oke mortaxxquote:
Des te harder je voor ze bidt des te sneller zijn ze terug. #pray4Insoquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wanneer komen onze gebande vrienden weer terug?
Bidden werkt niet hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Des te harder je voor ze bidt des te sneller zijn ze terug. #pray4Inso
Jouw pik hoef ik ook niet in m'n reetquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je niet nodig want lelijk blijf je toch wel
na de laatste keer hoeft t niet meer neequote:Op dinsdag 18 november 2014 19:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jouw pik hoef ik ook niet in m'n reet
hihiquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
na de laatste keer hoeft t niet meer nee
meet jij met lmi????quote:
Ik vind dit moeilijk te geloven.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:54 schreef Etsu het volgende:
Hallo allemaal, ben ik weer.
Paxcon was zojuist hier en toen hebben we nasi gegeten. We hebben kunnen concluderen dat Nasi a la Etsu veel lekkerder is dan Nasi a la Johannes. Weliswaar heb ik verkeerde pakje gekocht (bami goreng ipv nasi goreng), maar Paxcon heeft twee hele borden gegeten en bij Johannes had die maar een bord op.Zegt dus voldoende.
Hij heeft de pics.
Mvg,
Etsu
Johannes klonk een beetje geïrriteerd op WhatsApp toen we het hem vertelden. Ik denk dat hij zijn gezicht voorlopig niet meer laat zien hier.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dit moeilijk te geloven.
Ik wacht het antwoord van Johannes af.
wat gezellig zegquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:54 schreef Etsu het volgende:
Hallo allemaal, ben ik weer.
Paxcon was zojuist hier en toen hebben we nasi gegeten. We hebben kunnen concluderen dat Nasi a la Etsu veel lekkerder is dan Nasi a la Johannes. Weliswaar heb ik verkeerde pakje gekocht (bami goreng ipv nasi goreng), maar Paxcon heeft twee hele borden gegeten en bij Johannes had die maar een bord op.Zegt dus voldoende.
Hij heeft de pics.
Mvg,
Etsu
hey schat, ik jou ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee gelukkig niet zeg
ey sofje ik heb je gemist
nee niet echtquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
hey schat, ik jou ook
hoe staat het met de boys, nog wat kunnen hosselen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |