Ach.quote:Op maandag 17 november 2014 23:42 schreef golfer het volgende:
Ach jeetje. Ben Oude Nijhuis vanavond overleden.
Ja, hij wilde morgen nog komen praten over het zorgdebat in de Tweede Kamer.quote:
Ondanks een bijna traantje moest ik glimlachen om jouw opmerking.quote:Op maandag 17 november 2014 23:58 schreef SuperFood het volgende:
ze gaan wel erg ver daar in dat verzorgingshuis om hem zijn mond te laten houden
Yups. Ik heb er maar een topic over geopend:quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:17 schreef SuperFood het volgende:
toch is het jammer hij gaf een gezicht aan daar waar het om gaat in de discussie.
Er is weinig over sprookjes dat ik niet weet.quote:Op maandag 17 november 2014 23:04 schreef SuperFood het volgende:
[..]
wist je dat sommige sprookjes 'opgeschoonde' versies zijn ?
Jammer alleen dat Anonymous hiermee crimineler is dan de KKK (volgens de wetgever)quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:27 schreef Isegrim het volgende:
http://www.zdnet.com/anon(...)-threats-7000035836/![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:36 schreef Lonaa het volgende:
De aannemer staat aan de andere kant van Enschede want hij heeft de verkeerde bon bij zich en nu weet ie niet hoe ie bij mij moet komen.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:36 schreef Lonaa het volgende:
De aannemer staat aan de andere kant van Enschede want hij heeft de verkeerde bon bij zich en nu weet ie niet hoe ie bij mij moet komen.
Ja, als je een liveverslag doet willen we ook foto's. Duh.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:53 schreef Lonaa het volgende:
Hij heeft t raampje opgemeten en nu gaat ie iets maken en dan komt ie terug. /liveverslag
Kan geregeld worden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, als je een liveverslag doet willen we ook foto's. Duh.
Goedemorgen allemaal
Nou, gezien de dreiging met "lethal force" door de KKK betwijfel ik dat, maar het overtreden van de wet vind ik in dit geval prima.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jammer alleen dat Anonymous hiermee crimineler is dan de KKK (volgens de wetgever)
quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, gezien de dreiging met "lethal force" door de KKK betwijfel ik dat, maar het overtreden van de wet vind ik in dit geval prima.
Congratsquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Thanks allemaal!
Ik ga zo gewoon naar het werk. Wellicht vanavond uit eten..Het voelt niet zo speciaal dit jaar...
Bij mij kwamen ze er mee dat ze niet op zaterdag bezorgen. Terwijl zaterdag wel een optie was op de sitequote:Op dinsdag 18 november 2014 09:07 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh dames![]()
Vanmiddag paar uurtjes eerder naar huis. Blijkbaar wordt mijn vleespakket dus niet 's avonds afgeleverd ondanks de afspraken die ik maakte met Beef & SteakEn ik moet nog een en ander aan huishoudelijk werk verrichten voor mijn bezoek kan arriveren
Het is ook eerder kritiek aan de wetgever dan aan A,quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, gezien de dreiging met "lethal force" door de KKK betwijfel ik dat, maar het overtreden van de wet vind ik in dit geval prima.
Wat heb je in huis?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:08 schreef Myraela het volgende:
Ik wil mijn vriendje vanavond verrassen met een dinertje thuis. Ik ben alleen inspiratieloos voor het hoofdgerecht.Ik mis stiekem mijn oventje. En ik wil het maken met dingen die ik al in huis heb, dat maakt het niet makkelijker.
Grappigquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze er mee dat ze niet op zaterdag bezorgen. Terwijl zaterdag wel een optie was op de site
Paella met kip, chorizo en de doperwten?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zalm, kipfilet, chorizo, pompoen en doperwten. En verder de gebruikelijke dingen.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Paella met kip, chorizo en de doperwten?
Ik had gisteren al een risotto met chorizo en pompoen. Dat lijkt er zoveel op.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Paella met kip, chorizo en de doperwten?
Vooraf pompoensoep. Als hoofdgerecht een kip-chorizoburger met doperwtjes en gebakken aardappeltjes.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zalm, kipfilet, chorizo, pompoen en doperwten. En verder de gebruikelijke dingen.
Hmm..quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had gisteren al een risotto met chorizo en pompoen. Dat lijkt er zoveel op.
Mannen willen stoere burgers. Geen zalmburgersquote:
Mijn man vindt mijn zalmburgers anders lekker. En mijn man is best stoer. Soms.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mannen willen stoere burgers. Geen zalmburgers
Hokkaido Pompoen? Hak'm in stukken, pitten er uit, en in water (met schil en al). Koken, dan gember, kurkuma, kaneel en fenegriek er door. Staafmixer er op tot glad.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oe, bij de tweede date al meteen bij je thuis?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:07 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh dames![]()
Vanmiddag paar uurtjes eerder naar huis. Blijkbaar wordt mijn vleespakket dus niet 's avonds afgeleverd ondanks de afspraken die ik maakte met Beef & SteakEn ik moet nog een en ander aan huishoudelijk werk verrichten voor mijn bezoek kan arriveren
Hmmm....dat klinkt nog best ok eigenlijkquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hokkaido Pompoen? Hak'm in stukken, pitten er uit, en in water (met schil en al). Koken, dan gember, kurkuma, kaneel en fenegriek er door. Staafmixer er op tot glad.
De kipfilet in kleine blokjes snijden, marineren (eetlepel yoghurt, eetlepel tomatenpuree, fenegriek, kurkuma, rozemarijn, thijm, oregano, salie, knoflook, zout, peper), uurtje of 2 laten staan.Kip bakken in de pan.
Gebakken aardappeltjes erbij en klaar.
Wat zijn is je voorgerecht? En je nagerecht?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:08 schreef Myraela het volgende:
Ik wil mijn vriendje vanavond verrassen met een dinertje thuis. Ik ben alleen inspiratieloos voor het hoofdgerecht.Ik mis stiekem mijn oventje. En ik wil het maken met dingen die ik al in huis heb, dat maakt het niet makkelijker.
Nee, hij houd van je..quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn man vindt mijn zalmburgers anders lekker.
Speciale reden voor, of gewoon omdat jarig zijn bij bijna iedereen minder boeiend voelt naarmate je ouder wordt?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Het voelt niet zo speciaal dit jaar...
Kan eventueel ook nog een gezonde hoeveelheid tabasco doorquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....dat klinkt nog best ok eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
In het kader van vermijden van lactose-dingen en op basis van voorkeuren die mij werden ingefluisterd heb ik dit gevonden: http://foodness.nl/recipe(...)met_zalm_uit_de_ovenquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Oe, bij de tweede date al meteen bij je thuis?
Wat ga je voor haar koken?
Tobascoquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kan eventueel ook nog een gezonde hoeveelheid tabasco door
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:24 schreef minilot het volgende:
Willen we dit wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In het kader van vermijden van lactose-dingen en op basis van voorkeuren die mij werden ingefluisterd heb ik dit gevonden: http://foodness.nl/recipe(...)met_zalm_uit_de_oven
Als dessert stoofpeertjes in port![]()
Voor een doordeweekse dag vind ik het wel weer mooi zo.
* Pietverdriet verpakt een piekhaarjongetje met blosjes en FTP't hem naar minilotquote:
Ga nou verdorie niet die druk opvoeren jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:26 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Veel plezier alvast! En laat het van kussen komen hč?![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* Pietverdriet verpakt een piekhaarjongetje met blosjes en FTP't hem naar minilot
Als hij maar blij wasquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:24 schreef minilot het volgende:
O, de broodjes van vanmorgen:
CUL / Brood bakken in de oven #17: Brood met vulling
Lief was er blij mee.Het is een sigaar die die smiley heeft he. Gewoon een sigaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La derecha oprime, la izquierda libera
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is een sigaar die die smiley heeft he. Gewoon een sigaar.
Jaa, tof!quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:28 schreef minilot het volgende:
Goed, ik ga mijn voorraadkast eens uitmesten. Dat moest nog van Lonaa.
Van mezelf.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:44 schreef Myraela het volgende:
Waarom mag je geen boodschappen doen?
I know.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:48 schreef Myraela het volgende:
Sterk zijn dan.
Ik probeer sowieso nooit terug te gaan voor extra boodschappen. Dat zijn juist van die kleine extra's die de maand zo duur maken.
dat, en omdat het een doodgewone dinsdag is, en omdat het net zo grijs en grauw is als alle andere uren in November, tot nu toe. Het is net alsof het nog schemert!quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Speciale reden voor, of gewoon omdat jarig zijn bij bijna iedereen minder boeiend voelt naarmate je ouder wordt?
Lieve lieve Jagar, waarom ben je toch helemaal daar gaan wonen waar de zon niet schijnt als je er zo sip van wordt?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat, en omdat het een doodgewone dinsdag is, en omdat het net zo grijs en grauw is als alle andere uren in November, tot nu toe. Het is net alsof het nog schemert!
Jup die.. die catalogussen kregen wij vroeger ook thuis. Tav dan, ik kende het niet tot ik bij hem kwam wonenquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:54 schreef minilot het volgende:
Sun, Large, als in: die webshop met die awesome muiscursor?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Corna
![]()
Als jong pubertje verslond ik de papieren catalogussen van Large!
Ja! Hoop dat hij in het echt ook nog goed is, maar ik vond hem tof. Simpel donker leer, beetje versleten look en eenvoudig.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit is komisch: http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4592903,00.htmlbriljant idee om van iets weerzinwekkend iets positiefs te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |