Ik dacht dat je daar je bloempjes en plantjes kon laten bijknippen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een kapsalon waar ze geen chemische troep gebruiken?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar je bloempjes en plantjes kon laten bijknippen..
Zijn de supermarkten al gesloten?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:15 schreef Landysh het volgende:
Fuuuuuckk weer vergeten komkommer te kopen. Che paas mij een paar
Erkek gibiyim.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom jij denkt te kunnen meepraten vrouw zijnde.
Ja maar kim gidecek simdi.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn de supermarkten al gesloten?
Gisteren gegeten met iets. Dat zurequote:Op dinsdag 18 november 2014 18:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar kim gidecek simdi.
uff yada neyse ik ga wel
ik heb nog een voor je overquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:15 schreef Landysh het volgende:
Fuuuuuckk weer vergeten komkommer te kopen. Che paas mij een paar
Limontuzu. I knoww is lekkerr he.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gisteren gegeten met iets. Dat zure
Doe is foto maken. Ik heb een keer gemaakt maar was mislukt, weet niet of het door de banaan kwam maar die cake leek niet eens op cake.quote:
Eindelijkquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
idd.
Mn huis ook gewoon zo goed als klaar
Nee dit was anders.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Limontuzu. I knoww is lekkerr he.
Weet je wat ik vroeger altijd deed? Limontuzu mengen met zout en dan zo eten. Stiekem. Want mama vond dat echt niet kunnen.
Tis ook geen cakequote:Op dinsdag 18 november 2014 18:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe is foto maken. Ik heb een keer gemaakt maar was mislukt, weet niet of het door de banaan kwam maar die cake leek niet eens op cake.
Wanna see.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis ook geen cake
Dit x anders gemaakt. Hopelijk gelukt.
Kan geen foto maken. Pas als mn accu wat voller is.teveel bakpoeder, de nutella klont van binnen is eruit gelope
Ik kom er nog wel achterquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wanna see.
En ik ga nu denken dat je een speciale drugs erop hebt gedaan. Bedoel je sumac met 'anders'?
Seychelleeeen!quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil een vakantie boeken voor kerst, suggesties?
Ooh, die ik had gemaakt was gewoon met boter, meel enzo. Yani gewone cake (of was de bedoeling iig). Zelfs mijn vader wou het niet eten en hij eet normaal gesproken AL mijn mislukkingen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kom er nog wel achter
Ja ik ga maken. Ik vond ze niet lekker. Vorige was lekkerder.
Gemaakt net banaan ei meel en havermout btw. Healthy stuff.
Deze eet k wel hoor. Tis wat flauw man dit. Hollanders eten t iig zeker.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ooh, die ik had gemaakt was gewoon met boter, meel enzo. Yani gewone cake (of was de bedoeling iig). Zelfs mijn vader wou het niet eten en hij eet normaal gesproken AL mijn mislukkingen.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deze eet k wel hoor. Tis wat flauw man dit. Hollanders eten t iig zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |