wat een lelijk dingquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om je nek hangen.
Jij ziet het als klagen, ik als (tijdig) communiceren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja gelijk naar de MT gaan om te klagen
Al gedaan... helpt niet zo.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom inkroppen en niet bespreken, eventueel met de management?
Ik zie jou al googlen: "turkish bbw urinating on paper"quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik zie het voor me, stimo die op elke (hardcopy)document een plasje zet![]()
Oh, dan gewoon laten escaleren. Is veel beter dan alles opkroppen en er toch nog mee zitten. Het probleem gaat zichzelf namelijk niet oplossen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Al gedaan... helpt niet zo.
Ik zweer je. Iedereen heeft moeite met hem. Iedereen gewoon die klaagt.
Ja,quote:
bijgeloofquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja,
Zo´n tat in je nek is veel beter.
Standaard beschermingtegen haters die je pogen te beheksen.
Christus>>>Mohammed sowiesoquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turkse folklore is ook cultuur.
Echt hinderlijk. Werkdruk is hier nml skyhigh. Wil gewoon dat ik mn ding kan doen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, dan gewoon laten escaleren. Is veel beter dan alles opkroppen en er toch nog mee zitten. Het probleem gaat zichzelf namelijk niet oplossen.
Zie je dat al voor je jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik zie het voor me, stimo die op elke (hardcopy)document een plasje zet![]()
Kijk stimo animo verzamelen, "iedereen heeft moeite met hem"quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Al gedaan... helpt niet zo.
Ik zweer je. Iedereen heeft moeite met hem. Iedereen gewoon die klaagt.
Heb zelfs overwogen om een fapje te zettenquote:
Ik ben tijdens mn sollicitatie gewaarschuwd voor hem.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kijk stimo animo verzamelen, "iedereen heeft moeite met hem"![]()
Uhu uhu, vind jij x ook altijd zo lastig? Ja he, hij doet altijd zus en zo.
Zo typisch dit
ook nog eens geconstipeerdquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Echt hinderlijk. Werkdruk is hier nml skyhigh. Wil gewoon dat ik mn ding kan doen.
Dan maar escaleren idd.
Heb al duizelingen door het opkroppen
pls staphquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben tijdens mn sollicitatie gewaarschuwd voor hem.
Sws moet ik erg wennen aan bepaalde aspecten.
Word on the streets: een stalkerquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer met je hoofd?
hahahaquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Viel me niet eens op. Die is voor lilliputters.
En vigilant7, want hij is een kleine boze man.
Wat een egoïsten hè.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Vertraging wegens aanrijding met een persoon.
Is dat een uitnodiging?quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
idd.
Mn huis ook gewoon zo goed als klaar
Türkiye altijd nummir 1quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:40 schreef zarGon het volgende:
Door POL / Staatsschuld afbouwen even opgezocht hoe het zit voor Turkije...
[ afbeelding ]
Bron: http://www.tradingeconomics.com/turkey/government-debt-to-gdp. Komt overeen met Public Data op Google.
(Turkije linker x-as, Nederlander de rechter.).
Ja, ik besef dat dit relatieve getallen zijn. Wat betreft absolute waarden is de staatsschuld van Turkije enorm gestegen, maar in verhouding dus gedaald.
[ afbeelding ]
Enorme inhaalslag wat betreft de economie!. (Turkije linker x-as, Nederlander de rechter.)
Inflatie:
[ afbeelding ]
Begrotingstekort:
[ afbeelding ]
Niet slecht vergeleken met Nederland:
[ afbeelding ]
Meer indicators te vinden op http://www.tradingeconomics.com/turkey/indicators.
Snap sowieso niet waarom jij denkt te kunnen meepraten vrouw zijnde.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan niet. Mannen en chicka bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |