Ach.quote:Op maandag 17 november 2014 23:42 schreef golfer het volgende:
Ach jeetje. Ben Oude Nijhuis vanavond overleden.
Ja, hij wilde morgen nog komen praten over het zorgdebat in de Tweede Kamer.quote:
Ondanks een bijna traantje moest ik glimlachen om jouw opmerking.quote:Op maandag 17 november 2014 23:58 schreef SuperFood het volgende:
ze gaan wel erg ver daar in dat verzorgingshuis om hem zijn mond te laten houden
Yups. Ik heb er maar een topic over geopend:quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:17 schreef SuperFood het volgende:
toch is het jammer hij gaf een gezicht aan daar waar het om gaat in de discussie.
Er is weinig over sprookjes dat ik niet weet.quote:Op maandag 17 november 2014 23:04 schreef SuperFood het volgende:
[..]
wist je dat sommige sprookjes 'opgeschoonde' versies zijn ?
Jammer alleen dat Anonymous hiermee crimineler is dan de KKK (volgens de wetgever)quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:27 schreef Isegrim het volgende:
http://www.zdnet.com/anon(...)-threats-7000035836/![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:36 schreef Lonaa het volgende:
De aannemer staat aan de andere kant van Enschede want hij heeft de verkeerde bon bij zich en nu weet ie niet hoe ie bij mij moet komen.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:36 schreef Lonaa het volgende:
De aannemer staat aan de andere kant van Enschede want hij heeft de verkeerde bon bij zich en nu weet ie niet hoe ie bij mij moet komen.
Ja, als je een liveverslag doet willen we ook foto's. Duh.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:53 schreef Lonaa het volgende:
Hij heeft t raampje opgemeten en nu gaat ie iets maken en dan komt ie terug. /liveverslag
Kan geregeld worden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, als je een liveverslag doet willen we ook foto's. Duh.
Goedemorgen allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |