeem broek aan. Werkt prima
Tips over betaalbare korte zeembroeken en/of thermobroeken mogen bij deze ook
[ Bericht 7% gewijzigd door kanovinnie op 20-11-2014 10:25:52 ]People assume too much.![]()
http://cyclewear.eu/sugoi(...)ht-black-p-3432.htmlquote:Op donderdag 20 november 2014 10:01 schreef very het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook.
Tips over betaalbare korte zeembroeken en/of thermobroeken mogen bij deze ook
Of deze ziet er beter uit dan de Cyclewear huismerk![]()
Thanks!quote:Op donderdag 20 november 2014 10:00 schreef Andyy het volgende:
[..]
Cyclewear heeft wel wat staan. Heb zelf de "super Roubaix", werkt prima
maar dat is zo'n heel pakDat hoeft dan (nog) weer niet haha
Eerst nog wat meer afvallen voordat ik zoiets aantrek.
Speaking of which...dat sportvasten heeft vooralsnog geen windeieren gelegd. Ik ben nu twee weken al klaar met de kuur, maar nog steeds aan het afvallen(Dus wie weet over paar maanden op streefgewicht en dan mogen de "pakbroeken" misschien aan haha)
Gister een soort van mini triatlon gedaan (22km fietsen, 8km joggen en 1km zwemmen)People assume too much.![]()
Als ik na de cross op de fiets naar huis ga remt het echt voor geen meter meer, dan stop ik 50 meter voor een stoplicht als met trappenquote:Op donderdag 20 november 2014 10:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ze remmen nie zo goed als V brakes maar 't zal toch wel afdoende zijn?. Het is voor mijn gevoel vooral een stukje onderhoudsgevoeliger, niet helemaal goed afgesteld of veel rotzooi op de blokken en je kan amper meer remmen.
eten!!!![]()
Allround fit aan 't worden?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:05 schreef very het volgende:
[..]
Thanks!
maar dat is zo'n heel pakDat hoeft dan (nog) weer niet haha
Eerst nog wat meer afvallen voordat ik zoiets aantrek.
Speaking of which...dat sportvasten heeft vooralsnog geen windeieren gelegd. Ik ben nu twee weken al klaar met de kuur, maar nog steeds aan het afvallen(Dus wie weet over paar maanden op streefgewicht en dan mogen de "pakbroeken" misschien aan haha)
Gister een soort van mini triatlon gedaan (22km fietsen, 8km joggen en 1km zwemmen)Waarom worden ze dan nog gebruikt? Meer speling waardoor je remmen minder snel vastlopen?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:27 schreef janatwork het volgende:
[..]
Als ik na de cross op de fiets naar huis ga remt het echt voor geen meter meer, dan stop ik 50 meter voor een stoplicht als met trappen. Het is voor mijn gevoel vooral een stukje onderhoudsgevoeliger, niet helemaal goed afgesteld of veel rotzooi op de blokken en je kan amper meer remmen.
Juist, is gewoon een kwestie van minder snel dicht sibben in modderige omstandigheden. En tijdens het crossen rem je als het goed is toch amper.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Allround fit aan 't worden?
[..]
Waarom worden ze dan nog gebruikt? Meer speling waardoor je remmen minder snel vastlopen?
@kaas: heeft campa geen mooie mini v-brakes?eten!!!![]()
Hun korte broeken zijn trouwens ook wel netjes geprijsd.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:00 schreef Andyy het volgende:
[..]
Cyclewear heeft wel wat staan. Heb zelf de "super Roubaix", werkt prima
Maar ik heb geen idee wat nou een goede zeem is.
Een paar die ik voorbij zag komen:
-CoolMax 4way elastic multilevel zeem
-CoolMax lederen vel zeem
-CoolMax invista zeem
-Nalini 25 zeem
-AGU 4 way zeem
Iemand die hier iets over weet te zeggen?
Wat betreft de lange broeken daar...die zijn allemaal met bretels
People assume too much.![]()
Bretels zijn fijn man.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:42 schreef very het volgende:
[..]
Wat betreft de lange broeken daar...die zijn allemaal met bretelsThe colour of her eyes were the colour of insanity![]()
Zéker als je #viesdik bent. Dan kruipt de rand niet zo tussen je flappen buik. Ja ervaring.quote:
Maar daarbuiten zijn ze soberso fijn ja.
Very, kijk ook eens naar spul van rogelli. Dasia hier heeft dat hangen en t is niet eens zulk gek spul. Dat all active is ook prima.
Edit: waarom mét zeem? Neem er een zonder en trek die over je korte aan. Warmer, goedkoper en je 'vertrouwde' zeem. Zo rij ik met kiss3 in mn ¤25 pauperbroek.![]()
Voor langere tochtjes allicht...voor heen en weer naar werk....mehquote:
Daarbij vind ik het ook nog gewoon geen porum met mijn huidige fysiek
Je doet er toch een shirt/jack overheen. Niemand die het verschil ziet. En het zit écht beter. Neem maar van deze (ex)dikzak aan.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:49 schreef very het volgende:
[..]
Voor langere tochtjes allicht...voor heen en weer naar werk....meh
Daarbij vind ik het ook nog gewoon geen porum met mijn huidige fysiek![]()
I second this messagequote:Op donderdag 20 november 2014 10:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Je doet er toch een shirt/jack overheen. Niemand die het verschil ziet. En het zit écht beter. Neem maar van deze (ex)dikzak aan.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
hoe bedoel je dat ?quote:Op donderdag 20 november 2014 09:47 schreef janatwork het volgende:
[..]
Je ging die crosser toch voornamelijk als werk fiets gebruiken? Is het dan wel handig om met cantilever remmen te gaan rijden? een noodstop maken in de stad zit er niet echt in...
de juiste blokken en velgen en het remt minstens zou goed , zo niet beter.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 10:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Zéker als je #viesdik bent. Dan kruipt de rand niet zo tussen je flappen buik. Ja ervaring.
Maar daarbuiten zijn ze soberso fijn ja.
Very, kijk ook eens naar spul van rogelli. Dasia hier heeft dat hangen en t is niet eens zulk gek spul. Dat all active is ook prima.
Edit: waarom mét zeem? Neem er een zonder en trek die over je korte aan. Warmer, goedkoper en je 'vertrouwde' zeem. Zo rij ik met kiss3 in mn ¤25 pauperbroek.![]()
Moet zeggen dat ik dat Rogelli op de site van Dasia nog best prijzig vind
Maar op wieleroutfits.nl zie ik veel goedkoper spul van Rogelli.
Wat betreft de zeem...Is daar nog iets wat handig is om te weten/rekening mee te houden?People assume too much.![]()
Hmmm....wie weet toch ooit maar eens eentje proberen danquote:Op donderdag 20 november 2014 10:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Je doet er toch een shirt/jack overheen. Niemand die het verschil ziet. En het zit écht beter. Neem maar van deze (ex)dikzak aan.
zou het zeker doen..quote:Op donderdag 20 november 2014 10:56 schreef very het volgende:
[..]
Hmmm....wie weet toch ooit maar eens eentje proberen dan
deze #exviesdikzak,van116kgnaar82kg rijd ook met "bretels"
blijft beter zitten, kruipt niet etc..
en zit toch een shirt over![]()
![]()
toe maar...dat is een beste afname. Hoelang heb je daar over gedaan?quote:Op donderdag 20 november 2014 10:59 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
zou het zeker doen..
deze #exviesdikzak,van116kgnaar82kg rijd ook met "bretels"
blijft beter zitten, kruipt niet etc..
en zit toch een shirt over
Ik begon met +/- 115 en zit nu op +/- 102kgPeople assume too much.![]()
belangrijkste voordeel vind ik dat je onderrug ook word afgedekt / beschermtIk schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
Ik heb die Nalini, vind hem persoonlijk erg fijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:42 schreef very het volgende:
[..]
Hun korte broeken zijn trouwens ook wel netjes geprijsd.
Maar ik heb geen idee wat nou een goede zeem is.
Een paar die ik voorbij zag komen:
-CoolMax 4way elastic multilevel zeem
-CoolMax lederen vel zeem
-CoolMax invista zeem
-Nalini 25 zeem
-AGU 4 way zeem
Iemand die hier iets over weet te zeggen?
Wat betreft de lange broeken daar...die zijn allemaal met bretelsThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
maand of 10, begonnen net voor de kerst en in November woog ik 78kg.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:00 schreef very het volgende:
[..]
toe maar...dat is een beste afname. Hoelang heb je daar over gedaan?
Ik begon met +/- 115 en zit nu op +/- 102kg
(elke maand dus zo'n kilo of 3 eraf, niks overhaast dus door crashdieten oid)
Maar dit was alleen niet vol te houden met af en toe een biertje etc..
nu weeg ik al een jaar of 7 rond de 80kg en dat houd ik prima vol zo
afgevallen met weightwatchers app, bewust worden wat "goed en slecht" voor je is..
oftewel wat sommigen hier ook hebben gedaan, calorieren tellen wat je maximaal per dag binnen mag krijgen.
Dit werkte voor mij het beste, nog steeds blij dat ik het zo gedaan heb.
Als ik mijn oude 110+ foto's terug zie.. pfffff... waarom ik dat niet eerder gedaan heb![]()
![]()
Very, die Agu 4-way is bagger.
@Kaas; mini v-brakes remmen lekker aggresief. Voor in het veld misschien wat te goed. Als je het echt goed wil doen; Avid Shorty Ultimate.![]()
Mevrouwflipmoehoe is zeker ook wel te spreken over het resultaat?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:05 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
maand of 10, begonnen net voor de kerst en in November woog ik 78kg.
afgevallen met weightwatchers app, bewust worden wat "goed en slecht" voor je is..
oftewel wat sommigen hier ook hebben gedaan, calorieren tellen wat je maximaal per dag binnen mag krijgen.
Als ik mijn oude 110+ foto's terug zie.. pfffff... waarom ik dat niet eerder gedaan heb
die hoor ik niet klagen neequote:Op donderdag 20 november 2014 11:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mevrouwflipmoehoe is zeker ook wel te spreken over het resultaat?
Moet vooral blijven fietsen ter compensatie want ze kookt veels te lekker![]()
![]()
Vind ik nog vlot. Ik ben nu 2 jaar bezig en van 112 naar 83 nu. Maar ik gebruik ook geen apps oid en drink gewoon bierquote:Op donderdag 20 november 2014 11:05 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Als ik mijn oude 110+ foto's terug zie.. pfffff... waarom ik dat niet eerder gedaan heb![]()
![]()
![]()
Dat bepalen wij wel. Wanneer is de meet?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:11 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
die hoor ik niet klagen nee
Moet vooral blijven fietsen ter compensatie want ze kookt veels te lekkerOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dan doe je het ook niet verkeerd toch!quote:Op donderdag 20 november 2014 11:11 schreef muzas het volgende:
[..]
Vind ik nog vlot. Ik ben nu 2 jaar bezig en van 112 naar 83 nu. Maar ik gebruik ook geen apps oid en drink gewoon bier![]()
Van die foto's die jij wel is gepost heb, heb ik er ook nog een hele voorraad van thuis
(weggestopt in het zwarte doosje)
Bier dronk ik toen wel minder, nu gewoon weer op verjaardagen etc..
Maar goed, het ging zo lekker toen en dan heb je het er graag voor over![]()
![]()
jij wil je MTB verkopen, je mag dus niet komenquote:Op donderdag 20 november 2014 11:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat bepalen wij wel. Wanneer is de meet?![]()
![]()
Nou ja, ik ging zelf bijna rechtdoor de bosjes in vd week. T remt toch wel echt minder dan gewone raceremmen, en zeker niet te vergelijken met hydraulische schijven natuurlijk. En ik heb enorm last van een trillende voorvork bij het remmen.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ze remmen nie zo goed als V brakes maar 't zal toch wel afdoende zijn?
Maar, ik heb pas een tof filmpje op GCN gezien, over afstellen van je cyclocross remmetjes:
http://www.globalcyclingn(...)vers-for-cyclocross/
Ik heb nu zo'n kabelstopper onder mn stuur, dus heel veel naakte kabel tussen de stopper en het V-stukje. Wat ik eigenlijk moet hebben is een stopper op de vork, vlak boven de band.
Dus niet deze:
http://www.vrvbike.com/sh(...)1-8-cyclo-cross.html
maar deze:
http://www.vrvbike.com/sh(...)voor-vork-1277a.html
En als dat al niet helpt, kun je nog wat doen met het V-stuk zo laag mogelijk boven de band zetten, en de blokjes natuurlijk goed toe-in
Zal helaas wel betekenen dat stuurlint en alles los moet, om een langere buitenkabel te monteren. Want die houdt nu net onder het stuur op.Mijn foto's op Flickr!
Je 2 linkjes van vrvbike.com doen het nietOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat is best snel zegquote:Op donderdag 20 november 2014 11:05 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Dat ben ik nu ook een beetje aan het doen, maar dan uit de losse pols.
Dus gewoon 's ochtends een kom magere kwark met een groene appel, 's middags een zelfgemaakte salade en sporadisch een 1 of 2 boterhammen, 's avonds vlees met groente (of pasta als ik van plan ben diezelfde avond / volgende dag nog flink aan de bak te gaan) en als snoep een volkorenkoekje of wat dropjes. Alleen in het weekend gun ik mezelf nog eens een wat vettere hap en een paar pilsjes.
Bij elkaar valt dat wel mee met de calorieën geloof ik (exacte cijfers weet ik niet), en dat i.c.m. elke dag minimaal twee keer een half uur (woon/werk) fietsen en meermaals (2 tot 3x) per week wat intensievere inspanning (mountainbiken, zwemmen, joggen)....moet goed komen, me dunkt
Thanks. Kan je me ook vertellen waarom, zodat ik die informatie misschien kan toepassen op verdere keuzes?quote:Op donderdag 20 november 2014 11:08 schreef Tommeke het volgende:
Very, die Agu 4-way is bagger.
@Kaas; mini v-brakes remmen lekker aggresief. Voor in het veld misschien wat te goed. Als je het echt goed wil doen; Avid Shorty Ultimate.People assume too much.![]()
je kan ook te weinig eten he.. tijdens mijn afvaltijd at ik echt wel meer als dit.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:37 schreef very het volgende:
[..]
Dat is best snel zeg![]()
Dat ben ik nu ook een beetje aan het doen, maar dan uit de losse pols.
Dus gewoon 's ochtends een kom magere kwark met een groene appel, 's middags een zelfgemaakte salade en sporadisch een 1 of 2 boterhammen, 's avonds vlees met groente (of pasta als ik van plan ben diezelfde avond / volgende dag nog flink aan de bak te gaan) en als snoep een volkorenkoekje of wat dropjes. Alleen in het weekend gun ik mezelf nog eens een wat vettere hap en een paar pilsjes.
Bij elkaar valt dat wel mee met de calorieën geloof ik (exacte cijfers weet ik niet), en dat i.c.m. elke dag minimaal twee keer een half uur (woon/werk) fietsen en meermaals (2 tot 3x) per week wat intensievere inspanning (mountainbiken, zwemmen, joggen)....moet goed komen, me dunkt
zo uit mijn hoofd:
ontbijt 2 crackers met kaas met een glas drinkyoghurt
op het werk totaal 5 boterhammen, pindakaas, jam en kipfilet
tussendoor appel / banaan
avondeten gewoon normaal aardappels met vlees of iets van nasi / spaghetti etc.
's avonds koekje bij de koffie en dan had ik meestal nog genoeg reserve over om nog wat extra als bijv een softijsje te nemen op een dag.
dit was dan op de werkdagen.
weekend vaak wat minder eten overdag en dan ''s avonds een soepje met 2 tartaartjes.
Dan had ik genoeg reserve voor bijv een verjaadag![]()
![]()
Is het trouwens nou nog iemand die de Rad am Ring gaat doen? Ik wil hem sowieso doen (het vrij rijden dan)...en dan de dag daarvoor het MTB parcour doen.
En ook wil ik me inschrijven straks voor de Den Haag - Texel tocht. Zijn daar nog deelnemers van aanwezig?People assume too much.![]()
Ja ga 't eerst maar es goed monteren.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou ja, ik ging zelf bijna rechtdoor de bosjes in vd week. T remt toch wel echt minder dan gewone raceremmen, en zeker niet te vergelijken met hydraulische schijven natuurlijk. En ik heb enorm last van een trillende voorvork bij het remmen.
Maar, ik heb pas een tof filmpje op GCN gezien, over afstellen van je cyclocross remmetjes:
http://www.globalcyclingn(...)vers-for-cyclocross/
Ik heb nu zo'n kabelstopper onder mn stuur, dus heel veel naakte kabel tussen de stopper en het V-stukje. Wat ik eigenlijk moet hebben is een stopper op de vork, vlak boven de band.
Dus niet deze:
http://www.vrvbike.com/sh(...)1-8-cyclo-cross.html
maar deze:
http://www.vrvbike.com/sh(...)voor-vork-1277a.html
En als dat al niet helpt, kun je nog wat doen met het V-stuk zo laag mogelijk boven de band zetten, en de blokjes natuurlijk goed toe-in
Zal helaas wel betekenen dat stuurlint en alles los moet, om een langere buitenkabel te monteren. Want die houdt nu net onder het stuur op.![]()
Jaquote:Op donderdag 20 november 2014 11:50 schreef kaasplankje het volgende:
Zit ik hier in de fucking dieetclub ofzo
Ik hou graag ruimte over voor mijn biertjes hahaquote:Op donderdag 20 november 2014 11:47 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
je kan ook te weinig eten he.. tijdens mijn afvaltijd at ik echt wel meer als dit.
zo uit mijn hoofd:
ontbijt 2 crackers met kaas met een glas drinkyoghurt
op het werk totaal 5 boterhammen, pindakaas, jam en kipfilet
tussendoor appel / banaan
avondeten gewoon normaal aardappels met vlees of iets van nasi / spaghetti etc.
's avonds koekje bij de koffie en dan had ik meestal nog genoeg reserve over om nog wat extra als bijv een softijsje te nemen op een dag.
dit was dan op de werkdagen.
weekend vaak wat minder eten overdag en dan ''s avonds een soepje met 2 tartaartjes.
Dan had ik genoeg reserve voor bijv een verjaadag
Maar ik heb niet het idee dat ik weinig eet hoor. Dat ontbijt is prima (halve bak kwark en een grote appel) en de salades liegen er ook niet om. Zijn natuurlijk niet een paar blaadjes sla, maar een redelijke sexy salade met vlees/vis, tomaat, avocado, noten, ei, komkommer, ui, spekjes, kappertjes etc
En die eventuele 1 a 2 boterhammen doe ik daar nog naast. En wat fruit.People assume too much.![]()
Godver Oksel, ik dieet niet, ik eet gewoon.
Dus pas die TT aan ja!
Mijn foto's op Flickr!
Ik vind het een dun en slap zeem. Geeft te weinig ondersteuning.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:39 schreef very het volgende:
[..]
Thanks. Kan je me ook vertellen waarom, zodat ik die informatie misschien kan toepassen op verdere keuzes?![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 12:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik vind het een dun en slap zeem. Geeft te weinig ondersteuning.
Froglegs remmen trouwens ook goed en bokken niet zo.
Als je last hebt van een bokkende vork moet je de remblokken wat met de voorkant naar binnen zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |