Hoe werkt dat dan? S'avonds school?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Hbo naast werk. Betaal ik zelf en zo.
Ik ga dat proberen! Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stimo! Ik ben savonds ook altijd kapot als ik thuis ben. Bij mij helpt douchen wel, ben na het douchen altijd weer vol energie en blijf ik uren wakker, terwijl ik daarvoor half in slaap aan het sukkelen was. Misschien helpt dat jou ook?
Helpt echt!quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga dat proberen! Bedankt voor de tip
Maar je voelt dan ook zo'n 'tinteling' in je hoofd zoals ik overal lees? Want Bob Ross, bepaalde muziek of geluiden vind ik ook rustgevend, maar zou niet zeggen dat ik ooit ASMR heb ervaren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, ik viel vroeger al in slaap als die programma van Bob Ross op tv was.
Hoe die ook rooktquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:30 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
Nu een Turkse huisbaas op Ned1 bij De Rijdende Rechter!
Huh, nee gewoon warm.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Koude douche, neem ik aan? Warme douche word ik na 5 minuten juist suffer van.
Ja, maar van fluisteraars enzo heb ik dat niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar je voelt dan ook zo'n 'tinteling' in je hoofd zoals ik overal lees? Want Bob Ross, bepaalde muziek of geluiden vind ik ook rustgevend, maar zou niet zeggen dat ik ooit ASMR heb ervaren.
Hij bezit grond waar de buurvrouw een schuur op heeft gezet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe die ook rookt
Wat is er precies aan de hand?
Hoeveel jaar?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dinsdags na 15.00 uur tot 22.00 uur.
Zei ze ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Interessant..... Maar ik heb dit eerder gehoord. Volgens mij zei je dit al eerder
Wat een emotiesquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij bezit grond waar de buurvrouw een schuur op heeft gezet.
Hij wil afbreken
Slapen niet, maar wel even chillen na het douchen. Badstof is een van de fijnste gevoelen ja.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:47 schreef Stimorol- het volgende:
Ik slaap weleens met mn handdoek om. Doen meerderen dat?
Vind dat gevoel zaliggggg. Kedi gibi spinnen yapcam zowat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Slapen niet, maar wel even chillen na het douchen. Badstof is een van de fijnste gevoelen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |