Inderdaadquote:Op zondag 16 november 2014 18:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Meteen een reden om niet te kopen.
Allebei in de wintert gewoon echt ugly, iedereen om me heen is zo mooi getint en dan ben ik weer zo'n gare. Doe altijd goed bronzer op.quote:Op zondag 16 november 2014 18:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Bedoel je wit of grauw/bleek? Mijn gezicht is altijd zo dof en grauw in de winter, dat haat ik zo erg. Vind het niet erg om wit te zijn, zolang het maar mooi wit is. Daarom ga ik altijd voor goede moisturizers.
Nee, absoluut niet. Ik merk ook dat Turkse meisjes veel modieuzer beginnen te worden. Vond Marokkaanse chicks altijd een betere stijl hebben maar bizim kizler beginnen ook wat te ontwikkelen. Het is vaak wel Kardashian-stijl en deze jas een beetje ook (behalve, like you said, combineert met sneakers enzo), maar dat maakt hem niet minder mooi.quote:Op zondag 16 november 2014 18:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Maar ff serieus. Dit is toch geen kezban jas? Ik heb geen een Turk met deze jas zien lopen hoor of moet ik nou trots zijn dat Turkinnen stijl hebben![]()
Bij mij valt de jas zoals op de onderste foto (die chick met grijze jas).
Ik sluit me aan bij Stim. Het heeft meer weg van een badjas, dan een jas (badjas-jas-hybride XD).quote:Op zondag 16 november 2014 18:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Maar ff serieus. Dit is toch geen kezban jas? Ik heb geen een Turk met deze jas zien lopen hoor of moet ik nou trots zijn dat Turkinnen stijl hebben![]()
Bij mij valt de jas zoals op de onderste foto (die chick met grijze jas).
Ik vind de kleur van de huid nooit belangrijk, het gaat om de conditie. Een parelwitte huid kan super mooi zijn bv. Maar als jij je beter voelt kun je wel een beetje bronzer op doen enzo.quote:Op zondag 16 november 2014 18:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Allebei in de wintert gewoon echt ugly, iedereen om me heen is zo mooi getint en dan ben ik weer zo'n gare. Doe altijd goed bronzer op.
Seviyorum lan siziquote:Op zondag 16 november 2014 18:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Komt in de buurt. Jij kijkt tenminste niet neer op ons en ons topicje.
quote:Op zondag 16 november 2014 18:20 schreef mrstylo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht serieus eerst 'wtf'![]()
Ik vind die meiden zo fake tegenwoordig.quote:Op zondag 16 november 2014 18:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Ik merk ook dat Turkse meisjes veel modieuzer beginnen te worden. Vond Marokkaanse chicks altijd een betere stijl hebben maar bizim kizler beginnen ook wat te ontwikkelen. Het is vaak wel Kardashian-stijl en deze jas een beetje ook (behalve, like you said, combineert met sneakers enzo), maar dat maakt hem niet minder mooi.
Op mijn school lijkt het wel alsof ze allemaal naar een trouwdag gaan. Maar..quote:Op zondag 16 november 2014 18:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind die meiden zo fake tegenwoordig.
Hun stijl? Ik weet het niet.quote:Op zondag 16 november 2014 18:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind die meiden zo fake tegenwoordig.
Elke dag casual friday dus. Lekker toch?quote:Op zondag 16 november 2014 18:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hun stijl? Ik weet het niet.
Weet je ik mis het zo erg om gewoon fatsoenlijke kleding te dragen. Al bijna twee jaar loop ik rond in trainingsbroeken of andere zwerverkleding. Op mijn vorige werk moesten we lelijke werkkleding aan en waar ik nu werk is de omgeving gewoon te vies om fatsoenlijke kleding aan te doen. Verder krijg ik altijd gaten in kleding enzo.
Zelfde geldt voor schoenen. Al mijn schoenen zien er allemaal zo nieuw uit.
Oh ja daar kan ik niks over zeggen, maar toen ik op school zat hadden de meeste Mocro chicks wel mooie stijl.quote:Op zondag 16 november 2014 18:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Marokkaanse meiden in de Randstad.
Marokkaanse meiden in Limburg.quote:Op zondag 16 november 2014 18:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Marokkaanse meiden in de Randstad.
Ja het heeft wel wat om me niet te hoeven om te kleden in de ochtend. Hop, bed uit en naar werk.quote:Op zondag 16 november 2014 18:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Elke dag casual friday dus. Lekker toch?
Ahw...quote:Op zondag 16 november 2014 18:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hun stijl? Ik weet het niet.
Weet je ik mis het zo erg om gewoon fatsoenlijke kleding te dragen. Al bijna twee jaar loop ik rond in trainingsbroeken of andere zwerverkleding. Op mijn vorige werk moesten we lelijke werkkleding aan en waar ik nu werk is de omgeving gewoon te vies om fatsoenlijke kleding aan te doen. Verder krijg ik altijd gaten in kleding enzo.
Zelfde geldt voor schoenen. Al mijn schoenen zien er allemaal zo nieuw uit.
Denk dat je daar als vrouw ook wel wat meer last van hebt dan als man.quote:Op zondag 16 november 2014 18:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja het heeft wel wat om me niet te hoeven om te kleden in de ochtend. Hop, bed uit en naar werk.
Nee grapje. Maar vind het wel jammer soms.
quote:Op zondag 16 november 2014 18:32 schreef Landysh het volgende:
Dit is het type schoen wat ik bijna elke dag aanheb.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Die zijn er nog steeds, maar zwaar in de minderheid. Kom een keer koopavond in rdam doen. Is net marokko.nl/dating.quote:Op zondag 16 november 2014 18:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh ja daar kan ik niks over zeggen, maar toen ik op school zat hadden de meeste Mocro chicks wel mooie stijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |