SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2014 21:17:05 ]
HPV virus heeft toch met kanker te maken?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tevens toot, genitale wratten en hPV zijn hetzelfde.
gr gr
weet jij alles van he?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tevens toot, genitale wratten en hPV zijn hetzelfde.
gr gr
oh, zullen wel blij zijn dat je weer gaatquote:
Heb op vaginale wratten gestemdquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Ben benieuwd naar je stemkeuze.
Dat de SC een beetje behoorlijk dood is door alle bansquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
Waar slaat dat laatste in de op eik op?
Bijna alle VBL'ers hebben ban en de overgebleven mensen denken leuk te zijn om GRTD te verzieken met VBL gezeik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
laatste tijd was de sc doodquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
Sterkte ermee alvast.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben ingeënt tegen hepatitis b
Genitale wratten lijkt me meest waarschijnlijke want die kan je ook krijgen als je met condoom doet
Ja, zijn 2 strengen waar je baarmoederhalskanker van kunt krijgen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HPV virus heeft toch met kanker te maken?
Je zou bijna zeggen dat ik het moet onderwijzen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.etsu maak deze vragen voor mij bvdOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik had de TT nog niet gezienquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het valt me op dat je niet tegen de TT in gaat, dus het is waar ook?
Dus toch.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zijn 2 strengen waar je baarmoederhalskanker van kunt krijgen.
En ook een waar je keelkanker van krijgt, geloof ik.
[..]
Je zou bijna zeggen dat ik het moet onderwijzen.
Steek je tong niet die grotjes als je geen keelkanker wilt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben ingeënt tegen hepatitis b
Genitale wratten lijkt me meest waarschijnlijke want die kan je ook krijgen als je met condoom doet
Nog nooit hoeven beffen. #Proudquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Steek je tong niet die grotjes als je geen keelkanker wilt.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
de rest mag je zelf doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.etsu maak deze vragen voor mij bvd
welke vriendquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik had de TT nog niet gezien
maar volgens mij is dit niet waar, logischerwijs nog nooit zelf gehoord maar nooit klachten gehad van een vriend
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
laatste tijd was de sc dood
omdat alle leuke mensen er even niet waren of er nu nog steeds niet zijn of nooit zullen terug komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |