Vind je? Ik zou het lastig vinden om bijv. iemand een ban te geven die ik aardig vindquote:
Nee, je moet minimaal 1x per minuut posten anders gaat je account op lock.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je mag ook gewoon lurken als mod toch.
Doe ik ook weleens hoor. Als ik met iets anders bezig ben, gewoon af en toe kijken. Vooral als ik tv kijk en ik in de huiskamer zit, dan kijk ik meestal op mijn telefoon.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je mag ook gewoon lurken als mod toch.
Ik dacht dat mods 1 team waren, 1 voor allen enz dus ajax topic dicht dan blijft ie ook gewoon dichtquote:
Moet wel iets heeeel ernstigs gebeuren voordat we dat doen he? Geldt overigens ook voor de andere clubtopics natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht dat mods 1 team waren, 1 voor allen enz dus ajax topic dicht dan blijft ie ook gewoon dicht
Hmmm.. Dat kan geregeld worden..quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet wel iets heeeel ernstigs gebeuren voordat we dat doen he? Geldt overigens ook voor de andere clubtopics natuurlijk.
Echt nietquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hmmm.. Dat kan geregeld worden..
Zelfs als een club geen identiteit heeft kan er een topic voor zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt nietEnige dat ik kan bedenken is dat een club ophoudt te bestaan
Goeie rené. Ik moet lachen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs als een club geen identiteit heeft kan er een topic voor zijn.
Kijk maar naar PSV
HAHAHAHAHAHAHAHA
Ik ben het zowaar met je eensquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs als een club geen identiteit heeft kan er een topic voor zijn.
Kijk maar naar PSV
HAHAHAHAHAHAHAHA
Erg is dat, die mensen hebben zeker ook nog Windows 95.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
Je zou maar posten op een forum zonder autorefresh
Toen ik me aanmeldde bij ijshockey.com moest ik eerst door de ballotagequote:Op dinsdag 18 november 2014 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
MS DOSquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Erg is dat, die mensen hebben zeker ook nog Windows 95.
Ze gaan kijken wat je ouders voor werk doen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik me aanmeldde bij ijshockey.com moest ik eerst door de ballotageWeet niet precies wat ze doen maar ze gaan je eerst even checken.
Zeg er even bij dat je een vrouw bent, dan ben je zo binnen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik me aanmeldde bij ijshockey.com moest ik eerst door de ballotageWeet niet precies wat ze doen maar ze gaan je eerst even checken.
Sin City 1? Dan heb je de beste film ooit gezien.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sin City gezien.
Best leuk filmpje, beetje raar soms
Alba is mooi.
Eerst is er de minachting, dan de jaloezie, de strijd en vervolgens de acceptatie.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |