Mjah hij zou misschien eerder iets zijn voor MUZ want daar weet hij heel veel vanaf.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima kerel. Moet hij alleen wat minder in het 3fm topic posten.
Ja, helaas was je plan zo doorzichtig als het maar zijn kon.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hap hap
Maar het blijft jammer dat ik niet werd gekozen, ik had leuke plannen dat ik denk een permban zou krijgen
Gaat Danny er persoonlijk over?quote:
Ja daar heb je gelijk in. PSV'ers weten weinig van voetbal.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah hij zou misschien eerder iets zijn voor MUZ want daar weet hij heel veel vanaf.
Dat valt ook wel mee, volgensmij waren er best veel voor dat ik mod zou worden. Ik zou tevens wel een goeie mod zijn, denk ik in VBL iig dan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, helaas was je plan zo doorzichtig als het maar zijn kon.
Nee joh, wordt gewoon overlegd en sollicitaties al weet ik niet of dat nu gaat gebeuren, dus eigenlijk geen idee hoe het nu gaat gaanquote:
Ik ben hem al aan het pushen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef Mani89 het volgende:
De spoeling is nogal dun na de laatste paar weken. Stijn is nogal beïnvloedbaar dus met een beetje pushen doet hij het echt wel.
Nee, echt niet. Anders had ik hem wel overgehaald bij WK.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef Mani89 het volgende:
De spoeling is nogal dun na de laatste paar weken. Stijn is nogal beïnvloedbaar dus met een beetje pushen doet hij het echt wel.
Je hoefde dus niemand te pijpen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh, wordt gewoon overlegd en sollicitaties al weet ik niet of dat nu gaat gebeuren, dus eigenlijk geen idee hoe het nu gaat gaan
Nope, alleen Raja geloof ik, maar die was volgens mij gewoon blij dat je het aan hem vroeg.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:42 schreef Doublepain het volgende:
Dat valt ook wel mee, volgensmij waren er best veel voor dat ik mod zou worden.
Dit dus. Want WK was tenslotte maar tijdelijk. Dan had hij dat wel gedaan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Anders had ik hem wel overgehaald bij WK.
Hij is weer een paar maanden ouder.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Anders had ik hem wel overgehaald bij WK.
Nee niemand om mod te worden iigquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je hoefde dus niemand te pijpen?
Hij is gewoon bang dat niemand hem serieus neemt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit dus. Want WK was tenslotte maar tijdelijk. Dan had hij dat wel gedaan.
Niet alleen rajaquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, alleen Raja geloof ik, maar die was volgens mij gewoon blij dat je het aan hem vroeg.
Misschien is dat het wel ja. Geen idee.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang dat niemand hem serieus neemt.
Hij moet daar net als GGMM gewoon schijt aan hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang dat niemand hem serieus neemt.
Nee dat is niks voor mij joh. Ben ik veel te aardig voorquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
admin worden is een ander verhaal.
gewaagde uitspraakquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is niks voor mij joh. Ben ik veel te aardig voor
Dus admins zijn niet aardig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is niks voor mij joh. Ben ik veel te aardig voor
Vind je? Ik zou het lastig vinden om bijv. iemand een ban te geven die ik aardig vindquote:
Nee, je moet minimaal 1x per minuut posten anders gaat je account op lock.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je mag ook gewoon lurken als mod toch.
Doe ik ook weleens hoor. Als ik met iets anders bezig ben, gewoon af en toe kijken. Vooral als ik tv kijk en ik in de huiskamer zit, dan kijk ik meestal op mijn telefoon.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je mag ook gewoon lurken als mod toch.
Ik dacht dat mods 1 team waren, 1 voor allen enz dus ajax topic dicht dan blijft ie ook gewoon dichtquote:
Moet wel iets heeeel ernstigs gebeuren voordat we dat doen he? Geldt overigens ook voor de andere clubtopics natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht dat mods 1 team waren, 1 voor allen enz dus ajax topic dicht dan blijft ie ook gewoon dicht
Hmmm.. Dat kan geregeld worden..quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet wel iets heeeel ernstigs gebeuren voordat we dat doen he? Geldt overigens ook voor de andere clubtopics natuurlijk.
Echt nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hmmm.. Dat kan geregeld worden..
Zelfs als een club geen identiteit heeft kan er een topic voor zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt nietEnige dat ik kan bedenken is dat een club ophoudt te bestaan
Goeie rené. Ik moet lachen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs als een club geen identiteit heeft kan er een topic voor zijn.
Kijk maar naar PSV
HAHAHAHAHAHAHAHA
Ik ben het zowaar met je eensquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs als een club geen identiteit heeft kan er een topic voor zijn.
Kijk maar naar PSV
HAHAHAHAHAHAHAHA
Erg is dat, die mensen hebben zeker ook nog Windows 95.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
Je zou maar posten op een forum zonder autorefresh
Toen ik me aanmeldde bij ijshockey.com moest ik eerst door de ballotagequote:Op dinsdag 18 november 2014 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
MS DOSquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Erg is dat, die mensen hebben zeker ook nog Windows 95.
Ze gaan kijken wat je ouders voor werk doen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik me aanmeldde bij ijshockey.com moest ik eerst door de ballotageWeet niet precies wat ze doen maar ze gaan je eerst even checken.
Zeg er even bij dat je een vrouw bent, dan ben je zo binnen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik me aanmeldde bij ijshockey.com moest ik eerst door de ballotageWeet niet precies wat ze doen maar ze gaan je eerst even checken.
Sin City 1? Dan heb je de beste film ooit gezien.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sin City gezien.
Best leuk filmpje, beetje raar soms
Alba is mooi.
Eerst is er de minachting, dan de jaloezie, de strijd en vervolgens de acceptatie.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
vind the thing toch beterquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sin City 1? Dan heb je de beste film ooit gezien.
Dat is wat overdreven.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sin City 1? Dan heb je de beste film ooit gezien.
Nee, ik blijf hier.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Eerst is er de minachting, dan de jaloezie, de strijd en vervolgens de acceptatie.
Volgens mij zit je nog in stadium 2, komt wel.
Nou dan hebben ze niet goed gekeken want mijn vader is dood en mijn moeder met pensioenquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze gaan kijken wat je ouders voor werk doen.
Heb ik wel gedaan ja, wie weet was dat het welquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeg er even bij dat je een vrouw bent, dan ben je zo binnen.
Anders zeg je dat je een bekende bent van sp3c, dat is toch wel een Mister Bigstar in de ijshockeywereld.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan hebben ze niet goed gekeken want mijn vader is dood en mijn moeder met pensioen
[..]
Heb ik wel gedaan ja, wie weet was dat het welIk moet nog een topic aanmaken daar, heb er eigenlijk nog amper gekeken.
Pijnlijkquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan hebben ze niet goed gekeken want mijn vader is dood en mijn moeder met pensioen
Hoeft al niet meer, ik ben al aangenomenquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Anders zeg je dat je een bekende bent van sp3c, dat is toch wel een Mister Bigstar in de ijshockeywereld.
Nou sorry, maar dan snap je er gewoon helemaal niks van.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven.
Ik vond hem best aardig, maar komt niet in mijn top 10. Daarvoor vond ik het te raar bij vlagen.
Sin City is echt een toffe film.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sin City gezien.
Best leuk filmpje, beetje raar soms
Alba is mooi.
Ik ken iemand die hem in de bioscoop heeft gezien. Had helaas een lege plek naast hem.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sin City is echt een toffe film.
Een van mijn favoriete films zelfs. Ik heb deze week deel twee gezien nog best oke maar minder.
Waarvan precies?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou sorry, maar dan snap je er gewoon helemaal niks van.
Ik vond hem ook best leuk wegkijken, alleen die hele comics stijl vind ik niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sin City is echt een toffe film.
Een van mijn favoriete films zelfs. Ik heb deze week deel twee gezien nog best oke maar minder.
Ben je ook naar de musical geweest?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarvan precies?
[..]
Ik vond hem ook best leuk wegkijken, alleen die hele comics stijl vind ik niet zo boeiend.
Geef mij maar realistische films zoals The Lion King.
Ik had pas na de operatie door dat die kerel uit het tweede verhaal dezelfde is als bij deel 1.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:15 schreef Karina het volgende:
Voordat ik naar 2 ging heb ik 1 nog even teruggekeken. Vond die inderdaad wel beter.
Nee ik heb een schijthekel aan musicals.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben je ook naar de musical geweest?
Spoilersquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had pas na de operatie door dat die kerel uit het tweede verhaal dezelfde is als bij deel 1.
Ook eeuwige zonde dat die grote neger is overleden,
Ik was in de war toen Bruce Willis opeens weer verscheen in deel 2.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had pas na de operatie door dat die kerel uit het tweede verhaal dezelfde is als bij deel 1.
Ook eeuwige zonde dat die grote neger is overleden,
Die neger maakte dat personage helaas is de acteur overleden.quote:
Ik filosofeer ook graag over de pruik van Ferry Mingele, die ik nu bij Pauw zie.quote:
Je bent zelf een neger.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die neger maakte dat personage helaas is de acteur overleden.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar genoten van Jessica Alba.
Waar is Johannes met een paar leuke gifjes?
Ik zag net bij Humberto het hooverboardquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik filosofeer ook graag over de pruik van Ferry Mingele, die ik nu bij Pauw zie.
Hoe vet is ditquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag net bij Humberto het hooverboardo
Zou haar nog steeds doenquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een vreemde pruik zeg.
Nou weet ik waarom GGMM zo'n fan is van Nicki Minaj.
Coolquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe vet is dit
Hoop niet dat ik nu word gehoaxed.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe vet is dit
Hoop niet dat ik nu word gehoaxed.
Google add had een kerst actie. Zoveel euro gratis. Misschien daarom?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Cool
En wat is met al die rare reclames opeens op youtube? Ja er was altijd al reclame maar volgens mij krijg ik nu reclames die verdacht veel op malware lijken.
Nicki Minaj zou ik doen omdat ik seksueel gefrustreerd ben en Jessica Alba zou ik doen omdat ze mooi is.quote:
Ah misschien is dat het inderdaad. Ik zag net iets ' je moet je drivers updaten' alsof ik daar in trap.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Google add had een kerst actie. Zoveel euro gratis. Misschien daarom?
Ik ben altijd bang dat Nicki echt 10 verschillende STD's heeft ofzo.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nicki Minaj zou ik doen omdat ik seksueel gefrustreerd ben en Jessica Alba zou ik doen omdat ze mooi is.
Daar zijn maatregelen tegen te nemen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat Nicki echt 10 verschillende STD's heeft ofzo.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zijn maatregelen tegen te nemen.
[ afbeelding ]
Daarom Ad block.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Cool
En wat is met al die rare reclames opeens op youtube? Ja er was altijd al reclame maar volgens mij krijg ik nu reclames die verdacht veel op malware lijken.
Heeft FOK! ook, met addblocker aanquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
Speel je nog welles Mega Man Karinaatje?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik ook aan bij Youtube. Maar op een of andere manier pakt hij deze niet.
Heel af en toe. Maar ik denk dat ik het nu wat vaker ga spelen want mijn pc is eventjes kapoet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Speel je nog welles Mega Man Karinaatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |