Nee, hij houd van je..quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn man vindt mijn zalmburgers anders lekker.
Speciale reden voor, of gewoon omdat jarig zijn bij bijna iedereen minder boeiend voelt naarmate je ouder wordt?quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Het voelt niet zo speciaal dit jaar...
Kan eventueel ook nog een gezonde hoeveelheid tabasco doorquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....dat klinkt nog best ok eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
In het kader van vermijden van lactose-dingen en op basis van voorkeuren die mij werden ingefluisterd heb ik dit gevonden: http://foodness.nl/recipe(...)met_zalm_uit_de_ovenquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Oe, bij de tweede date al meteen bij je thuis?
Wat ga je voor haar koken?
Tobascoquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kan eventueel ook nog een gezonde hoeveelheid tabasco door
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:24 schreef minilot het volgende:
Willen we dit wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In het kader van vermijden van lactose-dingen en op basis van voorkeuren die mij werden ingefluisterd heb ik dit gevonden: http://foodness.nl/recipe(...)met_zalm_uit_de_oven
Als dessert stoofpeertjes in port![]()
Voor een doordeweekse dag vind ik het wel weer mooi zo.
* Pietverdriet verpakt een piekhaarjongetje met blosjes en FTP't hem naar minilotquote:
Ga nou verdorie niet die druk opvoeren jaquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:26 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Veel plezier alvast! En laat het van kussen komen hè?![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* Pietverdriet verpakt een piekhaarjongetje met blosjes en FTP't hem naar minilot
Als hij maar blij wasquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:24 schreef minilot het volgende:
O, de broodjes van vanmorgen:
CUL / Brood bakken in de oven #17: Brood met vulling
Lief was er blij mee.Het is een sigaar die die smiley heeft he. Gewoon een sigaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La derecha oprime, la izquierda libera
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is een sigaar die die smiley heeft he. Gewoon een sigaar.
Jaa, tof!quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:28 schreef minilot het volgende:
Goed, ik ga mijn voorraadkast eens uitmesten. Dat moest nog van Lonaa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |