Maar nu even nietquote:Op maandag 17 november 2014 20:14 schreef sacha het volgende:
http://www.chickliner.nl/NL/site/home.html
Jij bent onze psychater hier en er is een mevrouw in 40+ die dringend jouw hulp en vlijmscherpe analyse nodig heeft om uit de put te komen.quote:Op maandag 17 november 2014 20:08 schreef Treehut362 het volgende:
hier op fok! neem ik aan
wie is dat
Wilt u dat ik dat helemaal ga zitten lezen?quote:Op maandag 17 november 2014 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent onze psychater hier en er is een mevrouw in 40+ die dringend jouw hulp en vlijmscherpe analyse nodig heeft om uit de put te komen.
40+ / Groot puber probleem
Succes!
Je kunt er beter bij gaan liggen.quote:Op maandag 17 november 2014 20:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wilt u dat ik dat helemaal ga zitten lezen?
Ik laat het geheel aan uw inschatting over of dat nodig is.quote:Op maandag 17 november 2014 20:22 schreef Treehut362 het volgende:
Wilt u dat ik dat helemaal ga zitten lezen?
Ik heb helemaal geen zin in iemand anders zijn/haar problemen.quote:Op maandag 17 november 2014 20:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik laat het geheel aan uw inschatting over of dat nodig is.
Met uw kennis lijkt het me dat u na 1-2 alinea's wel tot de kern van het probleem kan doordringen.
De rest van de onzin kunt u gewoon overslaan. Belangrijkste is dat mevrouw spoedig geholpen wordt.
links zit een duimquote:Op maandag 17 november 2014 20:25 schreef sacha het volgende:
wat hebben de baby's in de OP onder hun armpjes?
Je moet ze ook niet overnemen, maar even oplossen. Zoals je hier ook altijd doet en waar ik je zeer erkentelijk voor ben. Die alcoholist die hier rondhangt is het daar ook mee eens.quote:Op maandag 17 november 2014 20:27 schreef Treehut362 het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in iemand anders zijn/haar problemen.
De grote vraag is of ze samen moeten slapen of apart.quote:Op maandag 17 november 2014 20:25 schreef sacha het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2014 20:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet overnemen, maar even oplossen. Zoals je hier ook altijd doet en waar ik je zeer erkentelijk voor ben. Die alcoholist die hier rondhangt is het daar ook mee eens.
Teennagels ? Mag dat?quote:Op maandag 17 november 2014 20:25 schreef sacha het volgende:
apartquote:Op maandag 17 november 2014 20:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De grote vraag is of ze samen moeten slapen of apart.
is de zgn. "Amerikaanse schoudersluiting".quote:
Waarschijnlijk geschreven nadat de voorraad net op was...quote:Op maandag 17 november 2014 20:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
GC / War het beste whisky kopen
Beide blank ?quote:Op maandag 17 november 2014 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om Mickey Jackson met Zwarte Piet te vergelijken, vind ik wat overdreven...
Waarom zou ik ... Ze staat niet in mn lijstje,,,quote:Op maandag 17 november 2014 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertel dat even aan Miss Kitty...
Welk lijstje?quote:Op maandag 17 november 2014 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom zou ik ... Ze staat niet in mn lijstje,,,
Je zou toch met terugwerkende kracht abortus plegen...quote:Op maandag 17 november 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Die tweeling uit de OP heeft een Mickey Mouse-kapsel
Ik krijg een PP Opa gevoel ..quote:Op maandag 17 november 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Die tweeling uit de OP heeft een Mickey Mouse-kapsel
Qua pro bijdragen in deze 'kwestie' wordt je vaak ook niet vrolijk.quote:
Jij volgt dat natuurlijk wat intenser ... Ik vind het bv qua tv-intocht prima opgelost... Maar idd dat gezeik er maar telkens weer om heen ....quote:Op maandag 17 november 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua pro bijdragen in deze 'kwestie' wordt je vaak ook niet vrolijk.
Wat een randdebielen lopen er toch rond...
Het had al zn aandacht getrokken dus..quote:Op maandag 17 november 2014 22:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die wordt nog depressiever van 2 zulke lelijke baby's
Ik las even wat reacties bij die MissKitty.quote:Op maandag 17 november 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Qua pro bijdragen in deze 'kwestie' wordt je vaak ook niet vrolijk.
Wat een randdebielen lopen er toch rond...
Vanwege het kapsel?quote:Op maandag 17 november 2014 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zou toch met terugwerkende kracht abortus plegen...
Ik heb ze weleens lelijker gezienquote:Op maandag 17 november 2014 22:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die wordt nog depressiever van 2 zulke lelijke baby's
De kijkcijfers waren nog nooit zo hoog.quote:Op maandag 17 november 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij volgt dat natuurlijk wat intenser ... Ik vind het bv qua tv-intocht prima opgelost... Maar idd dat gezeik er maar telkens weer om heen ....
Nee, ik ben niet zo fanatiek als iedereen misschien denkt.quote:Op maandag 17 november 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij volgt dat natuurlijk wat intenser ... Ik vind het bv qua tv-intocht prima opgelost... Maar idd dat gezeik er maar telkens weer om heen ....
Tenenkrommend soms.quote:Op maandag 17 november 2014 22:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik las even wat reacties bij die MissKitty.
Ik ook en mijn kinderen ook. Echt niet alle baby's zijn mooi, maar die van mij waren echt mooie baby's.quote:
Ik heb vandaag een interview in de Volkskrant gezien met de gasten die al tig jaren verantwoordelijk zijn voor de intocht in Amsterdam. Weet niet of je het gezien hebt, maar het was wel een interessant verhaal, hoewel het imo voor een deel nogal vaag/algemeen bleef.quote:Op maandag 17 november 2014 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Wat ik irritanter vind is de indoctrinatie van het Sinterklaasjournaal. Heeft de AIVD of de minister van Binnenlandse Zaken daar het script geschreven? Vage shit allemaal...
Zoals met zoveel zaken wordt het veel te veel opgeblazen.quote:Op maandag 17 november 2014 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben dan hele Sinterklaas en Zwarte Piet gedoe echt helemaal kotszat en vind het ontzettend jammer dat dit feest voor kinderen al jaren op deze manier verziekstraald wordt.
En dat komt niet alleen door tegenhangers van Zwarte Piet, maar ook door al de mensen en vooral de media die er veel te veel aandacht aan geven.
Nee, niet gezien.quote:Op maandag 17 november 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een interview in de Volkskrant gezien met de gasten die al tig jaren verantwoordelijk zijn voor de intocht in Amsterdam. Weet niet of je het gezien hebt, maar het was wel een interessant verhaal, hoewel het imo voor een deel nogal vaag/algemeen bleef.
En je bent niks veranderd...quote:Op maandag 17 november 2014 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook en mijn kinderen ook. Echt niet alle baby's zijn mooi, maar die van mij waren echt mooie baby's.
Mooie variatie op Pietje Precies, z'n Franse broer...quote:Op maandag 17 november 2014 22:18 schreef sig000 het volgende:
Pietdepressie wordt nog een nieuw woord zo.
Ik kan me dat helemaal voorstellen, als ik dan ook die trieste beelden vanuit Gouda zie, de demonstranten die zich zo misdragen, maar ook de politie die op zo'n manier optreedt waar al die kinderen bij zijn.quote:Op maandag 17 november 2014 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals met zoveel zaken wordt het veel te veel opgeblazen.
Ik ben dit jaar dan ook geen Zwarte Piet, heb er even geen zin meer in...
http://www.volkskrant.nl/(...)n-we-ermee~a3791728/quote:Op maandag 17 november 2014 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Nee, niet gezien.
Mijn eerste werkdag was behoorlijk gevuld...
quote:Ik ben dit jaar dan ook geen Zwarte Piet, heb er even geen zin meer in...
Gelukkig ben jij weer terug met je briljante bijdragequote:Op maandag 17 november 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
Wat een onzin in 10 minuten ff weg zijn....
JA sorry/// weer iets gekocht op een veiling... Moet geen gewoonte wordenquote:Op maandag 17 november 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij weer terug met je briljante bijdrage
Ik hoop dat de Duitse bieren hem smaken ..quote:Op maandag 17 november 2014 22:23 schreef sig000 het volgende:
Krijg net een sms van Piet, hij maakt het goed en komt langzaam tot rust zonder internet en media.
Er is pas 1 psychiater overspannen naar huis.
Wat heb je gekocht dan? Een pica maakt het zoveel duidelijker.quote:Op maandag 17 november 2014 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
JA sorry/// weer iets gekocht op een veiling... Moet geen gewoonte worden
Maar met telefoonquote:Op maandag 17 november 2014 22:23 schreef sig000 het volgende:
Krijg net een sms van Piet, hij maakt het goed en komt langzaam tot rust zonder internet en media.
Een broodmeisje met cactus ... 2 stuksquote:Op maandag 17 november 2014 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht dan? Een pica maakt het zoveel duidelijker.
Dat kan die psychiater wel gebruiken nu waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 november 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Duitse bieren hem smaken ..
Herkenbaar, ja.quote:Op maandag 17 november 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)n-we-ermee~a3791728/
Sluit wel wat aan bij:
[..]
Dat is ook maar voor een deel zo. Uiteindelijk zijn er honderden intochten waar alles "gewoon" gezellig is, alleen krijg je in grote chocoladeletters in veel media te lezen over de paar incidenten. Ik snap dat de nationale intocht plus die in de hoofstad de meeste aandacht krijgen, maar hier was het zoals elk jaar, alleen is dat niet echt interessant om over te schrijven. (400 zwarte Pieten en 1 groene glutenvrije Piet)quote:Op maandag 17 november 2014 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben dan hele Sinterklaas en Zwarte Piet gedoe echt helemaal kotszat en vind het ontzettend jammer dat dit feest voor kinderen al jaren op deze manier verziekstraald wordt.
In het echt? Een beeld? Een schilderij?quote:Op maandag 17 november 2014 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Een broodmeisje met cactus ... 2 stuks
Theetrut? Dan is er niks aan de hand...quote:Op maandag 17 november 2014 22:23 schreef sig000 het volgende:
Ik vind sms-en wel erg modern voor Piet. Volgens mij neem je ons in de maling.quote:Op maandag 17 november 2014 22:23 schreef sig000 het volgende:
Heb je de broodpoot er ook bij genomen?quote:Op maandag 17 november 2014 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Een broodmeisje met cactus ... 2 stuks
Ik geloof ook wel dat wat we op tv zagen niet representatief is voor hoe het in de rest van Nederland ging, maar jammer is het wel dat het er in sommigen plaatsen wel zo aan toe ging.quote:Op maandag 17 november 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is ook maar voor een deel zo. Uiteindelijk zijn er honderden intochten waar alles "gewoon" gezellig is, alleen krijg je in grote chocoladeletters in veel media te lezen over de paar incidenten. Ik snap dat de nationale intocht plus die in de hoofstad de meeste aandacht krijgen, maar hier was het zoals elk jaar, alleen is dat niet echt interessant om over te schrijven. (400 zwarte Pieten en 1 groene glutenvrije Piet)
Ik zei gezellig....nu word ik een beetje misselijk van mezelf.
Ik was zaterdag in Lelystad met mijn nichtjes.quote:Op maandag 17 november 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is ook maar voor een deel zo. Uiteindelijk zijn er honderden intochten waar alles "gewoon" gezellig is, alleen krijg je in grote chocoladeletters in veel media te lezen over de paar incidenten. Ik snap dat de nationale intocht plus die in de hoofstad de meeste aandacht krijgen, maar hier was het zoals elk jaar, alleen is dat niet echt interessant om over te schrijven. (400 zwarte Pieten en 1 groene glutenvrije Piet)
Ik zei gezellig....nu word ik een beetje misselijk van mezelf.
De fittie-posts zijn netjes opgeruimd, wie weet was er een TR gemachtquote:Op maandag 17 november 2014 22:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In het kinderfoto topic bitte. Groot succes als daar foto's worden geplaatst.
Veel ga ik er ook niet krijgen waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 november 2014 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind sms-en wel erg modern voor Piet. Volgens mij neem je ons in de maling.
Misschien wilde ze weten of ze massief waren...quote:Op maandag 17 november 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Deze vrouw heeft niets tegen Zwarte Pieten, maar des te meer tegen Sinterklazen. Ze knijpt ze allemaal dood!
http://www.geenstijl.nl/m(...)interklaas_dood.html
Seriously? Beetje jammer wel.quote:Op maandag 17 november 2014 22:31 schreef Deisyy het volgende:
De fittie-posts zijn netjes opgeruimd, wie weet was er een TR gemacht
Vanmorgen al. Inderdaad een beetje jammer, maar het was wel een beetje zonde van dat foto-topic, dan had Karina de fittie-posts gerust even naar de SC mogen gooien.quote:
Nog niets in huis dus helaas... Okquote:Op maandag 17 november 2014 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het echt? Een beeld? Een schilderij?
Foto's willen we!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmorgen vroeg stonden ze er nog en het was allemaal nou ook weer niet zo dramatisch. Zeker niet vergeleken met wat ik verder op FOK! weleens lees.quote:Op maandag 17 november 2014 22:35 schreef Deisyy het volgende:
Vanmorgen al. Inderdaad een beetje jammer, maar het was wel een beetje zonde van dat foto-topic, dan had Karina de fittie-posts gerust even naar de SC mogen gooien.
quote:Op maandag 17 november 2014 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niets in huis dus helaas... OkOké, apart. Dit is volgens mij wel helemaal jouw smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waar is de cactus?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Die zit in het achterwerk van de koe...quote:Op maandag 17 november 2014 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oké, apart. Dit is volgens mij wel helemaal jouw smaak.
Maar waar is de cactus?
Dat is wat ik vandaag meldde. Deze is al binnenquote:Op maandag 17 november 2014 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oké, apart. Dit is volgens mij wel helemaal jouw smaak.
Maar waar is de cactus?
Rond half 8 stond het er nog, maar tegen half 10 was het weg. Het was inderdaad niet erg genoeg om te verwijderen, maar wel als ons een gezapige bejaarden imago willen behouden.quote:Op maandag 17 november 2014 22:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg stonden ze er nog en het was allemaal nou ook weer niet zo dramatisch. Zeker niet vergeleken met wat ik verder op FOK! weleens lees.
Je bent lekker aan het shoppen dan, dan zien we de foto van de cactus wel als die ook binnen is.quote:Op maandag 17 november 2014 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wat ik vandaag meldde. Deze is al binnen
2 stuks vandaag ..wat ik zeiquote:Op maandag 17 november 2014 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent lekker aan het shoppen dan, dan zien we de foto van de cactus wel als die ook binnen is.
of goedkoop een 3-in-one printer kopenquote:Op maandag 17 november 2014 22:43 schreef sig000 het volgende:
Ik moet eerst oude kinderfoto's gaan zoeken in de schoendozen en albums, daarna digitaal op de foto zetten zonder flits.
Dat gaat nog wel even duren.
Waar gaat deze overquote:Op maandag 17 november 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rond half 8 stond het er nog, maar tegen half 10 was het weg. Het was inderdaad niet erg genoeg om te verwijderen, maar wel als ons een gezapige bejaarden imago willen behouden.
Ik heb ook nog wel een scanner voor jequote:Op maandag 17 november 2014 22:43 schreef sig000 het volgende:
Ik moet eerst oude kinderfoto's gaan zoeken in de schoendozen en albums, daarna digitaal op de foto zetten zonder flits.
voordeel is wel dat je geen flitsblokjes nodig hebt,quote:Op maandag 17 november 2014 22:43 schreef sig000 het volgende:
Dat is vandaag of morgen allemaal terug te lezen in het samenvattingstopic.quote:
Jij hebt gespiekt.quote:Op maandag 17 november 2014 22:50 schreef Deisyy het volgende:
Dat is vandaag of morgen allemaal terug te lezen in het samenvattingstopic.
Canonquote:Op maandag 17 november 2014 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een scanner voor je
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingenquote:
Dan kom ik die ¤ 20 wel gratis afhalen als ik in de buurt ben.quote:Op maandag 17 november 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Canon
20 Euro ... gratis af te halen...
De helft had ik vanochtend al af....daarna werd het erg rustig.quote:Op maandag 17 november 2014 22:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen![]()
Maar doe maar rustig aan, voor mij is het bedtijd dus ik lees het morgen wel.
Ik ben niet zo een handelaar ...quote:Op maandag 17 november 2014 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kom ik die ¤ 20 wel gratis afhalen als ik in de buurt ben.
Het is hier de laatste dagen soberso erg stil, het zullen de donkere dagen voor kerst wel zijn.quote:Op maandag 17 november 2014 22:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De helft had ik vanochtend al af....daarna werd het erg rustig.
Juist nu zijn we weer wakker ,,quote:Op maandag 17 november 2014 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is hier de laatste dagen soberso erg stil, het zullen de donkere dagen voor kerst wel zijn.
Mijn bureau is vol.quote:Op maandag 17 november 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Canon
20 Euro ... gratis af te halen...
Ik niet meer, dus mijn gecorrigeerde oogleden gaan zich sluitenquote:
BELACHELIJKquote:Op maandag 17 november 2014 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De fittie-posts zijn netjes opgeruimd, wie weet was er een TR gemacht
FANN heeft vandaag niet gepost....dat scheelt al gauw een stuk of 100 postings.quote:Op maandag 17 november 2014 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Het is hier de laatste dagen soberso erg stil, het zullen de donkere dagen voor kerst wel zijn.
Die zaten op je jeugdfotos nog goedquote:Op maandag 17 november 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet meer, dus mijn gecorrigeerde oogleden gaan zich sluiten
Zou die ook een depressie hebben?quote:Op maandag 17 november 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN heeft vandaag niet gepost....dat scheelt al gauw een stuk of 100 postings.
Jij bent echt fanatiek ... Om dat allemaal maar bij te houden .. Let go mate ... Fann heeft ook gewoon dr eigen levenquote:Op maandag 17 november 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN heeft vandaag niet gepost....dat scheelt al gauw een stuk of 100 postings.
iedereen heeft tegenwoordig wel wat, ouders moeten gewoon eens leren opvoedenquote:Op maandag 17 november 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
PP en Treehut zit ook op het randje schijnt..
Jij bent de psych hier!quote:Op maandag 17 november 2014 23:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
TH zeker, MM en Dees zitten op het randje.
Ja ik post de laatste dagen hier het meest en sta in de top 15... Ok Maar dat heeft hier niets mee te makenquote:Op maandag 17 november 2014 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik naar de dagcijfers kijk, dan ben jij meestal de meest fanatieke hier.
Overdag is de bank vrij.quote:Op maandag 17 november 2014 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent de psych hier!wanneer mag ik bij je op de bank?
quote:Op maandag 17 november 2014 23:11 schreef chufi het volgende:
Cactus ..En het brood ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beperkt houdbaar
[ Bericht 4% gewijzigd door chufi op 17-11-2014 23:32:57 ]
Wat snap je niet aan de bank is vrij?quote:Op maandag 17 november 2014 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
en dan mag Dees op het randje zitten?
wat lief!
quote:Op maandag 17 november 2014 23:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
TH zeker, MM en Dees zitten op het randje.
2 januari waarschijnlijk, het sinterklaas gedoe heeft zijn altijd aanwezige feestdagen inzinking getriggerd en dan moet kerstmis nog komen.quote:
zeg maar tegen Piet dat ie moet ophouden met zijn gezeikquote:Op maandag 17 november 2014 23:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
2 januari waarschijnlijk, het sinterklaas gedoe heeft zijn altijd aanwezige feestdagen inzinking getriggerd en dan moet kerstmis nog komen.
Je bent het niet meer gewendquote:Op maandag 17 november 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Vind ik wel ordinair een vrouw die dan zo op de bank ligt ,,,
Ik zal 'm sms sturen namens jou.quote:Op maandag 17 november 2014 23:29 schreef sacha het volgende:
[..]
zeg maar tegen Piet dat ie moet ophouden met zijn gezeik
Zullen we een actiegroep op gaan richten? Handtekeningen verzamelen, spandoek maken en dan de straat op en pakkende leuzen gaan roepen?quote:
broodmeisje met cactus gemistquote:Op maandag 17 november 2014 23:33 schreef sacha het volgende:
[..]
- snoepje?
- Telegraaf?
- nieuw bod gedaan?
nah... niet zo vrolijk dat wel, dit keer is het mijn Pa, laatste loodjes, kan vannacht afgelopen zijn,quote:
Sterkte, take carequote:Op maandag 17 november 2014 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... niet zo vrolijk dat wel, dit keer is het mijn Pa, laatste loodjes, kan vannacht afgelopen zijn,
maar kan ook nog een paar dagen duren geen medicijnen meer, geen eten en geen drinken.
Hij merkt er niet meer veel van gelukkig.
Dus ik zal er even wat minder zijn, maar jullie houden de boel wel draaiend hier en dat hoort ook zo,
ik lees wel af en toe een beetje bij, maar vandaag was een klote dag dus ik duik mijn bed in.
see you later allemaal!
Sterkte Fann ,,,quote:Op maandag 17 november 2014 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... niet zo vrolijk dat wel, dit keer is het mijn Pa, laatste loodjes, kan vannacht afgelopen zijn,
maar kan ook nog een paar dagen duren geen medicijnen meer, geen eten en geen drinken.
Hij merkt er niet meer veel van gelukkig.
Dus ik zal er even wat minder zijn, maar jullie houden de boel wel draaiend hier en dat hoort ook zo,
ik lees wel af en toe een beetje bij, maar vandaag was een klote dag dus ik duik mijn bed in.
see you later allemaal!
Met de nadruk op soms.quote:Op maandag 17 november 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
Soms is FoK! niet belangrijk. maar wel lief
Laten we dat vooral zo houden ... Ik leef nu ff mee met Fann... en haar Griek..quote:Op maandag 17 november 2014 23:54 schreef sig000 het volgende:
In dit topic kun je redelijk wat neerzetten zonder afgefikt te worden.
Dat is niet overal op dit forum zo.
Ik leef ook mee virtueel, verder gaat het leven natuurlijk gewoon verder en je mist Fann wel natuurlijk alleen al voor de statistieken.quote:Op maandag 17 november 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we dat vooral zo houden ... Ik leef nu ff mee met Fann... en haar Griek..
Ik heb nog wel een foto van overgrootvader Piet met kleinzoon.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:06 schreef sacha het volgende:
das mooi, ik ga een terugkeer Piet lied schrijven
doe maar danquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een foto van overgrootvader Piet met kleinzoon.
Dat komt omdat iedereen hier dusdanig langs elkaar heen praat dat uiteindelijk niemand nog begrijpt waar het over gaat.quote:Op maandag 17 november 2014 23:54 schreef sig000 het volgende:
In dit topic kun je redelijk wat neerzetten zonder afgefikt te worden.
Dat is niet overal op dit forum zo.
Ik ken geen enkele SC waar het ergens over gaat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen hier dusdanig langs elkaar heen praat dat uiteindelijk niemand nog begrijpt waar het over gaat.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:09 schreef sig000 het volgende:
Ik heb nog wel een foto van overgrootvader Piet met kleinzoon.
Jij dacht dat Piet al overgrootvader was?quote:
Dat kan nog wel gebeuren maar ver in de toekomst.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Jij dacht dat Piet al overgrootvader was?
wat nu niet is kan er straks zomaar zijnquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat kan nog wel gebeuren maar nog ver in de toekomst.
Mijn opa en oma waren overovergrootouders.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:37 schreef just me het volgende:
[..]
wat nu niet is kan er straks zomaar zijn
dat kunnen er niet veel zeggen denk ik zoquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn opa en oma waren overovergrootouders.
Vroeger nog wel, was wel leuk om als kleinzoon met dochter bij Pietje de vogelman op bezoek te gaanquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:41 schreef just me het volgende:
[..]
dat kunnen er niet veel zeggen denk ik zo
Nou dat is niet altijd zo, mijn opa en oma hadden het niet makkelijk, om uit weeshuis weg te komen al vroeg getrouwd en 17 kinderen waarvan er 12 volwassen werden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:48 schreef just me het volgende:
Ja, veel dingen van vroeger zijn leuker als/dan de dingen van nu !
Als kleinkind was het wel fascinerend op het wekelijkse zondagse bezoek.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:55 schreef just me het volgende:
ik bedoel eigenlijk (het is al laat...) dat er vroeger veel meer dingen in familieverband gedaan werden, ik ging logeren bij opa/oma, ooms en tantes.
Maar zoals jij het beschrijft was dát geen makkelijke situatie.
Ik ben thuis en niet dronken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 02:26 schreef AdoraBelle het volgende:
Sig, ga naar huis. Je bent dronken.
Je moet dat anders zien, het is een forum en nu ben ik muziek aan het draaien.quote:Op dinsdag 18 november 2014 02:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat het lijkt alsof je een heel gesprek met jezelf loopt te voeren.
Ska music.quote:
Oh, dat vind ik wel een mooie manier om er naar te kijkenquote:Op dinsdag 18 november 2014 02:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet dat anders zien, het is een forum en nu ben ik muziek aan het draaien.
Zo ga ik er met om, het is allemaal virtueel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 03:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel een mooie manier om er naar te kijken.
Jup, zelfs de knuffels zijn virtueel. Al geef ik ze nog steeds graag.quote:Op dinsdag 18 november 2014 03:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo ga ik er met om, het is allemaal virtueel.
Ik heb mazzel gehad en kan het in het echt ook doen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 03:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jup, zelfs de knuffels zijn virtueel. Al geef ik ze nog steeds graag.
Ik ook wel, maar niet met jou bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 18 november 2014 03:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb mazzel gehad en kan het in het echt ook doen.
Ik ben niet zo bezig met vrienden en vriendinnen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 03:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar niet met jou bijvoorbeeld.
Maar met m'n vriendinnen eigenlijk altijd wel, en met sommige af en toe wanneer ik bij ze ben (wonen ver weg).
Oké, dat kan. Met wie knuffel jij dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 03:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bezig met vrienden en vriendinnen.
Heb een vrouw, dochter en kleinkind.quote:Op dinsdag 18 november 2014 03:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, dat kan. Met wie knuffel jij dan?
Aha, dan heb je keuze inderdaadquote:Op dinsdag 18 november 2014 03:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb een vrouw, dochter en kleinkind.
Kan kiezen.
Mooi is dat. het gaat alleen niet voor iedereen over rozen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 03:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha, dan heb je keuze inderdaad.
Nee, dat is een geweldig nummer.quote:Op dinsdag 18 november 2014 03:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gaan we de depressieve kant uit?
Dat komt goed uit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 04:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zeker. Ik hou wel van country.
Geweldige serie was dat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 04:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat was voor mijn tijd. 1971 ben ik geboren.
Nee, jij bent waarschijnlijk wat ouder.quote:Op dinsdag 18 november 2014 04:23 schreef sig000 het volgende:
Deze ken je ook niet dan waarschijnlijk?
[ afbeelding ]
Star trek was ook tof.quote:Op dinsdag 18 november 2014 04:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik hield wel van science fiction vroeger.
Daar heb ik geen herinneringen meer aan. Ik weet van mijn moeder dat ik altijd achter de bank kroop als ik er naar keek.quote:
De tune is wel tof.quote:Op dinsdag 18 november 2014 04:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen herinneringen meer aan. Ik weet van mijn moeder dat ik altijd achter de bank kroop als ik er naar keek.
Ik hou daar wel van dat onheilspellende.quote:Op dinsdag 18 november 2014 04:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Ik vind die versie wel onheilspellender klinken dan die nieuwe versie.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 04:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van dat onheilspellende.
.
Ik heb ze allemaal in HD.quote:Op dinsdag 18 november 2014 04:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Battlestar Gallactica en Blake's 7.
Star Trek was ik ook gek op. Alleen de seizoenen met Kirk heb ik gezien. Zonder Kirk is het geen Star Trek.quote:
En Spock uiteraard.quote:Op dinsdag 18 november 2014 05:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Star Trek was ik ook gek op. Alleen de seizoenen met Kirk heb ik gezien. Zonder Kirk is het geen Star Trek.
Dat heb ik vaker. De nieuwe seizoenen (of verfilming) van Battlestar Gallactica heb ik ook niet gezien. Zonder Adama, Starbuck en Apollo weiger ik het te kijken. X-files stopte ik ook met kijken toen die nieuwe erin kwam.quote:
Wanneer Thunderbird 2 weer eens in de problemen zat, leefde ik altijd erg mee.quote:Op dinsdag 18 november 2014 05:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker. De nieuwe seizoenen (of verfilming) van Battlestar Gallactica heb ik ook niet gezien. Zonder Adama, Starbuck en Apollo weiger ik het te kijken. X-files stopte ik ook met kijken toen die nieuwe erin kwam.
ëquote:Op dinsdag 18 november 2014 06:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het veranderd met een split second bij jou.
Doe je dat elke dag of soms?quote:Op dinsdag 18 november 2014 06:51 schreef chufi het volgende:
Zo Karina maar weer eens bellen... Goedemorgen
Je hebt een hossel?quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat bepaal ik zelf, maar ze was nog niet wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |