Je bent zelf een neger.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die neger maakte dat personage helaas is de acteur overleden.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar genoten van Jessica Alba.
Waar is Johannes met een paar leuke gifjes?
Ik zag net bij Humberto het hooverboardquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik filosofeer ook graag over de pruik van Ferry Mingele, die ik nu bij Pauw zie.
Hoe vet is ditquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag net bij Humberto het hooverboardo
Zou haar nog steeds doenquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een vreemde pruik zeg.
Nou weet ik waarom GGMM zo'n fan is van Nicki Minaj.
Coolquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe vet is dit
Hoop niet dat ik nu word gehoaxed.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe vet is dit
Hoop niet dat ik nu word gehoaxed.
Google add had een kerst actie. Zoveel euro gratis. Misschien daarom?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Cool
En wat is met al die rare reclames opeens op youtube? Ja er was altijd al reclame maar volgens mij krijg ik nu reclames die verdacht veel op malware lijken.
Nicki Minaj zou ik doen omdat ik seksueel gefrustreerd ben en Jessica Alba zou ik doen omdat ze mooi is.quote:
Ah misschien is dat het inderdaad. Ik zag net iets ' je moet je drivers updaten' alsof ik daar in trap.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Google add had een kerst actie. Zoveel euro gratis. Misschien daarom?
Ik ben altijd bang dat Nicki echt 10 verschillende STD's heeft ofzo.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nicki Minaj zou ik doen omdat ik seksueel gefrustreerd ben en Jessica Alba zou ik doen omdat ze mooi is.
Daar zijn maatregelen tegen te nemen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat Nicki echt 10 verschillende STD's heeft ofzo.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zijn maatregelen tegen te nemen.
[ afbeelding ]
Daarom Ad block.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Cool
En wat is met al die rare reclames opeens op youtube? Ja er was altijd al reclame maar volgens mij krijg ik nu reclames die verdacht veel op malware lijken.
Heeft FOK! ook, met addblocker aanquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
Je zou maar posten op een forum zonder autorefresh
Speel je nog welles Mega Man Karinaatje?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik ook aan bij Youtube. Maar op een of andere manier pakt hij deze niet.
Heel af en toe. Maar ik denk dat ik het nu wat vaker ga spelen want mijn pc is eventjes kapoet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Speel je nog welles Mega Man Karinaatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |