SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2014 21:17:05 ]
HPV virus heeft toch met kanker te maken?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tevens toot, genitale wratten en hPV zijn hetzelfde.
gr gr
weet jij alles van he?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tevens toot, genitale wratten en hPV zijn hetzelfde.
gr gr
oh, zullen wel blij zijn dat je weer gaatquote:
Heb op vaginale wratten gestemdquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Ben benieuwd naar je stemkeuze.
Dat de SC een beetje behoorlijk dood is door alle bansquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
Waar slaat dat laatste in de op eik op?
Bijna alle VBL'ers hebben ban en de overgebleven mensen denken leuk te zijn om GRTD te verzieken met VBL gezeik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
laatste tijd was de sc doodquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
Sterkte ermee alvast.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben ingeënt tegen hepatitis b
Genitale wratten lijkt me meest waarschijnlijke want die kan je ook krijgen als je met condoom doet
Ja, zijn 2 strengen waar je baarmoederhalskanker van kunt krijgen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HPV virus heeft toch met kanker te maken?
Je zou bijna zeggen dat ik het moet onderwijzen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.etsu maak deze vragen voor mij bvdOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik had de TT nog niet gezienquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het valt me op dat je niet tegen de TT in gaat, dus het is waar ook?
Dus toch.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zijn 2 strengen waar je baarmoederhalskanker van kunt krijgen.
En ook een waar je keelkanker van krijgt, geloof ik.
[..]
Je zou bijna zeggen dat ik het moet onderwijzen.
Steek je tong niet die grotjes als je geen keelkanker wilt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben ingeënt tegen hepatitis b
Genitale wratten lijkt me meest waarschijnlijke want die kan je ook krijgen als je met condoom doet
Nog nooit hoeven beffen. #Proudquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Steek je tong niet die grotjes als je geen keelkanker wilt.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
de rest mag je zelf doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.etsu maak deze vragen voor mij bvd
welke vriendquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik had de TT nog niet gezien
maar volgens mij is dit niet waar, logischerwijs nog nooit zelf gehoord maar nooit klachten gehad van een vriend
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
laatste tijd was de sc dood
omdat alle leuke mensen er even niet waren of er nu nog steeds niet zijn of nooit zullen terug komen.
Boks broeder. Kan me niet indenken dat ik mijn tong ooit ergens zal steken daar waar het licht niet schijnt.quote:
Sowieso, vrouwen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Boks broeder. Kan me niet indenken dat ik mijn tong ooit ergens zal steken daar waar het licht niet schijnt.
moet je eens proberenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ook nog nooit gedaan
wel ontvangen uiteraard
lol watquote:
dankjewel etsuquote:
sowieso geen lastig onderwerpquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
dankjewel etsu
wat bespaart dit mij een hoop werk
is toch normaalquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm nee denk niet dat het mijn ding is. Stik al bijna als ik een banaan eet.
[..]
Wat
Ik vind dit weer een hele raar gesprek hierquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hee schatje,
Mooie foto!
xxx jkmn :$
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm nee denk niet dat het mijn ding is. Stik al bijna als ik een banaan eet.
oh nou nu je mijn huisgenote hebt leren kennen (toto wordt nu echt heeeeel jaloers) wordt t tijd dat ik jouw vrienden ga leren kennenquote:
wat liefquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:27 schreef Paxcon het volgende:
Etsu heeft trouwen oprecht lekker gekookt, dat mag ook eens gezegd worden
Dit gaat in mijn sigquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:27 schreef Paxcon het volgende:
mwahquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind dit weer een hele raar gesprek hier
laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh nou nu je mijn huisgenote hebt leren kennen (toto wordt nu echt heeeeel jaloers) wordt t tijd dat ik jouw vrienden ga leren kennen!
pics van je huisgenotequote:Op dinsdag 18 november 2014 21:28 schreef Etsu het volgende:
mijn huisgenote en paxje hadden voordatie wegging heel veel lol
ze lachten beiden hardop
volgens mij vinden ze elkaar leuk
haha probeer je nu in zn broekje te kome ofsoquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:27 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh nou nu je mijn huisgenote hebt leren kennen (toto wordt nu echt heeeeel jaloers) wordt t tijd dat ik jouw vrienden ga leren kennen!
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh nou dan spreek ik wel zelf met ze af
tiesje en ik gaan binnenkort koffie drinken
nee hoorquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:29 schreef Elan het volgende:
[..]
haha probeer je nu in zn broekje te kome ofso
pardon?quote:
ik denk dat ik al weet wie het isquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
kijk in mn vrienden
zie je genoeg foto's
wat heeft dit te maken met ties?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
pardon?
we hebben afspraken gemaakt, verzegeld met een handdruk, bij de voordeur
en nu verbreek je de afspraken alweer
ben je jaloers?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:29 schreef Elan het volgende:
[..]
hoe gaat het met je indoquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:29 schreef Elan het volgende:
[..]
M., jep.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk dat ik al weet wie het is
ja?quote:
er stond in de algemene voorwaarden van onze mondelinge overeenkomst dat je me niet meer voor troll zou uitmakenquote:
was ze toch met dr ex aan het appen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:31 schreef Elan het volgende:
[..]
geen rijst vandaag meer wil ik er niet over kwijt
naar welke film ga je vandaag
nee maar zaterdag stonden we allebei met ander te zoenenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
was ze toch met dr ex aan het appen?
Vandaag even geen film, morgen gaan we aar aanmodderfakker
alsof jij zoent, elanquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
nee maar zaterdag stonden we allebei met ander te zoenen![]()
![]()
oke leuk je bent helemaal verslaafd aan je pathe unlimited
he?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:35 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis deze tijdvolgens mij heb ik toen Etsu ook nog weleens gehosseld
![]()
waar waren jullie samen heengegaan dan dat dat is gebeurdquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
nee maar zaterdag stonden we allebei met ander te zoenen![]()
![]()
oke leuk je bent helemaal verslaafd aan je pathe unlimited
ojaquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toen Hyves nog bestond ging ik jou hosselen.![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
oja![]()
![]()
![]()
hyves, mooie ouwe tijden
R&R = R&R back!111!
goed verhaalquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:37 schreef Toto69 het volgende:
oja toen in de 3e klas of zo had ik fittie met een meid op school
ik had elke dag, 5 jaar lang, wel fittie met iemand op schoolquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:37 schreef Toto69 het volgende:
oja toen in de 3e klas of zo had ik fittie met een meid op school
dank jequote:
vertel me meerquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik had elke dag, 5 jaar lang, wel fittie met iemand op school
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon
om kleinste dingetjes
ze konden niet hebben dat ik slimmer was dan hun
dan henquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon
om kleinste dingetjes
nee dat is lelijkquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon
om kleinste dingetjes
vind ik nietquote:
In een bar geloof ik mis wat delen van de avond ze was boos omdat ik bekenden tegen kwam en stond te praten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
waar waren jullie samen heengegaan dan dat dat is gebeurd![]()
![]()
ja, komt omdat hij er nu ook een heeft en vijf dagen bij mij was
Awhquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:42 schreef Elan het volgende:
[..]
In een bar geloof ik mis wat delen van de avond ze was boos omdat ik bekenden tegen kwam en stond te praten.
Zouden vandaag naar concert in Nijmegen gaan maar heb dr nog niet gesproken eigelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
Ik zit nu aan m'n 6de bier.
Wie doe ik nu na?Paxcon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geloof ik meteen jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die kan er ook wat van als die wat op heeft.
wie wij of jij en pax en johannes?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
binnenkort gaan we stappen met johannes
als die wil![]()
![]()
![]()
wordt hilarisch
je mag mee als je wiltquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wie wij of jij en pax en johannes?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Awhwelk concert?
En hadden jullie nou al wat of niet?
Die ongewassen backpackkutjes kan je sws beter niet doenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Steek je tong niet die grotjes als je geen keelkanker wilt.
haha daar woont een vriendin van mij en nog wat oude vriendinnenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Baal wel maar zij heeft die kaartjesuhmmmmm nee ben met zusje van ex sushi gaan eten in Duitsland vandaag en nu in Elst
wat een enorm kutdorp is trouwens als je randstad gewend bent
Gvd allemaal nu ik weg gaquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
binnenkort gaan we stappen met johannes
als die wil![]()
![]()
![]()
wordt hilarisch
bustedquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
elan je zei: vanavond geen rijst
maar je hebt gewoon sushi op ;s
ga je stoppen als mod?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien wel
Laatste slotje op een Braddie topic gedaan
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doh ga niet modden vanaf daar
En is sws mooi geweest
je bent nu zwartquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En is sws mooi geweest
nee morgen alleen na school naar hem toe, daar wat eten en dan naar de film. en dan gewoon weer naar huis. en dan in het weekend weer naar hemquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
busted
misschien had nasi beter geweest maar dat zou johannes niet accepteren
ga jij nog wat leuks doen samen met nieuwe vlam behalve bioscoop?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En is sws mooi geweest
Dat zijn tegenwoordig de enige topics in KLB die nog leuk zijnquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien wel
Laatste slotje op een Braddie topic gedaan
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:57 schreef Paxcon het volgende:
Ik verlies al m'n grote vrienden. Mortaxx, LR, GGMM.
#pray.
Mortaxx had vandaag ook een prima topic over meeuwenpoep.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zijn tegenwoordig de enige topics in KLB die nog leuk zijn
Ik had vandaag oo k2 bazentopicsquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Mortaxx had vandaag ook een prima topic over meeuwenpoep.
Zeer goed verzonnen ook
Je hebt mij nog. <3quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:57 schreef Paxcon het volgende:
Ik verlies al m'n grote vrienden. Mortaxx, LR, GGMM.
#pray.
wat is die gozer onorigineelquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Mortaxx had vandaag ook een prima topic over meeuwenpoep.
Zeer goed verzonnen ook
de users willen geen ajacied zoals jijquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh
nou dan wordt t maar tijd dat ik mod van VBL word en dan is alles weer opgelost
waarom neem je een föhn mee op reisquote:
ik ben een FcGroninger.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
de users willen geen ajacied zoals jij
Moet toch haar drogenquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom neem je een föhn mee op reis
jij bent raarquote:
boeiequote:Op dinsdag 18 november 2014 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn haar zit niet chill als ik gewoon laat drogen. Heel plat
Ik wel. Mooiste backpacken die zuid-amerika ooit gezien heeftquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
boeiealsof je er uberhaupt leuk uitziet tijdens zo'n reis
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wel. Mooiste backpacken die zuid-amerika ooit gezien heeft
ongetwijfeldquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wel. Mooiste backpacken die zuid-amerika ooit gezien heeft
Dan ga ik weg hierquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
als die ooit mod wordt, ga ik serieus juridische stappen ondernemen
Echt hequote:Op dinsdag 18 november 2014 22:17 schreef Amarantha het volgende:
KLB / Wegens Succes Verlengd Godver
Eigenlijk geef ik hem nu de aandacht die hij wil maar ja.. het is ook gewoon zieligquote:
Vind jequote:Op dinsdag 18 november 2014 22:19 schreef Etsu het volgende:
Altijd lachen gieren brullen met Mortaxx
Als ik mijn kinderen misbruikt zou willen laten worden, ja.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:21 schreef Paxcon het volgende:
Mortaxx is echt zo'n jongen die je zou bellen als je jonge kinderen hebt en een oppas nodig hebt
wat een rust straalt hij uit
Vanaf een jaar of veertien doe ik dat graagquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:21 schreef Paxcon het volgende:
Mortaxx is echt zo'n jongen die je zou bellen als je jonge kinderen hebt en een oppas nodig hebt
wat een rust straalt hij uit
ik bedoelde t serieus, maar jij bent blijkbaar uit op seks met 14-jarige dochtersquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vanaf een jaar of veertien doe ik dat graag
mij ook?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga een paar FOK!kers een kerstkaart sturen
Een of andere crimineel.quote:
Wie nog meer danquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik stuur de mensen van wie ik hun adres weet. Dus Etsu dat geeft antwoord op je vraag
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moira & Mono maar dat is één adres![]()
Ik weet maar van 3 mensen zo het adres. Ja Johannes weet ik ook wel, 4 mensen dan.quote:
Ook.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:00 schreef Tassendief het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 18 november 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een of andere crimineel.
[..]
Ik dacht je rechterhand
Paxcon is een hele lieve jongen die een kerstkaart verdient.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:00 schreef Amarantha het volgende:
Maar dan moet ik Pax ook sturen en zijn adres heb ik niet.
Gaat moeilijk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon is een hele lieve jongen die een kerstkaart verdient.
Wat heb ik daar aan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb eens een kerstkaart naar hem gestuurd
Pics van mooie lesbiennes.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:43 schreef Etsu het volgende:
lesbische seks op mijn mooie paarse bank
help
picsquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:43 schreef Etsu het volgende:
lesbische seks op mijn mooie paarse bank
help
neequote:
neequote:
Ik geloof je ook.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee
[..]
nee
jullie mogen me wel geloven hoor
net zaten ze met elkaar te tongenen ik zit aan mn eettafel toe te kijken wat er allemaal gebeurt
en ze vroegen of ik vanavond op stap wilde maar ik heb morgen college dus ik wil niet
vanavond lesbische seks in huize Etsu
nee is niks voor jouquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof je ook.
Daarom pics.
Ooh het is een typische pot.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee is niks voor jou
paxcon heeft mn huisgenote gemeet en hij kan bevestigen dat t niks voor je is
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh het is een typische pot.
Nee laat dan maar zitten.
huh dat zei je laatstquote:
jawel leugenaarquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ik zei niet dat ik er altijd heen ging
jonge doe normaalquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
welwaar
iedereen weet hier dat je liegt
Was het ook. David Finch is regisseur van Se7en en Fight Club dusquote:Op woensdag 19 november 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een interessante film.
Ik vond Se7en en Fight Club bijzonder goede films.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was het ook. David Finch is regisseur van Se7en en Fight Club dus
Al zaten er wel wat ongeloofwaardig foutjes in
Dat niveau haalt hij niet hoorquote:Op woensdag 19 november 2014 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Se7en en Fight Club bijzonder goede films.
Ik ga hem checken als hij te downloaden is.
Hij had 3,91 op Moviemeter, dus dat vind ik wel vrij hoog.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat niveau haalt hij niet hoor
Maar wel sehr tof
Ik heb hem 4 sterren gegevenquote:Op woensdag 19 november 2014 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had 3,91 op Moviemeter, dus dat vind ik wel vrij hoog.
Daar ben ik na 1 deel mee gekaptquote:Op woensdag 19 november 2014 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nice.
Ik kijk alweer uit naar The Hobbit
Iedereen heeft zoveel kritiek op die films terwijl ik me daar geweldig mee heb vermaaktquote:Op woensdag 19 november 2014 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben ik na 1 deel mee gekapt
Kon me zo weinig boeien vergeleken met LOTR
Mwah is geen kritiek hoorquote:Op woensdag 19 november 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zoveel kritiek op die films terwijl ik me daar geweldig mee heb vermaakt
Vind ze zelfs leuker op sommige punten dan LOTR.
Wel vreemd aangezien je LOTR, die in dezelfde wereld afspeelt, wel leuk vindquote:Op woensdag 19 november 2014 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah is geen kritiek hoor![]()
Ik heb er gewoon niks mee
Ja inderdaad. maar het verhaal trekt me ook minder, minder leuke cast ookquote:Op woensdag 19 november 2014 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel vreemd aangezien je LOTR, die in dezelfde wereld afspeelt, wel leuk vind
Maarja dat kan. Er zijn ook mensen die Harry Potter niks vinden. Of Game of Thrones. Of Emilia Clarke.
Het verhaaltje is wel wat minder ja, maar visueel is het toch wel een pareltje.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad. maar het verhaal trekt me ook minder, minder leuke cast ook
Zijn jullie weer bij elkaar geweest?quote:Op woensdag 19 november 2014 00:40 schreef Paxcon het volgende:
Ama ik kan je wel dm'en als je wil? Dan stuur ik jou ook een kaartje
Etsu's huisgenote is een heel aardig, mooi meisje trouwens
Die was wel tof jaquote:Op woensdag 19 november 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het verhaaltje is wel wat minder ja, maar visueel is het toch wel een pareltje.
En vooral de Gollum scene in deel 1 vond ik geniaal.
Pak je camera en film het.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:46 schreef Etsu het volgende:
dat meisje is nu boven met die andere chimi en ze hebben nu seks
en ik zit nu op de bank
Jaja, het was weer een doldwaze boelquote:Op woensdag 19 november 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn jullie weer bij elkaar geweest?
nee, in huurcontract staat dat we elkaars slaapkamers met rust laten en niet binnenkomen/kijken zonder toestemming van de anderquote:Op woensdag 19 november 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pak je camera en film het.
Ik verwacht morgen dm. groetjes
Je hoeft ook niet de deur open te doen. Ga maar op een stoel staan en film vanaf bovenaf.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, in huurcontract staat dat we elkaars slaapkamers met rust laten en niet binnenkomen/kijken zonder toestemming van de anderdaar houd ik me zeer strikt aan
Ja met dat raadsel wat ze speelde.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die was wel tof jaDat hij die ring afpakte bedoel je toch?
Neem alleen het geluid op.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, in huurcontract staat dat we elkaars slaapkamers met rust laten en niet binnenkomen/kijken zonder toestemming van de anderdaar houd ik me zeer strikt aan
Absoluut. Samen met Tyler Durden en Hannibal Lector.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja met dat raadsel wat ze speelde.
Maar ik vind Gollum sowieso een van de beste filmpersonages ooit.
quote:Op woensdag 19 november 2014 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet de deur open te doen. Ga maar op een stoel staan en film vanaf bovenaf.
word je daar geil van ja?quote:
En Scar.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Absoluut. Samen met Tyler Durden en Hannibal Lector.
mannenporno ook goed?quote:Op woensdag 19 november 2014 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is niet zoveel voor nodig.
op de voorgrond twee mannen die met elkaar bezig zijn en op de achtergrond zwiepende vrouwenkontenquote:Op woensdag 19 november 2014 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mist mij net iets teveel vrouwen.
Mogen die vrouwen ook op de voorgrond met elkaar bezig zijn en dan in een geïsoleerde kamer zonder camera's ernaast wat mannen dan.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
op de voorgrond twee mannen die met elkaar bezig zijn en op de achtergrond zwiepende vrouwenkonten
zoiets?
Nee.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mogen die vrouwen ook op de voorgrond met elkaar bezig zijn en dan in een geïsoleerde kamer zonder camera's ernaast wat mannen dan.
Ben ik het waar je naar op zoek bent?quote:
IS IT ME YOU LOOKING FOR?quote:Op woensdag 19 november 2014 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben ik het waar je naar op zoek bent?
neequote:Op woensdag 19 november 2014 15:24 schreef xcachet het volgende:
Verveel me eigenlijk. Wil geen huiswerk maken. Zometeen werken maar ook geen zin in.
Wel lief dat hij liever mij komt uitzwaaien tochquote:Op woensdag 19 november 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel jammer dat ik vanavond niet kan koken met Pax
Gelukkig heeft hij gisteren wel zijn buikje rondgegeten met bami à la Etsu.
Moet je nog niet naar Schipholquote:Op woensdag 19 november 2014 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel lief dat hij liever mij komt uitzwaaien toch
Ga jij vandaag weg dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel lief dat hij liever mij komt uitzwaaien toch
Volgende week is alles weer zoals van oudsquote:Op woensdag 19 november 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het was nasi, Johannes. Nasi. Er zat rijst in.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
FOK! is boos op je omdat je mijn nasi bami hebt genoemd.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Asociale manier van adverteren dit
[ afbeelding ]
Wie is er dan aan de beurt te koken? Ik geloof dat jij dat bent?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgende week is alles weer zoals van ouds
En welke mix heb je gebruikt? Nasi mix of bami mix?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het was nasi, Johannes. Nasi. Er zat rijst in.
Nou ja, dat ze de advertentie precies voor de posts van Elan plaatsen vind ik helemaal zo gek nog niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doet er niet toe.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En welke mix heb je gebruikt? Nasi mix of bami mix?
Jep, maar over de locatie van koken moeten we het nog even hebbenquote:Op woensdag 19 november 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is er dan aan de beurt te koken? Ik geloof dat jij dat bent?
[..]
En welke mix heb je gebruikt? Nasi mix of bami mix?
quote:Op woensdag 19 november 2014 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat ze de advertentie precies voor de posts van Elan plaatsen vind ik helemaal zo gek nog niet.
BUG / [CENTRAAL] Bannerproblemen #5quote:Op woensdag 19 november 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij thuis.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jep, maar over de locatie van koken moeten we het nog even hebben
Maar stel je nou voor dat het ook over jouw posts heen gaat?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat ze de advertentie precies voor de posts van Elan plaatsen vind ik helemaal zo gek nog niet.
Is er iets aan het handje?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jep, maar over de locatie van koken moeten we het nog even hebben
Wat een discriminatie en haat in deze post. Gelukkig stop je binnenkort als mod.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan zou het belachelijk zijn uiteraard.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar stel je nou voor dat het ook over jouw posts heen gaat?
Ik vind het een terechte discriminatie en haat.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een discriminatie en haat in deze post. Gelukkig stop je binnenkort als mod.
quote:Op woensdag 19 november 2014 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan zou het belachelijk zijn uiteraard.
quote:
De keuken is geclaimd ivm een feestje van iemand en dat gaat de hele avond door denk ik, dus het lijkt me makkelijker om m'n spul mee naar jou te nemen en bij jou te gaan koken. Daarna kroegje ofzo?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar stel je nou voor dat het ook over jouw posts heen gaat?
[..]
Is er iets aan het handje?
Is goed.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]gezellig
[..]
De keuken is geclaimd ivm een feestje van iemand en dat gaat de hele avond door denk ik, dus het lijkt me makkelijker om m'n spul mee naar jou te nemen en bij jou te gaan koken. Daarna kroegje ofzo?
Ja.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat bedoelde je dus met 'housewarming'
Mag GGMM ook komen nu hij geen mod meer is?
Welke heb je gehad?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was wel een hele schok voor mij om er achter te komen dat er ook smerig speciaalbier bestaat.
Baxbier limoen zekerquote:Op woensdag 19 november 2014 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was wel een hele schok voor mij om er achter te komen dat er ook smerig speciaalbier bestaat.
Ik zou je ook positief noten als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 19 november 2014 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Iedereen is welkom behalve Fylax en Elan.
Als mijn housewarming een succes is, dan krijg ik een positieve note van Paxcon.
Dit snap ik niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou je ook positief noten als je begrijpt wat ik bedoel
Ik dacht dat dat Paxbier was?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien vindt Etsu het wel lekker.
Echt hequote:Op woensdag 19 november 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ik in een boekje opschrijf dat je een positieve note krijgt, als de housewarming een succes is.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Paxbier was?
[..]Alleen voor ingwijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien vindt Etsu het wel lekker.![]()
[..]
[..]Dit wil ik eens uitproberen. Waar is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien vindt Etsu het wel lekker.Oh. Lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ik in een boekje opschrijf dat je een positieve note krijgt, als de housewarming een succes is.
Wist je dat Paxcon en ik gisteren minstens een kwartier hebben gediscussieerd of ik een positieve note zou krijgen?
We zijn zover gegaan dat als hij een boete zou krijgen voor het fietsen zonder licht, ik het zou betalen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2014 17:09:18 ]
[..]
[..]MannenliefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien vindt Etsu het wel lekker.bijzonder smakeloos gekozen als naam voor een biertje.
blablablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |