Ik leef ook mee virtueel, verder gaat het leven natuurlijk gewoon verder en je mist Fann wel natuurlijk alleen al voor de statistieken.quote:Op maandag 17 november 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we dat vooral zo houden ... Ik leef nu ff mee met Fann... en haar Griek..
Ik heb nog wel een foto van overgrootvader Piet met kleinzoon.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:06 schreef sacha het volgende:
das mooi, ik ga een terugkeer Piet lied schrijven
doe maar danquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een foto van overgrootvader Piet met kleinzoon.
Dat komt omdat iedereen hier dusdanig langs elkaar heen praat dat uiteindelijk niemand nog begrijpt waar het over gaat.quote:Op maandag 17 november 2014 23:54 schreef sig000 het volgende:
In dit topic kun je redelijk wat neerzetten zonder afgefikt te worden.
Dat is niet overal op dit forum zo.
Ik ken geen enkele SC waar het ergens over gaat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen hier dusdanig langs elkaar heen praat dat uiteindelijk niemand nog begrijpt waar het over gaat.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:09 schreef sig000 het volgende:
Ik heb nog wel een foto van overgrootvader Piet met kleinzoon.
Jij dacht dat Piet al overgrootvader was?quote:
Dat kan nog wel gebeuren maar ver in de toekomst.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Jij dacht dat Piet al overgrootvader was?
wat nu niet is kan er straks zomaar zijnquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat kan nog wel gebeuren maar nog ver in de toekomst.
Mijn opa en oma waren overovergrootouders.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:37 schreef just me het volgende:
[..]
wat nu niet is kan er straks zomaar zijn
dat kunnen er niet veel zeggen denk ik zoquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn opa en oma waren overovergrootouders.
Vroeger nog wel, was wel leuk om als kleinzoon met dochter bij Pietje de vogelman op bezoek te gaanquote:Op dinsdag 18 november 2014 00:41 schreef just me het volgende:
[..]
dat kunnen er niet veel zeggen denk ik zo
Nou dat is niet altijd zo, mijn opa en oma hadden het niet makkelijk, om uit weeshuis weg te komen al vroeg getrouwd en 17 kinderen waarvan er 12 volwassen werden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:48 schreef just me het volgende:
Ja, veel dingen van vroeger zijn leuker als/dan de dingen van nu !
Als kleinkind was het wel fascinerend op het wekelijkse zondagse bezoek.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:55 schreef just me het volgende:
ik bedoel eigenlijk (het is al laat...) dat er vroeger veel meer dingen in familieverband gedaan werden, ik ging logeren bij opa/oma, ooms en tantes.
Maar zoals jij het beschrijft was dát geen makkelijke situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |