Mjah hij zou misschien eerder iets zijn voor MUZ want daar weet hij heel veel vanaf.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima kerel. Moet hij alleen wat minder in het 3fm topic posten.
Ja, helaas was je plan zo doorzichtig als het maar zijn kon.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hap hap
Maar het blijft jammer dat ik niet werd gekozen, ik had leuke plannen dat ik denk een permban zou krijgen
Gaat Danny er persoonlijk over?quote:
Ja daar heb je gelijk in. PSV'ers weten weinig van voetbal.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah hij zou misschien eerder iets zijn voor MUZ want daar weet hij heel veel vanaf.
Dat valt ook wel mee, volgensmij waren er best veel voor dat ik mod zou worden. Ik zou tevens wel een goeie mod zijn, denk ik in VBL iig dan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, helaas was je plan zo doorzichtig als het maar zijn kon.
Nee joh, wordt gewoon overlegd en sollicitaties al weet ik niet of dat nu gaat gebeuren, dus eigenlijk geen idee hoe het nu gaat gaanquote:
Ik ben hem al aan het pushen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef Mani89 het volgende:
De spoeling is nogal dun na de laatste paar weken. Stijn is nogal beïnvloedbaar dus met een beetje pushen doet hij het echt wel.
Nee, echt niet. Anders had ik hem wel overgehaald bij WK.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef Mani89 het volgende:
De spoeling is nogal dun na de laatste paar weken. Stijn is nogal beïnvloedbaar dus met een beetje pushen doet hij het echt wel.
Je hoefde dus niemand te pijpen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh, wordt gewoon overlegd en sollicitaties al weet ik niet of dat nu gaat gebeuren, dus eigenlijk geen idee hoe het nu gaat gaan
Nope, alleen Raja geloof ik, maar die was volgens mij gewoon blij dat je het aan hem vroeg.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:42 schreef Doublepain het volgende:
Dat valt ook wel mee, volgensmij waren er best veel voor dat ik mod zou worden.
Dit dus. Want WK was tenslotte maar tijdelijk. Dan had hij dat wel gedaan.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Anders had ik hem wel overgehaald bij WK.
Hij is weer een paar maanden ouder.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Anders had ik hem wel overgehaald bij WK.
Nee niemand om mod te worden iigquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je hoefde dus niemand te pijpen?
Hij is gewoon bang dat niemand hem serieus neemt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit dus. Want WK was tenslotte maar tijdelijk. Dan had hij dat wel gedaan.
Niet alleen rajaquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, alleen Raja geloof ik, maar die was volgens mij gewoon blij dat je het aan hem vroeg.
Misschien is dat het wel ja. Geen idee.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang dat niemand hem serieus neemt.
Hij moet daar net als GGMM gewoon schijt aan hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang dat niemand hem serieus neemt.
Nee dat is niks voor mij joh. Ben ik veel te aardig voorquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
admin worden is een ander verhaal.
gewaagde uitspraakquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is niks voor mij joh. Ben ik veel te aardig voor
Dus admins zijn niet aardig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is niks voor mij joh. Ben ik veel te aardig voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |