Ja, had dat toen met dat wijf dus. En vorig jaar een ruzie met mijn zusje (ze jat altijd stuff van mij en geeft het nooit terug, daarna ontkent ze dat ze het heeft).quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voel jij je ook weleens zo boos dat je binnenste naar buiten dreigt te spatten?dat je echt voelt oke this shit is on
Als je de woede op een goede manier los kan laten, dan zeker.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik voel je. Omg.
Is dit gezond btw.
Daar zit dus mn probleem. Kan t niet loslaten. Weet ook niet hoe.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je de woede op een goede manier los kan laten, dan zeker.
ik was tot mijn 15e ook een heethoofd, maar toem stopte het.
Bij mij hielp kickboksen. Drie dagen per week helemaal losgaan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar zit dus mn probleem. Kan t niet loslaten. Weet ook niet hoe.
Bokszak halen dus?quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij mij hielp kickboksen. Drie dagen per week helemaal losgaan.
Naar de sportschool gaanquote:
Eerst beter een sportschool. Gaat eerder om de techniek dan het slaan zelf. Dat geeft je rust.quote:
Srsly. Sportschoolquote:
Hahaquote:Op dinsdag 18 november 2014 20:47 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
http://m.spitsnieuws.nl/r(...)eelt-vals-met-mannen![]()
Erdogan gelooft niet in Sharia. Ik weet niet waar jij dat gelezen hebt dat hij daar een voorstander van is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:03 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Iran is godverredomme nog erger als isis, druk maar is sharia Iran in op youtube, zie gelijk een ophanging, zelfde geld bij Saudi Arabië ze zijn nog extremer als iSIS , in ISIS-land mag je als vrouw auto rijden , in Saudi arabie word je als straf in je blote reet gespankt door twee soldaten van allah op een openbaar plein.
Erg hypocriet van SA dat ze tegen isis zijn, ze dagen zelfs bijna de zelfde vlag.
Erdogans natte droom is ook een sharia in Turkije, en radicale turkse moskeeën in Nederland krijgen gratis geld om de sharia ook hier heen te halen en om aanslagen op ons onschuldige te plegen.
ISIS is gereeërd door Turkije nota bene om de koerden te zuiveren uit Syrië het is een groot vies spelletje, een strijd tussen Iran Turkije en SA, Amerika is weer zoals gewoonlijk diegene die de kleuters in bedwang moeten houden, broodje kebab is wel lekker verder dus zal me verder er niet mee bemoeien.
Alles thuis doen is ook niet goed. Beetje onder andere mensen zitten is ook goed.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Srsly. Sportschool!
Ik ga liever in de kou rennen. Of fietsen. Of thuis iets doen.
Maar geen sportschool.
Been tryna tol' emquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:07 schreef mrstylo het volgende:
Beetje onder mensen zitten is ook goed.
Bedoelde niet 18+ dingenquote:
Ik ben introvert. Ik zoek mensen op wanneer ik wil. Realiteit is dat mensen op t werk al mn energie eruit zuigen. Avond wil ik rust en mensen zien die ik wil zien.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alles thuis doen is ook niet goed. Beetje onder andere mensen zitten is ook goed.
En vaak heb je klassen met andere mensen zoals jij. Dus geen hangjeugd.
Hometrainer hosselen en thuis elke dag uurtje op fietsenquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Srsly. Sportschool!
Ik ga liever in de kou rennen. Of fietsen. Of thuis iets doen.
Maar geen sportschool.
Che jij bent wel een beetje de kuisheidsridder van dit topic ofniequote:
Ja. Leer mij jouw pua dingen en game via dm.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Che jij bent wel een beetje de kuisheidsridder van dit topic ofnie
Wanneer je dat paar keer gaat doen, dan zal je zoveel meer energy krijgen. Dan zal je ook meer schijt aan je werk hebben. Nu zijn je hersenen altijd op werkmode. Wanneer je thuis bent rust je hersenen alleen maar, zodat je volgende dag op werk weer energy hebt. Maar dat hebben je hersenen eigenlijk niet eens nodig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben introvert. Ik zoek mensen op wanneer ik wil. Realiteit is dat mensen op t werk al mn energie eruit zuigen. Avond wil ik rust en mensen zien die ik wil zien.
Pfff hou opquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:16 schreef Stimorol- het volgende:
Heb vandaag van 7.30u tot 17.15 gewerkt. Thuis gekomen. Gegeten. Muffins gemaakt. Daarna KO. Hoe kunnen mensen nu opstaan en nog actief zijn?
Doel je op contact met mensen of sport?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer je dat paar keer gaat doen, dan zal je zoveel meer energy krijgen. Dan zal je ook meer schijt aan je werk hebben. Nu zijn je hersenen altijd op werkmode. Wanneer je thuis bent rust je hersenen alleen maar, zodat je volgende dag op werk weer energy hebt. Maar dat hebben je hersenen eigenlijk niet eens nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |