SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T werkt wel denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:13 schreef zarGon het volgende:
NWS / Ook Britten willen "versierexpert" Julien Blanc weren.
Deze 'man'..
Voor hem werkt het omdat er kneuzen zijn die 3000 dollar betalen om naar zijn bullshit te luisteren.quote:
En ondertussen alleen maar meer publiciteit. Die jongen maakt zoveel geld met dom gelul.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:13 schreef zarGon het volgende:
NWS / Ook Britten willen "versierexpert" Julien Blanc weren.
Deze 'man'..
quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:40 schreef Deuce92 het volgende:
http://tindersfinestbache(...)mother-must-be-proud
Je weet meteen het type mannen wat op op zijn conferenties en zo af gaatquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:40 schreef Deuce92 het volgende:
http://tindersfinestbache(...)mother-must-be-proud
Walgelijk. Onzekere vrouwen vallen hier alleen voor.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ging me meer om zijn manier van omgang met vrouwen...
Er zijn best veel white knights die nu opkomen voor die vrouwtjesquote:
Dit is sws geen bad ass. Dit is een loser.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Er zijn best veel white knights die nu opkomen voor die vrouwtjes![]()
..Waarom krijgt een badass alle chicks, ik ben een aardige jongen, ik zou dat nooit bij haar doen-types..
Pua leerling gespotquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Er zijn best veel white knights die nu opkomen voor die vrouwtjes![]()
..Waarom krijgt een badass alle chicks, ik ben een aardige jongen, ik zou dat nooit bij haar doen-types..
Hey Dimaquote:
Wat voor stress?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe ontstressen jullie na een werkdag?
Ook mijn eerste gedachte. Ik dacht begin er maar niet over.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor stress?
Masturbatie/seks is een goede optie, maar daar heb jij vast ook wel aan gedacht en vind je mij nu een vieslak omdat ik het voorstel.
Poepen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
Gek eigenlijk, heb nog nooit iemand seksen op zijn CV zien zetten bij intresses.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ook mijn eerste gedachte. Ik dacht begin er maar niet over.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Poepen.
Warm bad.
Ejaculeren.
Massage.
Het wisselt.
Bedoel je tot rust komen? Behalve slapeloosheid tijdens de vroege dienst heb ik niet echt last van stress op werk. En dat los ik op door te slapen na werk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
in mijn armen liggenquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
Diepere ontspanning.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor stress?
Masturbatie/seks is een goede optie, maar daar heb jij vast ook wel aan gedacht en vind je mij nu een vieslak omdat ik het voorstel.
Los leren laten. Klinkt simpel, is het ook. Je zorgen op werk achterlaten wanneer je daar vertrekt en beseffen dat er een 'morgen' is en je het dan wel ziet.quote:
Film kijkenquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
Knuffelen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Diepere ontspanning.Ook niet anaal nee.
Waarom inkroppen en niet bespreken, eventueel met de management?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
Heb last van iemand.. hij trekt t niet dat ik dingen overneem. Ik neem zijn dingen over en kom in zijn domein.
Bezorgt mij irritatie. Ik krop dat in, maar weet niet zo goed hoe ik dit kan loslaten.
Niet aan denken en schijt aan hebben?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
Heb last van iemand.. hij trekt t niet dat ik dingen overneem. Ik neem zijn dingen over en kom in zijn domein.
Bezorgt mij irritatie. Ik krop dat in, maar weet niet zo goed hoe ik dit kan loslaten.
Niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
pisdruppeltjes achterlaten om je territorium af te bakenenquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
Koffie van de Starbucks drink je niet omdat het goede koffie is maar omdat het hip is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Pumpkin spice was er niet meer, dus gingerbread latte geprobeerd; lekker geurtje, maar de koffie was eigenlijk mwuah, evenals de hot chocolate. Denk dat ik toch niet echt een koffiedrinker ben.
[ afbeelding ]
Ja gelijk naar de MT gaan om te klagenquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom inkroppen en niet bespreken, eventueel met de management?
En niet vergeten om je laptop mee te nemen en daar lekker te gaan zitten werken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Koffie van de Starbucks drink je niet omdat het goede koffie is maar omdat het hip is.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:46 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
pisdruppeltjes achterlaten om je territorium af te bakenen
Mits het een Mac isquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En niet vergeten om je laptop mee te nemen en daar lekker te gaan zitten werken.
Laptop met een appeltje logo toevallig?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En niet vergeten om je laptop mee te nemen en daar lekker te gaan zitten werken.
quote:
O ja, sorry. "Macbook" uiteraard, want die mogen we geen laptops noemen omdat de gebruikers zich anders minder speciaal voelen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Laptop met een appeltje logo toevallig?
Ik zie het voor me, stimo die op elke (hardcopy)document een plasje zetquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:46 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
pisdruppeltjes achterlaten om je territorium af te bakenen
wat een lelijk dingquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om je nek hangen.
Jij ziet het als klagen, ik als (tijdig) communiceren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja gelijk naar de MT gaan om te klagen
Al gedaan... helpt niet zo.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom inkroppen en niet bespreken, eventueel met de management?
Ik zie jou al googlen: "turkish bbw urinating on paper"quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik zie het voor me, stimo die op elke (hardcopy)document een plasje zet![]()
Oh, dan gewoon laten escaleren. Is veel beter dan alles opkroppen en er toch nog mee zitten. Het probleem gaat zichzelf namelijk niet oplossen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Al gedaan... helpt niet zo.
Ik zweer je. Iedereen heeft moeite met hem. Iedereen gewoon die klaagt.
Ja,quote:
bijgeloofquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja,
Zo´n tat in je nek is veel beter.
Standaard beschermingtegen haters die je pogen te beheksen.
Christus>>>Mohammed sowiesoquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turkse folklore is ook cultuur.
Echt hinderlijk. Werkdruk is hier nml skyhigh. Wil gewoon dat ik mn ding kan doen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, dan gewoon laten escaleren. Is veel beter dan alles opkroppen en er toch nog mee zitten. Het probleem gaat zichzelf namelijk niet oplossen.
Zie je dat al voor je jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik zie het voor me, stimo die op elke (hardcopy)document een plasje zet![]()
Kijk stimo animo verzamelen, "iedereen heeft moeite met hem"quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Al gedaan... helpt niet zo.
Ik zweer je. Iedereen heeft moeite met hem. Iedereen gewoon die klaagt.
Heb zelfs overwogen om een fapje te zettenquote:
Ik ben tijdens mn sollicitatie gewaarschuwd voor hem.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kijk stimo animo verzamelen, "iedereen heeft moeite met hem"![]()
Uhu uhu, vind jij x ook altijd zo lastig? Ja he, hij doet altijd zus en zo.
Zo typisch dit
ook nog eens geconstipeerdquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Echt hinderlijk. Werkdruk is hier nml skyhigh. Wil gewoon dat ik mn ding kan doen.
Dan maar escaleren idd.
Heb al duizelingen door het opkroppen
pls staphquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben tijdens mn sollicitatie gewaarschuwd voor hem.
Sws moet ik erg wennen aan bepaalde aspecten.
Word on the streets: een stalkerquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer met je hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |