Kan bijna niet dat de normale prijzen van de Douglas & Icı Paris voor die geuren te veel verschillen.quote:
Ja, maar is wel zo thoquote:Op zondag 16 november 2014 17:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kan bijna niet dat de normale prijzen van de Douglas & Icı Paris voor die geuren te veel verschillen.
Geef de namen van de geuren dan. Ik kan dadelijk niet slapen als ik het niet zelf ook uitgerekend heb.quote:
welke YSL?quote:
ASMRquote:Op zondag 16 november 2014 17:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Geef de namen van de geuren dan. Ik kan dadelijk niet slapen als ik het niet zelf ook uitgerekend heb.
Die vind ik niet echt lekkerquote:Op zondag 16 november 2014 17:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
welke YSL?
L'Homme Sport is echt lekker
'Pizza met tomatensaus, 100% mozzarella, pepperoni (Amerikaanse salami, Halal), ham en rundergehakt. Met boterzachte knoflookolie op de rand van de pizzaquote:
Ham.quote:Op zondag 16 november 2014 17:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
'Pizza met tomatensaus, 100% mozzarella, pepperoni (Amerikaanse salami, Halal), ham en rundergehakt. Met boterzachte knoflookolie op de rand van de pizza
quote:
Hard As a Motherfu@#rquote:
Deuce wat gebeurde hier man?quote:Op zondag 16 november 2014 12:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Deuce, pop, ik weet dat je je in probeert te likken in het Turkentopic, maar nog gonna happen.
Was best een leuke fittiequote:Op zondag 16 november 2014 17:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Helemaal niks vriend. Kwam gewoon tussen Stimo en c_c in een fittie.
ligt gevoelig volgens mijquote:Op zondag 16 november 2014 17:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom is die c_c ineens zo sneu geworden zeg?
Borte je zou nog pics laten zien van NYCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |