Ik stel wel vaker teleurquote:Op maandag 17 november 2014 22:57 schreef El_Thijs het volgende:
Slechte TT Fax. Ik had beter van je verwacht.
quote:Op maandag 17 november 2014 22:57 schreef El_Thijs het volgende:
Slechte TT Fax. Ik had beter van je verwacht.
Hoe kwam je hier dan terecht?quote:Op maandag 17 november 2014 23:00 schreef Inolvidable het volgende:
Wist je dat...
Toen ik hier een paar weken geleden voor het eerst kwam ik niet door had dat dit een slowchat was voor een gerelateerd subforum?
Dat kan, we zijn allemaal noob geweest!quote:Op maandag 17 november 2014 23:00 schreef Inolvidable het volgende:
Wist je dat...
Toen ik hier een paar weken geleden voor het eerst kwam ik niet door had dat dit een slowchat was voor een gerelateerd subforum?
"Nu al klaar?"quote:
"Zit ie er al in"quote:Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan, we zijn allemaal noob geweest!
[..]
"Nu al klaar?"
Ik zag slowchat staan en dat is toch altijd wel het leukste gedeelte van een forum. Wist ik veel dat FOK zó gróót is!quote:
Dankje voor je opbeurende woorden.quote:Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan, we zijn allemaal noob geweest!
[..]
"Nu al klaar?"
"AUW! VERKEERDE GAT!"quote:Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
"Zit ie er al in"
'Ik weet het niet'
No problemquote:Op maandag 17 november 2014 23:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zag slowchat staan en dat is toch altijd wel het leukste gedeelte van een forum. Wist ik veel dat FOK zó gróót is!
[..]
Dankje voor je opbeurende woorden.
Ow op die manier. Mja het is hier meestal wel leuk hoorquote:Op maandag 17 november 2014 23:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zag slowchat staan en dat is toch altijd wel het leukste gedeelte van een forum. Wist ik veel dat FOK zó gróót is!
[..]
Dankje voor je opbeurende woorden.
Meestal? MEESTAL?!quote:Op maandag 17 november 2014 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow op die manier. Mja het is hier meestal wel leuk hoor
Niet als ik er benquote:Op maandag 17 november 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meestal? MEESTAL?!
HET IS HIER VERDOMME ALTIJD LEUK JA.
LACH ME NIET UIT.quote:
Je hoeft niet bang te zijn voor mij. Ik doe geen vlieg kwaa...quote:Op maandag 17 november 2014 23:07 schreef Inolvidable het volgende:
uikt bang in een hoekje voor motorlid El Thijs*
En dat is?quote:Op maandag 17 november 2014 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Downton Abbey ontdekt
/muts
Wat heb je ontdekt?quote:Op maandag 17 november 2014 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Downton Abbey ontdekt
/muts
Pas maar op of ik plaats intiemfoto's van je op internet.quote:
Doe maar, ze staan al volop op Fokquote:Op maandag 17 november 2014 23:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Pas maar op of ik plaats intiemfoto's van je op internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |