BUG / [CENTRAAL] Bannerproblemen #5quote:Op woensdag 19 november 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Asociale manier van adverteren dit
[ afbeelding ]
Bij mij thuis.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jep, maar over de locatie van koken moeten we het nog even hebben
Maar stel je nou voor dat het ook over jouw posts heen gaat?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat ze de advertentie precies voor de posts van Elan plaatsen vind ik helemaal zo gek nog niet.
Is er iets aan het handje?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jep, maar over de locatie van koken moeten we het nog even hebben
Wat een discriminatie en haat in deze post. Gelukkig stop je binnenkort als mod.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat ze de advertentie precies voor de posts van Elan plaatsen vind ik helemaal zo gek nog niet.
Ja, dan zou het belachelijk zijn uiteraard.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar stel je nou voor dat het ook over jouw posts heen gaat?
Ik vind het een terechte discriminatie en haat.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een discriminatie en haat in deze post. Gelukkig stop je binnenkort als mod.
quote:Op woensdag 19 november 2014 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan zou het belachelijk zijn uiteraard.
quote:
De keuken is geclaimd ivm een feestje van iemand en dat gaat de hele avond door denk ik, dus het lijkt me makkelijker om m'n spul mee naar jou te nemen en bij jou te gaan koken. Daarna kroegje ofzo?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar stel je nou voor dat het ook over jouw posts heen gaat?
[..]
Is er iets aan het handje?
Is goed.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]gezellig
[..]
De keuken is geclaimd ivm een feestje van iemand en dat gaat de hele avond door denk ik, dus het lijkt me makkelijker om m'n spul mee naar jou te nemen en bij jou te gaan koken. Daarna kroegje ofzo?
Ja.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat bedoelde je dus met 'housewarming'
Mag GGMM ook komen nu hij geen mod meer is?
Welke heb je gehad?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was wel een hele schok voor mij om er achter te komen dat er ook smerig speciaalbier bestaat.
Baxbier limoen zekerquote:Op woensdag 19 november 2014 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was wel een hele schok voor mij om er achter te komen dat er ook smerig speciaalbier bestaat.
Ik zou je ook positief noten als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 19 november 2014 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Iedereen is welkom behalve Fylax en Elan.
Als mijn housewarming een succes is, dan krijg ik een positieve note van Paxcon.
Dit snap ik niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou je ook positief noten als je begrijpt wat ik bedoel
Ik dacht dat dat Paxbier was?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien vindt Etsu het wel lekker.
Echt hequote:Op woensdag 19 november 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Asociale manier van adverteren dit
[ afbeelding ]
Dat ik in een boekje opschrijf dat je een positieve note krijgt, als de housewarming een succes is.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Paxbier was?
[..]Alleen voor ingwijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien vindt Etsu het wel lekker.![]()
[..]
[..]Dit wil ik eens uitproberen. Waar is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien vindt Etsu het wel lekker.Oh. Lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ik in een boekje opschrijf dat je een positieve note krijgt, als de housewarming een succes is.
Wist je dat Paxcon en ik gisteren minstens een kwartier hebben gediscussieerd of ik een positieve note zou krijgen?
We zijn zover gegaan dat als hij een boete zou krijgen voor het fietsen zonder licht, ik het zou betalen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2014 17:09:18 ]
[..]
[..]MannenliefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien vindt Etsu het wel lekker.bijzonder smakeloos gekozen als naam voor een biertje.
blablablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |