abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146765758
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 08:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jammer alleen dat Anonymous hiermee crimineler is dan de KKK (volgens de wetgever)
Nou, gezien de dreiging met "lethal force" door de KKK betwijfel ik dat, maar het overtreden van de wet vind ik in dit geval prima. :Y
pi_146765847
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 08:57 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nou, gezien de dreiging met "lethal force" door de KKK betwijfel ik dat, maar het overtreden van de wet vind ik in dit geval prima. :Y
:Y ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_146765876
Mogguh dames :W

Vanmiddag paar uurtjes eerder naar huis. Blijkbaar wordt mijn vleespakket dus niet 's avonds afgeleverd ondanks de afspraken die ik maakte met Beef & Steak :{ En ik moet nog een en ander aan huishoudelijk werk verrichten voor mijn bezoek kan arriveren :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_146765878
Thanks allemaal!

Ik ga zo gewoon naar het werk. Wellicht vanavond uit eten..Het voelt niet zo speciaal dit jaar...
pi_146765894
Ik wil mijn vriendje vanavond verrassen met een dinertje thuis. Ik ben alleen inspiratieloos voor het hoofdgerecht. ;( Ik mis stiekem mijn oventje. En ik wil het maken met dingen die ik al in huis heb, dat maakt het niet makkelijker. :D
pi_146765914
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Thanks allemaal!

Ik ga zo gewoon naar het werk. Wellicht vanavond uit eten..Het voelt niet zo speciaal dit jaar...
Congrats :)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_146765920
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:07 schreef PdeHoog het volgende:

Vanmiddag paar uurtjes eerder naar huis. Blijkbaar wordt mijn vleespakket dus niet 's avonds afgeleverd ondanks de afspraken die ik maakte met Beef & Steak :{ En ik moet nog een en ander aan huishoudelijk werk verrichten voor mijn bezoek kan arriveren :Y)
Bij mij kwamen ze er mee dat ze niet op zaterdag bezorgen. Terwijl zaterdag wel een optie was op de site :{
  dinsdag 18 november 2014 @ 09:09:57 #133
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146765922
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 08:57 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Het is ook eerder kritiek aan de wetgever dan aan A,
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146765927
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:08 schreef Myraela het volgende:
Ik wil mijn vriendje vanavond verrassen met een dinertje thuis. Ik ben alleen inspiratieloos voor het hoofdgerecht. ;( Ik mis stiekem mijn oventje. En ik wil het maken met dingen die ik al in huis heb, dat maakt het niet makkelijker. :D
Wat heb je in huis?
pi_146765982
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Wat heb je in huis?
Zalm, kipfilet, chorizo, pompoen en doperwten. En verder de gebruikelijke dingen.
pi_146765995
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Bij mij kwamen ze er mee dat ze niet op zaterdag bezorgen. Terwijl zaterdag wel een optie was op de site :{
Grappig :{ Nou....PostNL heeft ook nog geen indicatie van bezorgtijden afgegeven op de website dus ben heel benieuwd. Ik ga heul chagrijnig worden als dit fout gaat :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_146765996
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zalm, kipfilet, chorizo, pompoen en doperwten. En verder de gebruikelijke dingen.
Paella met kip, chorizo en de doperwten?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_146766001
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:9
pi_146766012
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:9
Zie, Myr, mannen willen dat. :Y
pi_146766021
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik had gisteren al een risotto met chorizo en pompoen. Dat lijkt er zoveel op. ;(
pi_146766054
quote:

[..]

Vooraf pompoensoep. Als hoofdgerecht een kip-chorizoburger met doperwtjes en gebakken aardappeltjes.
pi_146766071
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik had gisteren al een risotto met chorizo en pompoen. Dat lijkt er zoveel op. ;(
Hmm..
Zalmburgers?
pi_146766081
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hmm..
Zalmburgers?
Mannen willen stoere burgers. Geen zalmburgers 8-)
pi_146766095
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mannen willen stoere burgers. Geen zalmburgers 8-)
Mijn man vindt mijn zalmburgers anders lekker. En mijn man is best stoer. Soms. :6
pi_146766097
:O mogge.. moe.. buhhhhh..

Feli Jagar!! *O* *O* *O* *O*
pi_146766108
Myra, bitterballen maken van de zalm! :9
http://www.kayotic.nl/blog/smoked-salmon-croquettes

Heb je nog geen etentje mee, maar toch. :)
pi_146766121
quote:

[..]

Hokkaido Pompoen? Hak'm in stukken, pitten er uit, en in water (met schil en al). Koken, dan gember, kurkuma, kaneel en fenegriek er door. Staafmixer er op tot glad.

De kipfilet in kleine blokjes snijden, marineren (eetlepel yoghurt, eetlepel tomatenpuree, fenegriek, kurkuma, rozemarijn, thijm, oregano, salie, knoflook, zout, peper), uurtje of 2 laten staan.Kip bakken in de pan.

Gebakken aardappeltjes erbij en klaar.
pi_146766128
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:07 schreef PdeHoog het volgende:

Oe, bij de tweede date al meteen bij je thuis? :9

Wat ga je voor haar koken?
pi_146766134
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Hokkaido Pompoen? Hak'm in stukken, pitten er uit, en in water (met schil en al). Koken, dan gember, kurkuma, kaneel en fenegriek er door. Staafmixer er op tot glad.

De kipfilet in kleine blokjes snijden, marineren (eetlepel yoghurt, eetlepel tomatenpuree, fenegriek, kurkuma, rozemarijn, thijm, oregano, salie, knoflook, zout, peper), uurtje of 2 laten staan.Kip bakken in de pan.

Gebakken aardappeltjes erbij en klaar.
Hmmm....dat klinkt nog best ok eigenlijk :D
pi_146766135
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 november 2014 09:08 schreef Myraela het volgende:
Wat zijn is je voorgerecht? En je nagerecht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')