SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 november 2014 00:06 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan! Ga naar je eigen land ofzo
Deze is awesome!quote:
Are you a Shia? Because when I saw you, I said to myself: "She aiiiiight."quote:Op zondag 16 november 2014 00:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Leer die piraat een lesje. Crip, ik kies jou!!!!!
Ik voel mij alsnog gevleid. "Omdat ik het waard ben!"quote:Op zondag 16 november 2014 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Are you a Shia? Because when I saw you, I said to myself: "She aiiiiight."
#halalpickupline
- Oh wacht jij bent een jongen.
Doet me altijd denken aan BB. TOf lied ja.quote:
wowowoquote:Op zondag 16 november 2014 00:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Leer die piraat een lesje. Crip, ik kies jou!!!!!
Hahaha oowja toen Walter het meezong in de autoquote:Op zondag 16 november 2014 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan BB. TOf lied ja.
Inderdaad. Al had ik 'm al eerder gehoord in American Hustle.quote:Op zondag 16 november 2014 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan BB. TOf lied ja.
quote:Op zondag 16 november 2014 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit had zomaar Borte kunnen zijn, die bloem.
Muah...quote:
Oke jij bent gewoon de vrouwtjes aan het paaien nu :$quote:
Wie zegt dat het niet voor jou wasquote:Op zondag 16 november 2014 00:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oke jij bent gewoon de vrouwtjes aan het paaien nu :$
Retorische vraag?quote:
Ik probeerde met die reactie de aandacht van mijzelf af te leiden zodat ik nu ongegeneerd helemaal los kan gaan, dans, schreeuw, spring en mn kleren van mn lijf ruk op het geluid van 'You're the one that I want' ;'(quote:Op zondag 16 november 2014 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wie zegt dat het niet voor jou was
Wat als dit een retorische vraag is?quote:
Ik wil een hele slechte grap maken, maar ik durf nietquote:
Oorgesteld ?quote:Op zondag 16 november 2014 00:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil een hele slechte grap maken, maar ik durf niet
Nee dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 16 november 2014 00:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dit:hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van alles wat. Ben nu toevallig de radiostations van GTA V aan het beluisteren. Ben nu bij Worldwide FM...quote:
hahahahahha amazingquote:Op zondag 16 november 2014 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Van alles wat. Ben nu toevallig de radiostations van GTA V aan het beluisteren. Ben nu bij Worldwide FM...
Evenoud als het internet, maar komt telkens terug in een ander winterjasje.quote:Op zondag 16 november 2014 02:30 schreef WammesWaggel het volgende:
http://en.akinator.com/personnages/jeu
Iedere keer geraden door de computer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |