Nou, gezien de dreiging met "lethal force" door de KKK betwijfel ik dat, maar het overtreden van de wet vind ik in dit geval prima.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jammer alleen dat Anonymous hiermee crimineler is dan de KKK (volgens de wetgever)
quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, gezien de dreiging met "lethal force" door de KKK betwijfel ik dat, maar het overtreden van de wet vind ik in dit geval prima.
Congratsquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Thanks allemaal!
Ik ga zo gewoon naar het werk. Wellicht vanavond uit eten..Het voelt niet zo speciaal dit jaar...
Bij mij kwamen ze er mee dat ze niet op zaterdag bezorgen. Terwijl zaterdag wel een optie was op de sitequote:Op dinsdag 18 november 2014 09:07 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh dames![]()
Vanmiddag paar uurtjes eerder naar huis. Blijkbaar wordt mijn vleespakket dus niet 's avonds afgeleverd ondanks de afspraken die ik maakte met Beef & SteakEn ik moet nog een en ander aan huishoudelijk werk verrichten voor mijn bezoek kan arriveren
Het is ook eerder kritiek aan de wetgever dan aan A,quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, gezien de dreiging met "lethal force" door de KKK betwijfel ik dat, maar het overtreden van de wet vind ik in dit geval prima.
Wat heb je in huis?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:08 schreef Myraela het volgende:
Ik wil mijn vriendje vanavond verrassen met een dinertje thuis. Ik ben alleen inspiratieloos voor het hoofdgerecht.Ik mis stiekem mijn oventje. En ik wil het maken met dingen die ik al in huis heb, dat maakt het niet makkelijker.
Grappigquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze er mee dat ze niet op zaterdag bezorgen. Terwijl zaterdag wel een optie was op de site
Paella met kip, chorizo en de doperwten?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zalm, kipfilet, chorizo, pompoen en doperwten. En verder de gebruikelijke dingen.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Paella met kip, chorizo en de doperwten?
Ik had gisteren al een risotto met chorizo en pompoen. Dat lijkt er zoveel op.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Paella met kip, chorizo en de doperwten?
Vooraf pompoensoep. Als hoofdgerecht een kip-chorizoburger met doperwtjes en gebakken aardappeltjes.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zalm, kipfilet, chorizo, pompoen en doperwten. En verder de gebruikelijke dingen.
Hmm..quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had gisteren al een risotto met chorizo en pompoen. Dat lijkt er zoveel op.
Mannen willen stoere burgers. Geen zalmburgersquote:
Mijn man vindt mijn zalmburgers anders lekker. En mijn man is best stoer. Soms.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mannen willen stoere burgers. Geen zalmburgers
Hokkaido Pompoen? Hak'm in stukken, pitten er uit, en in water (met schil en al). Koken, dan gember, kurkuma, kaneel en fenegriek er door. Staafmixer er op tot glad.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oe, bij de tweede date al meteen bij je thuis?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:07 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh dames![]()
Vanmiddag paar uurtjes eerder naar huis. Blijkbaar wordt mijn vleespakket dus niet 's avonds afgeleverd ondanks de afspraken die ik maakte met Beef & SteakEn ik moet nog een en ander aan huishoudelijk werk verrichten voor mijn bezoek kan arriveren
Hmmm....dat klinkt nog best ok eigenlijkquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hokkaido Pompoen? Hak'm in stukken, pitten er uit, en in water (met schil en al). Koken, dan gember, kurkuma, kaneel en fenegriek er door. Staafmixer er op tot glad.
De kipfilet in kleine blokjes snijden, marineren (eetlepel yoghurt, eetlepel tomatenpuree, fenegriek, kurkuma, rozemarijn, thijm, oregano, salie, knoflook, zout, peper), uurtje of 2 laten staan.Kip bakken in de pan.
Gebakken aardappeltjes erbij en klaar.
Wat zijn is je voorgerecht? En je nagerecht?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:08 schreef Myraela het volgende:
Ik wil mijn vriendje vanavond verrassen met een dinertje thuis. Ik ben alleen inspiratieloos voor het hoofdgerecht.Ik mis stiekem mijn oventje. En ik wil het maken met dingen die ik al in huis heb, dat maakt het niet makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |