quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dacht dat je die chick bedoelde uit Now is Good sorry
Google en Tumblr staat er vol vanquote:
Zij is een geile donder jaquote:
Nee, nog weekje, dan is hij er weer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Is inso definitief vertrokken btw?
Niet dat ik weet.quote:
Je woont nog maar net in je kamer, hoezo nu al weer een nieuwe?quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Morgen nieuwe kamer bezichtigen
Omdat de huisbaas een lutser is. Hij doet niet wat hij belooft, waardoor ik nu al haast een maand zonder fornuis zit. Wat hij wel wilde doen is piepschuim voor mijn ruiten plakken, voor de isolatiequote:Op dinsdag 18 november 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je woont nog maar net in je kamer, hoezo nu al weer een nieuwe?
Ja dat is wel beetje jammer inderdaadquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat de huisbaas een lutser is. Hij doet niet wat hij belooft, waardoor ik nu al haast een maand zonder fornuis zit. Wat hij wel wilde doen is piepschuim voor mijn ruiten plakken, voor de isolatie______
Arnhem heeft genoeg vrij. Deze kamer is onderaan sonsbeek parkquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is wel beetje jammer inderdaadIs er veel aanbod ?
waarom zou je een kamer in arnhem willen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Arnhem heeft genoeg vrij. Deze kamer is onderaan sonsbeek park
Sonsbeek![]()
Arnhem beste hemquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom zou je een kamer in arnhem willen?
Die was wel nicequote:Op dinsdag 18 november 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook mooie film
En dan kan je Kaya bewonderen
Dan hou ik meer van dat soort "wijvenfilms" dan van stoere mannenfilms met alleen maar domme actiequote:
Skinsquote:
hjb mongoolquote:
oke mortaxxquote:
Des te harder je voor ze bidt des te sneller zijn ze terug. #pray4Insoquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wanneer komen onze gebande vrienden weer terug?
Bidden werkt niet hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Des te harder je voor ze bidt des te sneller zijn ze terug. #pray4Inso
Jouw pik hoef ik ook niet in m'n reetquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je niet nodig want lelijk blijf je toch wel
na de laatste keer hoeft t niet meer neequote:Op dinsdag 18 november 2014 19:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jouw pik hoef ik ook niet in m'n reet
hihiquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
na de laatste keer hoeft t niet meer nee
meet jij met lmi????quote:
Ik vind dit moeilijk te geloven.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:54 schreef Etsu het volgende:
Hallo allemaal, ben ik weer.
Paxcon was zojuist hier en toen hebben we nasi gegeten. We hebben kunnen concluderen dat Nasi a la Etsu veel lekkerder is dan Nasi a la Johannes. Weliswaar heb ik verkeerde pakje gekocht (bami goreng ipv nasi goreng), maar Paxcon heeft twee hele borden gegeten en bij Johannes had die maar een bord op.Zegt dus voldoende.
Hij heeft de pics.
Mvg,
Etsu
Johannes klonk een beetje geïrriteerd op WhatsApp toen we het hem vertelden. Ik denk dat hij zijn gezicht voorlopig niet meer laat zien hier.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dit moeilijk te geloven.
Ik wacht het antwoord van Johannes af.
wat gezellig zegquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:54 schreef Etsu het volgende:
Hallo allemaal, ben ik weer.
Paxcon was zojuist hier en toen hebben we nasi gegeten. We hebben kunnen concluderen dat Nasi a la Etsu veel lekkerder is dan Nasi a la Johannes. Weliswaar heb ik verkeerde pakje gekocht (bami goreng ipv nasi goreng), maar Paxcon heeft twee hele borden gegeten en bij Johannes had die maar een bord op.Zegt dus voldoende.
Hij heeft de pics.
Mvg,
Etsu
hey schat, ik jou ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee gelukkig niet zeg
ey sofje ik heb je gemist
nee niet echtquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
hey schat, ik jou ook
hoe staat het met de boys, nog wat kunnen hosselen?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:00 schreef Etsu het volgende:
ik heb met paxcon afgesproken dat ik binnenkort een housewarming organiseer
we komen je dan wat nasi brengenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zal je net zien dat ik dan geopereerd ben
dan kan ik zeker de eerste weken bijna niets
nee nog niet zwanger, pas over een paar jaarquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee niet echt
as donderdag gaan ik en mn huisgenote met een vriend van ons op stap
hopelijk kan ik hem hosselen, hij is opzicht wel leuk
jij al zwanger?
oke is goedquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:01 schreef supersof het volgende:
[..]
nee nog niet zwanger, pas over een paar jaar![]()
houd me op de hoogte oke?
jij was sws niet welkomquote:
Sws welquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke is goed
waarom niet nu?
[..]
jij was sws niet welkom
omdat het een beetje lastig is te combineren met mijn studie. En ik wil eerst samenwonen en trouwenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke is goed
waarom niet nu?
[..]
jij was sws niet welkom
ga je morgen al weg???quote:
ah begrijpelijkquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat het een beetje lastig is te combineren met mijn studie. En ik wil eerst samenwonen en trouwen![]()
well topic? Heb je er een kloon?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Morti
Fijne reis morgen
En veel plezier op je tripje
Wel jammer dat je m'n topic hebt gesloten
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]of we laten je in t ziekenhuisbed hierheen komen
jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Paxje geslaagd was voor iets, bleek het uit 2012 te dateren.
oeeeeehquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
jaik heb al zn posts/foto's waar t kon geliked omdat ik zag dat hij het wel grappig vond
Nee sorry, dat gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ah begrijpelijkik neem aan dat je het kind etsu gaat noemen!
hoezo nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee sorry, dat gaat niet gebeuren
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh had ik kunnen weten. Je deed ook al alsof je nikonlover bent
ik vind etsu geen leuke naam voor een mens.quote:
en hij heeft wederom niks gedaan qua koken he.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind etsu geen leuke naam voor een mens.
Wel voor iemand op een forum natuurlijk
Jij bent de vrouw in huis merk ik al.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
en hij heeft wederom niks gedaan qua koken he.enkel uitjes gesneden en 200 ml water afgemeten, maar verder heb ik alles gedaan
toch niet normaal?
19:35 lh999quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe laat, en vanaf schiphol toch? Ik ga je vlucht volgen
doe maarquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit of ik doe mn updates in rechten sc
hiv omdat hij een braziliaan neuktquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:10 schreef Toto69 het volgende:
Poll: Welke soa's neemt Mortaxx mee terug?
• Syfillis
• Gonorroe
• Chlamydia
• HIV
• Hepatitis B
• Schurft
• Platjes
• Candida
• Vaginale genitale wratten
• HPV
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
haha sukkelquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Valt wel mee. Straks maar even alles voor in backpack neerleggen
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:10 schreef Toto69 het volgende:
• Syfillis
• Gonorroe
• Chlamydia
• HIV
• Hepatitis B
• Schurft
• Platjes
• Candida
• HPV
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:
Jammer dat je maar 1 keer mag stemmen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:10 schreef Toto69 het volgende:
• Syfillis
• Gonorroe
• Chlamydia
• HIV
• Hepatitis B
• Schurft
• Platjes
• Candida
• HPV
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Kijk maar uit jullie of ik vraag voor afscheidsgift ses unban voor sanasoufiquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe maar
paxcon en ik hebben vanavond over jullie gedrag gehad en hij vond het ook niet kunnen
volgende keer gaat hij een ban aanvragen dus pas maar op
Sorry. Ik wilde hem niet al te hard aanpakken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat je maar 1 keer mag stemmen.
Ik denk dat HPV mooi staat bij zijn PPP.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry. Ik wilde hem niet al te hard aanpakken.
paxcon en ik zijn goeie vrienden met sanasoufiquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit jullie of ik vraag voor afscheidsgift ses unban voor sanasoufi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |