Ik stel wel vaker teleurquote:Op maandag 17 november 2014 22:57 schreef El_Thijs het volgende:
Slechte TT Fax. Ik had beter van je verwacht.
quote:Op maandag 17 november 2014 22:57 schreef El_Thijs het volgende:
Slechte TT Fax. Ik had beter van je verwacht.
Hoe kwam je hier dan terecht?quote:Op maandag 17 november 2014 23:00 schreef Inolvidable het volgende:
Wist je dat...
Toen ik hier een paar weken geleden voor het eerst kwam ik niet door had dat dit een slowchat was voor een gerelateerd subforum?
Dat kan, we zijn allemaal noob geweest!quote:Op maandag 17 november 2014 23:00 schreef Inolvidable het volgende:
Wist je dat...
Toen ik hier een paar weken geleden voor het eerst kwam ik niet door had dat dit een slowchat was voor een gerelateerd subforum?
"Nu al klaar?"quote:
"Zit ie er al in"quote:Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan, we zijn allemaal noob geweest!
[..]
"Nu al klaar?"
Ik zag slowchat staan en dat is toch altijd wel het leukste gedeelte van een forum. Wist ik veel dat FOK zó gróót is!quote:
Dankje voor je opbeurende woorden.quote:Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan, we zijn allemaal noob geweest!
[..]
"Nu al klaar?"
"AUW! VERKEERDE GAT!"quote:Op maandag 17 november 2014 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
"Zit ie er al in"
'Ik weet het niet'
No problemquote:Op maandag 17 november 2014 23:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zag slowchat staan en dat is toch altijd wel het leukste gedeelte van een forum. Wist ik veel dat FOK zó gróót is!
[..]
Dankje voor je opbeurende woorden.
Ow op die manier. Mja het is hier meestal wel leuk hoorquote:Op maandag 17 november 2014 23:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zag slowchat staan en dat is toch altijd wel het leukste gedeelte van een forum. Wist ik veel dat FOK zó gróót is!
[..]
Dankje voor je opbeurende woorden.
Meestal? MEESTAL?!quote:Op maandag 17 november 2014 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow op die manier. Mja het is hier meestal wel leuk hoor
Niet als ik er benquote:Op maandag 17 november 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meestal? MEESTAL?!
HET IS HIER VERDOMME ALTIJD LEUK JA.
LACH ME NIET UIT.quote:
Je hoeft niet bang te zijn voor mij. Ik doe geen vlieg kwaa...quote:Op maandag 17 november 2014 23:07 schreef Inolvidable het volgende:
uikt bang in een hoekje voor motorlid El Thijs*
En dat is?quote:Op maandag 17 november 2014 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Downton Abbey ontdekt
/muts
Wat heb je ontdekt?quote:Op maandag 17 november 2014 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Downton Abbey ontdekt
/muts
Pas maar op of ik plaats intiemfoto's van je op internet.quote:
Doe maar, ze staan al volop op Fokquote:Op maandag 17 november 2014 23:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Pas maar op of ik plaats intiemfoto's van je op internet.
Je hebt er echt de naam voor.quote:Op maandag 17 november 2014 23:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn voor mij. Ik doe geen vlieg kwaa...
*Pats*
Gotcha, klotebeest.
Plaatjes van tandenstokers zijn niet intiem Inol.quote:Op maandag 17 november 2014 23:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Pas maar op of ik plaats intiemfoto's van je op internet.
Ligt eraan waar die tandenstokers zittenquote:Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Plaatjes van tandenstokers zijn niet intiem Inol.
True that.quote:Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Plaatjes van tandenstokers zijn niet intiem Inol.
En toch ben ik eerder El Lievo dan El Diabloquote:Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je hebt er echt de naam voor.
El Thijs, lid van *willekeurige motorclub*
Als ik twee jaar jonger was geweest had ik je aan kunnen geven.quote:Op maandag 17 november 2014 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt eraan waar die tandenstokers zitten
Je ziet niksquote:Op maandag 17 november 2014 23:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als ik twee jaar jonger was geweest had ik je aan kunnen geven.
Dan nog.quote:
Kan nog steeds. Openbare schennispleging of zoquote:Op maandag 17 november 2014 23:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kun je alsnog doen hoor.quote:Op maandag 17 november 2014 23:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Boksquote:Op maandag 17 november 2014 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan nog steeds. Openbare schennispleging of zo
Ik ken de wet wel een beetjequote:
Hosselbaas ben je ookquote:Op maandag 17 november 2014 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het goedgemaakt met een hoedfoto
Eerst nog even phase 2quote:
Damn right, kan niet wachten op Avengers 2quote:
That explains itquote:Op maandag 17 november 2014 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een bekende Britse serie. Echt iets voor wijven.
Ervaring mee?quote:
Maakt niet uit, jou voelt ze toch niet.quote:
Chocolat is ook een wijvenfilm. Maar gelukkig is er in de film een peugeot 203.quote:Op maandag 17 november 2014 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een bekende Britse serie. Echt iets voor wijven.
quote:Op maandag 17 november 2014 23:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ervaring mee?
[..]
Maakt niet uit, jou voelt ze toch niet.
Uhuquote:Op maandag 17 november 2014 23:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ervaring mee?
[..]
Maakt niet uit, jou voelt ze toch niet.
Welterusten danquote:
Is het ding lek dan?quote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben zo benieuwd of mijn fietsband morgen nog hard is.
Morgen extra vroeg opstaan dusquote:
Mja, anders pomp ik hem op zodat ik ermee naar het station kan fietsen en breng ik hem dan naar de fietsenmaker. Dan ben ik maar wat later op mijn werk ofzo.quote:
's Ochtends vroeg is het meestal wel hard hoorquote:Op maandag 17 november 2014 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben zo benieuwd of mijn fietsband morgen nog hard is.
Foodie filmsquote:Op maandag 17 november 2014 23:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Chocolat is ook een wijvenfilm. Maar gelukkig is er in de film een peugeot 203.
Hierquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Goh waar zijn al die nachtbrakers nu dan.
Is magnet link handmatig kopieren en plakken in het programma een optie?quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:31 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik blijf sowieso wakker tot mijn chrome weer magnet links paktword er helemaal ziek van hier. Opeens, uit t niets, werken ze niet meer. Alles al geprobeerd zowat, maarja.
Een workaround, maar daar hou ik niet zo vanquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Is magnet link kopieren en plakken in torrent programma een optie?
Ik zou maar oppassen Fax met wat je zegt.quote:Op maandag 17 november 2014 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan nog steeds. Openbare schennispleging of zo
Nou ik pas wel op hoorquote:Op dinsdag 18 november 2014 02:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen Fax met wat je zegt.![]()
Nou ik ga ook maar eens slapen. Wat een rust hier!
Zo vroeg. Ik ben nog wakkerquote:
Werk he. Wekkertje gaat op werkdagen om 05:45 uurquote:Op dinsdag 18 november 2014 06:15 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Zo vroeg. Ik ben nog wakkernet guardians of the galaxy gekeken. Stuk grappiger dan ik had verwacht.
Werk je in duitsland dan ofzo? Damn. Mij niet gezien, met dat soort tijdenquote:Op dinsdag 18 november 2014 07:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Werk he. Wekkertje gaat op werkdagen om 05:45 uur
Dat roep ik ook elke ochtendquote:Op dinsdag 18 november 2014 06:51 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Ik wil nog wel een paar uur slapen
. Vanavond maar vroeg naar bed.
Bedankt voor de tip, de mijne ook maar eens testen, er zit toch zo'n testfunctie op?quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat roep ik ook elke ochtend![]()
Werd wakker door het brandalarm.
Batterij moest vervangen worden
*knuffel*quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Het is nog voor half 11 en ik heb het nu al helemaal gehad met deze dag. Blegh!
Gewoon beetje anale seks toch.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik dacht dat ik dood ging in bed vannacht, dus boodschappenlijstje van vandaag:
1) Karnemelk
2) Gebroken lijnzaad
Als dat niet werkt dan zijn mijn darmen afgestorven en ga ik wel aan een perma klysma.
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon beetje anale seks toch.
Graag gedaan.quote:
Ja men kan vast niet wachten om in mijn darmen te porren.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Er is hier vast wel iemand die je wil helpen bij je problemen.
Ik niet, iig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja men kan vast niet wachten om in mijn darmen te porren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |