vind the thing toch beterquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sin City 1? Dan heb je de beste film ooit gezien.
Dat is wat overdreven.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sin City 1? Dan heb je de beste film ooit gezien.
Nee, ik blijf hier.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Eerst is er de minachting, dan de jaloezie, de strijd en vervolgens de acceptatie.
Volgens mij zit je nog in stadium 2, komt wel.
Nou dan hebben ze niet goed gekeken want mijn vader is dood en mijn moeder met pensioenquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze gaan kijken wat je ouders voor werk doen.
Heb ik wel gedaan ja, wie weet was dat het welquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeg er even bij dat je een vrouw bent, dan ben je zo binnen.
Anders zeg je dat je een bekende bent van sp3c, dat is toch wel een Mister Bigstar in de ijshockeywereld.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan hebben ze niet goed gekeken want mijn vader is dood en mijn moeder met pensioen
[..]
Heb ik wel gedaan ja, wie weet was dat het welIk moet nog een topic aanmaken daar, heb er eigenlijk nog amper gekeken.
Pijnlijkquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan hebben ze niet goed gekeken want mijn vader is dood en mijn moeder met pensioen
Hoeft al niet meer, ik ben al aangenomenquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Anders zeg je dat je een bekende bent van sp3c, dat is toch wel een Mister Bigstar in de ijshockeywereld.
Nou sorry, maar dan snap je er gewoon helemaal niks van.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven.
Ik vond hem best aardig, maar komt niet in mijn top 10. Daarvoor vond ik het te raar bij vlagen.
Sin City is echt een toffe film.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sin City gezien.
Best leuk filmpje, beetje raar soms
Alba is mooi.
Ik ken iemand die hem in de bioscoop heeft gezien. Had helaas een lege plek naast hem.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sin City is echt een toffe film.
Een van mijn favoriete films zelfs. Ik heb deze week deel twee gezien nog best oke maar minder.
Waarvan precies?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou sorry, maar dan snap je er gewoon helemaal niks van.
Ik vond hem ook best leuk wegkijken, alleen die hele comics stijl vind ik niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sin City is echt een toffe film.
Een van mijn favoriete films zelfs. Ik heb deze week deel twee gezien nog best oke maar minder.
Ben je ook naar de musical geweest?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarvan precies?
[..]
Ik vond hem ook best leuk wegkijken, alleen die hele comics stijl vind ik niet zo boeiend.
Geef mij maar realistische films zoals The Lion King.
Ik had pas na de operatie door dat die kerel uit het tweede verhaal dezelfde is als bij deel 1.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:15 schreef Karina het volgende:
Voordat ik naar 2 ging heb ik 1 nog even teruggekeken. Vond die inderdaad wel beter.
Nee ik heb een schijthekel aan musicals.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben je ook naar de musical geweest?
Spoilersquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had pas na de operatie door dat die kerel uit het tweede verhaal dezelfde is als bij deel 1.
Ook eeuwige zonde dat die grote neger is overleden,
Ik was in de war toen Bruce Willis opeens weer verscheen in deel 2.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had pas na de operatie door dat die kerel uit het tweede verhaal dezelfde is als bij deel 1.
Ook eeuwige zonde dat die grote neger is overleden,
Die neger maakte dat personage helaas is de acteur overleden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |