SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 november 2014 00:06 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan! Ga naar je eigen land ofzo
Deze is awesome!quote:
Are you a Shia? Because when I saw you, I said to myself: "She aiiiiight."quote:Op zondag 16 november 2014 00:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Leer die piraat een lesje. Crip, ik kies jou!!!!!
Ik voel mij alsnog gevleid. "Omdat ik het waard ben!"quote:Op zondag 16 november 2014 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Are you a Shia? Because when I saw you, I said to myself: "She aiiiiight."
#halalpickupline
- Oh wacht jij bent een jongen.
Doet me altijd denken aan BB. TOf lied ja.quote:
wowowoquote:Op zondag 16 november 2014 00:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Leer die piraat een lesje. Crip, ik kies jou!!!!!
Hahaha oowja toen Walter het meezong in de autoquote:Op zondag 16 november 2014 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan BB. TOf lied ja.
Inderdaad. Al had ik 'm al eerder gehoord in American Hustle.quote:Op zondag 16 november 2014 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan BB. TOf lied ja.
quote:Op zondag 16 november 2014 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit had zomaar Borte kunnen zijn, die bloem.
Muah...quote:
Oke jij bent gewoon de vrouwtjes aan het paaien nu :$quote:
Wie zegt dat het niet voor jou wasquote:Op zondag 16 november 2014 00:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oke jij bent gewoon de vrouwtjes aan het paaien nu :$
Retorische vraag?quote:
Ik probeerde met die reactie de aandacht van mijzelf af te leiden zodat ik nu ongegeneerd helemaal los kan gaan, dans, schreeuw, spring en mn kleren van mn lijf ruk op het geluid van 'You're the one that I want' ;'(quote:Op zondag 16 november 2014 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wie zegt dat het niet voor jou was
Wat als dit een retorische vraag is?quote:
Ik wil een hele slechte grap maken, maar ik durf nietquote:
Oorgesteld ?quote:Op zondag 16 november 2014 00:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil een hele slechte grap maken, maar ik durf niet
Nee dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 16 november 2014 00:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dit:hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van alles wat. Ben nu toevallig de radiostations van GTA V aan het beluisteren. Ben nu bij Worldwide FM...quote:
hahahahahha amazingquote:Op zondag 16 november 2014 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Van alles wat. Ben nu toevallig de radiostations van GTA V aan het beluisteren. Ben nu bij Worldwide FM...
Evenoud als het internet, maar komt telkens terug in een ander winterjasje.quote:Op zondag 16 november 2014 02:30 schreef WammesWaggel het volgende:
http://en.akinator.com/personnages/jeu
Iedere keer geraden door de computer
Ik ga zo ook even lopen.quote:Op zondag 16 november 2014 08:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wie mooi fit wil zijn moet pijn lijden vroeg opstaan.
Ouder dan het internet maar goed.quote:Op zondag 16 november 2014 11:08 schreef Che_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_met_kalkoenen.html
Maak dan.quote:Op zondag 16 november 2014 11:38 schreef Crip het volgende:
Als ik dit zie wil ik echt zo graag mijn kleine mormeltjes.
Doe Montelly dan.quote:Op zondag 16 november 2014 12:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga asian zaad kopen dan. Krijg ik leuke halfbloedjes.
40% dfkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op zondag 16 november 2014 12:29 schreef Landysh het volgende:
CRİP ER İS 40% KORTİNG OP DİE LİPDİNGEN BİJ İCİPARİS. OOK OP DİE ENE DİE İK OP HAD EN JİJ MOOİ VOND. VAN YSL!
Ik dacht ook WOW. Echt jammer dat ik dit nu pas zie, was anders naar de winkel gegaan want je krijgt nu bij aankoop van twee producten ook dubbele punten. Maar hier is op zondag alles dicht, dus ga nu even de webwinkel leegkopen.quote:
noem je mij nou man?quote:Op zondag 16 november 2014 12:59 schreef Deuce92 het volgende:
Echt hè, vrouwen. Of niet dan Kb? Tik 'm aan ouwe!
maar dan moet je er twee kopen tochquote:Op zondag 16 november 2014 13:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
But KB seriouslyyyy 40%.
Geldt ook voor nagellakken btwww.
Ja maar ik koop er sowieso 10.quote:Op zondag 16 november 2014 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar dan moet je er twee kopen toch
En ja is veel korting, moest gewoon beetje grinniken om jullie enthousiasme
ohh okequote:Op zondag 16 november 2014 13:11 schreef Stimorol- het volgende:
KB, als ik shit overhoud wil je ze dan?
Doel op wat keukenspullen a la schalen etc.
Oke. Als het zo is hou ik jou in gedachten.quote:Op zondag 16 november 2014 13:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohh okealtijd welkom natuurlijk
liefquote:Op zondag 16 november 2014 13:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke. Als het zo is hou ik jou in gedachten.
Ken je de YSL kiss & blush? Echt een van mijn fav make-up producten. Ook te gebruiken als blush.quote:
Ehm. Wat dingen. Ikea grillpan, tefal pan. Gebruikt, maar wel ok. Een vage houten fruitbord, glazen theepot, Turkse koffie kopjes/espresso kopjes 6 stuks.quote:
Mis deze tijden. Nu kijk ik altijd naar dingen voor t huisquote:Op zondag 16 november 2014 13:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ken je de YSL kiss & blush? Echt een van mijn fav make-up producten. Ook te gebruiken als blush.
Maar wel even wachten tot ik heb afgerekend keee.
Ik zou jezelf toch dwingen om ook te kijken naar deze dingen als je make-up gebruikt. Is maar een of twee keer per jaar dat ze zo laag gaan met de prijs.quote:Op zondag 16 november 2014 13:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mis deze tijden. Nu kijk ik altijd naar dingen voor t huis!
Oelala.quote:Op zondag 16 november 2014 13:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ehm. Wat dingen. Ikea grillpan, tefal pan. Gebruikt, maar wel ok. Een vage houten fruitbord, glazen theepot, Turkse koffie kopjes/espresso kopjes 6 stuks.
Een vaas. En een ehm. Schaafding.
Duzenim olsun kan ik weer normaal vrouw zijn!quote:Op zondag 16 november 2014 13:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zou jezelf toch dwingen om ook te kijken naar deze dingen als je make-up gebruikt. Is maar een of twee keer per jaar dat ze zo laag gaan met de prijs.
Ik maak van alles wel n foto.quote:Op zondag 16 november 2014 13:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oelala.Stuur me foto's van houten fruitbord.
Schaafding
Douglas heeft nooit van dit soort acties jammer genoeg. Vind de mensen daar altijd aardiger en behulpzamer maar ga toch liever naar de Ici paris vanwege de prijs.quote:Op zondag 16 november 2014 13:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Duzenim olsun kan ik weer normaal vrouw zijn!
Heb zelfs nog een Douglas bon al 0.5 jaar ofzo.
oke maak! Tefal pan wil ik sowieso wel graag overnemen. Heb nu drie pannetjes en een koekenpan van de ikea.quote:Op zondag 16 november 2014 13:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik maak van alles wel n foto.
Ik gooi ze anders weg nml.
Vnv. Moet nu wegquote:Op zondag 16 november 2014 13:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oke maak! Tefal pan wil ik sowieso wel graag overnemen. Heb nu drie pannetjes en een koekenpan van de ikea.
quote:Op zondag 16 november 2014 13:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Douglas heeft nooit van dit soort acties jammer genoeg. Vind de mensen daar altijd aardiger en behulpzamer maar ga toch liever naar de Ici paris vanwege de prijs.
Kolay gelsin though.
laat me checkenquote:Op zondag 16 november 2014 13:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ken je de YSL kiss & blush? Echt een van mijn fav make-up producten. Ook te gebruiken als blush.
Maar wel even wachten tot ik heb afgerekend keee.
Doe youtube'en dan.quote:
ik ga vandaag echt niet uit huis. Zwaar PMS.quote:Op zondag 16 november 2014 14:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Doe youtube'en dan.
Ik ga zo naar de stad verderop denk ik. Ga best veel dingen kopen (ook cremes voor moeder enzo) en je krijgt dubbel aantal punten als je het in de winkel koop nu plussss, ik krijg altijd cadeaus daar. Heb laatst zooo'n cute rood chanel make-up tasje gekregen hee.
20% korting toch? Die kun je over een paar weken ook wel voor 25% korting krijgen, maar dat is meestal wel bij aankoop van 2 parfums.quote:Op zondag 16 november 2014 14:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik ga vandaag echt niet uit huis. Zwaar PMS.
Eau my gold van paco rabanne is 50 euro nu..zal ik doen.
Nah wil niks anders erbij.quote:Op zondag 16 november 2014 14:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
20% korting toch? Die kun je over een paar weken ook wel voor 25% korting krijgen, maar dat is meestal wel bij aankoop van 2 parfums.
YSL kiss and blusshhhh. Is mat en je kunt hem als blush gebruiken.quote:Op zondag 16 november 2014 14:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nah wil niks anders erbij.
Ok, ik wil een matte langdurige lipstick.
Lush, bubblegum lipscrub.quote:Op zondag 16 november 2014 14:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zie nix..
Doelde btw op huis tuin middelen. Ben niet van de smeersels. Heb zoveel shit thuis en alles al weggegooid.
Je weet niet waarover je moet schrijven, of je weet niet wat je erover moet schrijven?quote:Op zondag 16 november 2014 14:34 schreef AbdulMalik het volgende:
Serieus. Ik moet over iets schrijven maar weet niet wat
Kortingen die op de site zelf staan stellen nooit wat voor. Af en toe krijg je wel kortingsbonnen thuisgestuurd (als je douglascard hebt) waarbij je 25% korting krijgt, maar daar houdt het dan wel op. Ze hebben nooit van die 40% kortingen zoals bij de icipariss.quote:Op zondag 16 november 2014 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Borte zat korting bij Douglas zie ik nu?
maar 40% op 2 artikelen is hetzelfde als 20% korting op een artikel. Of zeg ik nu iets raarsquote:Op zondag 16 november 2014 14:40 schreef Landysh het volgende:
a
[..]
Kortingen die op de site zelf staan stellen nooit wat voor. Af en toe krijg je wel kortingsbonnen thuisgestuurd (als je douglascard hebt) waarbij je 25% korting krijgt, maar daar houdt het dan wel op. Ze hebben nooit van die 40% kortingen zoals bij de icipariss.
Als die 40% maar van één van de twee artikelen afgaat, en beide artikelen evenveel kosten.quote:Op zondag 16 november 2014 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar 40% op 2 artikelen is hetzelfde als 20% korting op een artikel. Of zeg ik nu iets raars
40% op beide artikelen bij aankoop van twee producten.quote:Op zondag 16 november 2014 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar 40% op 2 artikelen is hetzelfde als 20% korting op een artikel. Of zeg ik nu iets raars
ooo dan heb ik verkeerd gelezen,quote:Op zondag 16 november 2014 14:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
40% op beide artikelen bij aankoop van twee producten.
Deze shit is duur man.quote:Op zondag 16 november 2014 14:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
deze zijn nooit in aanbieding
[ afbeelding ]
Geurtjes 20% bij ici paris maar als je meerdere gaat halen zou ik wachten op de 25% korting - is er best vaak.quote:Op zondag 16 november 2014 15:18 schreef Che_ het volgende:
Waar is er nu korting? Wil een aantal geurtjes halen
25 pr bij Douglas.quote:Op zondag 16 november 2014 15:18 schreef Che_ het volgende:
Waar is er nu korting? Wil een aantal geurtjes halen
Dan kan ik beter bij Douglas nu toch? Als die 25% is zoals stimo zegtquote:Op zondag 16 november 2014 15:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Geurtjes 20% bij ici paris maar als je meerdere gaat halen zou ik wachten op de 25% korting - is er best vaak.
etosquote:Op zondag 16 november 2014 15:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan kan ik beter bij Douglas nu toch? Als die 25% is zoals stimo zegt
Jaa, tuurlijk. Heb die korting bij de Douglas niet gezien.quote:Op zondag 16 november 2014 15:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan kan ik beter bij Douglas nu toch? Als die 25% is zoals stimo zegt
Van Douglas? Heb echt spijt dat ik een douglascard heb gekocht destijds.quote:Op zondag 16 november 2014 15:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Parfum gekocht met 25 % VIP korting
Nein, Ici paris. Kreeg een nieuwsbrief met 25% kortingscode.quote:Op zondag 16 november 2014 15:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Van Douglas? Heb echt spijt dat ik een douglascard heb gekocht destijds.
Zag het net met de post. Via bonnetjesquote:Op zondag 16 november 2014 15:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaa, tuurlijk. Heb die korting bij de Douglas niet gezien.
Oh zo. Wist niet dat ici paris dat ook deed. Douglas stuurt altijd van die vip kortingsbonnen.quote:Op zondag 16 november 2014 15:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nein, Ici paris. Kreeg een nieuwsbrief met 25% kortingscode.
Die geurtjes wat ik heb gevonden zijn bij Douglas met 25% nog duurder dan wat ik bij andere webshops zie.quote:Op zondag 16 november 2014 15:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Van Douglas? Heb echt spijt dat ik een douglascard heb gekocht destijds.
Jaa die bedoel ik dusquote:Op zondag 16 november 2014 15:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zag het net met de post. Via bonnetjes
Maar Douglas en İci paris zijn gelijk qua standaardprijs though. Zijn die andere shops betrouwbaar?quote:Op zondag 16 november 2014 15:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die geurtjes wat ik heb gevonden zijn bij Douglas met 25% nog duurder dan wat ik bij andere webshops zie.
Douglas
Nee man.quote:Op zondag 16 november 2014 15:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Maar Douglas en İci paris zijn gelijk qua standaardprijs though. Zijn die andere shops betrouwbaar?
Ik ook juungeh!quote:Op zondag 16 november 2014 14:34 schreef AbdulMalik het volgende:
Serieus. Ik moet over iets schrijven maar weet niet wat
Dat komt omdat er nu korting is bij ici paris.quote:Op zondag 16 november 2014 15:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee man.
Paco Rabanne Lady Million Eau my Gold - 50 ml
60,21 euro bij Douglas
52,52 euro bij Ici Paris.
Dit stond nog bij de oude prijzen.quote:Op zondag 16 november 2014 16:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat komt omdat er nu korting is bij ici paris.
Check prijs bij 'normaal'.quote:Op zondag 16 november 2014 16:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit stond nog bij de oude prijzen.
OH WELL.
Oh mijn God zeg. ik denk dat ik naar verkeerde ml's. heb gekeken ofzo. Oh well, ik heb alles al besteld en ook Lush webshop geplunderd.quote:Op zondag 16 november 2014 16:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Check prijs bij 'normaal'.
http://i60.tinypic.com/2wcihwk.jpg
66.90.
Heb je het al opnieuw geprobeerd?quote:Op zondag 16 november 2014 16:09 schreef Landysh het volgende:
Lush geeft mij niet de kans om bij ze te kopen. Jammer dan. Ga zo lekker al mijn geld uitgeven bij ici paris.
Toen paar keer geprobeerd, nu geen zin meer. Ga cremes voor mama halen en verder is mijn beautybudget voor dit jaar zometeen op.quote:Op zondag 16 november 2014 16:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb je het al opnieuw geprobeerd?
Ici paris is goedkoper zo te zien.quote:Op zondag 16 november 2014 15:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Maar Douglas en İci paris zijn gelijk qua standaardprijs though. Zijn die andere shops betrouwbaar?
Dayummm, wat wilde je hebben. Ik heb die lipscrub en tea tree toner gekocht.quote:Op zondag 16 november 2014 16:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Toen paar keer geprobeerd, nu geen zin meer. Ga cremes voor mama halen en verder is mijn beautybudget voor dit jaar zometeen op.
Echt? Ook met 25% korting? Momenteel rekent ici paris de 20% korting meteen door, terwijl je bij de douglas de korting pas in je mandje te zien krijgt. Oh en je moet de korting eerst invoeren bij douglas.quote:Op zondag 16 november 2014 16:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ici paris is goedkoper zo te zien.
Ja. En de meeste webshops voor geurtjes zijn sowieso goedkoper dan die twee
Ik had voor meer dan 100 euro aan spul. Te veel om op te noemen.quote:Op zondag 16 november 2014 16:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dayummm, wat wilde je hebben. Ik heb die lipscrub en tea tree toner gekocht.
3 verschillendequote:Op zondag 16 november 2014 16:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt? Ook met 25% korting? Momenteel rekent ici paris de 20% korting meteen door, terwijl je bij de douglas de korting pas in je mandje te zien krijgt. Oh en je moet de korting eerst invoeren bij douglas.
Welke parfum wil je hebben eigenlijk?
Welkequote:Op zondag 16 november 2014 17:05 schreef Montelly het volgende:
fuck it, geen zin om te koken ik ga zo pizza bestellen.
Kan bijna niet dat de normale prijzen van de Douglas & Icı Paris voor die geuren te veel verschillen.quote:
Ja, maar is wel zo thoquote:Op zondag 16 november 2014 17:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kan bijna niet dat de normale prijzen van de Douglas & Icı Paris voor die geuren te veel verschillen.
Geef de namen van de geuren dan. Ik kan dadelijk niet slapen als ik het niet zelf ook uitgerekend heb.quote:
welke YSL?quote:
ASMRquote:Op zondag 16 november 2014 17:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Geef de namen van de geuren dan. Ik kan dadelijk niet slapen als ik het niet zelf ook uitgerekend heb.
Die vind ik niet echt lekkerquote:Op zondag 16 november 2014 17:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
welke YSL?
L'Homme Sport is echt lekker
'Pizza met tomatensaus, 100% mozzarella, pepperoni (Amerikaanse salami, Halal), ham en rundergehakt. Met boterzachte knoflookolie op de rand van de pizzaquote:
Ham.quote:Op zondag 16 november 2014 17:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
'Pizza met tomatensaus, 100% mozzarella, pepperoni (Amerikaanse salami, Halal), ham en rundergehakt. Met boterzachte knoflookolie op de rand van de pizza
quote:
Hard As a Motherfu@#rquote:
Deuce wat gebeurde hier man?quote:Op zondag 16 november 2014 12:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Deuce, pop, ik weet dat je je in probeert te likken in het Turkentopic, maar nog gonna happen.
Was best een leuke fittiequote:Op zondag 16 november 2014 17:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Helemaal niks vriend. Kwam gewoon tussen Stimo en c_c in een fittie.
ligt gevoelig volgens mijquote:Op zondag 16 november 2014 17:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom is die c_c ineens zo sneu geworden zeg?
Borte je zou nog pics laten zien van NYCquote:
Oh ja. Tien weken terug.quote:Op zondag 16 november 2014 17:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Borte je zou nog pics laten zien van NYC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 november 2014 18:02 schreef Landysh het volgende:
NYC. Vanaf het Empire State Building en de Top Of The Rock en laatste is in Brooklyn.Mooie foto's. Zijn de eerste twee foto's met filter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
NYC. Vanaf het Empire State Building en de Top Of The Rock en laatste is in Brooklyn.Wow. Zelf gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NYC. Vanaf het Empire State Building en de Top Of The Rock en laatste is in Brooklyn.Woah, mooie foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb de kleuren wat versterkt en de vignette aangepast, maar de foto's zijn genomen tijdens zonsondergang, geen filter dus.quote:Op zondag 16 november 2014 18:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooie foto's. Zijn de eerste twee foto's met filter?
Aight. Heel mooi danquote:Op zondag 16 november 2014 18:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb de kleuren wat versterkt en de vignette aangepast, maar de foto's zijn genomen tijdens zonsondergang, geen filter dus.
NYC. Vanaf het Empire State Building en de Top Of The Rock en laatste is in Brooklyn.Hele mooie foto's BorteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doen, veel turkse meiden dragen dit alquote:
Erger dan ik?quote:Op zondag 16 november 2014 17:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Meteen een reden om niet te kopen.quote:Op zondag 16 november 2014 18:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Doen, veel turkse meiden dragen dit al
Waarom in een quote?quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 18:13 schreef Crip het volgende:
Ik heb net fake tan op gedaan. Ben ziekelijk wit, vooral in de winter.
Echt he... ik vind t geen mooie jas trouwens. Te lang.quote:Op zondag 16 november 2014 18:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Meteen een reden om niet te kopen.
NYC. Vanaf het Empire State Building en de Top Of The Rock en laatste is in Brooklyn.Mooie foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Bedoel je wit of grauw/bleek? Mijn gezicht is altijd zo dof en grauw in de winter, dat haat ik zo erg. Vind het niet erg om wit te zijn, zolang het maar mooi wit is. Daarom ga ik altijd voor goede moisturizers.quote:Op zondag 16 november 2014 18:13 schreef Crip het volgende:
Ik heb net fake tan op gedaan. Ben ziekelijk wit, vooral in de winter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht serieus eerst 'wtf'
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik vind het heel leuk. Ook hoe je hem kunt combineren enzo.quote:Op zondag 16 november 2014 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Echt he... ik vind t geen mooie jas trouwens. Te lang.
Inderdaadquote:Op zondag 16 november 2014 18:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Meteen een reden om niet te kopen.
Allebei in de wintert gewoon echt ugly, iedereen om me heen is zo mooi getint en dan ben ik weer zo'n gare. Doe altijd goed bronzer op.quote:Op zondag 16 november 2014 18:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Bedoel je wit of grauw/bleek? Mijn gezicht is altijd zo dof en grauw in de winter, dat haat ik zo erg. Vind het niet erg om wit te zijn, zolang het maar mooi wit is. Daarom ga ik altijd voor goede moisturizers.
Nee, absoluut niet. Ik merk ook dat Turkse meisjes veel modieuzer beginnen te worden. Vond Marokkaanse chicks altijd een betere stijl hebben maar bizim kizler beginnen ook wat te ontwikkelen. Het is vaak wel Kardashian-stijl en deze jas een beetje ook (behalve, like you said, combineert met sneakers enzo), maar dat maakt hem niet minder mooi.quote:Op zondag 16 november 2014 18:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Maar ff serieus. Dit is toch geen kezban jas? Ik heb geen een Turk met deze jas zien lopen hoor of moet ik nou trots zijn dat Turkinnen stijl hebben![]()
Bij mij valt de jas zoals op de onderste foto (die chick met grijze jas).
Ik sluit me aan bij Stim. Het heeft meer weg van een badjas, dan een jas (badjas-jas-hybride XD).quote:Op zondag 16 november 2014 18:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Maar ff serieus. Dit is toch geen kezban jas? Ik heb geen een Turk met deze jas zien lopen hoor of moet ik nou trots zijn dat Turkinnen stijl hebben![]()
Bij mij valt de jas zoals op de onderste foto (die chick met grijze jas).
Ik vind de kleur van de huid nooit belangrijk, het gaat om de conditie. Een parelwitte huid kan super mooi zijn bv. Maar als jij je beter voelt kun je wel een beetje bronzer op doen enzo.quote:Op zondag 16 november 2014 18:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Allebei in de wintert gewoon echt ugly, iedereen om me heen is zo mooi getint en dan ben ik weer zo'n gare. Doe altijd goed bronzer op.
Seviyorum lan siziquote:Op zondag 16 november 2014 18:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Komt in de buurt. Jij kijkt tenminste niet neer op ons en ons topicje.
quote:Op zondag 16 november 2014 18:20 schreef mrstylo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht serieus eerst 'wtf'![]()
Ik vind die meiden zo fake tegenwoordig.quote:Op zondag 16 november 2014 18:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Ik merk ook dat Turkse meisjes veel modieuzer beginnen te worden. Vond Marokkaanse chicks altijd een betere stijl hebben maar bizim kizler beginnen ook wat te ontwikkelen. Het is vaak wel Kardashian-stijl en deze jas een beetje ook (behalve, like you said, combineert met sneakers enzo), maar dat maakt hem niet minder mooi.
Op mijn school lijkt het wel alsof ze allemaal naar een trouwdag gaan. Maar..quote:Op zondag 16 november 2014 18:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind die meiden zo fake tegenwoordig.
Hun stijl? Ik weet het niet.quote:Op zondag 16 november 2014 18:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind die meiden zo fake tegenwoordig.
Elke dag casual friday dus. Lekker toch?quote:Op zondag 16 november 2014 18:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hun stijl? Ik weet het niet.
Weet je ik mis het zo erg om gewoon fatsoenlijke kleding te dragen. Al bijna twee jaar loop ik rond in trainingsbroeken of andere zwerverkleding. Op mijn vorige werk moesten we lelijke werkkleding aan en waar ik nu werk is de omgeving gewoon te vies om fatsoenlijke kleding aan te doen. Verder krijg ik altijd gaten in kleding enzo.
Zelfde geldt voor schoenen. Al mijn schoenen zien er allemaal zo nieuw uit.
Oh ja daar kan ik niks over zeggen, maar toen ik op school zat hadden de meeste Mocro chicks wel mooie stijl.quote:Op zondag 16 november 2014 18:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Marokkaanse meiden in de Randstad.
Marokkaanse meiden in Limburg.quote:Op zondag 16 november 2014 18:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Marokkaanse meiden in de Randstad.
Ja het heeft wel wat om me niet te hoeven om te kleden in de ochtend. Hop, bed uit en naar werk.quote:Op zondag 16 november 2014 18:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Elke dag casual friday dus. Lekker toch?
Ahw...quote:Op zondag 16 november 2014 18:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hun stijl? Ik weet het niet.
Weet je ik mis het zo erg om gewoon fatsoenlijke kleding te dragen. Al bijna twee jaar loop ik rond in trainingsbroeken of andere zwerverkleding. Op mijn vorige werk moesten we lelijke werkkleding aan en waar ik nu werk is de omgeving gewoon te vies om fatsoenlijke kleding aan te doen. Verder krijg ik altijd gaten in kleding enzo.
Zelfde geldt voor schoenen. Al mijn schoenen zien er allemaal zo nieuw uit.
Denk dat je daar als vrouw ook wel wat meer last van hebt dan als man.quote:Op zondag 16 november 2014 18:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja het heeft wel wat om me niet te hoeven om te kleden in de ochtend. Hop, bed uit en naar werk.
Nee grapje. Maar vind het wel jammer soms.
quote:Op zondag 16 november 2014 18:32 schreef Landysh het volgende:
Dit is het type schoen wat ik bijna elke dag aanheb.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Die zijn er nog steeds, maar zwaar in de minderheid. Kom een keer koopavond in rdam doen. Is net marokko.nl/dating.quote:Op zondag 16 november 2014 18:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh ja daar kan ik niks over zeggen, maar toen ik op school zat hadden de meeste Mocro chicks wel mooie stijl.
Die zijn echt kut ja. Ze hadden het vroeger niet in mijn maat, dus ik ging twee keer dood van binnenquote:Op zondag 16 november 2014 18:32 schreef Landysh het volgende:
Dit is het type schoen wat ik bijna elke dag draag.
[ afbeelding ]
Shit goede werkschoenen zijn wel belangrijk though. Vooral als je redelijk zwaar werk verricht. Bij ons op werk kun je speciaal op maat gemaakte schoenen vragen. Gaan ze je voeten meten enzo.quote:Op zondag 16 november 2014 18:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die zijn echt kut ja. Ze hadden vroeger niet mijn maat, dus ik ging twee keer dood van binnen
Ik werkte alleen in de zomer, dus hadden denk ik geen zin. Maar ik moest mijn te kleine schoenen aan, want ik was aan het lassen enzo.quote:Op zondag 16 november 2014 18:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Shit goede werkschoenen zijn wel belangrijk though. Vooral als je redelijk zwaar werk verricht. Bij ons op werk kun je speciaal op maat gemaakte schoenen vragen. Gaan ze je voeten meten enzo.
Wanneer is het koopavond bij jullie?quote:Op zondag 16 november 2014 18:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die zijn er nog steeds, maar zwaar in de minderheid. Kom een keer koopavond in rdam doen. Is net marokko.nl/dating.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Een keer ging ik echt hard stuk, zo'n vriendin van mij draagt niqaab en toen gingen we fietsen. En op de hoek van de straat stonden van die sjonnies en toen ging ze een wheelie trekken en hun waren echt geschokt. Ik ging dood.quote:
Randstad chicks zijn vaak echt aso.quote:Op zondag 16 november 2014 18:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wanneer is het koopavond bij jullie?
Maar ik vind randstadchicks sowieso eng en raar.![]()
#nooffence#uitzonderingenbestaan
quote:Op zondag 16 november 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Een keer ging ik echt hard stuk, zo'n vriendin van mij draagt niqaab en toen gingen we fietsen. En op de hoek van de straat stonden van die sjonnies en toen ging ze een wheelie trekken en hun waren echt geschokt. Ik ging dood.
Dat is echt kut.quote:Op zondag 16 november 2014 18:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik werkte alleen in de zomer, dus hadden denk ik geen zin. Maar ik moest mijn te kleine schoenen aan, want ik was aan het lassen enzo.
vrijdagquote:Op zondag 16 november 2014 18:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wanneer is het koopavond bij jullie?
Maar ik vind randstadchicks sowieso eng en raar.![]()
#nooffence#uitzonderingenbestaan
quote:Op zondag 16 november 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Een keer ging ik echt hard stuk, zo'n vriendin van mij draagt niqaab en toen gingen we fietsen. En op de hoek van de straat stonden van die sjonnies en toen ging ze een wheelie trekken en hun waren echt geschokt. Ik ging dood.
Mijn moeder werkte daar ook, maar ik kon haar schoenen niet echt aanquote:Op zondag 16 november 2014 18:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat is echt kut.
Ik had toen ik net was begonnen echt van die kut schoenen. Waren net klompen zo zwaar voelden ze.Je kon volgens mij pas na zes maanden om speciaal op maat gemaakte schoenen aanvragen. Gelukkig had mijn moeder nog wel een fatsoenlijk paar ergens liggen.
Ik ben altijd heel lief en aardig op eerste gezicht.quote:Op zondag 16 november 2014 18:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
vrijdag![]()
engheid valt mee, maar je moet wel beetje pit hebben.
Ik moet nog steeds om nieuwe vragen. Krijg vaak een stroomschok wanneer ik zo'n karretje aanraak.quote:Op zondag 16 november 2014 18:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat is echt kut.
Ik had toen ik net was begonnen echt van die kut schoenen. Waren net klompen zo zwaar voelden ze.Je kon volgens mij pas na zes maanden om speciaal op maat gemaakte schoenen aanvragen. Gelukkig had mijn moeder nog wel een fatsoenlijk paar ergens liggen.
Op het eerste gezicht..?quote:Op zondag 16 november 2014 18:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel lief en aardig op eerste gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've noticed.quote:Op zondag 16 november 2014 18:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel lief en aardig op eerste gezicht.
SOKKENquote:Op zondag 16 november 2014 18:41 schreef Crip het volgende:
Ik vraag me af of ik alles heb ingepakt voor 3 dagen...
Douche spullen
Hoofdoekken
Abaya
ondergoed
Make up
Kussen
Mis ik nog iets?
Je hebt nooit genoeg sokken. Het belangrijkste van alles.quote:Op zondag 16 november 2014 18:41 schreef Crip het volgende:
Douche spullen
Hoofdoekken
Abaya
ondergoed
Make up
Kussen
Mis ik nog iets?
quote:Op zondag 16 november 2014 18:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht..?
Tell me more...Nee, ik ben heel aardig hoor. Kan in het algemeen wel makkelijk met mensen overweg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HAHAHAHAHAH EVERY FREAKING TIME.quote:Op zondag 16 november 2014 18:42 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder net zeiken over dat ik helemaal naar Venlo (is 25 km verderop) ga voor de Ici Paris. Ik geef haar haar cremes, gelijk stil.
'(*$#*$*#$*)(#$*(#*$(#)*$#$ .. oooh, heb je ook voor mij gekocht'
Waar ga je naar toe? Vakantie? Logeren?quote:Op zondag 16 november 2014 18:41 schreef Crip het volgende:
Douche spullen
Hoofdoekken
Abaya
ondergoed
Make up
Kussen
Mis ik nog iets?
Ik heb schoenen die dat tegen moeten gaan maar alsnog krijg ik een stroomschok wanneer ik die kut karretjes bij ons aanraak. Maar ik sta daar twee uurtjes per anderhalf jaar of zo.quote:Op zondag 16 november 2014 18:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds om nieuwe vragen. Krijg vaak een stroomschok wanneer ik zo'n karretje aanraak.Komt door de schoenen denk ik.
Ik ga het straks weg-editten. Maar ik ga toch niet op Kim Kardashian lijken met die jas. Toch toch?quote:Op zondag 16 november 2014 18:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom in een quote?
btw is wel mooi.
Het is een donkerblauwe jas. De jas valt qua model en lengte zo:quote:Op zondag 16 november 2014 18:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Die zwarte lijkt net een badjas zo.De grijze op de onderste foto is wel oké. Mijn 2 centen vanuit mannelijke ogen...
Nee, net onder mijn knie!quote:Op zondag 16 november 2014 18:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Unlabeled, die grijze is mooi, maar gaat die niet tot jouw enkels komen?
Ik ga het open houden en er eventueel knopen in laten zetten!quote:Op zondag 16 november 2014 18:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij Stim. Het heeft meer weg van een badjas, dan een jas (badjas-jas-hybride XD).
waar dan?quote:Op zondag 16 november 2014 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH EVERY FREAKING TIME.
Ga altijd naar rotterdam voor mijn hijabs en abayat. Vind de kwaliteit echt fijn en de prijs is goed plus de eigenaar is super beleefd.
En dan zeurt ze altijd waarom ik zo ver ga om abayas te halen. Maar ze begrijpt neit dat je in limburg niet veel krijgt.
En vaak neem ikvoor haar ook iets van hoofddoekken mee ofzo. En dan is ze stil
Echt sneaky zijn ze he.quote:Op zondag 16 november 2014 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH EVERY FREAKING TIME.
Ga altijd naar rotterdam voor mijn hijabs en abayat. Vind de kwaliteit echt fijn en de prijs is goed plus de eigenaar is super beleefd.
En dan zeurt ze altijd waarom ik zo ver ga om abayas te halen. Maar ze begrijpt neit dat je in limburg niet veel krijgt.
En vaak neem ikvoor haar ook iets van hoofddoekken mee ofzo. En dan is ze stil
quote:
Jaaa sokken heb ik ook. 7 paar.quote:Op zondag 16 november 2014 18:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je hebt nooit genoeg sokken. Het belangrijkste van alles.
Ben je bang dat mensen jou gaan herkennen in die jas?quote:Op zondag 16 november 2014 18:45 schreef Unlabeled het volgende:
Ik ga het straks weg-editten. Maar ik ga toch niet op Kim Kardashian lijken met die jas. Toch toch?
ben er geweest volgens mijquote:Op zondag 16 november 2014 18:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Boekhandel Nour, heel tiny winkeltje. Maar super lieve man en hij heeft fijn spul vind ik.
Kendall Jenner?quote:Op zondag 16 november 2014 18:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben je bang dat mensen jou gaan herkennen in die jas?
Meer op haar kleine zusje (haar achternaam is niet Kardashian, maar die andere)
Tot de make-up er af is gehaaldquote:Op zondag 16 november 2014 18:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op mijn school lijkt het wel alsof ze allemaal naar een trouwdag gaan. Maar..
Daar bemoei ik me er niet mee.quote:
Ja die. Ik weet niet waarom, maar zij lijkt me meer een type die zulke kleding draagt.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 18:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben je bang dat mensen jou gaan herkennen in die jas?
Meer op haar kleine zusje (haar achternaam is niet Kardashian, maar die andere)
Ja ja. Deze jongen is goed ingelezen in de showbiz.quote:
Ik ben best shocked. Had niet verwacht dat ik foto van haar in dezelfde jas zou vinden.quote:Op zondag 16 november 2014 18:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Ja ja. Deze jongen is goed ingelezen in de showbiz.
quote:Op zondag 16 november 2014 18:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben best shocked. Had niet verwacht dat ik foto van haar in dezelfde jas zou vinden.
Wilde eerst dit plaatsen:jij ben unusualdani zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou hem halen, ik zie jou er wel in lopen met dikke sjaal enzo.quote:Op zondag 16 november 2014 18:45 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ga het straks weg-editten. Maar ik ga toch niet op Kim Kardashian lijken met die jas. Toch toch?
[..]
Het is een donkerblauwe jas. De jas valt qua model en lengte zo:
[ afbeelding ]
[..]
Nee, net onder mijn knie!
[..]
Ik ga het open houden en er eventueel knopen in laten zetten!
sta je in sociale werkplaats?quote:Op zondag 16 november 2014 18:32 schreef Landysh het volgende:
Dit is het type schoen wat ik bijna elke dag draag.
[ afbeelding ]
Omdat ik een quotemelding kreeg, en deze zag, ff reageren. Ik heb verder totaal geen behoefte aan een nieuwe bitchfight, dus als Stimo hier weer bruisend op reageert, negeer ik het niet uit lafheidquote:Op zondag 16 november 2014 17:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Lijk er totaal niet opquote:
En dat is?quote:Op zondag 16 november 2014 18:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Heb net nette moslimagirl kleding besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |