Nee.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mogen die vrouwen ook op de voorgrond met elkaar bezig zijn en dan in een geïsoleerde kamer zonder camera's ernaast wat mannen dan.
Ben ik het waar je naar op zoek bent?quote:
IS IT ME YOU LOOKING FOR?quote:Op woensdag 19 november 2014 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben ik het waar je naar op zoek bent?
neequote:Op woensdag 19 november 2014 15:24 schreef xcachet het volgende:
Verveel me eigenlijk. Wil geen huiswerk maken. Zometeen werken maar ook geen zin in.
Wel lief dat hij liever mij komt uitzwaaien tochquote:Op woensdag 19 november 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel jammer dat ik vanavond niet kan koken met Pax
Gelukkig heeft hij gisteren wel zijn buikje rondgegeten met bami à la Etsu.
Moet je nog niet naar Schipholquote:Op woensdag 19 november 2014 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel lief dat hij liever mij komt uitzwaaien toch
Ga jij vandaag weg dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel lief dat hij liever mij komt uitzwaaien toch
Volgende week is alles weer zoals van oudsquote:Op woensdag 19 november 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het was nasi, Johannes. Nasi. Er zat rijst in.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
FOK! is boos op je omdat je mijn nasi bami hebt genoemd.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Asociale manier van adverteren dit
[ afbeelding ]
Wie is er dan aan de beurt te koken? Ik geloof dat jij dat bent?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgende week is alles weer zoals van ouds
En welke mix heb je gebruikt? Nasi mix of bami mix?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het was nasi, Johannes. Nasi. Er zat rijst in.
Nou ja, dat ze de advertentie precies voor de posts van Elan plaatsen vind ik helemaal zo gek nog niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Asociale manier van adverteren dit
[ afbeelding ]
Dat doet er niet toe.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En welke mix heb je gebruikt? Nasi mix of bami mix?
Jep, maar over de locatie van koken moeten we het nog even hebbenquote:Op woensdag 19 november 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is er dan aan de beurt te koken? Ik geloof dat jij dat bent?
[..]
En welke mix heb je gebruikt? Nasi mix of bami mix?
quote:Op woensdag 19 november 2014 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat ze de advertentie precies voor de posts van Elan plaatsen vind ik helemaal zo gek nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |