quote:Op zondag 16 november 2014 18:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht..?
Tell me more...Nee, ik ben heel aardig hoor. Kan in het algemeen wel makkelijk met mensen overweg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HAHAHAHAHAH EVERY FREAKING TIME.quote:Op zondag 16 november 2014 18:42 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder net zeiken over dat ik helemaal naar Venlo (is 25 km verderop) ga voor de Ici Paris. Ik geef haar haar cremes, gelijk stil.
'(*$#*$*#$*)(#$*(#*$(#)*$#$ .. oooh, heb je ook voor mij gekocht'
Waar ga je naar toe? Vakantie? Logeren?quote:Op zondag 16 november 2014 18:41 schreef Crip het volgende:
Ik vraag me af of ik alles heb ingepakt voor 3 dagen...
Douche spullen
Hoofdoekken
Abaya
ondergoed
Make up
Kussen
Mis ik nog iets?
Ik heb schoenen die dat tegen moeten gaan maar alsnog krijg ik een stroomschok wanneer ik die kut karretjes bij ons aanraak. Maar ik sta daar twee uurtjes per anderhalf jaar of zo.quote:Op zondag 16 november 2014 18:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds om nieuwe vragen. Krijg vaak een stroomschok wanneer ik zo'n karretje aanraak.Komt door de schoenen denk ik.
Ik ga het straks weg-editten. Maar ik ga toch niet op Kim Kardashian lijken met die jas. Toch toch?quote:Op zondag 16 november 2014 18:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom in een quote?
btw is wel mooi.
Het is een donkerblauwe jas. De jas valt qua model en lengte zo:quote:Op zondag 16 november 2014 18:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Die zwarte lijkt net een badjas zo.De grijze op de onderste foto is wel oké. Mijn 2 centen vanuit mannelijke ogen...
Nee, net onder mijn knie!quote:Op zondag 16 november 2014 18:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Unlabeled, die grijze is mooi, maar gaat die niet tot jouw enkels komen?
Ik ga het open houden en er eventueel knopen in laten zetten!quote:Op zondag 16 november 2014 18:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij Stim. Het heeft meer weg van een badjas, dan een jas (badjas-jas-hybride XD).
waar dan?quote:Op zondag 16 november 2014 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH EVERY FREAKING TIME.
Ga altijd naar rotterdam voor mijn hijabs en abayat. Vind de kwaliteit echt fijn en de prijs is goed plus de eigenaar is super beleefd.
En dan zeurt ze altijd waarom ik zo ver ga om abayas te halen. Maar ze begrijpt neit dat je in limburg niet veel krijgt.
En vaak neem ikvoor haar ook iets van hoofddoekken mee ofzo. En dan is ze stil
Echt sneaky zijn ze he.quote:Op zondag 16 november 2014 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH EVERY FREAKING TIME.
Ga altijd naar rotterdam voor mijn hijabs en abayat. Vind de kwaliteit echt fijn en de prijs is goed plus de eigenaar is super beleefd.
En dan zeurt ze altijd waarom ik zo ver ga om abayas te halen. Maar ze begrijpt neit dat je in limburg niet veel krijgt.
En vaak neem ikvoor haar ook iets van hoofddoekken mee ofzo. En dan is ze stil
quote:
Jaaa sokken heb ik ook. 7 paar.quote:Op zondag 16 november 2014 18:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je hebt nooit genoeg sokken. Het belangrijkste van alles.
Ben je bang dat mensen jou gaan herkennen in die jas?quote:Op zondag 16 november 2014 18:45 schreef Unlabeled het volgende:
Ik ga het straks weg-editten. Maar ik ga toch niet op Kim Kardashian lijken met die jas. Toch toch?
ben er geweest volgens mijquote:Op zondag 16 november 2014 18:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Boekhandel Nour, heel tiny winkeltje. Maar super lieve man en hij heeft fijn spul vind ik.
Kendall Jenner?quote:Op zondag 16 november 2014 18:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben je bang dat mensen jou gaan herkennen in die jas?
Meer op haar kleine zusje (haar achternaam is niet Kardashian, maar die andere)
Tot de make-up er af is gehaaldquote:Op zondag 16 november 2014 18:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op mijn school lijkt het wel alsof ze allemaal naar een trouwdag gaan. Maar..
Daar bemoei ik me er niet mee.quote:
Ja die. Ik weet niet waarom, maar zij lijkt me meer een type die zulke kleding draagt.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 18:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben je bang dat mensen jou gaan herkennen in die jas?
Meer op haar kleine zusje (haar achternaam is niet Kardashian, maar die andere)
Ja ja. Deze jongen is goed ingelezen in de showbiz.quote:
Ik ben best shocked. Had niet verwacht dat ik foto van haar in dezelfde jas zou vinden.quote:Op zondag 16 november 2014 18:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Ja ja. Deze jongen is goed ingelezen in de showbiz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 16 november 2014 18:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben best shocked. Had niet verwacht dat ik foto van haar in dezelfde jas zou vinden.
Wilde eerst dit plaatsen:jij ben unusualdani zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou hem halen, ik zie jou er wel in lopen met dikke sjaal enzo.quote:Op zondag 16 november 2014 18:45 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ga het straks weg-editten. Maar ik ga toch niet op Kim Kardashian lijken met die jas. Toch toch?
[..]
Het is een donkerblauwe jas. De jas valt qua model en lengte zo:
[ afbeelding ]
[..]
Nee, net onder mijn knie!
[..]
Ik ga het open houden en er eventueel knopen in laten zetten!
sta je in sociale werkplaats?quote:Op zondag 16 november 2014 18:32 schreef Landysh het volgende:
Dit is het type schoen wat ik bijna elke dag draag.
[ afbeelding ]
Omdat ik een quotemelding kreeg, en deze zag, ff reageren. Ik heb verder totaal geen behoefte aan een nieuwe bitchfight, dus als Stimo hier weer bruisend op reageert, negeer ik het niet uit lafheidquote:Op zondag 16 november 2014 17:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom is die c_c ineens zo sneu geworden zeg?
Lijk er totaal niet opquote:
En dat is?quote:Op zondag 16 november 2014 18:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Heb net nette moslimagirl kleding besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |