Ik stel wel vaker teleurquote:Op maandag 17 november 2014 22:57 schreef El_Thijs het volgende:
Slechte TT Fax. Ik had beter van je verwacht.
quote:Op maandag 17 november 2014 22:57 schreef El_Thijs het volgende:
Slechte TT Fax. Ik had beter van je verwacht.
Hoe kwam je hier dan terecht?quote:Op maandag 17 november 2014 23:00 schreef Inolvidable het volgende:
Wist je dat...
Toen ik hier een paar weken geleden voor het eerst kwam ik niet door had dat dit een slowchat was voor een gerelateerd subforum?
Dat kan, we zijn allemaal noob geweest!quote:Op maandag 17 november 2014 23:00 schreef Inolvidable het volgende:
Wist je dat...
Toen ik hier een paar weken geleden voor het eerst kwam ik niet door had dat dit een slowchat was voor een gerelateerd subforum?
"Nu al klaar?"quote:
"Zit ie er al in"quote:Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan, we zijn allemaal noob geweest!
[..]
"Nu al klaar?"
Ik zag slowchat staan en dat is toch altijd wel het leukste gedeelte van een forum. Wist ik veel dat FOK zó gróót is!quote:
Dankje voor je opbeurende woorden.quote:Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan, we zijn allemaal noob geweest!
[..]
"Nu al klaar?"
"AUW! VERKEERDE GAT!"quote:Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
"Zit ie er al in"
'Ik weet het niet'
No problemquote:Op maandag 17 november 2014 23:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zag slowchat staan en dat is toch altijd wel het leukste gedeelte van een forum. Wist ik veel dat FOK zó gróót is!
[..]
Dankje voor je opbeurende woorden.
Ow op die manier. Mja het is hier meestal wel leuk hoorquote:Op maandag 17 november 2014 23:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zag slowchat staan en dat is toch altijd wel het leukste gedeelte van een forum. Wist ik veel dat FOK zó gróót is!
[..]
Dankje voor je opbeurende woorden.
Meestal? MEESTAL?!quote:Op maandag 17 november 2014 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow op die manier. Mja het is hier meestal wel leuk hoor
Niet als ik er benquote:Op maandag 17 november 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meestal? MEESTAL?!
HET IS HIER VERDOMME ALTIJD LEUK JA.
LACH ME NIET UIT.quote:
Je hoeft niet bang te zijn voor mij. Ik doe geen vlieg kwaa...quote:Op maandag 17 november 2014 23:07 schreef Inolvidable het volgende:
uikt bang in een hoekje voor motorlid El Thijs*
En dat is?quote:Op maandag 17 november 2014 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Downton Abbey ontdekt
/muts
Wat heb je ontdekt?quote:Op maandag 17 november 2014 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Downton Abbey ontdekt
/muts
Pas maar op of ik plaats intiemfoto's van je op internet.quote:
Doe maar, ze staan al volop op Fokquote:Op maandag 17 november 2014 23:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Pas maar op of ik plaats intiemfoto's van je op internet.
Je hebt er echt de naam voor.quote:Op maandag 17 november 2014 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn voor mij. Ik doe geen vlieg kwaa...
*Pats*
Gotcha, klotebeest.
Plaatjes van tandenstokers zijn niet intiem Inol.quote:Op maandag 17 november 2014 23:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Pas maar op of ik plaats intiemfoto's van je op internet.
Ligt eraan waar die tandenstokers zittenquote:Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Plaatjes van tandenstokers zijn niet intiem Inol.
True that.quote:Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Plaatjes van tandenstokers zijn niet intiem Inol.
En toch ben ik eerder El Lievo dan El Diabloquote:Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je hebt er echt de naam voor.
El Thijs, lid van *willekeurige motorclub*
Als ik twee jaar jonger was geweest had ik je aan kunnen geven.quote:Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt eraan waar die tandenstokers zitten
Je ziet niksquote:Op maandag 17 november 2014 23:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als ik twee jaar jonger was geweest had ik je aan kunnen geven.
Dan nog.quote:
Kan nog steeds. Openbare schennispleging of zoquote:Op maandag 17 november 2014 23:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kun je alsnog doen hoor.quote:Op maandag 17 november 2014 23:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Boksquote:Op maandag 17 november 2014 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan nog steeds. Openbare schennispleging of zo
Ik ken de wet wel een beetjequote:
Hosselbaas ben je ookquote:Op maandag 17 november 2014 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het goedgemaakt met een hoedfoto
Eerst nog even phase 2quote:
Damn right, kan niet wachten op Avengers 2quote:
That explains itquote:Op maandag 17 november 2014 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een bekende Britse serie. Echt iets voor wijven.
Ervaring mee?quote:
Maakt niet uit, jou voelt ze toch niet.quote:
Chocolat is ook een wijvenfilm. Maar gelukkig is er in de film een peugeot 203.quote:Op maandag 17 november 2014 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een bekende Britse serie. Echt iets voor wijven.
quote:Op maandag 17 november 2014 23:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ervaring mee?
[..]
Maakt niet uit, jou voelt ze toch niet.
Uhuquote:Op maandag 17 november 2014 23:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ervaring mee?
[..]
Maakt niet uit, jou voelt ze toch niet.
Welterusten danquote:
Is het ding lek dan?quote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben zo benieuwd of mijn fietsband morgen nog hard is.
Morgen extra vroeg opstaan dusquote:
Mja, anders pomp ik hem op zodat ik ermee naar het station kan fietsen en breng ik hem dan naar de fietsenmaker. Dan ben ik maar wat later op mijn werk ofzo.quote:
's Ochtends vroeg is het meestal wel hard hoorquote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben zo benieuwd of mijn fietsband morgen nog hard is.
Foodie filmsquote:Op maandag 17 november 2014 23:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Chocolat is ook een wijvenfilm. Maar gelukkig is er in de film een peugeot 203.
Hierquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Goh waar zijn al die nachtbrakers nu dan.
Is magnet link handmatig kopieren en plakken in het programma een optie?quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:31 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik blijf sowieso wakker tot mijn chrome weer magnet links paktword er helemaal ziek van hier. Opeens, uit t niets, werken ze niet meer. Alles al geprobeerd zowat, maarja.
Een workaround, maar daar hou ik niet zo vanquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Is magnet link kopieren en plakken in torrent programma een optie?
Ik zou maar oppassen Fax met wat je zegt.quote:Op maandag 17 november 2014 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan nog steeds. Openbare schennispleging of zo
Nou ik pas wel op hoorquote:Op dinsdag 18 november 2014 02:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen Fax met wat je zegt.![]()
Nou ik ga ook maar eens slapen. Wat een rust hier!
Zo vroeg. Ik ben nog wakkerquote:
Werk he. Wekkertje gaat op werkdagen om 05:45 uurquote:Op dinsdag 18 november 2014 06:15 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Zo vroeg. Ik ben nog wakkernet guardians of the galaxy gekeken. Stuk grappiger dan ik had verwacht.
Werk je in duitsland dan ofzo? Damn. Mij niet gezien, met dat soort tijdenquote:Op dinsdag 18 november 2014 07:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Werk he. Wekkertje gaat op werkdagen om 05:45 uur
Dat roep ik ook elke ochtendquote:Op dinsdag 18 november 2014 06:51 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Ik wil nog wel een paar uur slapen
. Vanavond maar vroeg naar bed.
Bedankt voor de tip, de mijne ook maar eens testen, er zit toch zo'n testfunctie op?quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat roep ik ook elke ochtend![]()
Werd wakker door het brandalarm.
Batterij moest vervangen worden
*knuffel*quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Het is nog voor half 11 en ik heb het nu al helemaal gehad met deze dag. Blegh!
Gewoon beetje anale seks toch.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik dacht dat ik dood ging in bed vannacht, dus boodschappenlijstje van vandaag:
1) Karnemelk
2) Gebroken lijnzaad
Als dat niet werkt dan zijn mijn darmen afgestorven en ga ik wel aan een perma klysma.
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon beetje anale seks toch.
Graag gedaan.quote:
Ja men kan vast niet wachten om in mijn darmen te porren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Er is hier vast wel iemand die je wil helpen bij je problemen.
Ik niet, iig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja men kan vast niet wachten om in mijn darmen te porren.
Over anale seks met een stuk fruitquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:53 schreef artelligence het volgende:
Waar gaat dit overbeterschap aardbeitje
Bedankt voor de waarschuwing en het uitproberenquote:Op dinsdag 18 november 2014 11:56 schreef JedimindhaX het volgende:
Doet best pijn nog trouwens, zo'n banaan zonder glijmiddel
No prob! Ben ik nog ergens goed voor. Veel is het niet, maar ach.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing en het uitproberen
Niet zo negatief over jezelf. Misschien kan je meer 'producten' testen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:58 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
No prob! Ben ik nog ergens goed voor. Veel is het niet, maar ach.
Waar zou je graag een review van willen zien?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
Niet zo negatief over jezelf. Misschien kan je meer 'producten' testen.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:04 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Strawberry, tussen haar billen geloof ik.
Damn klote man! Maar kin omhoog en doorgaan!quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:12 schreef El_Thijs het volgende:
Helaas weer een afwijzing. Te weinig aansluiting en meer van dat soort praat helaas. Uithuilen en doorzoeken
Klote manquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:12 schreef El_Thijs het volgende:
Helaas weer een afwijzing. Te weinig aansluiting en meer van dat soort praat helaas. Uithuilen en doorzoeken
Als t zo is, geeft niet rival, je krijgt je wens wss sneller dan je denktquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wow, is dit een verkapte doodsverwensing?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Damn klote man! Maar kin omhoog en doorgaan!
Mijn kin staat altijd omhoog en ik laat me niet uit het veld slaan. Tuurlijk voel je je even kwaad en zo, maar daar schiet je niets mee opquote:
Goede instelling, komt goedquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Mijn kin staat altijd omhoog en ik laat me niet uit het veld slaan. Tuurlijk voel je je even kwaad en zo, maar daar schiet je niets mee op
Daarom, met een beetje geluk heb ik eind dit jaar nog werk. En anders volgend jaarquote:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:18 schreef Samzz het volgende:
Gaat een stuk beter met de hond. Een paar uur later en ze was dood geweest. Wat een geluk hebben we gehad.
Dat is fijn om te horen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:18 schreef Samzz het volgende:
Gaat een stuk beter met de hond. Een paar uur later en ze was dood geweest. Wat een geluk hebben we gehad.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:18 schreef Samzz het volgende:
Ja, waarschijnlijk het gif dat de jagers gebruiken om vossen om te leggen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig.Wat was het nou uiteindelijk? Vergiftiging toch?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:12 schreef El_Thijs het volgende:
Enigszins goed nieuws dusquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:18 schreef Samzz het volgende:
Wat naar zeg.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk het gif dat de jagers gebruiken om vossen om te leggen.
Erg sportief jagen zo....quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk het gif dat de jagers gebruiken om vossen om te leggen.
Wat een tuig loopt er ook rond hequote:Op dinsdag 18 november 2014 12:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat naar zeg.Een kat van me is ook eens vergiftigd. Rattengif. Maar dat was door een kattenhater.
Hier in Purmerend iemand met worstjes met vishaakjes op plekken waar honden los lopenquote:Op dinsdag 18 november 2014 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een tuig loopt er ook rond he
Hier in de bossen was of waren ook een stel idioten actief. Er werden gaten gegraven en daarin planken met spijkers gelegd, en vervolgens overdekt met wat blad. Geen ongelukken daar. En er werden stukjes kaas met spijkers en andere scherpe voorwerpen in de bossen gegooid.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Hier in Purmerend iemand met worstjes met vishaakjes op plekken waar honden los lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op hoop van zegen. Karnemelk is zo vies!
[ Bericht 26% gewijzigd door -Strawberry- op 18-11-2014 14:34:45 ]
Niet grappig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:47 schreef Barbusse het volgende:
Holy shit, sommige mensen zijn echt te dom om te poepenMotorist recieves bomb threat and drives car to police station
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
wat ga je daar mee doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op hoop van zegen. Karnemelk is zo vies!
Rare combi fishermans friends en karnemelk
Werkt laxerend.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat ga je daar mee doen?
Rare combi fishermans friends en karnemelk
Oh godquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Werkt laxerend.![]()
Havermout en lijnzaad had ik nog.
Haa, dat eerste staat hier in de koelkast.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh god
roosvicee laxo en poepthee van zonnatura
Sterkte
telefoon mee als je naar de wc moet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haa, dat eerste staat hier in de koelkast.
Het was leuk jullie gekend te hebben.
Jeetje thijs ik hoor niets anders dan positieve dingen over je sollicitaties en dan al die afwijzingen . What happend man?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:46 schreef El_Thijs het volgende:
Goed, weer twee afwijzingen. Nu word ik er zelfs een beetje moedeloos van.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh god
roosvicee laxo en poepthee van zonnatura
Sterkte
Ik voel je.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:46 schreef El_Thijs het volgende:
Ik trakteer mezelf wel vaker, want ik ben altijd zoetquote:Op dinsdag 18 november 2014 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje vroeg niet?
5 devember duurt nog ff
You tell me. Ze vinden altijd net wat betere mensen, en het begint nu gewoon wel een beetje te knagen, zelfs voor mij. Ogen zijn weer droog en ik kijk weer verder.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje thijs ik hoor niets anders dan positieve dingen over je sollicitaties en dan al die afwijzingen . What happend man?
Ja, het is echt ongelofelijk. Soms klinkt het zo goed en dan krijg je een hamer die je onderuit slaat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik voel je.Deze week ook wat afwijzingen binnen.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik sleep mezelf er wel heen.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:46 schreef El_Thijs het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:04 schreef El_Thijs het volgende:
Een record. 4 afwijzingen op 1 fucking dag. Echt
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:04 schreef El_Thijs het volgende:
Dat zijn van die dagen waarop een depressie op de loer ligt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:04 schreef El_Thijs het volgende:
Dan zou ik nog even wachten met die laxeerthee.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik sleep mezelf er wel heen.
Herkenbaar. Sterkte gozer, al komt het wel goed jou kennende.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:04 schreef El_Thijs het volgende:
Welke heb je?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik trakteer mezelf wel vaker, want ik ben altijd zoet
Zodat ze de konijnen die de jagers willen schieten niet opetenquote:
Jaloersquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:13 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vandaag zo heerlijk aan het koken.En nu hopen dat twi niet op FOK! komt gluren tijdens zijn werk.
Ik ga hem verrassen met een 3 gangen dinertje als die thuis komt.Want vanavond begint zijn vakantie.
Computron, whehe. Die was saai.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een 3rd party hommage aan Computron, Maketoys Quantron
Feest.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:13 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vandaag zo heerlijk aan het koken.En nu hopen dat twi niet op FOK! komt gluren tijdens zijn werk.
Ik ga hem verrassen met een 3 gangen dinertje als die thuis komt.Want vanavond begint zijn vakantie.
Fuck you, Computron is tofquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Computron, whehe. Die was saai.
[..]
Feest.
Als ik ooit een vriendin vind die dat doetquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:13 schreef Myraela het volgende:
Bruticus was toffer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fuck you, Computron is tofWas m'n favoriete combiner vroegah
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik ooit een vriendin vind
De Seacons had ik ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bruticus was toffer.
En Piranacon.
Neuh, volgende week wel met een meisje dat ik eerder dit jaar datete tot ze afhaakte door niet over haar ex zijnquote:
Dan heb je ook een werkloze vriendin met tijd teveel. Die thuis geld uitgeeft terwijl jij geld probeert te verdienen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik ooit een vriendin vind die dat doet![]()
Is ze er nu wel helemaal overheen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neuh, volgende week wel met een meisje dat ik eerder dit jaar datete tot ze afhaakte door niet over haar ex zijn
De date is volgende week pas zegt hijquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is ze er nu wel helemaal overheen?
Ik hoop het toch wel, dat was maartquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is ze er nu wel helemaal overheen?
Zolang je je piemel er maar in kan hangen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop het toch wel, dat was maart
En ik vroeg of ze wilde afspreken en ze zei ja. Ze moet opzich doorhebben dat ik niet voor een vriendschappelijk biertje ga. Serieuze relatie hoef ik voorlopig nog niet, maar ach
Precies. Ik woon niet meer thuis, zij ook niet, genoeg mogelijkheid.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang je je piemel er maar in kan hangen.
Zo'n behoefte aan seks?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Precies. Ik woon niet meer thuis, zij ook niet, genoeg mogelijkheid.
En omdat mijn huisbaas een intense sukkel is heb ik vanmiddag een bezichtiging. #zinin #dezepraatwelnederlands #dezekeerwatkritischerzijn
Eerder bevestiging denk ik.quote:
Regel 1 van daten: Praat niet over je exquote:
Ik had het over je vorige huisgenoot.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Regel 1 van daten: Praat niet over je ex
VA, pls.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerder bevestiging denk ik.
Dat is toch niet zo vreemd om af en toe te hebben?quote:
huisbaas? Mijn fornuis is nu 4 weken kapot, heeft hij nog niet gerepareerd. "Doe ik van de week" Doet hij niet, net als de douche fixen, die doet het matig. Wat hij wel doet is met piepschuim aankomen om op mijn ramen te plakken voor de islolatie. No fucking way, ik wil licht door die ramen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had het over je vorige huisgenoot.
Ja maar ze waren me ook zatquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA, pls.
Zijn nu toch al meerdere dames geweest die hun benen voor je hebben gespreid?
Jup, gelukkig gaan mijn ouders me helpen met kosten als ik volgende maand dubbel huurquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:37 schreef Myraela het volgende:
Piepschuim op de ramen?Bwhehehe. Die probeert je lekker uit te buiten dan.
Geen idee, ik heb het iig nooit gehad.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:35 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo vreemd om af en toe te hebben?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En bevestiging draait niet alleen om seks.
Maar als je steeds na 1 keer niet meer langs mag komenquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA, pls.
Zijn nu toch al meerdere dames geweest die hun benen voor je hebben gespreid?
Worlds have been rockedquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Maar als je steeds na 1 keer niet meer langs mag komen
Helemaal nooit? Ook niet toen je 18/19 was en een torenhoog libido had?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het iig nooit gehad.
Hoe werkt dat? Dat is me nooit gebeurdquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zet een extra flesje wijn koud.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:46 schreef artelligence het volgende:
Straks lekker 3 gangen diner eten bij Myr en twi
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Toen ik een vriendin had een paar keer, omdat ze me op zat te geilen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:15 schreef yats het volgende:
[..]
Helemaal nooit? Ook niet toen je 18/19 was en een torenhoog libido had?
Waar ergens?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Busje pakken naar wat misschien mijn volgende woonruimte is
Alleen voor diegenen die het wat interesseert.quote:
Oh, mij interesseert het niet. Dat is mooi.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen voor diegenen die het wat interesseert.
Mij ook niet. Flushen die handel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mij interesseert het niet. Dat is mooi.
Doe het met capsquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:16 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Dat is me nooit gebeurd
De pil wel. Neusdruppels misschien niet in de handbagage, maar dat hangt ook af van de hoeveelheid ml. Ik denk dat het vast geen probleem is.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:59 schreef Myraela het volgende:
Liefjes, ik heb nog nooit gevlogen. Mag ik mijn neusdruppels en de anticonceptiepil gewoon meenemen of moeten die speciaal verpakt of iets?
Pil kun je gewoon meenemen, neusdruppels zul je waarschijnlijk in een special plastic zakje moeten doen tijdens inchecken. Daar verkrijgbaar. Vanwaar vlieg je?quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:59 schreef Myraela het volgende:
Liefjes, ik heb nog nooit gevlogen. Mag ik mijn neusdruppels en de anticonceptiepil gewoon meenemen of moeten die speciaal verpakt of iets?
Als het geen 150 cl is, is het geen probleem dacht ik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De pil wel. Neusdruppels misschien niet in de handbagage, maar dat hangt ook af van de hoeveelheid ml. Ik denk dat het vast geen probleem is.
Er zit waarschijnlijk geen 100 ml in dus die neusdruppels moeten in een plastic zakje mee in je handbagage. Met de pil heb ik ook nooit problemen gehad. Niet eens over nagedacht eigenlijkquote:Op dinsdag 18 november 2014 17:59 schreef Myraela het volgende:
150 cl, jezus, is dat geen anderhalve liter?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het geen 150 cl is, is het geen probleem dacht ik.
We hebben alleen handbagage.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De pil wel. Neusdruppels misschien niet in de handbagage, maar dat hangt ook af van de hoeveelheid ml. Ik denk dat het vast geen probleem is.
We vliegen vanaf Rotterdam.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pil kun je gewoon meenemen, neusdruppels zul je waarschijnlijk in een special plastic zakje moeten doen tijdens inchecken. Daar verkrijgbaar. Vanwaar vlieg je?
Ja, typfoutjequote:Op dinsdag 18 november 2014 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
150 cl, jezus, is dat geen anderhalve liter?
Ik wou net zeggen, als je per middel anderhalve liter in de handbagage mee mocht nemen was het ook totaal geen probleemquote:
Dan zal het denk ik geen problem zijn als je die neusdruppelfles in een afsluitbaar diepvrieszakje doet inderdaad. Zo niet, dan hebben zij vast wel zakjes voor je. Dus geen nood. Tenzij je naar USA vliegt. Reken dan op een inwendig onderzoek van 24 uur door een SWAT-team en drugshond.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben alleen handbagage.
[..]
We vliegen vanaf Rotterdam.
Ik kijk wel eens dat programma van die vliegtuig controles in Amerika.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zal het denk ik geen problem zijn als je die neusdruppelfles in een afsluitbaar diepvrieszakje doet inderdaad. Zo niet, dan hebben zij vast wel zakjes voor je. Dus geen nood. Tenzij je naar USA vliegt. Reken dan op een inwendig onderzoek van 24 uur door een SWAT-team en drugshond.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, als je per middel anderhalve liter in de handbagage mee mocht nemen was het ook totaal geen probleemZou ik ook weer naar de Lush kunnen in Londen
Ja, van die kleine reisflesjes. Ik neem naar Londen nooit handbagage mee, scheelt 25 euro bij EasyJet en weer wachten enzo.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik heb tegenwoordig dingen zoals scheergel in kleine busjes apart liggen, in een formaat dat wel geaccepteerd wordt. Als je niet eens meer scheergel mee mag nemen op een vlucht, dan hebben de terroristen gewonnen he?
Ik word altijd "random" gecontroleerd omdat ik er als een turk uitzie.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens dat programma van die vliegtuig controles in Amerika.Dan zeggen ze dat ze iemand eruit pikken omdat die er nerveus uitzag. Ik zou ook dood nerveus rondlopen daar.
!!
Jij had dan ook een echte eckte jankbaby de gehele vlucht achter jequote:
Vriendin van me wordt er ook negen van de tien keer uitgepikt. Ziet er absoluut niet terroristisch uit, is arts, normaal gekleed, blije kip enzo, en elke keer weerquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word altijd "random" gecontroleerd omdat ik er als een turk uitzie.
Jawel. Maar die controles en zo. Bleh. Toen ik naar Londen vloog werd ik gefouilleerdquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel spannend
Ik 1 keer. Toen had ik me twee weken niet geschoren. Daarom trek ik nu altijd een kostuum aan. Sindsdien nooit meer staande gehoudenquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word altijd "random" gecontroleerd omdat ik er als een turk uitzie.
Ja leuk he, dat ze de beugels van je bh afgaanquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar die controles en zo. Bleh. Toen ik naar Londen vloog werd ik gefouilleerd.
Ik vind het ronduit belachelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me wordt er ook negen van de tien keer uitgepikt. Ziet er absoluut niet terroristisch uit, is arts, normaal gekleed, blije kip enzo, en elke keer weerOf haar tas wordt letterlijk binnenstebuiten gekeerd dat je je vlucht bijna mist, of zij wordt weer half gevisiteerd daar. Ik lig altijd in een deuk. Naar New York toen ook: 'Awwww hondje! Ow, hondje...' Hing er een hond in haar koffer
Bij mij wisten ze waarom het alarm af ging, armband, en nog gingen ze overal voelenquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk he, dat ze de beugels van je bh afgaanAls je grote jetsers hebt gooien ze die zowat over je schouder.
Dank uquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:18 schreef Fera het volgende:
Ik word nooit gecontroleerd. The perks of looking adorable.
Ik één keertje, op Schiphol. Toen bleef dat ding maar afgaan, ook al had ik m'n schoenen en riem al uit/af. Weet nog steeds niet wat er nou afging.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:18 schreef Fera het volgende:
Ik heb 12 keer gevlogen ofzo en daarvan 10 keer gecontroleerd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik 1 keer. Toen had ik me twee weken niet geschoren. Daarom trek ik nu altijd een kostuum aan. Sindsdien nooit meer staande gehouden
Waar zat ie?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
Bij mijn eerste keer vliegen was ik bang dat het poortje af zou gaan op m'n piercing.
Whehehehe.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
Bij mijn eerste keer vliegen was ik bang dat het poortje af zou gaan op m'n piercing.
Niet gek als pinda tussen de pinda's.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb 12 keer gevlogen ofzo en daarvan 10 keer gecontroleerd.
Alleen binnenlandse vlucht in Indonesië niet
Zitquote:
Dat zou juist een reden tot controle moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:18 schreef Fera het volgende:
Misschien wel. Maar in mijn geval ben ik ook echt onschuldig. Als het om terrorisme gaat tenminste.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou juist een reden tot controle moeten zijn.
'Laat maar zien, we geloven er niks van!'quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit. Clithood, dus dat is een beetje mwa met uitleggen
.
Adoe jongenquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb 12 keer gevlogen ofzo en daarvan 10 keer gecontroleerd.
Alleen binnenlandse vlucht in Indonesië niet
God dan zou ik er een half uur eerder moeten zijn. Zucht.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou juist een reden tot controle moeten zijn.
Ik ook. Met of zonder baard. En Kaneel ook denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar in mijn geval ben ik ook echt onschuldig. Als het om terrorisme gaat tenminste.
Daar zou ik geen probleem mee hebben, ik ben echt exibitionistquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Laat maar zien, we geloven er niks van!'
Ik vraag me af hoeveel dm's met vragen om pics je nu krijgtquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zou ik geen probleem mee hebben, ik ben echt exibitionist.
Ik heb per ongeluk een slakkenhuisje meegenomen van het ene naar het andere eiland.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook. Met of zonder baard. En Kaneel ook denk ik.
Ik snap de link niet met je eerdere uitspraak.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook. Met of zonder baard. En Kaneel ook denk ik.
Geenquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel dm's met vragen om pics je nu krijgt
[..]
Ik heb per ongeluk een slakkenhuisje meegenomen van het ene naar het andere eiland.
Sta je in zo'n bodyscan, trek je je broek omlaag: kijk, piercing!!!1!!quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zou ik geen probleem mee hebben, ik ben echt exibitionist.
Ik heb een keer op de terugvlucht van Kreta gezien hoe ze een vrouw van een jaar of vijftig eruit haalden. Bleek dat ze op Knossos gewoon een klein relief uit de muur getrokken had om mee te nemen. "Mag dat niet? Ze hebben er toch al zoveel!"quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel dm's met vragen om pics je nu krijgt
[..]
Ik heb per ongeluk een slakkenhuisje meegenomen van het ene naar het andere eiland.
En dan leuk opvrolijken met gesso en muurvuller van de Actionquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een keer op de terugvlucht van Kreta gezien hoe ze een vrouw van een jaar of vijftig eruit haalden. Bleek dat ze op Knossos gewoon een klein relief uit de muur getrokken had om mee te nemen. "Mag dat niet? Ze hebben er toch al zoveel!"NEE: DAT MAG NIET!
![]()
Gelukkigquote:
Godverdommequote:Op dinsdag 18 november 2014 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een keer op de terugvlucht van Kreta gezien hoe ze een vrouw van een jaar of vijftig eruit haalden. Bleek dat ze op Knossos gewoon een klein relief uit de muur getrokken had om mee te nemen. "Mag dat niet? Ze hebben er toch al zoveel!"NEE: DAT MAG NIET!
![]()
Dat vrijwel niemand een terrorist is. Cute of niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap de link niet met je eerdere uitspraak.
Niemand die het ziet johquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan leuk opvrolijken met gesso en muurvuller van de Action
Echt he? Wat een idioten heb je somsquote:
Whahahaquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sta je in zo'n bodyscan, trek je je broek omlaag: kijk, piercing!!!1!!
O, maar dat zei ik ook nergens.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vrijwel niemand een terrorist is. Cute of niet.
What the Hell?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:34 schreef CherryLips het volgende:
Net als bij de catacomben in Parijs, was er ook iemand die een bot in z'n tas had gestopt. wtf moet je met zo'n vies botGatverdamme.
Zulke mensen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Ik ook niet. Maar being cute zou geen criterium moeten zijn om gevisiteerd te worden of juist niet.quote:
Is ook zo. Maar ik noemde het slechts als voordeel op van het cute zijn. Het heeft ook nadelen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar being cute zou geen criterium moeten zijn om gevisiteerd te worden of juist niet.
De volgende keer dat ik in Rome ben beitel ik een beeld uit de Trevi fonteinquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Zulke mensen.Waarom moeten ze altijd alles hebben? Kun je er godverdomme niet gewoon naar kijken?
Als ik weer in de St Pieter ben, hak ik wel wat goud los van de muren en tierelantijntjes. Ik bedoel, goud zat!quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik in Rome ben beitel ik een beeld uit de Trevi fonteinIk bedoel, er zitten toch iets van 2000+ sculpturen in dat ding, eentje zal men toch niet missen?
Precies! Ik denk dat ik een sarcofaag van een dode paus meeneem. Ik bedoel, dode pausen zat toch?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik weer in de St Pieter ben, hak ik wel wat goud los van de muren en tierelantijntjes. Ik bedoel, goud zat!
Wel met een glazen deksel he.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:44 schreef Barbusse het volgende:
Wat een koele koffietafel zal ik hebben zeg.
Uiteraardquote:
En thuis gebruiken als vitragequote:Op dinsdag 18 november 2014 18:45 schreef Fera het volgende:
Ik neem de lijkwade van Turijn mee. Met deze moderne technieken kunnen ze vast wel een nieuwe printen.
Ik neem de voorhuid van Jezus mee, er zijn toch 5 kerken die claimen die te hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:45 schreef Fera het volgende:
Ik neem de lijkwade van Turijn mee. Met deze moderne technieken kunnen ze vast wel een nieuwe printen.
Geeft wel een mooi effect als de zon erop schijnt.quote:
Ergens zou ik wel willen weten of hij een mooie penis had.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem de voorhuid van Jezus mee, er zijn toch 5 kerken die claimen die te hebben.
De voorhuid van een jood? Wat?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem de voorhuid van Jezus mee, er zijn toch 5 kerken die claimen die te hebben.
Hoe kan dat. Jezus is Joods.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ergens zou ik wel willen weten of hij een mooie penis had.
?quote:
Die ze er bij besnijdenis afgehaald hebben?quote:
Jezus, Feer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Uiteraard als hij bestaan had tenminste. Nu is het een hersenspinsel van een woestijnbewonerquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Een mens mag nieuwsgierig zijn.quote:
Hij heeft vast wel bestaan, maar was misschien maar een man zoals jij en ... ik niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteraard als hij bestaan had tenminste. Nu is het een hersenspinsel van een woestijnbewoner
That doesn't make it less stupid, right?quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Holy Prepuce. Heeft zijn eigen wikipagina
Laat daar nu het hele geloof om draaien het bestaan van Jezus. Ik geloof daar dus niet inquote:Op dinsdag 18 november 2014 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Een mens mag nieuwsgierig zijn.
[..]
Hij heeft vast wel bestaan, maar was misschien maar een man zoals jij en ... ik niet in ieder geval.
Ik geloof dat het daadwerkelijk bestaan van Jezus redelijk wordt erkend door historici. Zijn rol echter zal altijd onderwerp van discussie blijven.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteraard als hij bestaan had tenminste. Nu is het een hersenspinsel van een woestijnbewoner
Kennelijk hebben ze het bewaard na zijn besnijdenis.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
That doesn't make it less stupid, right?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |