SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T werkt wel denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:13 schreef zarGon het volgende:
NWS / Ook Britten willen "versierexpert" Julien Blanc weren.
Deze 'man'..
Voor hem werkt het omdat er kneuzen zijn die 3000 dollar betalen om naar zijn bullshit te luisteren.quote:
En ondertussen alleen maar meer publiciteit. Die jongen maakt zoveel geld met dom gelul.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:13 schreef zarGon het volgende:
NWS / Ook Britten willen "versierexpert" Julien Blanc weren.
Deze 'man'..
quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:40 schreef Deuce92 het volgende:
http://tindersfinestbache(...)mother-must-be-proud
Je weet meteen het type mannen wat op op zijn conferenties en zo af gaatquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:40 schreef Deuce92 het volgende:
http://tindersfinestbache(...)mother-must-be-proud
Walgelijk. Onzekere vrouwen vallen hier alleen voor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ging me meer om zijn manier van omgang met vrouwen...
Er zijn best veel white knights die nu opkomen voor die vrouwtjesquote:
Dit is sws geen bad ass. Dit is een loser.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Er zijn best veel white knights die nu opkomen voor die vrouwtjes![]()
..Waarom krijgt een badass alle chicks, ik ben een aardige jongen, ik zou dat nooit bij haar doen-types..
Pua leerling gespotquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Er zijn best veel white knights die nu opkomen voor die vrouwtjes![]()
..Waarom krijgt een badass alle chicks, ik ben een aardige jongen, ik zou dat nooit bij haar doen-types..
Hey Dimaquote:
Wat voor stress?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe ontstressen jullie na een werkdag?
Ook mijn eerste gedachte. Ik dacht begin er maar niet over.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor stress?
Masturbatie/seks is een goede optie, maar daar heb jij vast ook wel aan gedacht en vind je mij nu een vieslak omdat ik het voorstel.
Poepen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
Gek eigenlijk, heb nog nooit iemand seksen op zijn CV zien zetten bij intresses.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ook mijn eerste gedachte. Ik dacht begin er maar niet over.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Poepen.
Warm bad.
Ejaculeren.
Massage.
Het wisselt.
Bedoel je tot rust komen? Behalve slapeloosheid tijdens de vroege dienst heb ik niet echt last van stress op werk. En dat los ik op door te slapen na werk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
in mijn armen liggenquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
Diepere ontspanning.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor stress?
Masturbatie/seks is een goede optie, maar daar heb jij vast ook wel aan gedacht en vind je mij nu een vieslak omdat ik het voorstel.
Los leren laten. Klinkt simpel, is het ook. Je zorgen op werk achterlaten wanneer je daar vertrekt en beseffen dat er een 'morgen' is en je het dan wel ziet.quote:
Film kijkenquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
Knuffelen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Diepere ontspanning.Ook niet anaal nee.
Waarom inkroppen en niet bespreken, eventueel met de management?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
Heb last van iemand.. hij trekt t niet dat ik dingen overneem. Ik neem zijn dingen over en kom in zijn domein.
Bezorgt mij irritatie. Ik krop dat in, maar weet niet zo goed hoe ik dit kan loslaten.
Niet aan denken en schijt aan hebben?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
Heb last van iemand.. hij trekt t niet dat ik dingen overneem. Ik neem zijn dingen over en kom in zijn domein.
Bezorgt mij irritatie. Ik krop dat in, maar weet niet zo goed hoe ik dit kan loslaten.
Niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
pisdruppeltjes achterlaten om je territorium af te bakenenquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
Koffie van de Starbucks drink je niet omdat het goede koffie is maar omdat het hip is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Pumpkin spice was er niet meer, dus gingerbread latte geprobeerd; lekker geurtje, maar de koffie was eigenlijk mwuah, evenals de hot chocolate. Denk dat ik toch niet echt een koffiedrinker ben.
[ afbeelding ]
Ja gelijk naar de MT gaan om te klagenquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom inkroppen en niet bespreken, eventueel met de management?
En niet vergeten om je laptop mee te nemen en daar lekker te gaan zitten werken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Koffie van de Starbucks drink je niet omdat het goede koffie is maar omdat het hip is.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:46 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
pisdruppeltjes achterlaten om je territorium af te bakenen
Mits het een Mac isquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En niet vergeten om je laptop mee te nemen en daar lekker te gaan zitten werken.
Laptop met een appeltje logo toevallig?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En niet vergeten om je laptop mee te nemen en daar lekker te gaan zitten werken.
quote:
O ja, sorry. "Macbook" uiteraard, want die mogen we geen laptops noemen omdat de gebruikers zich anders minder speciaal voelen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Laptop met een appeltje logo toevallig?
Ik zie het voor me, stimo die op elke (hardcopy)document een plasje zetquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:46 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
pisdruppeltjes achterlaten om je territorium af te bakenen
wat een lelijk dingquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om je nek hangen.
Jij ziet het als klagen, ik als (tijdig) communiceren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja gelijk naar de MT gaan om te klagen
Al gedaan... helpt niet zo.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom inkroppen en niet bespreken, eventueel met de management?
Ik zie jou al googlen: "turkish bbw urinating on paper"quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik zie het voor me, stimo die op elke (hardcopy)document een plasje zet![]()
Oh, dan gewoon laten escaleren. Is veel beter dan alles opkroppen en er toch nog mee zitten. Het probleem gaat zichzelf namelijk niet oplossen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Al gedaan... helpt niet zo.
Ik zweer je. Iedereen heeft moeite met hem. Iedereen gewoon die klaagt.
Ja,quote:
bijgeloofquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja,
Zo´n tat in je nek is veel beter.
Standaard beschermingtegen haters die je pogen te beheksen.
Christus>>>Mohammed sowiesoquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turkse folklore is ook cultuur.
Echt hinderlijk. Werkdruk is hier nml skyhigh. Wil gewoon dat ik mn ding kan doen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, dan gewoon laten escaleren. Is veel beter dan alles opkroppen en er toch nog mee zitten. Het probleem gaat zichzelf namelijk niet oplossen.
Zie je dat al voor je jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik zie het voor me, stimo die op elke (hardcopy)document een plasje zet![]()
Kijk stimo animo verzamelen, "iedereen heeft moeite met hem"quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Al gedaan... helpt niet zo.
Ik zweer je. Iedereen heeft moeite met hem. Iedereen gewoon die klaagt.
Heb zelfs overwogen om een fapje te zettenquote:
Ik ben tijdens mn sollicitatie gewaarschuwd voor hem.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kijk stimo animo verzamelen, "iedereen heeft moeite met hem"![]()
Uhu uhu, vind jij x ook altijd zo lastig? Ja he, hij doet altijd zus en zo.
Zo typisch dit
ook nog eens geconstipeerdquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Echt hinderlijk. Werkdruk is hier nml skyhigh. Wil gewoon dat ik mn ding kan doen.
Dan maar escaleren idd.
Heb al duizelingen door het opkroppen
pls staphquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben tijdens mn sollicitatie gewaarschuwd voor hem.
Sws moet ik erg wennen aan bepaalde aspecten.
Word on the streets: een stalkerquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer met je hoofd?
hahahaquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Viel me niet eens op. Die is voor lilliputters.
En vigilant7, want hij is een kleine boze man.
Wat een egoïsten hè.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Vertraging wegens aanrijding met een persoon.
Is dat een uitnodiging?quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
idd.
Mn huis ook gewoon zo goed als klaar
Türkiye altijd nummir 1quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:40 schreef zarGon het volgende:
Door POL / Staatsschuld afbouwen even opgezocht hoe het zit voor Turkije...
[ afbeelding ]
Bron: http://www.tradingeconomics.com/turkey/government-debt-to-gdp. Komt overeen met Public Data op Google.
(Turkije linker x-as, Nederlander de rechter.).
Ja, ik besef dat dit relatieve getallen zijn. Wat betreft absolute waarden is de staatsschuld van Turkije enorm gestegen, maar in verhouding dus gedaald.
[ afbeelding ]
Enorme inhaalslag wat betreft de economie!. (Turkije linker x-as, Nederlander de rechter.)
Inflatie:
[ afbeelding ]
Begrotingstekort:
[ afbeelding ]
Niet slecht vergeleken met Nederland:
[ afbeelding ]
Meer indicators te vinden op http://www.tradingeconomics.com/turkey/indicators.
Snap sowieso niet waarom jij denkt te kunnen meepraten vrouw zijnde.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan niet. Mannen en chicka bij elkaar.
Ik dacht dat je daar je bloempjes en plantjes kon laten bijknippen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een kapsalon waar ze geen chemische troep gebruiken?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar je bloempjes en plantjes kon laten bijknippen..
Zijn de supermarkten al gesloten?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:15 schreef Landysh het volgende:
Fuuuuuckk weer vergeten komkommer te kopen. Che paas mij een paar
Erkek gibiyim.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom jij denkt te kunnen meepraten vrouw zijnde.
Ja maar kim gidecek simdi.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn de supermarkten al gesloten?
Gisteren gegeten met iets. Dat zurequote:Op dinsdag 18 november 2014 18:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar kim gidecek simdi.
uff yada neyse ik ga wel
ik heb nog een voor je overquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:15 schreef Landysh het volgende:
Fuuuuuckk weer vergeten komkommer te kopen. Che paas mij een paar
Limontuzu. I knoww is lekkerr he.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gisteren gegeten met iets. Dat zure
Doe is foto maken. Ik heb een keer gemaakt maar was mislukt, weet niet of het door de banaan kwam maar die cake leek niet eens op cake.quote:
Eindelijkquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
idd.
Mn huis ook gewoon zo goed als klaar
Nee dit was anders.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Limontuzu. I knoww is lekkerr he.
Weet je wat ik vroeger altijd deed? Limontuzu mengen met zout en dan zo eten. Stiekem. Want mama vond dat echt niet kunnen.
Tis ook geen cakequote:Op dinsdag 18 november 2014 18:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe is foto maken. Ik heb een keer gemaakt maar was mislukt, weet niet of het door de banaan kwam maar die cake leek niet eens op cake.
Wanna see.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis ook geen cake
Dit x anders gemaakt. Hopelijk gelukt.
Kan geen foto maken. Pas als mn accu wat voller is.teveel bakpoeder, de nutella klont van binnen is eruit gelope
Ik kom er nog wel achterquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wanna see.
En ik ga nu denken dat je een speciale drugs erop hebt gedaan. Bedoel je sumac met 'anders'?
Seychelleeeen!quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil een vakantie boeken voor kerst, suggesties?
Ooh, die ik had gemaakt was gewoon met boter, meel enzo. Yani gewone cake (of was de bedoeling iig). Zelfs mijn vader wou het niet eten en hij eet normaal gesproken AL mijn mislukkingen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kom er nog wel achter
Ja ik ga maken. Ik vond ze niet lekker. Vorige was lekkerder.
Gemaakt net banaan ei meel en havermout btw. Healthy stuff.
Deze eet k wel hoor. Tis wat flauw man dit. Hollanders eten t iig zeker.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ooh, die ik had gemaakt was gewoon met boter, meel enzo. Yani gewone cake (of was de bedoeling iig). Zelfs mijn vader wou het niet eten en hij eet normaal gesproken AL mijn mislukkingen.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deze eet k wel hoor. Tis wat flauw man dit. Hollanders eten t iig zeker.
"Ik hou wel van pittig" En dan zijn ze zwarte peper gewend.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deze eet k wel hoor. Tis wat flauw man dit. Hollanders eten t iig zeker.
Ik dacht nog aan goedkoop stedentripjequote:Op dinsdag 18 november 2014 19:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaa he.Maar in kerstvakantie kan best duur zijn.
Mn collega vond sambal pittigquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
"Ik hou wel van pittig" En dan zijn ze zwarte peper gewend.
[..]
Ik dacht nog aan goedkoop stedentripje
Ooh, Corendon en ryanair is your way dan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik dacht nog aan goedkoop stedentripje
Migado.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn collega vond sambal pittig!
Mijn twee grote vriendenquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ooh, Corendon en ryanair is your way dan.
Ik heb hier madam janet sambal en een sambal gemaakt met de heetste peper ooit, maar ik durf niet te eten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn collega vond sambal pittig!
Stuur mijjhhhh!quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb hier madam janet sambal en een sambal gemaakt met de heetste peper ooit, maar ik durf niet te eten.
lik eraan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb hier madam janet sambal en een sambal gemaakt met de heetste peper ooit, maar ik durf niet te eten.
Ik heb een keer met Continental gevlogen. Big ass vliegtuig man, zoveel ruimte. Ging daarna met Ryanair naar Rome. Zo krap.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:34 schreef Landysh het volgende:
Ik was het vliegen met low-budget maatschappijen zo gewend geraakt dat toen ik terugvloog van NY met DeltaAir, ik voelde alsof ik in de businessclass zat.![]()
En verder ook geen service of what so ever he.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb een keer met Continental gevlogen. Big ass vliegtuig man, zoveel ruimte. Ging daarna met Ryanair naar Rome. Zo krap.
Ehm fokken? eten? youtube'en? netflix?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
Mn verslag is af.
Kamer opruimen/mailtje schrijven en dan is t 8u.
Wtf doe ik erna?
Ja echt geen shit verder joh.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
En verder ook geen service of what so ever he.
Mjah daar betaal je dan ook voor.
Dubai heeft mij nooit getrokken op de een of andere manier. Zou het wel willen bezoeken, maar alleen als ik er goedkoop heen kan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja echt geen shit verder joh.
Kom we gaan naar Dubai.
Moet trouwen. Had k zat te doen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ehm fokken? eten? youtube'en? netflix?
Wat wil je daar zien? Er is nietsquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dubai heeft mij nooit getrokken op de een of andere manier. Zou het wel willen bezoeken, maar alleen als ik er goedkoop heen kan.
Ben je geweest?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat wil je daar zien? Er is niets
Ik ga alleen voor kleren en gebouwen kijken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Verhalen.
Er is geen cultuur. Zit vol net expats.
Je wilt graag de shit van een man opruimen ja?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet trouwen. Had k zat te doen.
Eten sws niet meer. 2 bollen met kaassalade en sla op/soep/shoarma met salade/2 muffins en n peer en sinaasappel nu.
Oh en 1 milka koekjeyeter yani
Had ik ook bijna geboekt voor deze november. Niet gelukt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:49 schreef Landysh het volgende:
Ik ga binnenkort een keer naar Venetie. Gewoon een dagje of twee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Dat idee heb ik dus van Dubai. Maar de wanderlust in mij heeft toch zoiets van 'moet een keer gezien hebben'.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat wil je daar zien? Er is niets
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Had ik ook bijna geboekt voor deze november. Niet gelukt.Gewoon goedkope vliegticket via ryanair en daarna airbnb? Kun je ook in een mooi traditioneel huisje naast het kanaal zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hem doen. Ja.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je wilt graag de shit van een man opruimen ja?
Fucking hou van airbnb. Heb al eentje geboekt voor december.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gewoon goedkope vliegticket via ryanair en daarna airbnb? Kun je ook in een mooi traditioneel huisje naast het kanaal zitten.
Je had eerder ervaring met airbnb? Waarom mij nooit over verteld. We hebben het zo vaak over reizen hier.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Fucking hou van airbnb. Heb al eentje geboekt voor december.
Niet ver, weekendje weg met vriendinnen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je had eerder ervaring met airbnb? Waarom mij nooit over verteld. We hebben het zo vaak over reizen hier.Ik ken het pas sinds 6 maanden ofzo.
Waar ga je heen?
-zucht-quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet.
Ja, wat foto's. Kom zaterdag aar meet dan
Als jij komt kom ik ook : $ : $ : $quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:24 schreef Landysh het volgende:
Stimo als ik kom kom jij wel toch toch
Ik ben niet onaardig. Met ruzies loop ik weg. Ik wil nml niet slaan. Ben psycho.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:24 schreef Landysh het volgende:
Maar jij bent kocaman, als wij irl ruzie krijgen doversin beni.
Ik ook btw. Ik negeer, maar tot een bepaald punt. Wanneer dat punt bereikt is hide you kids hide yo wifesquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben niet onaardig. Met ruzies loop ik weg. Ik wil nml niet slaan. Ben psycho.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben niet onaardig. Met ruzies loop ik weg. Ik wil nml niet slaan. Ben psycho.
Denk dat je aardig kan lachen met jullie 2quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ook btw. Ik negeer, maar tot een bepaald punt. Wanneer dat punt bereikt is hide you kids hide yo wifes
Ik ook. Vind dat punt engquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ook btw. Ik negeer, maar tot een bepaald punt. Wanneer dat punt bereikt is hide you kids hide yo wifes
Come and find out.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
Denk dat je aardig kan lachen met jullie 2
uhu, en dan hele avond als schietschijf zitten voor jullie zeker, zeker als unlabeled nog es bijkomt.quote:
Ging paar maanden terug (bek-) vechten met een collega. Was al paar maanden aan het opkroppen maar toen kwam het los. Het is dat ze oud is (50 ong) en herstellende van kanker, als het gewoon iemand van mijn leeftijd zonder kk was geweest had ik het wss niet gehouden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook. Vind dat punt engik weiger dus mezelf tot dat punt te komen. Gewoon weglopen dus.
Mmmm, spannend hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ging paar maanden terug (bek-) vechten met een collega. Was al paar maanden aan het opkroppen maar toen kwam het los. Het is dat ze oud is (50 ong) en herstellende van kanker, als het gewoon iemand van mijn leeftijd zonder kk was geweest had ik het wss niet gehouden.
Moet niet maar ga wel werken ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind haar arrogant.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
uhu, en dan hele avond als schietschijf zitten voor jullie zeker, zeker als unlabeled nog es bijkomt.
Ik heb t niet met ouderen. Dan hou ik me in.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ging paar maanden terug (bek-) vechten met een collega. Was al paar maanden aan het opkroppen maar toen kwam het los. Het is dat ze oud is (50 ong) en herstellende van kanker, als het gewoon iemand van mijn leeftijd zonder kk was geweest had ik het wss niet gehouden.
Je durft niet eens naar de meet te gaanquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook. Vind dat punt engik weiger dus mezelf tot dat punt te komen. Gewoon weglopen dus.
quote:
mensen kunnen irl heel anders zijn idd, maar streken blijven.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:39 schreef Landysh het volgende:
Heb het ook niet altijd kunnen vinden met Unlabeled, maar vind haar niet arrogant though.
Welquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je durft niet eens naar de meet te gaan
quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Moet niet maar ga wel werken ja.1 dag zal misschien 2 cent verschil maken onder de streepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
mensen kunnen irl heel anders zijn idd, maar streken blijven.
Ik ben niet anders. Irl ben ik ook zo debiel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
mensen kunnen irl heel anders zijn idd, maar streken blijven.
Stimo, deze bitch is a whole new level. Ik heb ook nooit ruzie met ouderen, maar deze weet echt hoe ze je kwaad moet krijgen. Het is een vaste kracht die denkt dat ze je kan gebruiken en alles kan maken omdat je 'uitzendkracht' bent. Heb zo veel van haar gepikt maar punt bereikte toen ze langs me liep en haar schouder mijn rug inbeukte omdat ze er niet langs kon.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb t niet met ouderen. Dan hou ik me in.
Ik heb t vooral met jonge meisjes van 23 die me lelijk aankijken.
En mn zusje dat haar bek niet kan houden.
Als je een armoedzaaier bent als ik maakt die twee cent veel uit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
1 dag zal misschien 2 cent verschil maken onder de streep
Ik voel je. Omg.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Stimo, deze bitch is a whole new level. Ik heb ook nooit ruzie met ouderen, maar deze weet echt hoe ze je kwaad moet krijgen. Het is een vaste kracht die denkt dat ze je kan gebruiken en alles kan maken omdat je 'uitzendkracht' bent. Heb zo veel van haar gepikt maar punt bereikte toen ze langs me liep en haar schouder mijn rug inbeukte omdat ze er niet langs kon.
Als je amsr ofzo van Borte wil dan vraag je t gewoon ipv deze smoes.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom TC meeten. Dan is de helft van je angst al weg.
Ja, is toch normaal dat zoiets je kwaad kan maken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik voel je. Omg.
Is dit gezond btw.
Voel jij je ook weleens zo boos dat je binnenste naar buiten dreigt te spatten?quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, is toch normaal dat zoiets je kwaad kan maken.
Meisjes van de andere ploeg noemen haar 'tak' als in 'takkewijf'.(ze draait dagdienst dus ze werkt met beide ploegen).
ben eerder behoedzaam, wil me niet laten meesleuren in fantasieën van andere mensenquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Viel me niet eens op. Die is voor lilliputters.
En vigilant7, want hij is een kleine boze man.
Wat een slechte wingman ben jijquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je amsr ofzo van Borte wil dan vraag je t gewoon ipv deze smoes.
Ja, had dat toen met dat wijf dus. En vorig jaar een ruzie met mijn zusje (ze jat altijd stuff van mij en geeft het nooit terug, daarna ontkent ze dat ze het heeft).quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voel jij je ook weleens zo boos dat je binnenste naar buiten dreigt te spatten?dat je echt voelt oke this shit is on
Als je de woede op een goede manier los kan laten, dan zeker.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik voel je. Omg.
Is dit gezond btw.
Daar zit dus mn probleem. Kan t niet loslaten. Weet ook niet hoe.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je de woede op een goede manier los kan laten, dan zeker.
ik was tot mijn 15e ook een heethoofd, maar toem stopte het.
Bij mij hielp kickboksen. Drie dagen per week helemaal losgaan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar zit dus mn probleem. Kan t niet loslaten. Weet ook niet hoe.
Bokszak halen dus?quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij mij hielp kickboksen. Drie dagen per week helemaal losgaan.
Naar de sportschool gaanquote:
Eerst beter een sportschool. Gaat eerder om de techniek dan het slaan zelf. Dat geeft je rust.quote:
Srsly. Sportschoolquote:
Hahaquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:47 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
http://m.spitsnieuws.nl/r(...)eelt-vals-met-mannen![]()
Erdogan gelooft niet in Sharia. Ik weet niet waar jij dat gelezen hebt dat hij daar een voorstander van is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:03 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Iran is godverredomme nog erger als isis, druk maar is sharia Iran in op youtube, zie gelijk een ophanging, zelfde geld bij Saudi Arabië ze zijn nog extremer als iSIS , in ISIS-land mag je als vrouw auto rijden , in Saudi arabie word je als straf in je blote reet gespankt door twee soldaten van allah op een openbaar plein.
Erg hypocriet van SA dat ze tegen isis zijn, ze dagen zelfs bijna de zelfde vlag.
Erdogans natte droom is ook een sharia in Turkije, en radicale turkse moskeeën in Nederland krijgen gratis geld om de sharia ook hier heen te halen en om aanslagen op ons onschuldige te plegen.
ISIS is gereeërd door Turkije nota bene om de koerden te zuiveren uit Syrië het is een groot vies spelletje, een strijd tussen Iran Turkije en SA, Amerika is weer zoals gewoonlijk diegene die de kleuters in bedwang moeten houden, broodje kebab is wel lekker verder dus zal me verder er niet mee bemoeien.
Alles thuis doen is ook niet goed. Beetje onder andere mensen zitten is ook goed.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Srsly. Sportschool!
Ik ga liever in de kou rennen. Of fietsen. Of thuis iets doen.
Maar geen sportschool.
Been tryna tol' emquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:07 schreef mrstylo het volgende:
Beetje onder mensen zitten is ook goed.
Bedoelde niet 18+ dingenquote:
Ik ben introvert. Ik zoek mensen op wanneer ik wil. Realiteit is dat mensen op t werk al mn energie eruit zuigen. Avond wil ik rust en mensen zien die ik wil zien.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alles thuis doen is ook niet goed. Beetje onder andere mensen zitten is ook goed.
En vaak heb je klassen met andere mensen zoals jij. Dus geen hangjeugd.
Hometrainer hosselen en thuis elke dag uurtje op fietsenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Srsly. Sportschool!
Ik ga liever in de kou rennen. Of fietsen. Of thuis iets doen.
Maar geen sportschool.
Che jij bent wel een beetje de kuisheidsridder van dit topic ofniequote:
Ja. Leer mij jouw pua dingen en game via dm.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Che jij bent wel een beetje de kuisheidsridder van dit topic ofnie
Wanneer je dat paar keer gaat doen, dan zal je zoveel meer energy krijgen. Dan zal je ook meer schijt aan je werk hebben. Nu zijn je hersenen altijd op werkmode. Wanneer je thuis bent rust je hersenen alleen maar, zodat je volgende dag op werk weer energy hebt. Maar dat hebben je hersenen eigenlijk niet eens nodig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben introvert. Ik zoek mensen op wanneer ik wil. Realiteit is dat mensen op t werk al mn energie eruit zuigen. Avond wil ik rust en mensen zien die ik wil zien.
Pfff hou opquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:16 schreef Stimorol- het volgende:
Heb vandaag van 7.30u tot 17.15 gewerkt. Thuis gekomen. Gegeten. Muffins gemaakt. Daarna KO. Hoe kunnen mensen nu opstaan en nog actief zijn?
Doel je op contact met mensen of sport?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer je dat paar keer gaat doen, dan zal je zoveel meer energy krijgen. Dan zal je ook meer schijt aan je werk hebben. Nu zijn je hersenen altijd op werkmode. Wanneer je thuis bent rust je hersenen alleen maar, zodat je volgende dag op werk weer energy hebt. Maar dat hebben je hersenen eigenlijk niet eens nodig.
Ik meen t. Ik ben dood moe. Enige wat k nog kan is nu fruit eten, tanden poetsen en slapen.quote:
Sporten vooral. Maar contact met mensen ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doel je op contact met mensen of sport?
Wel bij dezelfde toko?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik meen t. Ik ben dood moe. Enige wat k nog kan is nu fruit eten, tanden poetsen en slapen.
Maar hey. Nieuwe functie. Zal daardoor wel komen.
Ik vind t lastig je uit te leggen dat na een dag vol zeikerds om mij heen ik rust moet hebben. Dus niet naar sportschool vol happy peepz.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sporten vooral. Maar contact met mensen ook eigenlijk.
Hoe kan jij fokken en sporten tegelijk? Ik ga altijd 'all in' dus heb nooit energy en tijd voor zulke dingen.quote:
Je hebt ook sportscholen waar het rustig is. Of op bepaalde tijden gaan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind t lastig je uit te leggen dat na een dag vol zeikerds om mij heen ik rust moet hebben. Dus niet naar sportschool vol happy peepz.
Ik had precies hetzelfde probleem. Ik zat toen echt ik een negatieve flow. Was eat, sleep, work and repeat. En dat maanden lang achter elkaar. Ik ging stuk. En dat hielp bij mij.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind t lastig je uit te leggen dat na een dag vol zeikerds om mij heen ik rust moet hebben. Dus niet naar sportschool vol happy peepz.
Ik ging een tijd ook zwemmen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt ook sportscholen waar het rustig is. Of op bepaalde tijden gaan.
Breur alleen tijdens cardioquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe kan jij fokken en sporten tegelijk? Ik ga altijd 'all in' dus heb nooit energy en tijd voor zulke dingen.
Ik zit nu juist gevoelsmatig positief.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde probleem. Ik zat toen echt ik een negatieve flow. Was eat, sleep, work and repeat. En dat maanden lang achter elkaar. Ik ging stuk. En dat hielp bij mij.
Why? Omdat ik klaag qua werk?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Stimo, ik word helemaal depressief van jouw posts de laatste tijd.
Ik weet niet of hier ook psychiaters zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ging een tijd ook zwemmen.
Ik werd gek van die mensen. Je kon je baantjes niet goed nemen etc.
IEMAND HIER MOET ME TOG WEL SNAPPEN MAN
Ben je aan het fokken in de sportschool. Damn sonquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Breur alleen tijdens cardiostationair jwt
Je dacht toch niet dat ik je in de steek liet hequote:Op dinsdag 18 november 2014 21:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben je aan het fokken in de sportschool. Damn son
Addicted.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik je in de steek liet he
Maak je ook selfies in de spiegel?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik je in de steek liet he
Sorryquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb er niks op tegen dát je klaagt, maar vanwege je geklaag zeg maar. Empathie.
Bij gebrek daar aan de weerspiegeling van de ramen. Daarom traint ie ook 's avonds.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maak je ook selfies in de spiegel?
Doe jij werken en leren of zo?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
SorryBen zoooo blij met mn nieuwe baan he. Leuke manager, leuke collega's, doorgroeimogelijkheden en als ik mn diploma heb nog betere salaris.
Maar ook wat mindere dingen.
Ama mn gezeur kan ik alleen hier kwijt. Ik ben sws geen prater en hiermee schrijf k t weg en zoek ik zo nu en dan tips.
Sorry als ik zeik. Moet denk ook weer aan de vitamine D
Heb hier vitamine d voor jequote:Op dinsdag 18 november 2014 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
SorryBen zoooo blij met mn nieuwe baan he. Leuke manager, leuke collega's, doorgroeimogelijkheden en als ik mn diploma heb nog betere salaris.
Maar ook wat mindere dingen.
Ama mn gezeur kan ik alleen hier kwijt. Ik ben sws geen prater en hiermee schrijf k t weg en zoek ik zo nu en dan tips.
Of misschien vitamine CHéé. YES I JUST DID THAT.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Of misschien vitamine CHéé. YES I JUST DID THAT.
Ik ben ook introvert (met af en toe extrovert uitspattingen), maar ik zie zelden 'happy peepz' bij de sportschool. Iedereen doet z'n ding, niemand bemoeit zich met elkaar en je hebt eigenlijk bijna geen contact met mensen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ging een tijd ook zwemmen.
Ik werd gek van die mensen. Je kon je baantjes niet goed nemen etc.
IEMAND HIER MOET ME TOG WEL SNAPPEN MAN
Just had some.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Of misschien vitamine CHéé. YES I JUST DID THAT.
Tijd gedaan. Sportschool is niet zo mijn ding. Ze doen hier bootcamp. Zat daar lang over te twijfelen. Misschien toch gewoon eens gaanmquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben ook introvert (met af en toe extrovert uitspattingen), maar ik zie zelden 'happy peepz' bij de sportschool. Iedereen doet z'n ding, niemand bemoeit zich met elkaar en je hebt eigenlijk bijna geen contact met mensen.
Zij is mooi he. Half Palestijns, half Amerikaans.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:09 schreef Peunage het volgende:
Ik was gisteren trouwens met zo'n ASMR video in slaap gevallen.
Deze
Zeer relevante asmr info, ik val er zo in slaap van!quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zij is mooi he. Half Palestijns, half Amerikaans.
Ze was vroeger heel dik btw. Op school werd ze ook gepest waardoor ze was gestopt met highschool en thuisles kreeg. En kijk hoe ze er nu uitziet.
Dikkerds snappen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze was vroeger heel dik btw. Op school werd ze ook gepest waardoor ze was gestopt met highschool en thuisles kreeg. En kijk hoe ze er nu uitziet.
Ik ben een ASMR'ist sinds de filmpjes van de populaire ASMR artiesten nog maar een 5000 views ofzo hadden.quote:
Interessant..... Maar ik heb dit eerder gehoord. Volgens mij zei je dit al eerderquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wist pas sinds 2010 dat anderen het ook hadden door youtubequote:Op dinsdag 18 november 2014 22:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben een ASMR'ist sinds de filmpjes van de populaire ASMR artiesten nog maar een 5000 views ofzo hadden.
Jij hebt het ook?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wist pas sinds 2010 dat anderen het ook hadden door youtube
hoe kom je aan die insider info?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? S'avonds school?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Hbo naast werk. Betaal ik zelf en zo.
Ik ga dat proberen! Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stimo! Ik ben savonds ook altijd kapot als ik thuis ben. Bij mij helpt douchen wel, ben na het douchen altijd weer vol energie en blijf ik uren wakker, terwijl ik daarvoor half in slaap aan het sukkelen was. Misschien helpt dat jou ook?
Helpt echt!quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga dat proberen! Bedankt voor de tip
Maar je voelt dan ook zo'n 'tinteling' in je hoofd zoals ik overal lees? Want Bob Ross, bepaalde muziek of geluiden vind ik ook rustgevend, maar zou niet zeggen dat ik ooit ASMR heb ervaren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, ik viel vroeger al in slaap als die programma van Bob Ross op tv was.
Hoe die ook rooktquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:30 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
Nu een Turkse huisbaas op Ned1 bij De Rijdende Rechter!
Huh, nee gewoon warm.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Koude douche, neem ik aan? Warme douche word ik na 5 minuten juist suffer van.
Ja, maar van fluisteraars enzo heb ik dat niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar je voelt dan ook zo'n 'tinteling' in je hoofd zoals ik overal lees? Want Bob Ross, bepaalde muziek of geluiden vind ik ook rustgevend, maar zou niet zeggen dat ik ooit ASMR heb ervaren.
Hij bezit grond waar de buurvrouw een schuur op heeft gezet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe die ook rookt
Wat is er precies aan de hand?
Hoeveel jaar?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dinsdags na 15.00 uur tot 22.00 uur.
Zei ze ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Interessant..... Maar ik heb dit eerder gehoord. Volgens mij zei je dit al eerder
Wat een emotiesquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij bezit grond waar de buurvrouw een schuur op heeft gezet.
Hij wil afbreken
Slapen niet, maar wel even chillen na het douchen. Badstof is een van de fijnste gevoelen ja.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:47 schreef Stimorol- het volgende:
Ik slaap weleens met mn handdoek om. Doen meerderen dat?
Vind dat gevoel zaliggggg. Kedi gibi spinnen yapcam zowat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Slapen niet, maar wel even chillen na het douchen. Badstof is een van de fijnste gevoelen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |