Het is hier de laatste dagen soberso erg stil, het zullen de donkere dagen voor kerst wel zijn.quote:Op maandag 17 november 2014 22:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De helft had ik vanochtend al af....daarna werd het erg rustig.
Juist nu zijn we weer wakker ,,quote:Op maandag 17 november 2014 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is hier de laatste dagen soberso erg stil, het zullen de donkere dagen voor kerst wel zijn.
Mijn bureau is vol.quote:Op maandag 17 november 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Canon
20 Euro ... gratis af te halen...
Ik niet meer, dus mijn gecorrigeerde oogleden gaan zich sluitenquote:
BELACHELIJKquote:Op maandag 17 november 2014 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De fittie-posts zijn netjes opgeruimd, wie weet was er een TR gemacht
FANN heeft vandaag niet gepost....dat scheelt al gauw een stuk of 100 postings.quote:Op maandag 17 november 2014 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Het is hier de laatste dagen soberso erg stil, het zullen de donkere dagen voor kerst wel zijn.
Die zaten op je jeugdfotos nog goedquote:Op maandag 17 november 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet meer, dus mijn gecorrigeerde oogleden gaan zich sluiten
Zou die ook een depressie hebben?quote:Op maandag 17 november 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN heeft vandaag niet gepost....dat scheelt al gauw een stuk of 100 postings.
Jij bent echt fanatiek ... Om dat allemaal maar bij te houden .. Let go mate ... Fann heeft ook gewoon dr eigen levenquote:Op maandag 17 november 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN heeft vandaag niet gepost....dat scheelt al gauw een stuk of 100 postings.
iedereen heeft tegenwoordig wel wat, ouders moeten gewoon eens leren opvoedenquote:Op maandag 17 november 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
PP en Treehut zit ook op het randje schijnt..
Jij bent de psych hier!quote:Op maandag 17 november 2014 23:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
TH zeker, MM en Dees zitten op het randje.
Ja ik post de laatste dagen hier het meest en sta in de top 15... Ok Maar dat heeft hier niets mee te makenquote:Op maandag 17 november 2014 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik naar de dagcijfers kijk, dan ben jij meestal de meest fanatieke hier.
Overdag is de bank vrij.quote:Op maandag 17 november 2014 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent de psych hier!wanneer mag ik bij je op de bank?
quote:Op maandag 17 november 2014 23:11 schreef chufi het volgende:
Cactus ..En het brood ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beperkt houdbaar
[ Bericht 4% gewijzigd door chufi op 17-11-2014 23:32:57 ]
Wat snap je niet aan de bank is vrij?quote:Op maandag 17 november 2014 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
en dan mag Dees op het randje zitten?
wat lief!
quote:Op maandag 17 november 2014 23:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
TH zeker, MM en Dees zitten op het randje.
2 januari waarschijnlijk, het sinterklaas gedoe heeft zijn altijd aanwezige feestdagen inzinking getriggerd en dan moet kerstmis nog komen.quote:
zeg maar tegen Piet dat ie moet ophouden met zijn gezeikquote:Op maandag 17 november 2014 23:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
2 januari waarschijnlijk, het sinterklaas gedoe heeft zijn altijd aanwezige feestdagen inzinking getriggerd en dan moet kerstmis nog komen.
Je bent het niet meer gewendquote:Op maandag 17 november 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Vind ik wel ordinair een vrouw die dan zo op de bank ligt ,,,
Ik zal 'm sms sturen namens jou.quote:Op maandag 17 november 2014 23:29 schreef sacha het volgende:
[..]
zeg maar tegen Piet dat ie moet ophouden met zijn gezeik
Zullen we een actiegroep op gaan richten? Handtekeningen verzamelen, spandoek maken en dan de straat op en pakkende leuzen gaan roepen?quote:
broodmeisje met cactus gemistquote:Op maandag 17 november 2014 23:33 schreef sacha het volgende:
[..]
- snoepje?
- Telegraaf?
- nieuw bod gedaan?
nah... niet zo vrolijk dat wel, dit keer is het mijn Pa, laatste loodjes, kan vannacht afgelopen zijn,quote:
Sterkte, take carequote:Op maandag 17 november 2014 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... niet zo vrolijk dat wel, dit keer is het mijn Pa, laatste loodjes, kan vannacht afgelopen zijn,
maar kan ook nog een paar dagen duren geen medicijnen meer, geen eten en geen drinken.
Hij merkt er niet meer veel van gelukkig.
Dus ik zal er even wat minder zijn, maar jullie houden de boel wel draaiend hier en dat hoort ook zo,
ik lees wel af en toe een beetje bij, maar vandaag was een klote dag dus ik duik mijn bed in.
see you later allemaal!
Sterkte Fann ,,,quote:Op maandag 17 november 2014 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... niet zo vrolijk dat wel, dit keer is het mijn Pa, laatste loodjes, kan vannacht afgelopen zijn,
maar kan ook nog een paar dagen duren geen medicijnen meer, geen eten en geen drinken.
Hij merkt er niet meer veel van gelukkig.
Dus ik zal er even wat minder zijn, maar jullie houden de boel wel draaiend hier en dat hoort ook zo,
ik lees wel af en toe een beetje bij, maar vandaag was een klote dag dus ik duik mijn bed in.
see you later allemaal!
Met de nadruk op soms.quote:Op maandag 17 november 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
Soms is FoK! niet belangrijk. maar wel lief
Laten we dat vooral zo houden ... Ik leef nu ff mee met Fann... en haar Griek..quote:Op maandag 17 november 2014 23:54 schreef sig000 het volgende:
In dit topic kun je redelijk wat neerzetten zonder afgefikt te worden.
Dat is niet overal op dit forum zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |