noem je mij nou man?quote:Op zondag 16 november 2014 12:59 schreef Deuce92 het volgende:
Echt hè, vrouwen. Of niet dan Kb? Tik 'm aan ouwe!
maar dan moet je er twee kopen tochquote:Op zondag 16 november 2014 13:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
But KB seriouslyyyy 40%.
Geldt ook voor nagellakken btwww.
Ja maar ik koop er sowieso 10.quote:Op zondag 16 november 2014 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar dan moet je er twee kopen toch
En ja is veel korting, moest gewoon beetje grinniken om jullie enthousiasme
ohh okequote:Op zondag 16 november 2014 13:11 schreef Stimorol- het volgende:
KB, als ik shit overhoud wil je ze dan?
Doel op wat keukenspullen a la schalen etc.
Oke. Als het zo is hou ik jou in gedachten.quote:Op zondag 16 november 2014 13:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohh okealtijd welkom natuurlijk
liefquote:Op zondag 16 november 2014 13:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke. Als het zo is hou ik jou in gedachten.
Ken je de YSL kiss & blush? Echt een van mijn fav make-up producten. Ook te gebruiken als blush.quote:
Ehm. Wat dingen. Ikea grillpan, tefal pan. Gebruikt, maar wel ok. Een vage houten fruitbord, glazen theepot, Turkse koffie kopjes/espresso kopjes 6 stuks.quote:
Mis deze tijden. Nu kijk ik altijd naar dingen voor t huisquote:Op zondag 16 november 2014 13:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ken je de YSL kiss & blush? Echt een van mijn fav make-up producten. Ook te gebruiken als blush.
Maar wel even wachten tot ik heb afgerekend keee.
Ik zou jezelf toch dwingen om ook te kijken naar deze dingen als je make-up gebruikt. Is maar een of twee keer per jaar dat ze zo laag gaan met de prijs.quote:Op zondag 16 november 2014 13:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mis deze tijden. Nu kijk ik altijd naar dingen voor t huis!
Oelala.quote:Op zondag 16 november 2014 13:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ehm. Wat dingen. Ikea grillpan, tefal pan. Gebruikt, maar wel ok. Een vage houten fruitbord, glazen theepot, Turkse koffie kopjes/espresso kopjes 6 stuks.
Een vaas. En een ehm. Schaafding.
Duzenim olsun kan ik weer normaal vrouw zijn!quote:Op zondag 16 november 2014 13:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zou jezelf toch dwingen om ook te kijken naar deze dingen als je make-up gebruikt. Is maar een of twee keer per jaar dat ze zo laag gaan met de prijs.
Ik maak van alles wel n foto.quote:Op zondag 16 november 2014 13:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oelala.Stuur me foto's van houten fruitbord.
Schaafding
Douglas heeft nooit van dit soort acties jammer genoeg. Vind de mensen daar altijd aardiger en behulpzamer maar ga toch liever naar de Ici paris vanwege de prijs.quote:Op zondag 16 november 2014 13:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Duzenim olsun kan ik weer normaal vrouw zijn!
Heb zelfs nog een Douglas bon al 0.5 jaar ofzo.
oke maak! Tefal pan wil ik sowieso wel graag overnemen. Heb nu drie pannetjes en een koekenpan van de ikea.quote:Op zondag 16 november 2014 13:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik maak van alles wel n foto.
Ik gooi ze anders weg nml.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |